SLIDER

ריגושים וחידושים עם מוצרי האיפור של פלורמר

Flormar makeup review
כל הגודיז השווים שמופיעים כאן שייכים לפלורמר, שבתוקפה האחרונה צובר תאוצה עם מוצרי איפור שמפתיעים באיכות ובביצועים שלהם. אחרי שה-BB Cream והפודרה הנהדרים של המותג כבר תפסו מקום קבוע בשידת האיפור שלי, הגיע תורם של מוצרים נוספים לעבור התנסות והתרשמות מעמיקה וגם הפעם מצאתי כמה אוצרות מפתיעים!



HD Weightless Matte Lipstick
Flormar Lipstick
טקסטורות המאט על שלל סוגיהן לא עוזבות אותנו בזמן הקרוב וגם פלורמר נרתמו למשימה עם סדרת ה-HD שלהם במקרם מאט קליל ואפשר להגיד שאפילו על גבול הלחותי (אם יש חיה כזאת). הדגש העיקרי כאן הוא על גימור מאט טבעי ויחסית קליל, למראה שפתיים "קטיפתי". למרות המרקם הקליל, השפתונים פיגמנטיים ונותנים כיסוי טוב ללא צורך במאמצים מיותרים. כדי לדייק בקווים החיצוניים, במיוחד במקרה ויש קמטוטים זעירים מסביב לשפתיים, חייבים להוסיף כאן עפרון תוחם עמיד.
הם מאוד נעימים ואכן מרגישים weightless על השפתיים, לא מייבשים וגם לא מדגישים אזורים יבשים (במידה ויש). ניחוח וניל עדין ביותר גם מוסיף לתחושה הנעימה.
לא מדובר בשפתונים עמידים לפי ההגדרה והם גם לא מתפקדים ככאלה, כלומר, תצטרכו להקפיד לשתות ולאכול בזהירות וגם לחדש לפי הצורך במהלך היום.
Flormar lipsticks swatch
מבין שני הגוונים שניסיתי מס' 09 Sour Cherry הוא ללא ספק הפייבוריט שלי, ורוד פוקסיה עמוק עם תת גוון סגול מובהק. הגוון השני הוא מס' 10 Rosa Bonica, ניוד סגלגל שיכול להיות מושלם עבור בעלות שפתיים טבעיות בעלות פיגמנט כהה יותר, בתור שפתון ניוד יומיומי ואופנתי.

הפריימרים
Flormar primer
לקראת התקופה החמה של השנה תמיד כדאי להצטייד בפריימר טוב שיעזור להאריך את עמידות המייק אפ ולשמור עליו מפני דהיה ושמנוניות יתר. בחירת הפריימר המתאים היא לרוב עניין מאוד אינדיבידואלי ודורשת קצת ניסוי וטעיה עד שמוצאים את האחד שעובד הכי טוב עם העור שלנו והסקירות השונות ברשת רק עוזרות להתמקד במוצרים הרלוונטיים.

העור שלי מעורב עד שמן, עם נקבוביות מעט פתוחות, אבל ללא בעיות מיוחדות, לא רגיש ונקי מפצעונים. אקדים ואומר ששני הפריימרים עבדו טוב עבורי, אבל אם אני צריכה לבחור אחד זה יהיה ה-Anti Blemish Makeup Primer. על פי פלורמר, מדובר בפריימר שמעבר ליעודו המקורי עוזר לשמור על עור נקי ולמנוע התפרצויות פצעים ולהילחם בפגמים (חומצה סליצילית וויטמין B5). הוא מבושם בניחוח קליל ביותר שלא נשאר על העור. המרקם כאן הוא קרמי חלק, אך לא סיליקוני, והוא נמרח ונספג במהירות בדומה לקרם לחות. אני אוהבת את הפריימר הזה כי אחרי ההנחה הוא נספג מהר ונשאר בלתי מורגש ועם זאת לגמרי עושה את העבודה עבורי ומצליח לשמור על המייק אפ במצב המיטבי, כך שרואים פחות שמנוניות באזור ה-T במהלך היום והמייק אפ לא נעלם ולא דוהה באזור זה.
Flormar primers review
הפריימר השני הוא Pore Minimizer Makeup Primer והוא שייך לקבוצה של הפריימרים הסיליקוניים הקלאסיים במרקם השקוף, שבאים להחליק את העור ולמלא נקבוביות כדי ליצור בסיס חלק ואחיד למייק אפ. פלורמר ללא ספק נתנו כאן תחרות טובה עם הפריימרים הוותיקים מאותו הסוג שכבר קיימים בשוק לא רק מבחינת האיכות אלא גם עם מחיר אטרקטיבי (55 ש"ח עבור 35 מ"ל).
המרקם שלו קליל ונטמע במהירות בתוך העור ללא שום תחושה של הכבדה או דביקות. המייק אפ אכן נמרח מעליו בצורה יותר אחיד מאשר ללא, אבל במבחן העמידות הפריימר הירוק ניצח אצלי ביתרון קל.

OMLashes! Mascara
Flormar OMGlashes mascara
שלוש מסקרות עם שם זהה אבל כל אחת עם ביצועים שונים לגמרי!
המסקרה שנתנה את מראה הריסים הטבעי והמופרד היא דווקא Extra Volume (באריזה השחורה) שמגיעה עם מברשת גדולה ורחבה עם סיבים רכים מאוד. גם בשלוש שכבות לא הצלחתי להגיע איתה לנפח דרמטי, אבל כן קיבלתי מראה ריסים יפה, טבעי ומעט מודגש.
המאריכה והמעגלת היא Fan Effect (באריזה הסגולה), שמגיעה עם מברשת סיליקונית צרה ומעוגלת. המרקם של המסקרה יחסית עדין ולא נותן עיבוי דרמטי, אבל המברשת הנוחה עושה סירוק והפרדה של הריסים, ללא גושים, כך שגם במקרה שלה מקבלים מראה ריסים טבעי, מופרד ועם אפקט הארכה.
הדרמטית ביותר מבין השלוש היא ה- High Definition. גם כאן מדובר במברשת סיליקונית, אבל ישרה ובעלת סיבים קצרים. אם אתן חובבות מראה הריסים הסופר דרמטי עם אפקט עיבוי, זאת המסקרה עבורכן. צריך קצת להיזהר בהנחה שלה כי המברשת מוציאה די הרבה חומר ועלולה להעמיס יותר מידי כבר במשיכה הראשונה. מבין השלוש זאת המסקרה האהובה עלי.
Flormar mascara review
המחיר: 39.9 ש"ח

Liquid Illuminator
Flormar liquid illuminator
בתקופה האחרונה הוציא בפלורמר סדרה חדשה של הייליטרים נוזליים בגוונים שונים ופורמולה משופרת. מוצר הארה מהסוג הזה לרוב ניתן לראות בעיקר במגוון של חברות האיפור המקצועיות ובתחום "העממי" מתמקדים יותר במוצרי הארה אבקתיים. ה-Liquid Illuminator של פלורמר הוא לא רק יוצא דופן בגזרת האיפור העממי אלא גם הייליטר יפיפה עם ביצועים מרשימים שממש הפתיע אותי!
Flormar liquid illuminator swatch review
המרקם שלו ג'לי דקיק על גבול הנוזלי, קליל ועם זאת די פיגמנטי. ברגע שמטשטשים אותו על העור הוא מתקבע במהירות ולגמרי לא מורגש למגע. אני אוהבת להניח טיפה קטנה ממנו על גב כף היד ומשם לאסוף כמות קטנה ולטשטש עם האצבעות. אני מניחה אותו כשלב הסופי באיפור, אחרי שכבר הנחתי סומק וברונזר, וההיליטר לא פוגע בשלמותו של האיפור ולא מזיז אותו מהמקום. הוא נותן הברקה עדינה ומחמיאה ובוהקת ולא מכיל נצנצים.
הגוון שברשותי הוא 01 לבן פנינתי, יתאים לבהירות עור בתור מוצר סופר עדין שנותן מראה עור מואר עם אפקט "לח". שני הגוונים הנוספים הם לא פחות מוצלחים: 02 שמפניה זהובה ו-03 רוז גולד ורדרד. מוצר לגמרי מפתיע ומומלץ בחום!
המחיר: 49.9 ש"ח עבור 25 מ"ל

Matte Waterproof Dipliner
Flormar eyeliner review
אני לא נמנית בין חובבות האיילינרים הנוזליים ותמיד מעדיפה עפרונות (במידה ורוצה מראה עדין יותר ובמהירות) או איילינר ג'ל ומברשת זוויתית דקה (לקו מדוייק ומודגש). כשניסיתי את האיילינר הנוזלי של פלורמר, הגעתי למסקנה שהוא מבין הבודדים מסוגו שאני יכולה להסתדר עם ההנחה שלו בזכות המברשת הסופר נוחה, הדקה והמדוייקת. אם תמיד רציתן איילינר נוזלי אבל היה לכן קשה עם ההנחה, זהו המוצר עבורכן, כי ניתן להגיע איתו לדיוק גבוה וקו דק ומדוייק די בקלות. בסדרה הזאת קיימים שני סוגים מאט ומבריק (וויניל), שניהם בגוון שחור פחם פיגמנטי.
Flormar dipliner swatch review
למרות שהאריזה מצהירה שהאיילינר עמיד במים, הוא יורד די קלות בעזרת מסיר איפור רגיל, כך שדווקא על ההצהרה הזאת אני חולקת. הוא עמיד על העפעף ולא ימרח במהלך היום, במידה ותניחו אותו מעל צלליות ולא על עור חשוף ללא שום בסיס מתחת.
המחיר: 39.9 ש"ח

אם כבר ניסיתן את אחד המוצרים שהזכרתי בפוסט, שתפו את ההתרשמות שלכן בתגובות! 
לעדכונים שוטפים, תמונות וסטוריז תצטרפו אלי באינסטגרם: Starsofalex

3 תגובות

  1. מאוד אהבתי את הפוסט! אוהבת לשמוע על על מוצרים חדשים ומעניינים. בפלורמר הניסיון היחיד שלי היה שפתון שהיה מוגדר כעמיד, אבל הוא לא כזה, בכלל. אבל אני כן צריכה ורוצה לפקוד את חנות הפלורמר, כדי לראות את המוצרים החדשים. מעניין אותי במיוחד הפריימר אנטיבלמיש. יש לי עור מעורב שמן, עם נטיה לפצעונים ונקבוביות פעורות. יש לי שאלה- מאחר והוא קרמי, ניתן לוותר על קרם לחות מתחתיו? אני משתמשת במויסטור סורג' של קליניק.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אנה, כיף לשמוע!
      לגבי הפריימר הירוק, הוא ממש לא מחליף את קרם הלחות ולדעתי חשוב מאוד לא לדלג על השלב של לחות טובה שאת רגילה אליה ועובדת טוב עם סוג העור שלך. הפריימר רק יוצר בסיס טוב יותר למייק אפ שמניחים מעליו כדי לשפר את העמידות.

      מחק
  2. היי
    יצא לך לנסות את המייקאפ סרום של פלורמר? שמגיע בבקבוק תודה

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.