SLIDER

סקירה: סדרת הטיפוח "Tea Tree" של The Body Shop

סדרת "Tea Tree" של The Body Shop היא אחת הותיקות של המותג שהושקה לראשונה ב-1995 ומיועדת לטיפול בעור שמן הנוטה לאקנה. השנה זכינו לגרסה המחודשת שהושקה במהלך ספטמבר עם קמפיין הויראלי #ZitHappens (חפשו באינסטגרם) שקורא לנו להשלים עם העובדה שעור בעייתי זה דבר שגרתי, ושזאת ממש לא צריכה להיות הסיבה שנסבול מחוסר בטחון בגלל העניין הזה ו"נבחרת גיבורי העל" של המותג בדמות הסדרה ומרכיביה המצויינים באים לעזור לנו לשמור על עור נקי.
כל מוצרי הסדרה מבוססים על שמן עץ התה שידוע בתכונות האנטי-בקטריאליות ועל היכולת לחטא ולעזור בריפוי הפצעים וגם על שמן Tamanu שעוזר לחידוש העור ומזרז את הריפוי שלו. הם לא מכילים בושם, אבל בעלי ניחוח די דומיננטי ומריר של שמן עץ התה.
"Skin Clearing Foaming Cleancer" - סבון פנים מקיף
הוא מסוג הסבונים שנראים כמו נוזל שקוף ודליל בבקבוק ומצויידים במשאבה רחבה שבכל לחיצה מוציאה אותו כקצף לבן. הסבון עדין למגע ומאוד קליל, אבל מנקה את הפנים ביסודיות ומשאיר הרגשה של קרירות על עור הפנים. הוא מצליח להסיר גם איפור פנים מלא כולל מוצרים עמידים, כמעט במלואו ומי הפנים שמיד אדבר עליהם עוזרים להשלים את הניקוי במלואו. לעומת הרבה סבוני פנים שמיועדים לעור מעורב/שמן, אני אוהבת הוא לא מייבש את העור יתר על המידה.

"Skin Clearing Mattifying Toner" - מי פנים לניקוי העור ומראה מאט
חוץ משמן עץ התה בין המרכיבים הבולטים כאן ניתן למצוא כאן את אבקת טפיוקה, שאחראית על תחושה קטיפתית ונעימה של העור, תמצית הממליס (Witch Hazel) מקלה על תחושת גירוי בעור, עוזרת בתהליך הריפוי של הפצעים וגם מונעת זיהומים. במקום השני ברשימת המרכיבים נמצא אלכוהול ולמרות שלי אישית זה לא מפריע, אני יודעת שחלק מכן נמנעות ממי פנים מהסוג הזה.
לפני השימוש חייבים לנער טוב את הבקבוק כדי לערבב את אבקת הטפיוקה עם שאר המרכיבים. מדובר במוצר אינטנסיבי שגורם לעקצוץ קל ברגע שעוברים עם פד צמר גפן על עור הפנים. במידה ויש פצעים/פצעונים/עור פגוע זה אפילו די שורף. למרות זאת, גם המוצר הזה לא גורם לתחושת יובש קיצונית.

"Squeaky - Clean Scrub" - פילינג שמיועד לשימוש יומיומי
הפילינג מגיע במרקם ג'לי ומכיל גרגרים לבנים שמאוד עדינים עד בלתי מורגשים במגע עם העור ומתמוססים תוך כדי העיסוי. הוא מקציף (מכיל SLS) ולמעשה מזכיר יותר סבון פנים מאשר פילינג קלאסי. כן מרגישים את ההבדל והעור יותר חלק למגע, בהשוואה לניקוי עם הסבון, אבל לא מספיק אינטנסיבי לטעמי.

"The Body Shop" טוענים שתוך שימוש רצוף של שבוע ימים במוצרי הסדרה ניתן לראות שיפור במצב העור. אני משתמשת בשלושת המוצרים שהצגתי כאן כבר למעלה מחודש ויכולה להעיד שזה אכן עובד. העור שלי לא היה במיטבו בתקופה האחרונה ומוצרי הסדרה עוזרים לי להגיע לאיזון הנכון ולגרום להחלמה מהירה יותר של הפצעונים והאדמומיות. לצערי לא ניתן לרכוש אותם בארץ, אלא אם כן נעזרים בחברות שילוח שעוזרות להזמין מוצרים מאתרים אמריקאיים או אירופאיים שלא שולחים לארץ במשלוח רגיל, אבל אז המחיר הופך להרבה פחות משתלם. אם רוכשים בחו"ל, כל מוצר עולה כ-8 יורו בממוצע, כך אם אתן מחפשות מוצרי טיפוח יעילים לעור מעורב/שמן עם נטיה לאקנה, שימו לב לסדרה הנהדרת הזאת בטיול הבא שלכן.
© Stars of Alex • Theme by Maira G.