SLIDER

האפליקציות המומלצות לעריכת הסטוריז באינסטגרם

instagram stories apps
האם מישהו זוכר את האינסטגרם לפני עידן הסטוריז? כנראה שלא ממש ולמעט הנוסטלגיה הקלה של זכרונות מהתקופה ההיא כשהפיד היה כרונולוגי והכל היה הרבה יותר תמים, מפולטר קלות וחתוך לריבוע עם מסגרת לקישוט, הסטוריז כבר מזמן תפסו מקום חם בלב ובעיני הצפיה בהם יותר ממכרת מהפיד המוקפד. תוכנת העיצוב המובנית של האינסטגרם נותנת הרבה אפשרויות עיצוב מגוונות שרק הולכות וגדלות, אבל עבור מי שחושק בעיצובים קצת יותר מעניינים, קיימות אפליקציות העיצוב וכאן אספתי עבורכם את השלישיה המנצחת שלי.

Unfold


המלכה הבלתי מעורערת כרגע היא Unfold שרוב משתמשי הסטוריז כבר בוודאי מכירים. מבחינת הקלות והמהירות של העיצוב היא ללא ספק הטובה ביותר שניסיתי ועדיין לא נמצא לה מתחרה ראוי. 
Unfold App
הקלות והמהירות הם שם המשחק כאן וכמובן העיצוב הנקי עם מגוון תבניות שונות שניתן לשחק איתן. ממליצה בחום לרכוש את ההרחבות של התבניות כדי לנצל את כל העיצובים היפים של התמונות שהאפליקציה מציעה. ניתן להשתמש כאן גם בתמונות וגם בקבצי וידאו וגם לשלב ביניהם. אני אוהבת במיוחד את תוספות הטקסט המעוצבות, רק חבל שהגופנים היפים מתאימים לאנגלית בלבד ובעברית אנחנו עדיין מסתפקים באחד בסיסי. בעדכון האחרון של האפליקציה התווספה גם אופציה לשינוי רקע וחוץ מלבן יש כאן עוד 6 אופציות שחלקן גם משנות את הצבע של הגופן.

ניתן לשמור את הסטוריז בתור סדרה (זה שומר בבת אחת את כל התמונות בתיקיה בגלריית המכשיר) או כל תמונה בודדת לחוד. כשמעלים את התמונות לאינסטגרם אפשר כמובן לשדרג את העיצוב עם גיפים, טקסטים צבעוניים יותר וכו'. זאת ללא ספק אפליקציה שהיא חובה לכל חובבי הסטוריז!

PicCollage
עוד אפליקציה מעולה שאני מאוד אוהבת היא PicCollage שכשמה מיועדת ליצירת קולאז'ים בשלל וריאציות. יש כאן שלוש אפשרויות: לעבוד עם תבנית מוכנה, סגנון חופשי וגלויות מעוצבות.
המועדפת עלי היא האפשרות של Freestyle שיש בה את כל הכלים הנחוצים: הוספת תמונות וסידור שלהן על המסך, כולל סיבוב, שינוי גודל וסדר ההופעה, הוספת טקסט, שינוי רקע, ציור ומדבקות חמודות. מה שעוד יותר מגניב באפליקציה הזאת הוא שבמקום התמונות ניתן לשלב כאן קבצי GIF וליצור מיני וידאו מצחיקים. גם כאן העבודה היא זריזה ולא מסורבלת, עם תפריט די פשוט וקל.

Social Posts
את Social Posts גיליתי ממש לא מזמן והיא די מזכירה את Unfold רק שכאן מדובר באחותה היותר מקצועית. היא לא מיועדת לסטוריז בלבד, אלא יש כאן תבניות שמיועדות עבור כמעט כל הרשתות החברתיות (מבחינת פורמט התמונה והפרופורציות שלה).
אפשרויות העיצוב כאן הן אינסופיות: ניתן ליצור תבנית אישית מדף לבן עם שלל האלמנטים שמוצעים כאן, כולל תבניות של באנרים עם טקסט, מדבקות, רקעים, גרפיקות וכו' או להשתמש באחת התבניות המוכנות ולערוך אותה.

Social Posts קצת פחות נוחה לשימוש יומיומי זריז ודורשת קצת יותר זמן ומיומנות, כך שפחות מוצלחת אם אתם מעלים את הסטוריז שלכם On the go ומהר. היא כן מעולה עבור משתמשי האינסטגרם המקצועיים והמיומנים, שמכינים את הסטוריז מראש וכאן יש את האפשרות ליצור פרוייקטים יפים ומעוצבים שלא ניתן לראות אצל אף אחד אחר.

איך אתם אוהבים את הסטוריז? עשויים ומעוצבים או פשוטים ולא מפולטרים? יש לכם עוד אפליקציות עיצוב מומלצות? שתפו בתגובות! 
תצטרפו אלי גם באינסטגרם @starsofalex

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.