SLIDER

הדברים האהובים בשחור לבן

הי יפיפיות! את הפוסט של היום היה לי ממש כיף להכין ולצלם והוא מאחד פריטים אהובים בשחור ולבן, הפעם לא רק איפור..
את הבגדים של Sisley (אין לי מושג אם יש קשר למותג הטיפוח המפורסם) הכרתי ברוסיה וה- T Shirt הלבן שבתמונה הוא אחד האהובים עלי כרגע. מאוד מתחברת לסגנון של המותג ושמחתי לגלות שהוא זמין לנו באתר אסוס
את הבושם האהוב של נרסיסו רודריגז נדמה לי שכבר אין צורך להציג
משקפי השמש שחורים וענקיים שלי שייכים למותג Celine שמצטיין בקולקציה יפיפיה של משקפי שמש ומסגרות ראיה. כל המשקפיים של המותג מתאפיינים בנוכחות רבה על הפנים, מסגרות עבות ועם זאת קווים נקיים וקלאסיים.


חורף זאת התקופה לנרות מבושמים ליצירת האוירה החמימה בבית. אני מודה שאני לא מאלו שמשקיעות בנרות יוקרתיים ומסתפקת באוסף נחמד של נרות איקאה.
סדרת ה-Cherry Blossom של ללין היא האהובה עלי מבין כולן. את "הסופלה" לגוף שמרתי במיוחד לתקופה הזאת של השנה כשהעור דורש אקסטרה לחות. הכיף בו זה שהוא מצליח להיות מספיק לחותי ומצד שני לא כבד מידי ולא משאיר דביקות (בהשוואה לחמות הגוף של The Bofy Shop לדוגמא). קרם הידיים מאותה הסדרה הוא אחד ממוצרי ה-mut אצלי ונרכש מחדש כבר אין סוף פעמים.
משקפי הראיה שלי שייכים לקולקציה מיוחדת ומגניבה של Caroline Abram (לאתר שלה). אני בחרתי דגם קלאסי מאו עם דוגמאת תחרה, אבל רוב הקולקציה מאוד צבעונית ואם חיפשתן משקפי ראיה מיוחדים שלא תראו על אף אחת אחרת, תדעו לחפש את הקולקציה בחנויות בוטיק נבחרות.
המייק אפ של ג'ייד Matte Velvet הוא אחד המוצלחים שניסיתי בתקופה האחרונה. יש לו כיסוי בינוני טוב וגימור טבעי ולא מאט "יבש" שכזה. קל להניח ולטשטש אותו בצורה אחידה גם עם מברשת סינתטית וגם בעזרת האצבעות  וגם העמידות מצויינת (בתקופה הזאת כחצי יום לפני שיש צורך לפדר מעט). מומלץ מאוד!
Icon Vanilla Black הוא בושם חדש מבית ג'ייד ושווה בדיקה עבור חובבות ניחוח הוניל. בגרסה הזאת הוניל מרגיש יותר "מריר" וסולידי ויחסית לבשמים אחרים באותה הקטגוריה של ג'ייד, עשוי טוב ומריח נפלא.
מברשת הסומק של סיגמה F40 היא ה-must have אצלי ואני לא מוכנה להחליף אותה באף מברשת אחרת!
אחד התחביבים שלי בחורף הוא סריגה ובמיוחד סריגה של שרשראות עם דוגמאות שונות עם חרוזים קטנטנים. אם יש בקהל חובבות החרוזים כמוני, אני שמחה לבשר שמצאתי מוכר נהדר של חרוזים צ'כיים עם מבחר טוב של צבעים וגדלים ב-eBay.
בתקופה האחרונה אני מאוד אוהבת את גווני השחור לבן במניקור שלי. אחד הלקים הלבנים האהובים עלי הוא "Blanc Canvas" של Color Club. כמו כל לק לבן שניסיתי עד עכשיו, המרקם שלו מעט מאתגר למריחה אחידה, אבל מעבר לכך מדובר בלבן פרקטי שחובה בכל אוסף.
את הגליטר "Make Light of the Situation" של OPI הייתי מגדירה כ-Top ולא כלק בפני עצמו כי הבסיס שלו שקוף לגמרי וכדי להגיע לכיסוי מלא של הציפורן ידרשו כ-4 שכבות. לעומת זאת בהנחה מעל כל לק בהיר הוא נותן מראה מיוחד ונוצץ. השילוב האהוב עלי הוא כמובן עם הלק הלבן וזה נראה כמו רגע של נוסטלגיה שלג חורפי מנצנץ.
שני הלקים השחורים האהובים עלי כרגע הם "Black on Black" של Sinful Colors (שחור קרמי עשיר) ו-"My Gondola or Yours" מקולקציית Venice של OPI (אפור כהה מאוד שנראה שחור "שקט" יותר לעומת הלק של סינפול).
גם כיסוי הטלפון שלי כרגע הוא שחור עם ניטים (יש לי הרגשה ששחור זה צבע ממכר :)
בשנה האחרונה איל מקיאג' עברו שינוי גדול לא רק מבחינת המוצרים ועיצוב החנויות אלא גם שינוי בדימוי הרשת בקרב הלקוחות. אם בעבר הייתי נמנעת לחלוטין מלהיכנס לסניפי הרשת, היום, אחרי התנסות בלא מעט מהמוצרים החדשים שלהם וגם אחרי ביקור במספר סניפים, חייבת להודות שהם מצליחים לתפוס מקום של כבוד בין המתחרים.
הריסים השלמים
את הריסים הבודדים של Ardell אני נוהגת להזמין באופן קבוע מ-eBay בגלל מכירם הגבוה בארץ והם מוצר חובה במזוודת האיפור שלי (לעמוד העסקי שלי בפייסבוק). אני מאוד אוהבת לעבוד איתם כי הם בלתי מורגשים ונותנים מראה טבעי.
מי שמכירה את הבלוג כבר תקופה ארוכה יודעת שבכל הנוגע לאיילינר אני חסידה גדולה של איילינר ג'ל ולא עובדת עם שום דבר אחר. זאת גם הסיבה שניגשתי למשימת ההתנסות שלי באיילינר הנוזלי של בורז'ואה "Liner Pinceau Ultra Black" במידה רבה של סקפטיות כי חשבת שלא אוהב וחייבת להודות שטעיתי. המברשת הדקיקה שלו כל כך נוחה לעבודה שאפילו יד לא מיומנת (בהנחה של איילינר נוזלי) תצליח לצייר פס דקיק ואחיד בקלות יחסית, כולל הקצה החיצוני המחודד. הצבע שחור ופיגמנטי מאוד, נמרח באחידות ללא צורך לעבור על הפס מספר פעמים. ביג לייק!
עוד מוצר מצויין של Bourjois הוא עפרון השחור "Liner Stylo Ultra Black" מאותה הסדרה. הגעתי למסקנה שזהו העפרון המושלם ליצירת בסיס טוב לאיפור מעושן ודרמטי. המרקם שלו רך ומתקבע לאט, לכן הטכניקה היא לצייר פס עבה משורשי הריסים וכמעט עד הקפל של העפעף העליון ובעזרת מברשת טשטושים (עדיף סינטטית עם שיער קצר, ___ של ריל טקניקס לדוגמא) לטשטש את הגבולות. מעל הבסיס שיצרנו אפשר להניח את הצלליות הרגילות בשלל גוונים. הדרמה מובטחת!
לפני שהתבשרנו שמותג Batiste חוזר לארץ והשמפו היבש שלהם יהיה שוב זמין לנו בפארמים של ארצינו, הייתי עצובה חיפשתי אלטרנטיבה ראויה וכך בביקור האחרון ברוסיה נרכש השמפו היבש של Tigi. מבחינת האפקט שנותן, לעומת השמפו של בטיסט, הוא פחות "אבקתי" וגם לא ממש מעניק נפח. בשני המקרים המוצרים משאירים מעט אבקה לבנה על השיער שלא נראית על שיער בהיר אבל פחות מומלצים עבור בעלות שיער כהה.
עונת הצעיפים בעיצומה ואת האוסף שלי אני מאוד אוהבת לחדש ב-H&M. תמיד מוצאת שם מבחר גדול ומגוון של צעיפים יפים במחירים נוחים.
במנגו יש השנה את אחת הקולקציות היפות של הנעליים. לרוב אני לא אוהבת לקנות נעליים ברשתות האופנה, אבל הפעם באמת הופתעתי לגלות קולקציה מצוינת ואיכותית של נעלי עור שגם לא עולות הון.
כבר הרבה זמן תכננתי לנסות את מברשות האיפור של המותג הגרמני Zoeva שעד היום היה ניתן לרכוש רק באתר הרשמי של המותג. כמה שמחתי כשגיליתי את הסטנד הצנוע שלהם ברשת Douglas בברלין במחיר הזהה למחירים באתר (8 יורו למברשת עיניים).
שתי מברשות העיניים האהובות עלי במיוחד כרגע הן מס' 234 "Luxe Smoky Shader", מברשת שטוחה להנחת צלליות וגם מס' 228 "Luxe Crease" מברשת טשטושים. גם מס' 232 "Luxe Classic Shader" ומס' 231 "Luxe Petite Crease" מעולות אבל לא בגדר "החובה". כולן עשויות משיער טבעי, מאוד רכות ונעימות למגע, לא גורמות ל"נשירה" של הצללית מתחת לעפעף וגם מתנקות ממש בקלות.
רבלון יצאו לאחרונה עם מייק אפ סטיק חדש"Instafix" מסדרת ה-"Photoready". הגון 110 "Ivory" מתאים בצורה מושלמת לגוון העור שלי וזהו אחד המייק אפים האהובים עלי בתקופה הזאת. המרקם יחסית עבה, כיאה למייק אפ סטיק, אבל אחרי שמטשטשים אותו על העור הוא לא מרגיש "כבד", נותן כיסוי בינוני טוב וגימור טבעי. הוא מוסיף לעור את מעט הברק הבריא הזה שחסר לעור ונראה טבעי, ניתן להשתמש בו גם בצורה נקודתית לטשטוש פגמים קטנים בעור הפנים.


את הפוסט הבא אני הולכת להקדיש לסיכום השנה שלי ותובנות לשנה החדשה שבפתח. ובנימת סיכומי השנה, אשאיר אתכן בינתיים עם הפוסט המסכם של חברתי "All My Hobbies" שגם מגרילה 2 שפתונים "Ofra" מהממים. 

12 תגובות

  1. פוסט מגניב לגמרי! אהבתי מאוד ששילבת עוד פריטים חוץ מאיפור כי אני אוהבת את הטעם שלך באופנה ואקססוריז. נהניתי

    השבמחק
  2. ואגב סיסלי - אני זוכרת שהייתי קונה בגדים של המוצג הזה כבר לפני שנים ברשת בנטון בארץ וכבר אז תהיתי אם יש קשר למותג. קטע

    השבמחק
  3. אוהבת את השילוב האלמותי בין לבן לשחור.
    תמונות נהדרות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני אוהבת בעיקר שחור, אבל אין ספק שזה אחד השילובים המנצחים!

      מחק
  4. אנונימי28.12.2015, 9:21

    את המייקאפ החדש של רבלון ניתן להשיג בארץ?

    השבמחק
  5. אחד הפוסטים המהממים שיצאו בתקופה האחרונה!
    הצילום והמוצרים אהבתי מאוד!
    שאפו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, מקסימה! <3 כיף גדול לשמוע, מאוד נהניתי להכין אותו

      מחק
  6. פוסט כייפי לגמרי, למה את לא כותבת לעיתים קרובות יותר??? מה הגוון שלך במייקאפ של ג'ייד? ואם כבר מייקאפים, זכור לי שאת משתמשת בקולטרסטי של רבלון, אם כן מה הגוון בו? תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! הלוואי ויכולתי לכתוב בתדירות גבוהה יותר, תקופה לחוצה מאוד כרגע אבל אני עושה את כל המאמצים :)
      הגוון שלי בג'ייד הוא 105 Ivory Nude ובקולורסטיי 180 Sand Beige

      מחק
    2. אמתין בסבלנות :) תודה.

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.