SLIDER

טרנדים באיפור לסתיו על פי MAC

MAC כבר מזמן נחשב לאחד ממותגי האיפור המובילים לא רק מבחינת מגוון המוצרים והאיכות, אלא גם בגלל החדשונות והובלת הטרנדים באיפור. את המאפרים המובילים של המותג ניתן לפגוש בתצוגות אופנה של המעצבים הנחשבים שדרכן אנחנו יכולות לחזות מה הם מראות האיפור הטרנדיים לעונה הקרובה. אז אמנם עדיין לא יצא לי להגיע לאף תצוגת אופנה, אבל כן ביקרתי בחדר ההדרכות של מאק והבאתי לכן את הטרנדים העדכניים באיפור לסתיו-חורף 2016.

"Strict" - שפתיים או עיניים מודגשים במספר טכניקות

"Sharp" - שמים פוקוס מרכזי על השפתיים ומשאירים את העור עם מראה טבעי.


הגוונים הטרנדיים הם אדום "דם", בורדו יין וחום כהה שמגיעים בטקסטורות שונות. במאק לקחו את איפור השפתיים צעד אחד קדימה וממליצים לשלב גוונים שונים וטקסטורות, כך למשל אפשר להניח שפתון נוזלי עמיד במרקם מאט ומעליו גלוס וליצור גוון עז ועמוק.
 בהדגמה: הבסיס הוא שפתון "Sin" עם עפרון תוחם בגוון "Vino", מעליהם שפתון נוזלי מסדרת Retro Matte בגוון "High Drama" ומעליו גלוס שקוף.
ההנחה של השפתון חייבת להיות סופר מוקפדת ומדוייקת ובמאק ממליצים לשאוף למראה הרטרו של צורת לב וגם לא לפחד להגדיל מעט את השפתיים בעזרת השפתון/תוחם.
Retro MatteLiquid Lipcolor - Dance with Me
MAC Ruby Woo Lipstick 
"Razor" (להב) - שמים פוקוס על העיניים בעזרת איילינר או עפרון עיניים. הדגש כאן הוא על קווים חדים גם אם מדובר במראה מעושן קלאסי.
Fluidline Pen in Retro Black
Fluidline Gel Eyeliner in Blacktrack

"Kaleidoscope" - שובם של הנצנצים או על פי מאק "Glitter is a new highliter"!
זהו מראה הדיסקו שעושה קאמבק הישר משנות ה-90. (חייבת להודות שחטאתי בהרבה גליטרים בימי שהיינו מתגנדרות בבית הספר). גם הצלליות הצבעוניות הולכות לככב בעונה הקרובה. לנועזות שבינינו שרוצות לקחת את הטרנד הזה לאיפור יומיומי, השילוב המנצח כאן הוא צלליות בסיס בגוון מאט ותוספת של גליטר להדגשה.
 המשחק של הצלליות כולל שימוש בבסיס קרמי צבעוני Cream Color Base ושילוב לש צלליות ופיגמנטים ואבקות Reflects Glitter.

"Loose" - שמים דגש על המראה הטבעי והמשחק כאן הוא עם מרקמים שונים של המוצרים.

"Stained" - יורצים מראה עור "אוורירי" עם טקסטורות שונות (למשל, עור מאט עם הארות עם אפקט של עור "לח").
אין כאן קווים חדים ואת כל המוצרים מניחים עם מברשות רכות מאוד או עם האצבעות לקבלת אפקט של "הכתמה". אפשר להשתמש גם בגוונים כהים, העיקר שהכל יהיה מטושטש כראוי ללא קווים מוגדרים.
MAC Soft Serve Shadow in Softened Up
In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara

"Diffuse" - המראה הטבעי. עור ושפתיים בגוונים ורדרדים רכים תוך משחק עם טקסטורות שונות בעור.
MAC Lipstick in Fanfare
Creamblend Blush ib Something Special
MAC Pigment in Tan
הפייבוריטים שלי הם מראה ה"Stained" בגווני ברונזה וגם "Sharp" עם שפתון אדום במרקם מאט קלאסי. ולאיזה טרנד אתן הכי מתחברות? שתפו בתגובות!

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.