SLIDER

מדריך איפור מהיר ליומיום

האיפור היומיומי לא חייב להיות מתוחכם מידי או מסובך מידי לביצוע ובכל זאת יכול להיראות מושקע ומוקפד. הפעם הכנתי לכן סרטון הדרכה וסקירת מוצרים של מוצרי האיפור הקבועים שמשמשים אותי ביומיום בתקופה האחרונה.


המייק אפ הקבוע שלי בימים אלו הוא "Miracle Cushion" החדש מבית לנקום
הוא מגיע באריזה שמזכירה יותר פודרה דחוסה מאשר מייק אפ נוזלי "מסורתי" ומצוייד בספוגית יעודית.
המייק אפ עצמו נמצא בתוך הספוג וכל לחיצה ניתן לאסוף כמות יחסית קטנה ממנו. בסרטון השתמשתי בספוגית לצורך ההדגמה, אבל בפועל אני מניחה אותו בעזרת מברשת מייק אפ עדינה (Stippling Brush של ריאל טקניקס) שהופכת את ההנחה והטשטוש של המייק אפ להרבה יותר זריזה לעומת הספוגית.
הכיסוי שלו קל עד בינוני ומה שהכי אהבתי הוא שמדובר במייק אפ עם המראה הטבעי ביותר שיצא לי לנסות עד היום. המרקם יחסית נוזלי ומרגיש לח וקריר במגע עם העור. הטשטוש קל ביותר ותוך שניות המייק אפ נטמע בתוך העור, לא דביק וכמעט בלתי מורגש. אחרי ההנחה העור מקבל גוון אחיד יותר וגימור טבעי ומעט "לח", אבל בקושי שמים לב שמדובר במייק אפ. מאוד אהבתי את הניחוח, כאשר בניגוד למייק אפים האחרים של לנקום, רענן ובקושי מורגש.
בנוגע לעמידות, בעלות עור מעורב עד שמן יצטרכו להוסיף מעליו פודרה, אחרת אחרי שעות ספורות מגיעים למראה עור מבריק מידי ולא מחמיא במיוחד. אני חושבת ש-"Miracle Cushion" יהיה נהדר גם לבעלות עור בוגר, לכיסוי קל ואפקט עור בריא וזוהר יותר.
מי שסובלת מבעיות עור נקודתיות (כמו פצעונים, כתמי פיגמנטציה וכו') תצטרך להוסיף קונסילר בנקודות אלו כדי להגיע לכיסוי גבוה יותר, כפי שעשיתי בסרטון.
לצערי, בארץ ניתן להשיג את המייק אפ ב-4 גוונים בלבד. ברשותי גוון 01, הכי בהיר בסדרה עם תת גוון ניטרלי/צהבהב.
המחיר המלא הוא 235 ש"ח עבור 15 מ"ל ואחרי שמסיימים אותו ניתן לרכוש מילוילאריזה הקיימת במחיר נמוך יותר.
הפודרה שאני אוהבת לשלב עם "Miracle Cushion" היא "Studio Fix" של מאק, בעיקר כי היא מוסיפה כיסוי ועוזרת להגיע למראה אחיד בימים שהעור לא במיטבו.
הקונסילר של אסתי לאודר מסדרת ה-"Double Wear" מככב אצלי לאחרונה גם לכיסוי הכהויות מסביב לעיניים וגם לכיסוי נקודתי של פגמי העור. הוא מאוד מרוכז ובעל כיסוי גבוה, כך שלא צריכים להעמיס כמות גדולה מידי כדי להשיג את האפקט הרצוי. לצערי אין מבחר גדול של גוונים ולמיטב ידיעתי בארץ קיימים 3 בלבד (מתוך 10 שניתן להשיג בחו"ל) וכולם יחסית בהירים. הגוון שלי הוא 07 "Warm Light", בז' בהיר ניטרלי, מתאים בצורה מושלמת לגוון העור שלי.
אני חושבת שאת צללית הבסיס הקבועה שלי כבר אין צורך להציג, "Shore" של בובי בראון. אחרי כמעט שנה של שימוש רצוף היא עומדת להיגמר ותירכש שוב.
אחד הברונזרים האהובים עלי שייך לג'יבנשי. "Healthy Glow Powder" הוא חלק מסדרת Croisiere הכוללת 4 גוונים, כאשר ברשותי מס' 2, גוון מושלם לבהירות עור: לא כתום ובמרקם עדין שקשה להגזים איתו.
הסומק הוא "Torrid" מבית NARS, בעל גוון קורלי מושלם!

איל מקיאג' התחדשו לאחרונה בסדרת ברונזרים אפויים הכוללת 8 גוונים שונים ויפיפיים וביניהם גם הייליטר אחד "Halo"
הוא מושלם ואני לא מגזימה! גוון שמפניה מעודן נטול נצנצים בשילוב של מרקם אפוי מוצלח ביותר הופכים אותו להייליטר האידאלי עבורי. מאוד אוהבת להשתמש בו להארות של עצם הגבה, הזוית הפנימית של העין וגם על עצמות הלחיים לקבלת אפקט עור זוהר וקורן.
החסרון היחיד שאני רואה בו זוהי האריזה עם המכסה המתברג שקצת פחות נוחה לעומת המכסה הנפתח רגיל.

מוצר נוסף מבית איל מקיאג' שזוכה אצלי למחמאות רבות הוא מסקרת Encore
המברשת שלה צרה ודקה, מאפשרת להגיע לכיסוי אחיד של כל הריסים וכמה תנועות זריזות. המרקם מעט עבה ומהשימוש הראשון היא לגמרי מקיימת את ההבטחות. בשכבה אחת מקבלים ריסים מופרדים עם אפקט ההארכה, ללא גושים. בשתי שכבות אפשר להגיע לנפח דרמטי וגוון שחור פחם. העמידות מרשימה גם היא, גם בימים החמים המסקרה לא נמרחת ולא נוזלת. היא מוגדרת כ-Water Resistant, כלומר, עמידה, אך לא עמידה במים. מומלצת מאוד!

השפתון שייך לסדרת "Rouge in Love" מבית לנקום, מס' 322M
אני אוהבת להתאים את גוון השפתון לגוון הסומק, לכן בחרתי בשפתון קורלי ורדרד שישלים את הלוק.

בפוסט הקודם סיפרתי לכן על הרכישה החדשה שלי מבית OPI, גליטר ורוד "On Pinks and Needles"
זאת הפעם הראשונה שהנחתי אותו והלכתי על השילוב המתבקש עם בסיס לבן טיפקסי, "Snow on White" של Sinful Colors". הכי קיצי שיש!

וכמיטב המסורת, תמונה של הלוק הסופי :)

ספרו לי כמה זמן אתן משקיעות באיפור היומיומי שלכן ואם משתמשות במוצרים קבועים או דווקא אוהבות לגוון?


גילוי נאות: המייק אפ של לנקום ומוצרי איל מקיאג' התקבלו לסקירה

3 תגובות

  1. הלוק מדהים! מתה לנסות את המייקאפ של לנקום, אבל מפחדת לבזבז כסף על מוצר שלא בהכרח יחזיק מעמד על עור מעורב/שמן

    השבמחק
  2. פשוט מהמם! הלוק, הסרטון והתמונות!

    השבמחק
  3. כה יפה אלכס! והמניקור משגע

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.