SLIDER

פנים נקיות - פנים מטופחות

מוצרי ניקוי שונים לפנים נסקרו לא מעט בבלוג, אך בחודשים האחרונים יצא לי לנסות מספר מוצרי טיפוח חדשים והיום אשתף אתכן בסקירה שלי!




סבון פנים מסדרת Deep Cleansing Foam מסדרת Pureness של שיסיידו מיועד לעור שמן עם נטיה לאקנה ובעיות אחרות. הוא מבטיח לנקות את העור ביסודיות ולמנוע את סתימת הנקבוביות וכך גם את הופעותם של פצעונים וקומודונים.
הסבון מגיעה בשפופרת פלסטיק קלה ופשוטה. בניגוד לסבון פנים רגיל שלרוב נניח עם הידיים ישירות על הפנים, את המוצר של שיסיידו קודם כל מניחים בין כפות הידיים ומקציפים מעט ורק לאחר מכן מעסים על עור הפנים. הסיבה היא שהוא מכיל כדוריות כחולות זהירות שמתערבבות עם הקצף. מאוד הפתיעה אותי שהכמות שדרושה בכל שימוש היא מזערית והסבון מקציף מאוד, לכן כמות של 100 מ"ל תספיק לתקופה ממושכת (בניגוד למה שציפיתי בהתחלה).
הוא מנקה טוב מאוד וגם מצליח לכווץ מעט נקבוביות פעורות ולגרום למראה מאט יותר של העור. כבר אחרי שבוע של שימוש רצוף, הרגשתי שמצב העור משתפר ונעשה אחיד יותר וחלק יותר. הסבון לא יעלים לגמרי פצעונים או נקודות שחורות (קומודונים), כי אף סבון לא יכול להיות תחליף לטיפול פנים מקצועי, מה שכן הוא בהחלט עוזר לשמור על עור הפנים ולנקות ביסודיות. מומלץ מאוד לבעלות עור מעורב עד שמן, במיוחד בתקופת הקיץ.
הסבון נרכש בדיוטי פרי בארץ ועלה כ-30 דולר עבור 100 מ"ל.

הסבון הפנים של נוטרוג'ינה מסדרת "Pore and Shine" כבר מזמן סיקרן אותי ובגלל שאחיו הגדול והורוד מסדרת "האשכולית הורודה" כבר מזמן הפך לאחד הפייבוריטים שלי, החלטתי שמדובר ברכישה די בטוחה.
סדרת "Pore and Shine" מיועדת לעור מעורב עד שמן ובאה לטפל בשתי הבעיות המרכזיות שהן נקבוביות פעורות ושומניות יתר של העור. הסבון מיועד לשימוש יומיומי בוקר וערב ומבטיח ניקוי עמוק ויסודי וגם הפחתה של שומניות העור וברק. עד כאן נשמע נפלא!
בפועל, אין לי בשורות טובות עבורכן. דבר ראשון שמציק לי מאוד בסבון הזה שהוא כמעט ולא מקציף. יש לו מרקם ג'לי שקשה לפזר על עור הפנים והשיטה הנוחה ביותר שמצאתי היא להניח אותו קודם כל בין כפות הידיים, להקציף (עד כמה שאפשר) ורק לאחר מכן להניח על הנפים בתנועות סיבוביות. הוא טוב לשימוש יומיומי וגם מצליח להסיר את איפור הפנים במלואו, כך שבסה"כ אי אפשר להגיד על הסבון הזה שהוא לא טוב. מצד שני, הוא לא משאיר את התחושה הרעננה והקרירה של ניקיון כמו שאחיו הורוד יודעת לעשות. שורה תחתונה, אם אתן בעלות עור מעורב עד שמן, דלגו ישר לסדרת "האשכולית הורודה" ותהנו!
המחיר המלא: כ-100 ש"ח עבור 200 מ"ל, לרוב ניתן למצוא את מוצרי נוטרוג'ינה בהנחות גבוהות של 40% או בדיל של 1+1.

סבון הפנים של גרניה מסדרת Pure Active נרכש באחד המבצעים בסופר פארם וכאן חיכתה לי הפתעה נעימה!
מדובר בסבון פנים נהדר, שמיועד לעור שמן הנוטה לפגמים (עודף שומן, נקבוביות מורחבות וכו'). הוא קליל ובעל ניחוח פירותי מרענן,מכיל חומצה סליצילית שאחראית לניקוי יסודי וגם בטיפול בפגמי העור. בכל שימוש דרושה כמות יחסית קטנה (בערך חצי לחיצה על המשאבה), הוא מקציף טוב ומשאיר תחושה רעננה וקרירה אחרי שנשטף וגם לא מייבש את העור. עוד יתרון חשוב, הסבון מצליח להסיר איפור פנים מלא בצורה יעילה מאוד וללא שאריות, כך שמבחינתי מדובר בסבון יומיומי מוצלח שכיף להשתמש בו.
המחיר: סביב ה-30 ש"ח (תלוי במבצעים) עבור 200 מ"ל.

מסיר איפור מבית "איל מקיאג'" הצליח להפתיע אותי לגמרי!
כשקיבלתי אותו חשבתי שהנה עוד מסיר דו-פאזי סטנדרטי ולא יוצא דופן ואז ניסיתי אותו בפעם הראשונה. בדרך כלל קשה להפתיע אותי, במיוחד כשמדובר במוצר טיפוח, אבל הפעם יצא לי "וואו" שכזה. המראה שלו מטעה ולפני שקראתי את התווית הייתי בטוחה שמדובר במסיר איפור עיניים, אבל בפועל מדובר במסיר איפור פנים, כולל איפור עמיד במים. הוא נהדר ומתמודד טוב מאוד גם עם המייק אפים העמידים יותר. הוא לא משאיר תחושה "שומנית" על עור הפנים ומרגיש מאוד נעים ומפנק.
המסיר של איל מקיאג' מגיע באריזת פלסטיק קומפקטית המכילה 120 מ"ל. הוא מכיל מי ורדים הידועים ביכולת להרגיע ולחלח את העור, אינו מכיל פרבנים ויש לו ניחוח קוסמטי-מתקתק עדין ביותר. בכל שימוש נדרשת כמות סבירה, כך שלמרות התכולה היחסית קטנה, הוא די חסכוני.
המחיר: 139 ש"ח

אני באופן אישי לא בעד שימוש במגבונים להסרת איפור על בסיס יומיומי, כי לא חשוב עד כמה הם טובים ואיכותיים, הם אף פעם לא יהיו טובים כמו שימוש בסבון פנים ומי פנים. למרות זאת, אני חושבת שזהו מוצר הכרחי ושימושי מאוד עבור מאפרים מקצועיים.
המגבונים של איל מקיאג' נוספו לאחרונה למזוודת האיפור שלי, אך לפני הכל הייתי חייבת לבדוק ולבחון אותם על עצמי. הסרתי בעזרת מגבון אחד את איפור הפנים המלא והוא הצליח במשימה בקלות, אבל לעומת המוצרים המקבילים שניסיתי, הרגשתי שהוא קצת "נתקע" על העור ומרגיש חלק מידי (אם אפשר לתאר את זה ככה). כלומר, הייתי צריכה להפעיל מעט לחץ על העור כדי שהמגבון באמת יוכל לאסוף ולהסיר את האיפור במלואו. מעבר לזה התחושה על העור הייתה נעימה, ללא צריבה או גירוי כלשהו והניחוח עדין ונעים.
המחיר: 39 ש"ח (עבור אריזת 25 יח')

מוצר נוסף מבית גרנייה הוא"Micellar Cleansing Water"
אלו מי הסרה עדינים ביותר, שמתאימים גם לעור רגיש ומיועדים לניקוי העור והסרת איפור (פנים, עיניים, שפתיים). הם חסרי צבע או ניחוח, לא שומניים ולא דורשים שימוש במוצרים נוספים או צורך בשטיפה לאחר מכן.
מדובר במוצר מעולה ויעיל שמשמש אותי בעיקר להסרת איפור העיניים ללא צריבה וללא צורך במאמץ מיוחד או שפשוף של העור העדין שמסביב.
המחיר נא סביב ה-30 ש"ח (במבצעים השונים) עבור 400 מ"ל.

הפילינג הנוכחי שלי הוא Intense Exfoliating Cream של Payot
זהו קרם פילינג עדין שמיועד לכל סוגי העור ומיועד לשימוש כפעמיים בשבוע. המרקם הקרמי נוטה לצד הנוזלי יותר ולא סמיך והגרגרים די דלילים ולא גסים מידי. יש לו ניחוח פירותי נעים במיוחד, הודות לתמציות הפירות שמכיל. זהו לא פילינג אינטנסיבי ולא אחד שמתיימר להגשים לנו את החלום של העור החלק נטול הפגמים, אלא פילינג יומיומי טוב ומעודן שמצויין להשלמת הניקוי היומיומי עבור עור ללא בעיות מיוחדות.
אני משתמשת בו כ-3 פעמים בשבוע ודי מחבבת אותו. מחבבת, כי בסה"כ לא מדובר כאן במוצר יוצא דופן.
בגלל שאין בו כמות גדולה של גרגרים, הייתי מגדירה אותו כסוג של הכלאה בין סבון פנים לפילינג. הוא מנקה את העור וגם מעט מחליק אותו, מרכך ולא מייבש בכלל.
אני חושבת שהכי יהנו ממנו בעלות עור רגיל עד מעורב, ללא בעיות מיוחדות שמצריכות שימוש במוצרים אינטנסיביים יותר או טיפוליים.
המחיר המלא: 209 ש"ח, אך תמיד יש מבצעים כך שהמחיר בפועל עומד בממוצע על כ-80 ש"ח ל-50 מ"ל.

מכירות את זה שנכנסים לפארם כלשהו לרכוש משהו מסויים, אבל עד שמגיעים למדף המבוקש אוספים כמה אחרים שמפתים אותנו בדרך? ככה בדיוק נרכש השמן לניקוי הפנים Miracle Cleansing Oil של לוריאל.
אגיד מראש שלפני כן אף פעם לא ניסיתי שמן ניקוי מהסוג הזה לכן לצערי לא אוכל לעשות כאן השוואות.
אופן השימוש: מניחים כמות סבירה של השמן, מפזרים בין כפות הידיים ואז מעסים על פנים יבשות להסרה מלאה של איפור (גם איפור עמיד במים) ואז שוטפים את הפנים עם מים.
המרקם יחסית נוזלי ובכל שימוש אני משתמשת בכמות של לחיצה מלאה על המשאבה. הוא אכן ממיס את האיפור ביעילות ולא מותיר שאריות, כך שתיאורתית אין צורך בשימוש במוצרים משלימים. אני כן אוהבת לעבור על העור עם מי הפנים האהובים עלי של קליניק, כי השמן משאיר סוג של תחושה חלקלקה שאני לא ממש אוהבת.
לצערי בראש רשימת המרכיבים עומד שמן מינרלי וזה לא משהו שהייתי רוצה להניח על עור הפנים שלי על בסיס יומיומי. אני לא יודעת אם ככה זה בכל המוצרים המקבילים, אבל זאת נקודה גדולה לרעתו.
המחיר המלא: 85 ש"ח עבור 150 מ"ל, את שלי רכשתי ב-25, אך המבצעים משתנים.

אם ניסיתן את אחד המוצרים שהצגתי בפוסט, אשמח לשמוע גם את דעתכן עליו!

גילוי נאות: המוצרים של איל מקיאג' ופאיו התקבלו לסקירה

תגובה 1

  1. המוצרים של שיסיידו מעולים לדעתי. האם יש קרם גוף טוב שאת ממליצה מאותה חברה?
    תודה

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.