SLIDER

רעננות קיצית עם L'occitane

סדרת ה-"Verbena" של לאוקסיטן היא אחת האהובות עלי ביותר, בעיקר בזכות הניחוח החמצמץ והמרענן שנותן הרגשה של קרירות. לכבוד הקיץ דאגו בלאוקסיטן להרחיב את הסדרה ולהוסיף 6 מוצרים חדשים שמושלמים לתקופה החמה (ובקרוב, הרותחת) של השנה.
מה בסדרה? 

* Frission De Verveine - בושם יוניסקס בגרסת או דה טואלט, מהדורה מוגבלת
* ג'ל רחצה מרענן Fresh Shower Gel
* חלב גוף Cooling Body Gel
* ספרי מבושם לגוף Refreshing Body Mist

ועל שני המוצרים הנוספים אדבר היום. 

Ice Gel for Legs and Feet כשמו הוא ג'ל צונן שמיועד לשימוש בימי הקיץ החמים להפחתה של תחושת הכובד ברגליים ובכפות הרגליים.
הוא מגיע בטיובת פלסטיק שקופה עם גלגלת מתכתית בקצה ובמגע עם העור היא זו שנותנת את התחושה הקרירה. אחרי ההנחה של הג'ל, מעסים את הרגליים בתנועות סיבוביות עד שנספג במלואו. היתרונות בעיני הם שמדובר בג'ל מאוד קליל ולא דביק, כך שבימים החמים לא תישאר תחושה לא נעימה על העור ולא יווצר אפקט של "הזעה" כמו שעלול לקרות עם קרם רגליים רגיל. הניחוח מרענן מאוד ובכלל אני מודה שכל "הטקס" של ההנחה של הג'ל בסוף היום הוא כיפי ומהנה. מצד שני, מדובר במוצר די גימיקי ולא במוצר טיפולי באמת, לכן אם אתן באמת סובלות מנפיחות או בעיות אחרות מהסוג הזה ברגליים, כדאי לבדוק אופציות אחרות.

קרמי הידיים של לאוקסיטן הם ככל הנראה אחד המוצרים האהודים של המותג, יש המון אופציות של ניחוחות ומרקמים שונים ואריזות המתכתיות הקטנות הן הכי חמודות שיש. קרם הידיים החדש מסדרת הוורבנה Frission de Verveine מצטיין לא רק באריזה החמודה אלא גם בתכולה משובחת.
המרקם הוא ג'ל סמיך ונדרשת כמות די קטנה ממנו בכל שימוש. הוא נספג תוך שניות ומצליח מצד אחד להיות בלתי מורגש ולא דביק ומצד שני להשאיר את העור רך ולהעניק לחות. הקרם מועשר בשמן אתרי של צמח המנטה וגם וורבנה אורגנית, כך שהניחוח די דומיננטי ונשאר מורגש על עור הידיים לאורח זמן. ללא ספק מדובר בקרם ידיים מוצלח מאוד לתקופה הזאת.

מידע נוסף על כל המוצרים/מחירים תוכלו לבדוק באתר של לאוקסיטן.

שיהיה לנו קיץ נעים ורענן! :)


גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה

2 תגובות

  1. בא לי את הג'ל רגליים כ"כ! נראה כמו מציאה אמיתית! ^_^

    השבמחק
  2. ג'ל הרגליים נשמע מגניב לגמרי, אפילו אם הוא קצת גימיקי ;)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.