SLIDER

היכרות עם מותג האיפור Bodyography

בודיוגרפי איפור
בשורה משמחת מחכה בפוסט הזה לכל חובבות האיפור, כי הגיע לארץ מותג חדש ומסקרן שחלק מהמוצרים נחתו על שולחני לסקירה. אז בואו נכיר את Bodyography!

לא הכרתי את בודיוגרפי לפני כן, לכן כמו תמיד יצאתי קצת לחקור עליהם ברשת והדבר הראשון שישר התחברתי אליו הוא שמדובר בעסק משפחתי שנוסד בתחילת שנות התשעים וזהו גם עסק עם אג'נדה. המותג פונה גם למאפרות המקצועיות וגם למתאפרות החובבות ומציע מגוון מוצרי איפור על בסיס מינרלים ומרכיבים מטפחים כמו ויטמינים ואנטי אוקסידנטים ממקור צמחי, ללא פרבנים וללא גלוטן. החברה אינה מבצעת ניסויים בבעלי חיים באף שלב בתהליך היצור והמוצרים הם 100% Vegan. כל המוצרים מיוצרים בארה"ב.

מדובר במותג קטן אם משווים אותו למותגי האיפור המסחריים המוכרים, אבל מבחר המוצרים כולל את כל המוצרים הנדרשים ליצירת מראה איפור שלם, כולל מוצרי טיפוח ומברשות. מאוד אהבתי את עיצוב האריזות המינימליסטי בצבעי הלבן והכסף, שמצד אחד נראות פשוטות ונקיות ומצד שני משדרות איכות וחשיבה על הפרטים הקטנים, כיף להחזיק אותן.

המוצר שהכי סיקרן אותי ואחד שבסופו של דבר הכי התלהבתי ממנו הוא ההייליטר הנוזלי Radiance Boost Liquid Luminizer.
הייליטר בודיוגרפי סקירה
אם אתן מחפשות מוצר הארה מעודן, ללא נצנצים וקל ביותר לשימוש יש את כל אלו בטיובת הפלסטיק הקטנה של בודיוגרפי. המרקם שלו מושלם, קרמי ואחיד שקל לטשטש אותו והוא מתקבע על העור עם גימור לחותי סופר מחמיא, ללא תחושת דביקות, ונשאר עמיד במהלך היום. לא רואים בו נצנצים, כי החלקיקים הזהובים שמכיל גרוסים ממש דק, כך שאין מה לחשוש מלהגזים עם ההארה.
Bodyography liquid luminizer
 להייליטר הזה ישנן שתי דרכי שימוש אפשריות: הראשונה היא הדרך הקונבנציונלית להניח כמות קטנה ממנו בסוף האיפור על האזורים הרצויים ולטשטש קלות לקבלת הארה עדינה, והשניה היא לערבב אותו בתוך המייק אפ לקבלת מראה עור בריא וקורן. אני מאוד אוהבת לשלב אותו בתוך המייק אפ כי העור נראה רענן יותר וקורן יותר ולא ניתן להבחין שהאשליה הזאת נוצרה על יד איפור, זה נראה טבעי. תוספת ההייליטר לא פוגעת בעמידות המייק אפ ולא הרגשתי שהוא משפיע בצורה כלשהי על המרקם או על נוחות ההנחה שלו.

זהו אחד המוצרים המומלצים והמעולים מכל הליין ששווה שמבחינתי בגדר ה-must have. המחיר 88 ש"ח (עבור 28 גרם).

המוצר השני שסיקרן אותי מאוד הוא קונסילר וקורקטור במוצר אחד שנקרא Cover and Correct
Bodyography correct and conceal
החלק העליון של האריזה מכיל קורקטור בגוון ורדרד שנועד לטשטוש של כהויות כחלחלות-סגלגלות שמתחת לעיניים ומתפקד כמתקן גוון ובסיס שמעליו מניחים את הקונסילר והחלק התחתון הוא הקונסילר עצמו. שניהם מגיעים במרקם קרמי עשיר ונותנים כיסוי בינוני טוב. גם בשימוש בקונסילר לבדו וגם בשילוב עם הקורקטור מתחת, הם מורגשים על העור וקצת מכבידים. כדי לקבל עמידות גבוהה ולמנוע מהם להיכנס לתוך הקמטוטים ולהדגיש אותם חייבים לקבע אותם עם פודרה, אחרת אינם מתקבעים ומעט דביקים למגע.

מבחינת כיסוי הכהויות כן ראיתי הבדל כשהוספתי את הקורקטור, האזור שמסביב לפינה הפנימית של העין נראה יותר מואר והגוון הכחלחל אמנם לא נעלם לחלוטין אבל כמעט ולא בלט. אם אין לכן כהויות משמעותיות מתחת לעיניים השימוש בקורקטור לא ממש נחוץ וקונסילר בעל כיסוי בינוני יעשה עבודה מספיק טובה. Cover and Correct של בודיוגרפי דורש מעט התעסקות בהנחה שלו ופודרה מתאימה כדי לקבע אותו, כך שבעיקר המתאפרות המיומנות או מאפרים מקצועיים יוכלו להינות ממלוא היתרונות שלו.
Bodyography medium concealer corrector swatch
בסדרה הזאת ישנם שלושה גוונים אוניברסליים שיתאימו לרוב גווני העור: בהיר, בינוני וכהה. הגוונים של הקונסילר הם צהבהבים ניטרליים והקורטור מאפשר לשחק עם הגוון כדי להפוך אותו לורדרד יותר על פי הצורך. אני מעדיפה להניח אותו בעזרת האצבעות בטפיחות קלות, לעומת המברשת שעלולה לטשטש מידי ולהוריד מרמת הכיסוי. המחיר 98 ש"ח (עבור 2.5 גרם קורקטור ו-6 גרם קונסילר).

סדרת הסמקים של בודיוגרפי כוללת כ-15 גוונים שביניהם Flirt הוא אחד הטבעיים והמחמיאים ביותר
Bodyography blush flirt swatch
האריזה הקטנה והקומפקטית שמכילה 3 גרם של מוצר מזכירה צללית יותר מאשר סומק. מצד שני, הכמות הזאת בכל מקרה תספיק להרבה זמן, במיוחד אם משתמשים בכמה סמקים במקביל, וגם תאפשר לסיים אותו מבלי שישכב במגירה תקופה ארוכה.
Bodyography flirt swatch blush
הגימור שלו מוגדר כמאט והוא לא מכיל נצנצים או חלקיקים זוהרים, אך בפועל מתקבל על העור בגימור מעט זוהר ונראה מאוד טבעי. הגוון הוא ורוד-סגלגל (mauve) קר וכשמטשטשים אותו על הלחיים הוא נראה סופר טבעי ומחמיא, מתאים לכל מראה איפור. מדובר בסומק מינרלי, כך שהמרקם מאוד מעודן ואוורירי, פיגמנטי במידה הנכונה וקל לטשטוש. אני מעדיפה להניח אותו בעזרת מברשת רכה (כמו Blush Brush של Real Techniques לדוגמא) ולבנות את עוצמת הגוון בהדרגה. זהו סומק מוצלח מאוד לשימוש יומיומי!
המחיר: 66 ש"ח (עבור 3 גרם)

פריימר סיליקוני קלאסי Clear Foundation Primer
Bodyography clear primer review
על פי אתר המותג, מדובר באחד מה-best sellers שלהם. זהו פריימר סיליקוני שמגיע במספר גרסאות שונות: שקוף קלאסי, ירוק (לנטרול האדמומיות) ובז' ניטרלי (לאחידות הגוון). היחוד שלו לעומת המתחרים הרבים שקיימים היום בשוק הוא המרכיבים המטפחים שמכיל, כמו ויטמינים A ו-E, שמן חוחובה ושמן זרעי ענבים, שמן חריע, תמציות אלוורה, קלנדולה, תה ירוק ועוד. הוא נטול ריח.

מרגישים את הסיליקון במרקם של הפריימר ועם זאת הוא מאוד קרמי ונעים למגע, הופך את העור לחלק ורך מבלי שהנוכחות שלו תהיה מורגשת ואינו מכביד. יש לקחת בחשבון שאם מייק אפ מסויים לא מחזיק מעמד יפה ולא מספיק עמיד, הפריימר ישפר את העניין רק באופן חלקי (כמו כל פריימר דומה אחר), לכן כדי להשיג עמידות גבוהה רצוי לשלב אותו עם מייק אפ עמיד. הוא כן מחליק מאוד את העור ומשפר את המרקם ובכך עוזר להשיג מראה עור חלק ואחיד יותר. מוצר מוצלח מאוד והמרכיבים המטפחים הם ללא ספק בונוס נאה כאן.
המחיר 108 ש"ח (עבור 30 גרם)

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.