SLIDER

מניקור חורפי עם ללין

כשאומרים "מניקור חורפי" או לקים "חורפיים" כל אחת יודעת שמדובר במניקור בגוונים כהים ואפלים. למרות שאני מחבבת לקים מהסוג הזה כל השנה ואין לי בעיה להתהדר בלק שחור גם בקיץ, לפי החשק, בחורף זה מרגיש הכי מתבקש. לאחרונה השיקו בללין קולקציית לקים חדשה הכוללת 6 גוונים במרקם קרמי והיום אראה לכן את שלושת הלקים שקיבלתי להתנסות.


"Almost Black" הוא אחד היפים והמוצלחים לדעתי בקולקציה זאת.
מדובר בסגול "חציל" קר, שכשמו נראה כמעט שחור על הציפורניים. המרקם שלו מושלם, קרמי וחלק, נמרח באחידות ולא נוזלי מידי. המברשת יחסית דקה, אבל נוחה מאוד ועוזרת להגיע להנחה מדוייקת מאוד, דבר שחשוב מאוד כשמדובר בגוונים כהים שמאוד לא סלחניים לטעויות קטנות. זהו גם אחד הלקים המוצלחים לשילוב עם גליטרים שונים, יצירת nailart או החתמות והוא משתלב מעולה כמעט עם כל גוון אחר.

"Dark Purple" נראה די דומה בתמונות, אבל מדובר בסגול מסוג קצת שונה
זהו סגול כהה הנוטה לבורדו, פחות מושחר, עם גוון יותר "חם" מהלק הקודם. הפורמולה קצת פחות סמיכה, אבל גם במקרה שלו מדובר במרקם קרמי מצויין, עם גימור גלוסי וכיסוי מלא ואטום בשתי שכבות.

"Morning Coffee" קצת פחות מוצלח לטעמי מהשניים האחרים
המרקם שלו יותר נוזלי ושקפקף מהאחרים, בשכבה אחת הוא לא לגמרי אטום ורק בשכבה שניה נדיבה מגיעים לכיסוי אחיד. הגוון מזכיר יותר צבע של שוקולד חלב מאשר קפה ובעיני לא הכי מחמיא לעור בהיר. אהבתי אותו על עצמי רק בשילוב עם גליטרים שונים כדי להחיות מעט את המראה.
מאוד אהבתי את התוספת החדשה למוצרי ללין ואני חושבת שמדובר שקולקציה מצויינת ואיכותית ומקווה שהמסורת תמשיך ונראה קולקציות עונתיות גם בהמשך. הופתעתי לטובה מהאיכות של הלקים, החל מהמברשת הנוחה ועד המריחה והגימור הגלוסי. מחיר הלקים: 30 ש"ח ל-15 מ"ל.
באחד הפוסטים הבאים אספר לכן גם על ליין האיפור החדש והמפתיע לא פחות של המותג!


גילוי נאות: הלקים התקבלו לסקירה

4 תגובות

  1. שני הסגולים מקסימים ומתאימים לעונה.
    אחפש את הגוונים בשיק (כי 30 ש"ח קצת מוגזם ללק של שיק)

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה לגבי המחיר, אבל בטוח שעושים מבצעים שונים. למרות שזה מאותו בית, משום מה פסיכולוגית שיק לא עושים לי את זה :)

      מחק
  2. יש שם כמה צבעים מהממים!!! פוסט נהדר! :)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.