SLIDER

קניות בפראג (ביוטי שופינג)

Long time no see!
מי שמחוברת לעמוד של הבלוג בפייסבוק (ומי שלא, מוזמנת להצטרף) יודעת שבתחילת החודש התחתנתי בטקס אזרחי בפראג. מי שסקרנית לראות את השמלה ולשמוע קצת חוויות, תצטרך להתעזר בסבלנות ולהמתין עד הפוסט הבא, שאשתדל להעלות כמה שיותר מהר, ובינתיים הכנתי לכן פוסט לא פחות כיפי עם כל הקניות שלי.

מעבר לכך שפראג מהממת ואפשר לטייל ברחובות שלה בלי סוף (וזה בעיקרנות מה שעשינו רוב היום, עד שכאבו הרגליים), יש בעיר הזאת גם לא מעט מקומות אטרקטיביים עבור כל מי שמחפשת חווית שופינג מהנה, ובמקרה שלנו ביוטי-שופינג.

אתחיל מרשת קוסמטיקה צ'כית, Manufaktura.
החברה נוסדה בשנות ה-90 ועוסקת ביצור ושיווק של מוצרי טיפוח מקוריים שמבוססים על מרכיבים טבעיים (ברובם) בעלי תועלות רבות: יין, בירה ועוד. (את כל הסדרות אפשר לראות כאן).


חנויות הקוסמטיקה של הרשת מקוריות ומציעות מגוון רחב של מוצרי טיפוח שונים. הסניפים מעוצבים בסגנון כפרי וכך גם עיצוב האריזות של המוצרים די מינימליסטי. הדגש כאן הוא על המרכיבים כאמור, ועל פי האתר של הרשת המוצרים לא מכילים פרבנים ושמן מינרלי והחברה שמה דגש על פיתוח של מרכיבים חדשים שעם הזמן יחליפו את המרכיבים הכימיים. החברה לא מבצעת ניסויים בבעלי חיים.
בנוסף למבחר המכובד של מוצרי הטיפוח השונים, בסניפי הרשת ניתן למצוא גם אביזרים מקוריים וכלים לאמבטיה (כפות, קערות, מברשות, ליפות, פצירות וכו') ובסניפים הגדולים יותר אפילו צעצועי עץ מקוריים. המחרים סבירים בהחלט.
2 הסדרות שהכי עשו לי את זה הן סדרת היין וסדרת משמש. למרות שבמקור, כשתכננתי את הרכישה הזאת על סמך המידע ברשת, בניתי על כמה מוצרים מסדרת הבירה, בפועל לא התחברתי לריח של המוצרים.
מסדרת היין נרכשו פילינג גוף ומסכה מטפחת לשיער. בשני המוצרים היין נמצא במקום השלישי ברשימת המרכיבים והניחוח שלהם עדין ומתקתק. עד עכשיו ניסיתי רק את המסכה ואני מאוד מרוצה מהתוצאה והשיער נראה מבירק יותר וחלק יותר.
מסדרת המשמש נרכש ג'ל רחצה ובאלם שפתיים, שניהם בניחוח משמש מתוק ודי דומיננטי.
הבאלם לשפתיים מכיל חמאת שיאה ושמנים שונים, רשימת מרכיבים מעולה ללא ספק, ולמרות זאת לא מדובר במציאה גדולה. הוא מאוד דליל ועל השפתיים ריח המשמש הופך לסינטטי למדי. בסה"כ הוא עושה את העבודה, אבל מורגש מידי על השפתיים.
כל הרכישה מ-Manufaktura עלתה כ-100 ש"ח (מחיר סביר בהחלט עבור 4 מוצרים). רשימת הסניפים: כאן.

עוד מותג אהוב, שכבר הזכרתי בפוסט הקניות בגרמניה, הוא Yves Rocher.
גם כאן המחירים סבירים בהחלט, במיוחד בהשוואה למחירים בארץ. הרשת הזאת הצליחה להתחבב עלי במיוחד בעיקר בזכות המוצרים המבושמים בניחוחות "טעימים" במיוחד.
הפעם נרכשו פילינג גוף בריח ליים מרענן, שמכיל גרגרים עדינים ועושה עבודה נהדרת, חלב גוף וסבון מוצק בניחוח פתל. חלב הגוף הזה כבר היה ברשותי בעבר והפעם שמחתי לחזור להשתמש בו, בעיקר בגלל הריח האהוב, אבל גם בגלל המרקם הקליל אך עשיר ומלחלח את העור.
גם כאן כל המוצרים עלו בסביבות 100 ש"ח.
כחלק מהמאמץ לשמירת איכות הסביבה, הרשת לא מחלקת שקיות ניילון ומי שבכל זאת זקוקה לשקית יכולה לרכוש שקית  בד רב-פעמית בעלות של כ-5 ש"ח.
רשימת הסניפים של הרשת: כאן

את רשת הקוסמטיקה הבינלאומית Sephora ניתן למצוא גם בפראג. החנות ללא ספק נראית כמו גן עדן עבור כל חובבות האיפור והטיפוח וניתן למצוא בה מגוון רחב של מותגי היוקרה כמו Guerlain, Dior, Make Up For Ever Elizabeth Arden, NARS ועוד, בשמים, מוצרי טיפוח, לקים, אביזרים וכו'.
המחירים גבוהים! לצורך ההשוואה, הסמקים של NARS מתומחרים בכ-180 ש"ח, כאשר ניתן לרכוש אותם און-ליין בממוצע של 130 ש"ח. ערכות הצלליות של Too Faced מתומחרות גם הן במחיר דומה ועולות כ-50 ש"ח פחות ברשת. הסמקים של Benefit תומחרו קרוב ל-200, כמעט 40% יותר ממחירם און-ליין. המותג היחיד שאיכשהו מתקרב למחירים סבירים היה קליניק ועדיין שווה יותר לרכוש אותם בארץ במבצעים השונים שצצים מידי פעם ברשתות השונות.
המבחר שם מבלבל ומאוד מפתה, אבל חייבים לעשות "שיעורי בית" לפני שרצים לקופה עם השלל ולדעתי עדיף פשוט להתרשם מהמוצרים ואחרי שחוזרים לארץ להזמין אותם מחנויות השונות ברשת (כמו strawberrynet.com, lookfantastic.com, hqhair.com ועוד) ולחסוך לא מעט כסף.

אפשר להגיד שהסתובבתי בחנויות הרשת כמו בסוג של מוזיאון, כי לא הייתה שום הצדקה לרכישה שם לאור המחירים הגבוהים, עד שנתקלתי בסטנד קטן של Sale שהכיל אוסף של מוצרים רנדומליים של מותגי האיפור היוקרתיים בהנחות של 40% עד 70%.
ככל הנראה מדובר במציאה המאה, כי באחת הפינות הנידחות של הסטנד נמצא הברונזר אחד מקולקציית הקיץ המוגבלת של קיץ שעבר של Guerlain! כמה שהתלהבתי מהברונזר הזה כשהוא יצא, כך לא הייתי מסוגלת לשלם עליו את ה-400 ש"ח שעלה בפארמים בארץ. בפראג, הברונזר האחרון חיכה לי עבור 180 ש"ח בלבד. על זה נאמר YAY!
עוד מציאה מסטנד "ההפתעות" הוא ברונזר "Aqua Bunny" של Too Faced.
מדובר בברונזר במרקם קרם, כאשר ברגע שמניחים אותו ומטשטשים (אני משתמשת במברשת Stipling של Real Techniques במקרה הזה) הוא מתקבע ולא זז מהמקום כל היום. הגוון נראה די כהה באריזה, אבל בפועל הברונזר לא מאוד פיגמנטי וניתן לבנות את עוצמת הגוון בהדרגה, מהצללה הכי עדינה שיש להצללה דרמטית. הגוון נוטה לכתמתם, אבל במינון הנכון נראה טבעי.
אחרי ההנחה מחירו היה 95 ש"ח.

בפראג (כמעט בכל קניון) ניתן למצוא גם את רשת בתי המרקחת DM, עם מבחר זהה לזה שקיים בחנויות הרשת בגרמניה. מותגי האיפור המוצעים: Essence, Catrice, Max Factor, Maybelline, Astor ועוד. 2 מותגי הטיפוח שאני חומדת: Balea (מותג גרמני במחירים יחסית זולים) ו-Lavera (מותג טיפוח גרמני, מבוסס על מרכיבים טבעיים).
ב-DM נרכש הפעם סבון רחצה בריח מקרונים מתוק וממכר.
במוצרי האיפור התמקדתי במוצרי Essence ובכמה הזדמנויות בחרתי 4 גוונים של צלליות, כאשר 3 מתוכן מהסדרה הרגילה (עלו בסביבות 8 ש"ח כל אחת) ועוד אחת חצויה ומורכבת מצד אחד אפוי (שמזכיר בצורתו את צלליות ה-Extra Dimension של MAC) ומצד השני צללית שימרית דחוסה (מחירה כ-15 ש"ח).
למרות שמדובר בצלליות זולות, הן מפתיעות במרקם ובפיגמנט שלהן. ניסיתי את כולן ואהבתי את התוצאה, מה שכן צריך לעבוד איתן בזהירות, כי בגלל המרקם הרך המברשת מוציאה הרבה חומר בכל נגיעה וחייבים לנער אותה לפני הנחת הצללית כדי למנוע "נשירה" של צללית מתחת לעיניים.
עוד מ-Essence, נרכשו 4 עפרונות עיניים:
משמאל לימין:
* 2 עפרונות אוטומטיים  מסדרת Long Lasting בגוון ברונזה בהיר מטאלי ("Bling Bling") ובחום כהה "קר" ("Hot Chocolate")
* עפרון שחור מסדרת "Gloss eye pencil" (מזכיר במרקם שלו איילינר ג'ל, גוון שחור עמוק ופיגמנטי, גימור "רטוב")
* עפרון עמיד במים מסדרת "Stays no matter what" בגוון "Stunning Brown" (חום בינוני, מאט).
2 קניונים מומלצים לביקור הבא בפראג:
Palladium, קניון ענק שנמצא בלב פראג. בקישור תמצאו את רשימת החנויות הרלוונטית לביוטי שופינג מהנה. בין המותגים שניתן למצוא שם מופיעה גם הרשת The Body Shop, אבל לצערי לא הצלחתי למצוא את החנות.

Centrum Chodov, קניון גדול עם מבחר מכובד של חנויות שונות. בגזרת הביוטי ניתן למצוא כאן את הסניף של Inglot וממה שהספקתי לבדוק מחיר הצלליות עומד על 30 ש"ח (כמו המחיר אחרי הנחת המאפר בארץ). עוד רשת שניתן למצוא בפראג וב-Chodov בפרט היא Douglas, אך המחירים גבוהים.
למרות שהקניון לא נמצא במרכז פראג, הוא נגיש מאוד, מגיעים אליו במטרו Line C, תחנת Chodov (בערך 10-15 דקות נסיעה מהמרכז) ויוצאים מהמטרו ישר אל תוך הקניון.

הרכישה האחרונה נעשתה בדיוטי פרי של פראג, בדקה ה-90.
לא היה לי זמן לבדוק את המחירים של המוצרים, אבל לא יכולתי לפספס את הסטנד של Chanel. כמיטב המסורת, נרכש שפתון מסדרת Rouge Coco האהובה בגוון 35 "Chintz"
התמונה לא עושה חסד עם הגוון שלו ובמציאות מדובר בגוון אפרסקי בהיר שגובל בניוד, אבל לא מהסוג המחוויר. הוא קרמי ונטול שימר, עם גימור שנוטה להפוך למאט במהלך היום.
מחירו בדיוטי פרי היה 140 ש"ח.

כל המוצרים שמופיעים כאן נרכשו בהזדמנויות שונות במהלך הטיול והיו שוות את ההשקעה מבחינתי. לא הקדשתי זמן לקניות של בגדים/נעליים והעדפתי לטייל במקומות היפים בעיר, ולא חסר כאלו. בפוסט הבא צפו להצצה לאלבום החתונה הפרטי!

לחלק השני של קניות איפור וטיפוח בפראג תקליקו כאן!

24 תגובות

  1. איזה קניות כייפיות! תתחדשי! וכמובן - המון המון מזל טוב!!!

    השבמחק
  2. אנונימי18.4.2013, 12:08

    המון מזל טוב! והקניות מאוד מוצלחות!

    השבמחק
  3. תתחדשי על הכל! ללא ספק הצלחת עם ברונזר של גרלן!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! הברונזר הוא מציאת השנה ללא ספק!

      מחק
  4. איזה קניות איכותיות! למרות שהייתי בפראג, עכשיו עשית לי חשק לנסוע שוב... החנויות הצ'כיות שצילמת ממש מהממות, מתה על הסגנון הכפרי הזה :) והמון מזל טוב!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוהבת קשות בפראג, בא לי לחזור לשם שוב ורק לטייל ולטייל! החנויות של מנופקטורה מאוד יחודיות ושוות ביקור.

      תודה!

      מחק
  5. אנונימי18.4.2013, 22:41

    המון מזל טוב. איזה קניות שוות, בדיוק היום הבן זוג אמר שאולי נטוס בחגים לפראג (מכיוון שהוא לא מצטרף אלי בקיץ לארה"ב-עבודה). אז ככה שעשית לי סדר בתכנוני קניות שכבר עוברים בראשי. שוב פעם מזל טוב :).

    השבמחק
  6. המון המון מזל טוב שוב :)
    חוצמזה שיצא פוסט ממש כייפי [ואני מחכה בקוצר רוח לפוסט-חתונה], והקניות שוות לגמרי :)

    השבמחק
  7. איזה יופי של רכישות!
    תמיד כיף לחזור הביתה מחו"ל עם שלל :-)
    שיהיה לכם המון מזל טוב! מחכה בקוצר רוח לראות את השמלה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אין על קניות בחו"ל! משום מה כמעט בכל נסיעה אין לי כוח לשופינג של בגדים או נעליים, אבל אני ממש נהנית לאסוף קניות של איפור וטיפוח על הדרך.

      מחק
  8. תתחדשי, הקניות נראות מעולה.
    וכמובן מזל טוב =)

    השבמחק
  9. איזה קניות שוות! לחלוטין הייתי חוטפת את הברונזר פוצ'י של גרלן אם הייתי רואה אותו ועוד במחיר כזה! איזה כיף.
    סבון רחצה בריח מקרונים נשמע מסקרן..ומנופקטורה נראית יופי של חנות.יודעת במקרה אם יש להם חנויות בעוד מדינות באירופה ?
    המון המון מזל טוב !! מחכה לפוסט החתונה :))

    השבמחק
    תשובות
    1. חטפתי בהתרגשות רבה :)
      לפי מה שראיתי באתר של מנופקטורה, הם משווקים רק בצ'כיה

      מחק
  10. ראשית מזל טוב :) פראג היא מקום אידאלי לירח דבש, ואם הספקת לתבל גם בקניות איפור פה ושם כיף עוד יותר.

    את הברונזר של גרלן פיספסתי הוא נחטף במהירות הבזק, חשקתי בו יותר כפריט אספנים מאשר כצורך בשימוש בברונזר :) המחיר שיחוק. תהני מכלח הקניות ושיהיה לכם ירח דבש ארוך וממושך , אפרת

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      פראג מהממת, עוד לא שבעתי ממנה!

      מחק
  11. המון המון מזל טוב!!! פוסט מקסים ואני מחכה בקוצר רוח לפוסט החתונה:-)

    השבמחק
  12. אנונימי30.8.2013, 20:25

    קודם כל, קניות שוות ביותר!
    אודה לך אם תוכלי לנסות להיזכר מהיכן רכשת את מוצרי Essence - אני מתה לרכוש מוצרים שלהם, אך לא מצאתי באתר הרשמי שלהם את הכתובת בפראג..

    השבמחק
    תשובות
    1. הי!
      מצאתי את Essence בערך בכל חנות קוסמטיקה שם. יש את רשת DM, שאלו חנויות פארם בסגנון של סופר פארם שלנו, שמחזיקים את אסנס ועוד מותגי איפור בסגנון. צללית אחת קניתי ב-Douglas (רשת פרפומריות, בסגנון של "אפריל" שלנו).
      את הקניות שלי עשיתי בקניות Arkady (תחנת מטרו Pankrac)http://www.arkady-pankrac.cz/en/stores

      יש גם את DM בקניון פלדיום ממש במרכז העיר (לצד עוד לא מעט חנויות קוסמטיקה מגניבות, חפשי רשימה בלינק למטה)
      http://www.palladiumpraha.cz/en/redakce/shops-services/c2749

      מחק
  13. אנונימי31.8.2013, 13:59

    תותחית! עזרת לי מלא:)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.