SLIDER

חמשת הצלליות המומלצות של מאק

MAC Favorite eyeshadows
בכל הנוגע לצלליות, למרות ההיצע העצום שרק הולך וגדל ולמרות שכבר קשה להפתיע אותנו בגוון או מרקם כלשהו, הצלליות הבודדות של מאק תמיד ישארו הקלאסיות עבורי והן אלו שאני מוצאת את עצמי חוזרת להשתמש בהן כל פעם מחדש. לאורך השנים צברתי אוסף צנוע של צלליות מאק מהליין הקבוע והן מסודרות בפלטה גדולה של 15 ועוד 2 רביעיות קטנות. כל אחת נבחרה בקפידה ולמרות זאת יש כאלה שנגעתי בהן פעמים בודדות ויש כאלה שכבר סיימתי ורכשתי מחדש. היום אראה לכן את החמישיה המנצחת שלי של הגוונים והמרקמים הפרקטיים ביותר לשימוש יומיומי.


ALL THAT GLITTERS
צלליות מאק בהירות  מומלצות
הצללית הראשונה של מאק באוסף שלי ומה שמצולם כאן זאת החדשה שאני שומרת בצד במקום הישנה שעומדת להיגמר לי. מדובר באחד הגוונים היפים, הפופולריים והמוצלחים של המותג מכל הבחינות: המרקם שלה נוח ביותר לעבודה, הגוון בז' זהוב בהיר יתאים לכל אחת והוא סופר מחמיא ומאיר את אזור העיניים, העמידות מצויינת. הרבה פעמים אני משתמשת בצללית הזאת לבדה ומניחה אותה על כל העפעף העליון והתחתון, ממש כמו באיפור מעושן, לשטיפה עדינה של צבע ואיפור עיניים טבעי, מחמיא ועדין.

PATINA
צללית מאק מוצלחת המלצה
גם במקרה שלה, מדובר באחד הגוונים הבהירים המוצלחים של MAC. הגוון כאן הוא חום אפרפר בהיר עם נגיעה של ברק זהוב והוא נוטה להשתנות בהתאם לגוון הבסיס שעליו מניחים את צללית וגם גוון העור וצבע העיניים. היא מחמיאה במיוחד לעיניים בהירות ומבליטה את הגוון הטבעי שלהן! השילוב האהוב עלי הוא Patina על כל העפעף העליון עם עיפרון עיניים חום על קו הריסים בטשטוש קל של הקו, כדי לקבל מראה עיניים מעט מודגש יותר ועם זאת מאוד לביש ליומיום.

SABLE
צללית מאק מוצלחת ליומיום
עוד צללית עם מרקם מושלם, רך וסופר פיגמנטי! הגוון שלה הוא מעין ורוד עתיק כהה עם נגיעה של חום, בשילוב עם צללית בגוון "חם" כמו "All that glitters" לדוגמא, Sable תיראה יותר ורדרדה ובשילוב עם צללית בגוון "קר" (כמו כסוף בהיר לדוגמא) היא תתקבל יותר חומה סגלגלה. היא מושלמת גם לבדה ליצירת מראה מעושן לביש ליומיום ותחמיא מאוד לכל צבע עיניים.

ANTIQUED
צללית מאק מומלצת סקירה
הגוון הוא חום ברונזה עם תת גוון אדמדם מובהק, כך שכשמדובר באיפור יומיומי זאת צללית שנועדה להדגיש את קו הריסים או את הפינה החיצונית ופחות מחמיאה לשימוש לבדה, כי עלולה לגרום למראה עיניים "עייף" בגלל הנטיה לגוון האדום. אני מאוד אוהבת אותה בגלל הפיגמנט הרווי והמרקם המוצלח שהופכים את ההנחה והטשטוש שלה לקלים ומהירים. השילוב האהוב עלי כרגע הוא שילוב של בסיס של צללית בהירה בגוון ניטרלי שמונחת על כל העפעף עם Antiqued שמונחת על קו הריסים בעזרת מברשת עיפרון שמטשטשת את הגבול בין שני הגוונים.

OMEGA
צללית מומלצת לגבות בהירות
קל מאוד לפספס את הצללית הזאת כי במבט ראשון מדובר בחום בהיר במרקם מאט, כביכול הכי בנאלי שיש. אבל, Omega בעיני היא בגדר החובה בכל אוסף ומשמשת אותי כמעט בכל איפור. היא מושלמת להנחה בקפל העפעף להדגשה עדינה ובלתי נראית של צורת העין, מעין contour לאזור העפעף, וגם בתור צללית מעבר במקרה של איפור מעושן קלאסי. עבור בעלות שיער בלונדיני וגבות מאוד בהירות זאת צללית מושלמת להדגשת הגבות שתראה הכי טבעית שיש.
all that glitters patina omega sable antiqued
 All That Glitters, Omega, Patina, Sable, Antiqued
מה הם גווני הצלליות האהובים עליכן לשימוש יומיומי? אם אתן חובבות הצלליות של מאק כמוני, אילו האהובות עליכן ביותר? שתפו בתגובות!

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.