SLIDER

הכוכבים של יוני: בושם מיוחד, ביקור במשרדי דרמלוג'יקה, ספר ציני על רווקות ושילוב לקים אהוב

הכוכבים של יוני
הכוכבים של יוני הביאו איתם ביקור במשרדיהם החדשים של חברת דרמלוג'יקה והיכרות מעמיקה עם אג'נדת המותג והמוצרים, ביקור בבוטיק הבשמים האהוב בנווה צדק שבו רכשתי בושם ממכר לקיץ, שילוב לקים ורוד ומתוק במיוחד שהייתי חייבת לשתף וספר מדליק שקראתי.
Dermalogica הוא מותג פרימיום לבריאות וטיפוח העור, מהמובילים והוותיקים בעולם, שנוסד בשנת 1986. מוצרי החברה משווקים בארץ כבר שנים רבות ומזמן צברו קהל לקוחות נאמן, למרות היעדר הפרסום המאסיבי. לרוב תפגשו את מוצרי המותג במכוני קוסמטיקה יוקרתיים, כאשר המטפלות המורשות של דרמלוג'יקה נקראות דרמטרפיסטיות, או במכוני ספא ומרכזי בריאות מובילים. וכמובן שהפרסום הטוב ביותר כאן הוא מפה לאוזן מתוך ניסיון מוכח של עוד חברה שגילתה את המוצר המנצח עבורה.

כל הטיפולים הקוסמטיים וגם סדרות התכשירים לשימוש יומיומי בבית, מותאמים אישית על ידי הדרמטרפיסטיות המוסמכות של המותג, כדי לענות לצרכי העור הספציפיים כדי להגיע לתוצאות טיפוליות מהירות ומשמעותיות. שיטת ההתאמה של החברה נקראת  Face Mapping Skin Analysis והיא משלבת שלוש טכניקות אבחון שונות: בחינת ויזואלית של העור תחת מנורה וזכוכית מגדלת רבת עוצמה, בחינה של העור במגע ומישוש, סקירה של אזורים שונים בעור הפנים שיכולים להצביע על מצבם של איברים פנימיים בגוף. עוד על השיטה ניתן לקרוא באתר המותג. ההתמקדות של המוצרים והטיפול היא בריאות העור וטיפולים פרא-רפואיים הנעשים על יד דרמטרפיסטיות מוסמכות, לעומת המושגים כמו יופי וטיפוח שלרוב משתמשים בהם במותגי קוסמטיקה השונים.

הוזמנתי לבקר במשרדים החדשים של דרמלוג'יקה בתל אביב כדי להכיר מקרוב את אג'נדת החברה וגם להתנסות בליין המוצרים. זאת הייתה ההשקה הראשונה בהיסטוריה שבמהלכה אנשי המותג הצליחו לגרום לכל הנוכחות (כולל אותי) להסיר את האיפור המושקע שהגענו איתו וגם להינות מכל רגע. כך למעשה עברנו את ההדגמה המעשית ביותר והתנסות מקרוב עם ליין המוצרים שלהם.
Dermalogica
התחלנו מ-Precleance, תכשיר קדם ניקוי שמבוסס על שמנים צמחיים.הוא עובד על עיקרון דומה לשמן ההסרה הקלאסי, ממיס את האיפור כולל איפור עיניים ומסיר אותו בעדינות וכך מכין את העור לשלב הבא שהוא ניקוי עם תכשיר יעודי. השתמשנו ב-Special Cleancing Gel, ג'ל ניקוי אנטיספטי סופר עדין שמתאים לכל סוגי העור, אינו מייבש ושומר על הלחות הטבעית של העור. השלב השלישי בניקוי היה מוצר הדגל של המותג Daily Microfoliant המפורסם. זוהי אבקת פילינג יחודית המופקת מאורז ומשלבת חומצות ואנזימים שמיועדת להסרה של תאים מתים, הבהרה וריכוך של העור. מניחים כמות של כחצי כפית בתוך כף היד, מוסיפים מעט מים ותוך שיפשוף של הידיים האבקה הופכת לקרמית וסמיכה ורק אז מניחים אותה על עור הפנים בתנועות עיסוי. אחרי שלושת השלבי הניקוי שעשינו הרגשתי אפילו סוג של הקלה מתחושת המייק אפ על הפנים ועור סופר חלק ונושם שלא הפסקתי לגעת בו מרוב שהיה נעים.
קוסמטיקה מומלצת
שלב הלחות המפנק כלל את ספריי ה-Multi Active Toner שמשמש כהכנה לתכשירי הלחות. אני מאוד אוהבת מוצרי לחות מהסוג הזה ולרוב משלבת אותם בשגרת הטיפוח היומיומית. הטונר של דרמלוג'יקה התחבב עלי במיוחד בזכות המרכיבים המרגיעים של אלו וורה, מנטה ולבנדר וגם התחושה הנעימה שהשאיר. להענקת הלחות השתמשנו בקרם ה-Active Moist (נטול שומן, לעור שמן עד מעורב) ולאזור העיניים ב-Multivitamin Power Firm (לעור עם סימני הזדקנות מוקדמים). לסיום, עוד מוצר מפתיע ומומלץ, הפריימר Skin Perfect Age Smart שמעבר ליכולת ההחלקה וההכנה של העור גם מכיל SPF30, מאוד נעים על העור ואינו מכביד בכלל. אחד ממוצרי ה-must מכל הסדרה לדעתי!

הכרתם את מוצרי דרמלוג'יקה? אם אתן בין המעריצות של המותג, שתפו מה הוא המוצר המנצח שלכן!
פרטים נוספים הודות המותג, המוצרים והטיפולים השונים ניתן לבחון מקרוב באתר החברה. (הקישורים בפוסט - אפיליאייט)

הבושם שאני מתענגת עליו בחודש האחרון שייך למותג נישה האיטלקי Gritti שאמנם נוסד ב-2010, אבל שורשיו מגיעים עד מאה 16 ולפורמולות הבשמים שנשמרו במשפחה וסמל המגן של השושלת מעטר היום את לוגו החברה. היום Luca Gritti היא האף שאחראי לליין של 29 בשמים המחולקים למספר תת קולקציות.
GRITTI PERFUME
"Pomelo Sorrento" שייך לקולקציית הטורקיז (Turchesi Collection) שכוללת חמישה ניחוחות רעננים שמגיעים בקבוק טורקיז משגע עם פקק דמוי אבן ואריזת בד סופר יוקרתית שאני עדיין שומרת בה את הבושם כי היא לגמרי חלק מהחוויה כאן!
הניחוח שבחרתי לקנות, כפי שמשתמע מהשם, הוא קוקטייל פירות הדר רענן ועשוי בטוב טעם, הכולל את פומלו ואשכולית כתווים העליונים, פרחים לבנים ותה ירוק שנפתחים עם הזמן ומעדנים את פירות ההדר עם ניחוח מתקתק. תווי הבסיס הם ווטיבר, אמבר ואירוס, שגם הם מופיעים במינון מדוייק והרמוני. מדובר בבושם מאוד מעודן ועשוי בטוב טעם, לא מהסוג הדומיננטי שמשאיר שובל של ניחוח ומסובב ראשים, אלא בניחוח מאוד רענן ומיוחד של הדרים שמתמזג עם ריח הגוף ומושלם לימי קיץ החמים.
ניתן להשיג בבוטיק "אינדיבידואל" שבנווה צדק, שבזי 40 תל אביב.

שילוב הלקים האהוב של החודש הוא ורוד "סוכריה" שכזה שיצרתי עם שני לקים אהובים של OPI.
לקים יפים המלצה
"Tagus In That Selfie" שיצא בקולקציית האביב האחרונה הוא אחד הורודים המוצלחים גם מבחינת המרקם הקרמי (על גבול "הטיפקזי") והחלק שלו. הפעם קישטתי את הקמיצה עם נגיעה של נצנצים שהשתלבו כאן בצורה מושלמת עם "Charmmy & Sugar" מקולקציית ה-Hello Kitty.

הספר של החודש עשה קאמבק מפואר הישר משנות השבעים ולמרות שנכתב בתקופה אחרת לגמרי הוא עדיין אקטואלי, צעיר ומלא בחוש הומר דק שמתובל במנה טובה של ציניות. תכירו את "שילה לוין מתה והיא חיה בניו יורק" מאת גייל פארנט (בתרגום של שלי גרוס).
ספר מומלץ
שילה לוין, הכוכבת הראשית כאן, היא בחורה יהודיה ממוצעת, ממשפחה יהודית די טיפוסית, שהשאיפה שלה בחיים הייתה לממש את עצמה בכך שתתחתן כמו כל בת יהודיה מבית טוב. כשהגיעה לגיל 30, מיואשת ובטוחה במאה אחוז נישואין זה משהו שבחיים כבר לא יקרה לה (ואל תדאגו, היא תפרט על הסיבות לכך בהרחבה על דפי הספר) היא מחליטה לשים קץ לחייה. "למה שבחורה יהודייה טובה תעשה משהו טיפשי כמו להרו את עצמה? למה? כי אני עייפה. בזבזתי עשר שנים מחיי בניסיונות להתחתן, ואני עייפה. אני יודעת עכשיו שזה בחיים לא יקרה לי. מעולם לא היה לי סיכוי". כך למעשה הספר הוא מכתב ההתאבדות הציני והשנון של שילה לוין שפונה ספק לקוראים ספק להורים שלה (ובמיוחד לאמה) ומגולל את תולדות חייה החל מגיל ארבע שבו התאהבה לראשונה אהבה נכזבת עד תקופת הלימודים באוניברסיטה וחיי המין הסוערים שלה ועד המערכת היחסים "האחרונה" שלה וחסרת הסיכוי לפני הוצאת התוכנית לפועל. שלא תטעו, מדובר בספר קומי, עם המון הומור וכתיבה סוחפת שעוד יגרום לכן להתאהב בשילה לוין! הקריאה מומלצת בחום.

I saved the best for last! הכוכבת המיוחדת מכולן, הגיעה לעולם ב27 ליוני ושמה רומי!

מה הן החוויות או המוצרים שעשו לכן את החודש? שתפו בתגובות!
תצטרפו אלי גם באינסטגרם STARSOFALEX

2 תגובות

  1. איזה פוסט כיפי ומהמם! מזל טוב להולדת הבת רומי, שתגדל בריאה ומאושרת! אני מאוד אהבתי את הפוסט הזה הספציפי בגלל זה, ששילבת בו כמה עולמות, וזה היה מאוד מרתק. מאוד הייתי רוצה לעבור את הטיפול שעברת במכון הדרמלוג'יקה. המוצר היחידי(בינתיים) שאני משתמשת בו מהמותג הוא קרם ידיים-age smart multivitamin hand and nail treatment,שזה לא סתם קרם ידיים, זה טיפולי, נגד הזדקנות, וגם מטפל בציפורניים.ממליצה מאוד!
    והמניקור הורוד עם הנצנצים-משגע!

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.