SLIDER

מי זאת ד"ר נונה

טיפוח ים המלח
אחד ממוצרי הדגל הישראליים הוא ללא ספק מוצרי הטיפוח שמבוססים על נוסחאות המשלבות את המרכיבים היחודיים מים המלח. קיימים אינספור מותגי טיפוח, עממיים ויוקרתיים, שמשלבים נוסחאות שונות וגם עוסקים בפיתוח של פורמולות חדשות כדי למקסם את התועלות של החומרים שלא ניתן למצוא באף מקום אחר בעולם.
אחד המותגים הותיקים, אבל פחות מוכרים בארץ, בתחום הקוסמטיקה מים המלח הוא "Dr. Nona", שאחרי שנים של שיווק בחו"ל חוזר כעת לשורשים ומרחיב את הפעילות שלו בארץ.
ההיסטוריה של החברה החלה ב-1994 כאשר ד"ר נונה קוכינה, בעלת תואר ברפואה ועולה חדשה מברית המועצות, שמעה באחת ההרצאות באוניברסיטה על צורות חיים קדומות, ארכאונים (או ארכיבקטריות), שמצליחות להתקיים ולשרוד בים המלח. מכאן נולד הרעיון לנצל את כוח העצום של אותם המיקרואורגניזמים בתחום הקוסמטיקה ובתחום של תוספי התזונה. Halo Complex של המותג הוא למעשה הנוסחא היחודית שמבוססת על מאגר החלבונים וחומצות האמינו של אותה הארכיבקטריה, שפועלת כאנטי-אוקסידנט פעיל והיא המשותפת והיחודית לכל ליין המוצרים של החברה.

אחד ממוצרי הדגל של ד"ר נונה הוא קרם הגוף "Solaris"
דר נונה קרם גוף
אחד המרכיבים הבולטים כאן הוא דווקא שמן האבוקדו, שידוע בסגולות הרבות שלו לעור, כמו שמירה על לחות העור, תכונות אנטי- דלקתיות, העשרת העור בויטמין E שעוזר לתחדשות התאים ומזרז את תהליך הריפוי. מרכיבים נוספים כוללים בין היתר את מלח ים המלח, שמן חוחובה, שמן רוזמרין, שמן תפוז ועוד. מרכיב הבושם גם מצוי ברשימה, אבל בפועל הניחוח של הקרם הוא ניחוח קוסמטי ניטרלי, מתקתק ודי עדין.
המרקם שלו עשיר וההרגשה על העור מזכירה יותר שמן מאשר קרם גוף סטנדרטי. לוקח לו זמן להיספג, אבל הוא לא משאיר תחושה של דביקות ולא מכביד על העור. מי שיהנה מאוד מ-Solaris הם בעלי עור יבש ומגורה שזקוק לאקסטרה טיפוח ולחות מוגברת.

Recovering Mud Mask היא מסכת ניקוי והזנה שמבוססת על בוץ ים המלח ונוסחאת ה-Halo
מסיכת בוץ ים המלח
המרקם והריח שלה לא שונים מכל מסכת בוץ שחורה אחרת שאתם מכירים, השוני הוא רק בתמהיל המרכיבים. המסכה מכילה SLS כך שברגע שהיא נשטפת מרגישים היטב את פעולת הניקוי הדומה לזו של סבון פנים וגם כיווץ הנקבוביות. מרכיבים נוספים כוללים שמנים שונים כמו שמן מור אפריקאי, שמן אפרסק, שמן לבנדר ועוד.
כשניסיתי את המסכה בפעם הראשונה, החצי השני הסתקרן וביקש שננסה אותה ביחד, ואני כמובן לא יכולתי לסרב. אחרי שהתמרחנו היטב בבוץ השחור (לא כולל אזור העיניים והשפתיים) הרגשנו שיש עקצוץ קל, כאשר החצי הגברי הגדיר אותו כנעים. העברנו את שבע דקות ההמתנה ליבוש המסכה בצילום סלפי ובומרנג עם שלל פרצופים מצחיקים. אחרי ששטפנו אותה הגענו לאותה המסקנה: העור מרגיש הרבה יותר חלק ויש תחושה קלה של יובש וכיווץ הנקבוביות. אפילו ששנינו בעלי עור מעורב עד שמן, היינו חייבים להניח קרם לחות כדי שהעור לא ירגיש מיובש מידי. אהבנו את המסכה ובהחלט נמשיך בשגרת הניקוי איתה.

Dynamic Cream הוא קרם לחות שמיועד לכל סוגי העור
קרם פנים דר נונה
המרקם שלו נע בין תחליב לקרם ואין צורך בכמות גדולה ממנו כדי לכסות את כל הפנים ויותר מזה, במקרה שלו עדיף להשתמש בכמות מדודה של לחיצת פומפה אחת, כדי למנוע תחושת דביקות ולתת לקרם להיספג כמו שצריך. הוא מחליק את העור ומשאיר תחושה מאוד נעימה של רכות וגמישות. העור שלי מעורב והקרם הרגיש לי מעט עשיר מידי לשימוש יומיומי והעדפתי להשתמש בו בעיקר בתור קרם לילה. בדומה ל-"Solaris", הייתי ממליצה עליו לבעלי עור רגיל עד יבש שיוכלו להינות מבוסט של לחות שהוא מעניק.
לשני הדברים הבאים פחות התחברתי בקרם הזה. הראשון הוא טיובת הפלסטיק בצבע זהב שנראית מיושנת בעיני ולא משקפת את טיב המוצר שהיא מכילה. הדבר השני הוא ניחוח צמחי די חזק שמזכיר לי את ניחוח הרוזמרין שלא התחברתי אליו, אבל החלק הטוב הוא שהוא מתנדף במהירות.
המרכיבים העיקריים כאן הם: תמצית קמומיל, שמנים צמחיים, שמן גזר, שמן רוזמרין, מלח מים המלח, שמן לבנדר ועוד.

שפתון הלחות Halo Mineral Lipstick
Dr Nona שפתון
שפתון הלחות מגיע במראה ה"רטרו-שיק" עם אריזה מלבנית בשחור זהב וצבע לבן אטום. הוא מבושם בניחוח דבש מתקתק ומינורי ביותר ומתקבל שקוף על השפתיים. לאורך הזמן הוא נספג חלקית בלבד ונשאר כמו שכבת מגן שעוזרת למנוע יובש וגם מורידה את הצורך בלמרוח את השפתון לעתים תכופות במהלך היום.
המרכיבים העיקריים הם דונג דוברים, שמן קיק, מלח ים המלח. מאוד אהבתי אותו וממשיכה להשתמש בו על בסיס יומיומי.

מחירי המוצרים:
קרם גוף סולריס - 173 ש"ח
קרם לחות דינאמיק- 210 ש"ח
מסיכת בוץ - 113 ש"ח
שפתון לחות - 90 ש"ח
מידע נוסף ופרטים לגבי הרכישה ניתן למצוא באתר החברה https://il.drnona.com/

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.