SLIDER

מותג הלקים Morgan Taylor הגיע לישראל!

לקים מומלצים מקצועיים
לפני קצת פחות משנה נחת בארץ אחת הענקים בתחום לק הג'ל, Gelish שמאז כבר מככב במכוני המניקור ברחב הארץ. כעת הגיע התור של מותג הלקים התאום Morgan Taylor, שהושק בארץ לפני כחודש בפרימיירת הסרט "רוקטמן" וקולקציה מיוחדת לכבוד המאורע. על כל אלה ועוד אספר לכן בפוסט הזה, שאני כותבת אחרי היעדרות שמרגישה לי כמו נצח!

על ההשקה של Gelish בארץ כבר סיפרתי לכן, אבל לטובת אלה שלא מכירות, מדובר במותג אמריקאי שנוסד ב-2009 על ידי דני הייל, איש מקצוע מנוסה, וותיק ומוכר, שזכה בכ-60 פרסים שונים עבור עבודתו בתחום הציפורניים ובפרט בעבודה עם החומרים האקריליים לבניית ציפורניים. הוא עסק בפיתוח מוצר ויעוץ לחברות המובילות בתחום, עד שהגיע הזמן לשלב הבא. Gelish היה הראשון שאיחד את כל המרכיבים הנחוצים למניקור ג'ל בבקבוק סטנדרטי אחד ומאז החברה מייצרת מעל 100 גוונים של לקים שמשווקים בכ-80 מדינות ברחבי העולם. החברה מעסיקה כ-300 עובדים במפעל שלה בקליפורניה. ובנימה האישית, פגשתי את דני הייל בהשקה של המותג בישראל ומדובר באיש מקסים (וגם קצת ביישן), מקצוען מהדרגה הגבוהה ביותר שיש, שמאוהב במה שהוא עושה. היה מהפנט לשמוע גבר בחליפה מהודרת מדבר באהבה כל כך גדולה על לקים וחידושים בתחום וגם מחלק טיפים למניקוריסטיות תוך כדי העבודה שלהן. 

מכאן המסע אל הלקים לוקח אותנו לשתי בנות צעירות, מורגן (הבת של דני הייל) וטיילור (הבת של דוד דניאל, השותף העיסקי של דני) שכחלק מהעסק המשפחתי זכו לליין לקים משלהן שנושא את שמן והגוונים של הקולקציות מתכתבים עם אלו של Gelish, כי שני מותגים שייכים לאותו הבית.

בנוסף לליין הלקים בקולקציה הקבוע, כמו כל מותג שמכבד את עצמו, יש כאן קולקציות עונתיות במהדורה מוגבלת וקולקציית הבכורה של Morgan Taylor בארץ היא מחווה לסרט "רוקטמן" על חייו של אלטון ג'ון.
קולקציית לקים רוקטמן
אף פעם לא הייתי מעריצה גדולה של סיר אלטון, למרות שיש כמה שירים שלו שאני מאוד אוהבת, אבל בסוף הסרט כבר התאהבתי בו לגמרי. הסרט בנוי כסוג של מחזמר, שדרך השירים מספר את סיפור חייו הלא פשוט של רג'י דוויט, שבתחילת הקריירה המוסיקלית שלו שינה את השם לאלטון ג'ון. הכמיהה שלו לאהבה של הורים (במיוחד של אביו), הכשרון יוצא הדופן, היציאה מהארון, החיפוש אחרי זוגיות ואהבה, ההצלחה המטאורית מגיל צעיר וההתמכרות הקשה לסמים, כולם מתוארים כאן בצורה הכי אנושית שיש כך שבסוף הסרט רציתי רק לחבק את אלטון ולא להרפות. הקהל באולם הקולנוע כנראה היה קצת מאופק באותו היום, אחרת אם היו עוד שותפים לפשע, הייתי יכולה לזמזם כמה מהשירים האהובים יחד עם כולם. סרט מומלץ בהחלט!
לקים מורגן טיילור
מה יכול להיות יותר קייצי משישה גוונים בוהקים ונאוניים?
Glow Like A Star - צהוב עז בגימור "טיפקסי"
Tickle My Keys - ורוד בהיר ונאוני
It's The Shades - פוקסיה קלאסית ובוהקת
Put On Your Dancin' Shoes - אדום "אש" קלאסי
Sir Teal To You - טורקיז עם מיקרו שימר כסוף
Just Me And My Piano - סגול כהה, נאוני
בנוסף לששת אלו, ישנו גם Top נוצץ במיוחד "Bedazzle Me", שמורכב מגליטרים בכחול סגול וורוד והופך כל לק לתכשיט של ממש ונוצץ בכל תאורה בברק כמעט הולוגרפי. זהו הכוכב הגדול של הקולקציה וחובה בכל אוסף, במידה ואתן מתחברות למניקור נוצץ ובולט במיוחד.

בגדול, קשה לבחור איזה גוון יפה יותר מהשני בקולקציה הזאת, אבל מאחר והתבקשתי לבחור לצורך הסקירה, הלכתי על הנצנצים כמובן (לא יכולתי שלא) בליווי של ורוד פוקסיה וסגול נאוני נדיר!
Morgan Taylor Bedazzle Me
"Bedazzle Me" מוגדר כ-Top Coat מיוחד לשימוש מעל לק אטום ולשדרוג של כל מניקור קלאסי ומופע נצנצים של ממש. האופציה הקלאסית היא לבחור בבסיס שחור ואז השימר הכי בולט שיש. בתמונה השתמשתי בבסיס אפור כהה והתוצאה הייתה לא פחות יפה. אופציה נוספת היא שילוב עם בסיס צבעוני והמנצח שלי הוא לק כחול או אפור בהיר, ואז השימר הכחול שבלק מבליט עוד יותר את הגוון שלו ונראה משגע. תראו בעצמכן!
Bedazzle Me
רומי בוחנת את הנצנצים מקרוב
הכוכב הבא של הקולקציה הוא ללא ספק "Me And My Piano" שמעבר לכך שהשם שלו עושה לי את זה לגמרי, מדובר באחד הסגולים הנדירים והיפים ביותר שיש!
מורגן טיילור לקים בישראל
המצלמה לא עושה חסד עם לקים בוהקים, כי במציאות הגוון יותר כהה ועמוק וגם בוהק הרבה יותר. המרקם שלו "עבה", מעט סמיך וקרמי, לכן המריחה עלולה להיות קצת מאתגרת. השכבה הראשונה אצלי יוצאת לא אחידה ורק השכבה השניה מסדרת את העניין, צריכים לעבוד איתו בזריזות ועדיף בכמה שפחות משיכות של מברשת, כדי להגיע לתוצאה יפה. כמו כל לק נאוני, הוא מתייבש לגימור מאט וברגע שמניחים טופ מייבש (או אפילו לק שקוף) מעל, אז הוא הוא הופך למבריק, גלוסי ומחמיא במיוחד. העמידות שלו עלי טובה, כ-4 ימים ללא קילופים.

Tickle My Keys הוא ורוד נאוני, לא הכי מקורי בהשוואה לשאר הגוונים שבקולקציה ועם זאת ורוד "זרחני" מדוייק ועשוי טוב.
לק ורוד מורגן טיילור
מבחינת המרקם, הוא זהה לאחיו הסגול: קרמי, "עבה" ומאתגר במריחה. התוצאה הסופית היא מניקור הקייצי האולטימטיבי או פדיקור נועז לעונת הים והסנדלים.

לסיכום אגיד רק שבזמן האחרון היה קצת חסר הריגוש הזה של דבר חדש בתחום הלקים והגעתן של "מורגן טיילור" למדפים בארץ, לפחות עבורי, סיפקה את הסחורה. מדובר במותג איכותי מאוד באיכות מקצועית, אופי צעיר וגווני לק מעניינים ומרעננים. ניתן להשיג אותם במכוני הטיפוח ברחבי הארץ וברשת "נייל סטודיו". המחיר: 55 ש"ח.



גילוי נאות: הלקים התקבלו לסקירה. תודה מיוחדת למשפחת "נייל סטודיו"!

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.