SLIDER

הכוכבים של פברואר: קולקציית האביב של OPI, ברונזר מושלם, פודרה מומלצת, צללית קרם מעולה ותיק למברשות שאתן פשוט חייבות

edenable blog
הכוכבים של פברואר הביאו איתם גילוי של פודרה נהדת שאתן חייבות לנסות, צללית קרם יפה ליומיום, קולקציית לקים אביבית במיוחד בהשראת יפן, ברונזר מומלץ ותיק מברשות פרקטי במיוחד!


האביב כבר כאן ואיתו הקולקציה החדשה של OPI שמוקדשת הפעם לעיר החלומות שאני חולמת לבקר בה, Tokyo.

OPI Tokyo
הקולקציה מורכבת בעיקר מגוונים קרמיים בוהקים ורוויים, חלקם קצת יותר קלאסיים/סטנדרטיים כמו שלושת הורודים וחלקם יותר מעניינים ומרעננים. בין שלושת הלקים הנוצצים, המצטיין שלי וגם אחד הנדירים בקולקציה באופן כללי הוא "Chopsticks and Stones", כחול רויאל כהה עם שימר כחול, השניים האחרים נראים פחות מולחים מבחינת המרקם.

"How Does Your Zen Garden Grow?" הוא אחד הכוכבים של הקולקציה, ירוק "ליים" על פי ההגדרה של OPI, אבל לי הוא מזכיר יותר את הצבע של וואסבי או גלידת פיסטוק. המרקם שלו קרמי על גבול הטיפקסי, נמרח לא הכי אחיד בשכבה הראשונה, אבל בשכבה השניה הופך לאטום ומבריק, במיוחד אחרי התוספת של מייבש. אני מאוד אוהבת את המראה המרענן הזה של ירוק שמצד אחד בהיר ולא בולט מידי ומצד שני מדליק ומיוחד.
OPI green polish swatch
"Tempura-Ture Rising!" הוא אחד הבוהקים והבולטים של הקולקציה, קורלי-כתום במרקם טיפקסי. הוא יחסית עבה וקצת מאתגר במריחה שלו, כך שצריך כאן יד מיומנת ויציבה כדי להגיע למראה מוקפד ואחיד. הגוון לא הכי מקורי ביחס שאר הלקים שבקולקציה, אבל קלאסי ולביש, נראה מעולה גם במניקור וגם על הבהונות ויחכה לתקופת הסנדלים כדי לככב.
opi tokyo collection swatch
את הלקים של OPI ניתן להשיג ברשת אפריל, ברשת נייל סטודיו ומכוני המניקור הנבחרים. המחיר: 65 ש"ח

הניסיון לעשות סדר במגירות האיפור אמנם לא הכי צלח הפעם, אבל הביא איתו גילוי של דוגמית מסקרן שקיבלתי פעם ושכחתי ממנה לגמרי. Chocolate Soleil Bronzer של Too Faced הצליח להפתיע אותי כל כך, למרות שמדובר בברונזר הכי בייסיק שיש ותיכף תבינו למה.
Chocolate soleil swatch
בואו נדבר רגע עד כמה זה גאוני, הדוגמית של ברונזר! לא מעט פעמים יצא לי לקנות ברונזר או סומק שהיו נראים נהדר בחנות ובסווטצ' על היד, אבל בשימוש יומיומי משהו שם לא עבד ומהר מאוד הם נזנחו במגירה. ההתנסות המוקדמת במוצרי איפור יכולה לא רק לחסוך הוצאות אלא גם להביא חשיפה גדולה, שבסופו של דבר יביאו לרכישה חכמה יותר וגם לשביעות רצון יותר גבוהה! לצערי יש מעט מאוד חברות איפור, לעומת חברות הטיפוח, שהשכילו לייצר דוגמיות של מוצרי איפור, סיגמה לדוגמא היא אחת מהן ואם אתן מכירות עוד אשמח שתשתפו בתגובות.
בין שני הגוונים שניסיתי, Chocolate Soleil כאמור הוא הפייבורית שלי. זהו ברונזר מאט עם גימור טבעי וגוון חום הכי ניטרלי שיש, ללא תת גוון כתום כמו הרבה ברונזרים אחרים. ההנחה שלו סופר קלה ואחידה ומאוד אהבתי את ההצללות העדינות שיצרתי איתו. אם היום הייתי צריכה לבחור רק ברונזר אחד שיהיה בתיק האיפור שלי, הייתי בוחרת בו, עד כדי כך אהבתי את המראה שלו. ועוד מילה לשבח את האריזה ההורסת! חייבת להזמין אותו בהקדם. השני בצמד הוא Endless Summer, אותו חיבבתי פחות.הגוון שלו בהיר יחסית והוא בגימור מעט שימרי (ללא נצנצים בולטים). לדעתי הוא יתאים יותר לעור בהיר מאוד ליצירת הצללות ומראה שיזוף מעודן. לי הוא היה חיוור מידי לטעמי.

את המוצרים של Too Faced עדיין לא ניתן לרכוש בחנויות בארץ, אבל ישנם שפע של אתרים ששולחים אותם לכאן. (Cult Beauty הוא אחד המומלצים ביניהם).

צלליות הקרם הפכו בתקופה האחרונה למועדפות עלי באיפור העיניים היומיומי ליצירת מראה עדין וטבעי במהירות. הפייבוריטית שלי החודש היא "My Two Cents" של Benefit.
benefit cream shadow swatch
היא בגודל מוקטן כי הגיעה בתוך הערכה "World Famous Neutrals" שכוללת שתי צלליות קרם מוקטנות וארבע צלליות רגילות, כולן בגוונים ניטרליים עדינים של חומים וורודים. הפלטה הזאת נהדרת עבור מי שמחפשת צלליות ניטרליות מוצלחות ליומיום ויש בה את כל הגוונים וגם המרקמים שדרושים לכך. בגלל שכרגע אין לי הרבה זמן להשקיע באיפור עיניים מורכב, די זנחתי את הצלליות הרגילות ואני משתמשת רק ב-"My Two Cents" בגוון זהב-נחושת שימרי סופר מחמיא. אני אוהבת להניח אותה בעזרת מברשת סינטטית והאהובה עלי כרגע היא 777 של Bdelium Tools (ניתן לרכוש ב-IHERB - הלינק כאן). ניתן לבנות את עוצמת הגוון של הצללית בהדרגה, משטיפה עדינה עד גוון אטום ובולט יותר. היא מתקבעת תוך מספר דקות ונשארת עמידה במהלך היום. מבחינת הצורה, אני יוצרת איתה סוג של מראה מעושן עדין, מניחה על כל העפעף העליון והתחתון ומטשטשת את הגבולות כלפי מעלה. לשידרוג המראה אפשר להוסיף גם קו איילינר והכל כמובן בשיא המהירות וללא מאמצים.

עוד מציאה מוצלחת מבית Pretty By Flormar שהגיעו לרשת Be by Shufersal שכבר הספיקו להתחבב עלי עד מאוד, היא הפודרה האפויה שלהם שהתאהבתי בה מהשימוש הראשון ותיכף אפרט למה.
flormar baked powder
את הפודרה האפויה של "האחות הגדולה" פלורמר כבר ניסיתי בעבר ומאוד אהבתי (לינק לפוסט עליה) ויש לי תחושה שפריטי היא אותה האחת באריזה אחרת, למרות שאין דרך לדעת בוודאות. היתרון הגדול שלה הוא המרקם העדין שנותן לעור את הגימור הטבעי והמעט זוהר וניתן להניח אותה ללא חשש ליצירת מראה כבד או "מקומח". את הפודרה הרגילה של "פריטי" אני פחות אהבתי כי למרות שהיא האריכה את עמידות המייק אפ, הגימור שהיא נתנה היה פחות מחמיא וגם הרגשתי שהיא די מבגרת את מראה העור ומדגישה את הקמטוטים. הפודרה האפויה לעומת זאת נותנת את הגימור החלק, האחיד והזוהר שרק גורם למייק אפ להיראות אחיד יותר וגם מקבעת אותו במהלך היום. לגמרי שווה את ההשקעה של כ-18 ש"ח שהיא עולה ואני ממליצה בחום לתת לה צ'אנס, בטוחה שגם אתן תופתעו.

אחרון חביב הוא תיק המברשות היפיפה של ביוטיקייר!
BEAUTYCARE תיק מברשות איפור
הרשת כבר ידועה במציאות השוות שאפשר למצוא בין המדפים העמוסים ועוד יותר כיף שהמחירים נמוכים ונגישים לכל כיס. הפעם הגיע לידי תיק המברשות החדש שלהם שהדבר הראשון שחשבתי עליו שהוא ממש לא נראה זול, מעוצב יפה ומרגיש מאוד איכותי, כל זה תמורת 19 ש"ח בלבד. הוא מתאים גם לנשיאה במזוודת האיפור (עבור המאפרים), לנסיעות לשמירה על המברשות וגם נפתח לשתי כוסות שנוח להעמיד על שידת האיפור לשימוש יומיומי. האורך מתאים למברשות באורך של עד 19 ס"מ והוא מגיע בשלושה צבעים: ורוד כהה, ורוד בהיר וסגול (ביוטיקייר, איפה השחור?!)

אשמח לשמוע גם על הפייבוריטים שלכן החודש! תצטרפו אלי גם באינסטגרם @STARSOFALEX

4 תגובות

  1. פוסט מעניין! באמת, הcultbeauty שולחים כבר לארץ את טו פייסד? כי שמעתי שהם לא שולחים.וכמה חבל לי שהוצאתי כל כך הרבה כסף לתיק המברשות הזהה לחלוטין של סיגמא,רק בצבע שחור, במקום לחכות עד שבארץ יהיה אפשר לרכוש את זה ב19₪( ואני לא משתמשת בזה של סיגמא, כי יש לו ריח רע מאוד...)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואי עכשיו ניסיתי להזמין ואכן לא שולחים :((( את מכירה אולי אתר שכן שולח?
      אין לי את התיק של סיגמה, אבל גם לביוטיקר יש ריח של דמוי עור, לא חזק אבל יש (אני לא רגישה לריחות אבל).

      מחק
    2. אני חושבת שאין אתר ששולח ישירות לארץ את טו פייסד. אני הזמנתי מספורה דרך שיפ מיידיל (עלות המשלוח 14$או 17.50$ עם תוספת ביטוח), אבל רק לחצי קילו(1 פאונד), מעל המשקל הזה עולה סכום המשלוח בהתאם למשקל. ניסית את חברת השילוח הזאת?

      מחק
    3. לא נעסיתי עדיין לעבוד עם חברות שילוח, סיפור די יקר. נראה לי שאתאפק עם הברונזר עד הנסיעה לחו"ל

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.