SLIDER

ארבעת המופלאים: המלצות על המייק אפים

מייקאפים מומלצים
מייק אפ הוא חברה הטוב ביותר של כל בחורה והיום אספתי עבורכן את ארבעת המופלאים שלי בימים אלו לסקירה מפורטת שתעזור לכן בבחירת המייק אפ הנכון עבורכן.
L'oreal Infallible Total Cover
LOREAL מייק אפ
לאור ההצלחה שלי עם גרסת ה-Infallible 24H Matte של לוריאל הייתי סקרנית עד מאוד לנסות את התוספת החדשה לסדרת המייק אפים של המותג. Total Cover מבטיח כיסוי מלא ועמידות גבוהה יחד עם תחושה קלילה על העור וגימור טבעי.
הגוון שלי הוא הבהיר ביותר בסדרה, 10 Porcelain, בז' ניטרלי שמתאים בצורה מושלמת לגוון העור שלי כרגע. הכיסוי שלו מעולה והייתי מגדירה אותו כבינוני עד גבוה, אבל הכל כמובן תלוי בשיטת ההנחה, כך שניתן להתחיל מכיסוי עדין יותר ולבנות אותו בהדרגה, במיוחד במקומות היותר בעייתיים (אם יש) כדי להגיע לכיסוי מלא. המרקם שלו קצת לא שגרתי בעיני ומרגיש "פודרתי" ומעט יבש  במגע עם העור, בדומה למוצרי Cream To Powder שבטשטוש על העור הופכים ממקרם קרמי לפודרתי עשיר. המריחה שלו סופר מהירה ונוחה, כך שבכמה תנועות של מברשת ניתן לראות כיסוי כמעט מלא ואחיד. התחושה על העור אכן קלילה ואני מאוד אוהבת את הגימור הטבעי שהוא נותן, כך שלמרות הכיסוי הגבוה המייק אפ נראה נהדר ולא כבד בכלל. הוא עמיד במהלך היום, אם כי אחרי כ-6 שעות מתחיל להבריק מעט ודורש ריענון קל. קצת פחות אהבתי את הדהיה שלו לקראת סוף היום, בגלל שמתחילה הצטברות קלה של המייק אפ בנקבוביות והגוון נוטה להפוך לבהיר יותר בחצי טון. יש סיכוי שזה קורה כי עדיין לא מצאתי את הפודרה הנכונה שתצליח לפתור את העניין.
מדובר במייק אפ מוצלח עבור מי שמחפשת כיסוי גבוה תוך שמירה על מראה עור טבעי. אצלי גרסת ה-24H Matte עדיין מנצחת עם יתרון קל בזכות המראה היותר מחמיא בסוף היום.
מתוך 13 הגוונים הקיימים, בארץ ניתן להשיג 6 בלבד. המחיר הוא סביב ה-80 ש"ח (תלוי במבצעים).

Maybelline Fit Me Matte and Poreless
מייבלין מייק אפ
את המייק אפ החדש של מייבלין "Fit Me Matte +Poreless" קניתי בגרמניה בגוון 104 שלדעתי לא הגיע למגוון בארץ ושניים הבהירים ביותר שניתן למצוא כאן הם 110 ו-115. 104 מתאים בצורה מדוייקת לגוון העור שלי, אם כי טיפונת ורדרד ממה שהייתי רוצה, אבל פה אני כבר מתקטננת.
סדרת ה-Fit Me היא הרחבה ביותר שניתן למצוא (אולי רק בחברות המקצועיות) ובמקור כוללת 40 גוונים כדי שכל אחת תוכל להגיע להתאמה מושלמת עבורה. לצערי לא ניתן להשיג אצלנו את כולם. המייק אפ מיועד לעור רגיל עד שמן ובא להעניק גימור מאט טבעי שנשמר במהלך היום  ולטשטש את מראה הנקבוביות.
המרקם שלו נוזלי וקליל ובעזרת מברשת מייק אפ סינטטית קל לטשטש אותו על העור לכיסוי בינוני טוב. הגימור שמתקבל הוא מאט טבעי מאוד, שלא מייבש את העור ולא נראה "מקומח". היתרון הגדול של Fit Me הוא היכולת להיות בלתי מורגש על העור יחד עם כיסוי ועמידות טובים שגם מחזיקים ונשמרים במהלך היום.
מדובר במייק אפ סופר מוצלח שמאוד אהבתי מהשימוש הראשון, מייבלין שיחקו אותה לגמרי ואתן חייבות לנסות גם!
המחיר בארץ נע באזור ה-50 ש"ח (תלוי במבצעים).

Pupa - Like a Doll Perfecting Make-Up Fluid
מייקאפ פופה
זהו אחד המייק אפים המוצלחים שניסיתי בתקופה האחרונה וכבר הספקתי לסיים, מה שבטוח הוא שאחזור לרכוש אותו שוב בקרוב. Like a Doll הוא מייק אפ במרקם נוזלי על גבול המימי שמצוייד בפיפטה במקום המשאבה "המסורתית". בכל שימוש חייבים לנער היטב את הבקבוק כדי לערבב טוב את הפיגמנט שנוטה לשקוע עם שאר המרכיבים.
למרות שמדובר כאן במייק אפ מאוד קליל, הכיסוי שמתקבל הוא בינוני טוב וגם ההנחה עצמה סופר נעימה וללא מאמצים מיוחדים. הוא נראה טבעי מאוד על העור, מאחד את הגוון ונותן זוהר טבעי ומחמיא. חייבים להניח מעליו פודרה לפי טעמכן, עם כיסוי קל או שקופה, כדי למתן את הברק. העמידות שלו טובה ומעבר להברקה קלה שמופיעה באמצע היום הוא מחזיק בשלמותו עד הערב והדהיה שלו אחידה, ללא כתמים.
המייק אפ מגיע בשישה גוונים, כאשר הגוון שלי הוא 010 Porcelain (הכי בהיר), בז' ניטרלי שמתאים ומחמיא לעור בהיר. המחיר הוא סביב ה-80 ש"ח (תלוי במבצעים), ניתן להשיג את מוצרי Pupa בלעדית ברשת סופר-פארם.

Lingerie de Peau - BB Beauty Booster של Guerlain
גרלן מייקאפ
 ה- BB Cream של גרלן מתפקד כמו מייק אפ לכל דבר, עם כיסוי בינוני טוב וגימור טבעי יפיפה. אני מאוד אוהבת את הטיובה הארוכה והקלילה ומעדיפה אותה על פני בקבוקי הזכוכית המסורתיים כי בנוסף לנוחות היא גם מאפשרת ניצול מלא של המוצר. המייק אפ מבושם באותו הניחוח המוכר של גרלן שאני מאוד אוהבת, אבל בעלות עור רגיש חייבות להיזהר איתו. אחד היתרונות הגדולים של ה-BB כאן הוא מקדם הגנה גבוה SPF30 שמוריד את הצורך בשימוש במוצר הגנה בנוסף למייק אפ וגם בלתי מורגש לחלוטין.
המרקם שלו הוא יחסית נוזלי, אך לא מימי, הוא נמרח בצורה מושלמת בעזרת מברשת מייק אפ סינטטית כמו Expert Face Brush של Real Techniques או F82 של Sigma לדוגמא, הכיסוי שמתקבל הוא טבעי והעור נראה זוהר ובריא. חייבים לפדר אותו כדי לא להבריק יתר על המידה, במיוחד במקרה של עור מעורב עד שמן בין היתר כדי להאריך את העמידות במהלך היום. אני אוהבת להוסיף פודרה עם גימור מאט טבעי וכיסוי קל. העמידות שלו על עור מעורב עד שמן היא לא גבוהה במיוחד ולמרות הפידור המייק אפ שומר על כיסוי מושלם במשך כ-5 שעות ולאחר מכן מתחיל להבריק ודורש תיקונים קטנים עם נייר סופח (Blot Paper) וגם פידור קל. אני מאוד אוהבת את אפקט העור המלוחלח והמטופח שהוא מקנה לעור בתקופת החורף, אבל בקיץ אצטרך לוותר עליו ולעבור למוצרים יותר עמידים.
ה-BB מגיע בשלושה גוונים בלבד (Light 02, Naturel 03, Medium 04) וכאן לצערי לא מדובר בגוונים אוניברסליים שמתאימים לכולן, זהו מייק אפ לכל דבר מבחינתי לכן חשוב מאוד לנסות ולראות שיש התאמה, אחרת תוותרו כי לא מדובר כאן באותם קרמי ה-BB או CC שמתאימים את עצמם לכל גוון עור.
למרות החסרונות שציינתי כאן, אני מאוד אוהבת את המוצר הזה כי הוא מפנק, ריחני ונותן מראה של עור יפה ומטופח. ניתן להשיג אותו בארץ במחיר של כ-230 ש"ח או ביוטי פרי שלנו תמורת כ-40$.

ניסיתן את אחד המייק אפים שמופיע בפוסט? שתפו את ההתרשמות שלכן בתגובות!

3 תגובות

  1. אני ניסיתי את הbb cream של גרלן, מאוד נהניתי ממנו.לגבי המייקאפ של פופה like a doll יש לי שאלה: מה עדיף לעור מעורב שמן, המייקאפ הזה או הmade to last? והאם ניסית בכלל את האחרון?

    השבמחק
    תשובות
    1. במקרה של עור מעורב שמן, Made To Last מנצח מבחינת העמידות! מאוד אהבתי אותו וכבר הספקתי לסיים

      מחק
  2. לעור רגיש איזה מייק אפ מתאים

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.