SLIDER

הכוכבים של אפריל: ביקור במעבדות GIGI, מוצרי שיער מנצחים וספר מצחיק

אפריל שחלף היה גדוש בעיקר בחגים ופחות באירועים מעניינים ועם זאת אספתי כאן את הכוכבים שעשו לי את החודש (וגם כוכב אחד שלא), שכללו היכרות קרובה עם מוצרי ג'יגי' המעולים, קריאה מהנה ועוד.


החודש הוזמנתי לביקור היכרות במשרדי חברת GIGI שנחשבת לאחת החברות המעולות והחדשניות בתחום טיפוח העור המקצועי.
מעבדות GIGI
מעבדות ג'יג'י הוקמו בשנת 1957 על ידי אליעזר לנדאו, כאשר ההשראה לשם הזה הייתה למעשה דמות נשית יפיפיה בסרט ג'יגי' שגולמה על ידי השחקנית הצרפתיה לסלי קארון. המוצר הראשון של החברה היה שעווה קוסמטית ובהמשך התחיל הפיתוח של מוצרי טיפוח מקצועיים שבמהלך ה-70 השנים הבאות הציב את המותג GIGI בין החברות המובילות שמתמחות בקוסמטיקה מקצועית.
המטה והמפעל של החברה נמצאים בארץ והמוצרים משווקים היום במדינות רבות ברחבי העולם. את המוצרים ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות בלבד ובגלל שבהרבה פעמים מדובר במוצרים פעילים, כדאי מאוד לתת לאשת מקצוע לעשות את איבחון סוג העור וצרכיו וכך להתאים את המוצרים הנכונים כדי למקסם את התוצאות.

הניסיון האישי שלי עם הקוסמטיקאיות היה די עגום עד שלפני די הרבה שנים פשוט הרמתי ידיים ובגלל שהתברכתי בעור לא בעייתי ונקי (לרוב) הפסקתי לעשות טיפולי פנים. הבחירה של קוסמטיקאית טובה ומקצועית באמת היא בעיני שילוב של הרבה מזל בתוספת של המלצה טובה ולי כנראה לא היה את שניהם, כי בפעם האחרונה שביקרתי בקליניקה של מישהי, היא הדליקה סיגריה בחדר הסמוך בזמן ששכבתי על מיטת הטיפולים עם חומר הטפחה על הפנים. הביקור ב-GIGI היה לא אחרת מאשר חוויה מתקנת שתנסה להוציא אותי מהסלידה שלי מטיפולי הפנים. הפקדתי את פני בידי וולריה, אחת המדריכות הבכירות של המותג, שתוך כדי הטיפול גם הסבירה על כל שלב ושלב וגם המליצה על מוצרי טיפוח שבאמת נכונים לי.
מוצרי GIGI מומלצים
כרגע רוב שיגרת הטיפוח שלי מורכבת ממוצרי ג'יג'י, כאשר האהוב עלי מכולם בשלב הזה הוא הפילינג אורז Ester C שאני משתמשת בו על בסיס יומיומי בבוקר, אחרי הניקוי עם הסבון והוא עוזר להתחדשות העור וגם מחליק אותו מבלי לגרות. עליו ועל מוצרי הטיפוח הנוספים של המותג אפרט בפוסט נפרד, אחרי שאתנסה בהם תקופה ממושכת כדי לבחון את התוצאות.

בכל הנוגע לטיפוח השיער, כמעט כל המוצרים שנמצאים אצלי בשימוש הקבוע שייכים ל-Amika 
שמפו יבש של אמיקה
צמד המוצרים שבתמונה הם החברים הטובים ביותר של השיער שלי, במיוחד בתקופה היותר חמה של השנה.
עד היום ניסיתי לא מעט סוגים של שמפו יבש, אבל בינתיים אף אחד מהם לא הצליח לגבור על השמפו היבש של אמיקה. הסיבה לכך היא שיש בו את השילוב המוצלח של עדינות מסויימת, כך שהשיער לא מרגיש "אבקתי" למגע ולא מאבד את התנועתיות שלו, יחד עם יכולת טובה לספיחת השומניות של הקרקפת. הוא מבושם בניחוח האופייני של המותג והריח נשאר על השיער.
המוצר השני הוא המרכך היבש, "Silken Up Dry Conditioner" שמיועד לריענון השיער והחזרת הברק והריכוך של השיער כשזה נדרש (לרוב ביום שאחרי החפיפה ומי שלא חופפת כל יום תבין זאת טוב מאוד). אני אוהבת אותו במקרים שבהם יש צורך לסדרת את קצוות השיער ולהוריד את הנפיחות שלו והמרכך היבש פועל כסוג של תחנת ביניים לסידור והחלקה של השיער במהירות בין החפיפות.
את המוצרים המעולים של אמיקה ניתן להשיג ברשת אפריל או באתר המותג.

אחד הספרים המדליקים שקראתי בתקופה האחרונה הוא "נסיכת הסטוצים" מאת לילי בנקל ברגמן
המלצת קריאה
אל תתנו לשם הספר להטעות אתכן, לא מדובר כאן בספרות אירוטית (למרות שאכן יש בו כמה סצנות סקס, אבל הן ממש לא העיקר). יסמין, הגיבורה הראשית  היא בחורה תל אביבית שעוברת תהליך של שינוי בליווי של פסיכולוגית, שמטרתו ללמוד לשחרר את הרגשות ולחיות את החיים במלואם.
".. היא הדגישה, שברגע שאחליף את המייק-אפ סטיק המסיבי שלי במייק-אפ נוזלי  - זה יהיה סימן כפול לכך שאני מתחילה להכיר את עצמי וגם שאני מתחילה לקבל את מה שיש. ברגע שאצליח לרדת לדואר בלי לכסות את עצמי בטונות פודרה - זה כבר יהיה טופ אוף דה טופ.." אחת הדרכים הנוספות על פי הפסיכולוגית היא לעשות סטוץ: "יעל האמינה שאם אקפוץ חופשי למיטה משהו אצלי ברגשות ישתחרר ואולי אוכל אחת ולתמיד לחיות פאקינג חיים, לחיות על אמת ולפגוש את עצמי.."
מכאן העלילה לוקחת את הקוראות לשרשרת של אירועים שמתרחשת בעקבות אותה ההחלטה של יסמין וכל זה מתובל בהומור המשובח של הכותבת וקטעים מסויימים שגרמו לי לצחוק בקול.
הספר הזה קליל ומהנה כמו קומדיה רומנטית טובה, מאוד נהניתי ממנו!


חשבון האינסטגרם המעניין שגיליתי החודש עוסק בתזונה ונקרא How To Count Calories
מדובר בחשבון עסקי שמעבר קצר ללינק שבפרופיל מעביר אותנו לדף מכירות של גלולות הרזיה "טבעיות" וזה ממש לא צפוי בהתחשב בעובדה שהחשבון עצמו עוסק בטיפים לתזונה בריאה ומאוזנת.
אני מוצאת כאן לא מעט טיפים ועובדות מעניינות על המזונות השונים וההרכב התזונתי שלהם וגם רעיונות למאכלים ונישנושים שונים. זה גורם לי לסקרנות מסויימת לחקור וללמוד את התחום המרתק של תזונה ולאט לאט ליישם את ההמלצות בחיי היומיום. המעבר לתזונה בריאה יותר ומאוזנת יותר חייב לקרות בהדרגה ואני חושבת שהדרך הנכונה ביותר לשינוי מהסוג הזה היא למידה הדרגתית מתוך סקרנות ורצון ובעקבות זאת גם שינוי הדרגתי שירגיש טבעי. מקווה שהחשבון הזה יהיה מועיל גם עבורכם.

החודש יש לי גם כוכב שהוא "כוכב נופל" או מוצר שניסיתי והתאכזבתי ממנו. הלק של Morgan Taylor היה יכול להיות מושלם והוא אכן נראה ככזה גם בבקבוק וגם בתמונות ברשת, אבל בפועל מדובר ב-disaster רציני.
לק לא מומלץ
מדובר במותג אמריקאי די ותיק שנחפשתי אליו במקרה באחד מסלוני המניקור בארץ והייתי סקרנית לנסות וכך בחרתי באחד הגוונים המיוחדים ביותר בקולקציה שנקרא New York State of Mind. הוא בנוי מבסיס ג'לי שחור עם גליטר ורוד דומיננטי וגם נגיעות של גליטר כחול. הפורמולה של הבסיס עצמו לא פיגמנטית ודלילה מידי, כך שבשכבה הראשונה הלק מאוד לא אחיד והמריחה שלו מאתגרת מאוד. השכבה השניה מתקנת את המצב, אבל בסופו של דבר נשארים עם לק מחוספס מאוד למגע, אמנם יפה ונוצץ אבל ללא היכולת להגיע לגימור חלק וגלוסי כמו שהייתי מצפה. כמו שאותגרתי להניח אותו בצורה מחמיאה, כך ההסרה שלו הייתה עוד יותר קשה. מזמן לא ניסיתי לק שאחרי שימוש אחד אמרתי שאין סיכוי שאשתמש בו שוב.
עם זאת אני ממש לא פוסלת את המותג עצמו ורוב הסיכויים שהנפילה עם הלק שניסיתי היא נקודתית, כך שאם אמצא עוד גוונים מעניינים בהמשך בהחלט אתן להם הזדמנות.

מה הן החוויות או המוצרים שעשו לכן את החודש? שתפו בתגובות!
תצטרפו אלי גם באינסטגרם STARSOFALEX

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.