SLIDER

איפור ערב מהיר (בוידאו)

פוסט האיפור הפעם יצא קצת שונה מהרגיל, כי אחרי תקופה ארוכה של ניסיונות (וחששות) החלטתי לצלם סרטון וידאו ראשון. כרגע זה עדיין ללא קול שלי ודיבורים ובהזדמנות הזאת אני מורידה את הכובע בפני כל היוטיובריות, בין אם מתחילות ובין אם ותיקות, כי רק הן יודעות איזו השקעה זאת. הנה זה בא!
את האיפור התחלתי עם פנים נקיות ורק הנחתי את קרם הלחות ואת קרם העיניים שלי מראש.
בתור מייק אפ השתמשתי ב-BB Cream החדש שלי, "Petit Clearing" של חברת Holika Holika הקוריאנית. הזמנתי אותו כשהייתי במצב רוח קצת הרפתקני וחיפשתי מוצרי איפור חדשים ומעניינים להתנסות בהם. בגלל שיש לי חיבה מסויימת למוצרי איפור וטיפוח אסיאתיים אני אוהבת לחפש מציאות בחנויות eBay שמחזיקות מבחר גדול של מותגים כמו Missha, Etude House, Skinfood, Holika Holika, Tony Moly ועוד. את ה-BB שלי הזמנתי מכאן בעלות של 6$ כולל משלוח.
הסדרה הזאת של Petit BB כוללת 4 סוגים שונים שכל אחד מתאים למצבי עור ספציפיים, כמו עור יבש, עור עייף ומיובש, עור שמן וכו'(ניתן לקרוא בהרחבה על כל סוג באתר החברה). "Clearing" נבחר בסופו של דבר כי מותאם לעור שמן ולפי החברה אמור להפחית את השומניות וגם לטפח את העור. אני אוהבת להניח אותו עם מברשת קבוקי סינטטית של סיגמה F82.


המוצר הזה פשוט הפתיע אותי לגמרי! קודם כל יש לו כיסוי בינוני נהדר שמתאים לי בדיוק מבחינת הגוון, הוא קל מאוד לטישטוש ובכלל לא שומני ומרגיש מאוד טבעי על העור. הוא מבושם קלות והניחוח מאוד פרשי ועדין. בגלל שהוא מגיע בגוון אחד בלבד, אני חושבת שהוא לא יתאים לבעלות עור יותר כהה (מ-NC/NW20 בערך "במאקית"). יתרון גדול נוסף הוא מקדם ההגנה הגבוה SPF30 וגם PA++ (הגנה מקרינת UVA). נכון להיום ה-BB הזה נמצא אצלי בשימוש יומיומי ולא נופל מהמייק אפים האחרים שיש לי, בקיצור, מומלץ בחום!
מבחינת הקונסילר, אין כאן שום דבר שאחדש לכן, אני עדיין עם ה-Mineralized שלי של MAC בגוון NW20 שהנחתי בעזרת מברשת Deluxe crease brush של Real techniques.
באיפור העיניים השתמשתי בפריימר של OFRA בתור בסיס לצלליות הקרם שיבואו לאחר מכן. בגדול שלב זה הוא לא חובה וגם שימו לב שבסרטון עצמו קצת הגזמתי עם הכמויות של הפריימר. הוספת הפריימר מומלצת עבור מי שצלליות הקרם לא עמידות עליה ואם אין בעיה כזאת אפשר לוותר עליו.

על כל העפעף העליון (עד הקפל) הנחתי את צללית הקרם של מייבלין Color Tattoo בגוון "Pink Gold" בעזרת מברשת "Large Shader Brush" של Antonym.
המברשת הזאת קצת מוזרה, כי היא די רחבה (בערך 1 ס"מ), שטוהה ובעלת סיבים די קשיחים ולא גמישים במיוחד. כשקיבלתי אותה לא ממש ידעתי למה היא יכולה לשמש ובגדול זאת לא מברשת "חובה" אלא יותר אקסטרה, לשימושים מאוד ספציפיים. כרגע אני מאוד נהנית ממנה בתור מברשת הנחה לצלליות הקרם למיניהן ומה שאהבתי שדווקא בגלל הגודל שלה ההנחה של הצללית מאוד מהירה ומאפשרת לפזר את החומר בצורה אחידה וגם לטשטש את הגבול בעזרת הקצה המחודד שלה.
על כל העפעף התחתון הנחתי את צללית הקרם Color Tattoo של מייבלין בגוון On and on bronze בעזרת מברשת העיפרון של Antonym.
הדגשתי את הקפל בעזרת צללית חומה במרקם מאט, "Buck" מפלטת ה-Naked של Urban Decay וטישטשתי אותה עם מברשת סיגמה E25 האהובה.

על עצם הגבה הנחתי את "Virgin", אני מאוד אוהבת את ההארה שהיא נותן ומשתשמת בה המון!
כדי להדגיש את קו הריסים ולהוסיף מעט יותר עניין למראה, השתמשתי בעיפרון של ג'ייד מסדרת Everlasting בגוון Intense Brown 303. כבר דיברתי עליו בפוסט "הכוכבים" בשנה שעברה והוא עדיין אחד העפרונות האהובים עלי. אני אוהבת להשתמש בו בימים שאין לי זמן להשקיע באיילינר מדוייק ואני מניחה אותו צמוד לקו הריסים ומעבה מעט בחלק החיצוני. לאחר מכן, בעזרת מברשת העיפרון, מטשטשת אותו בעיקר בגבול העילון ויוצרת מראה מעט מעושן. המברשת של Antonym מעולה למטרה הזאת, כי גם במקרה שלה הסיבים מאוד דחוסים וקשיחים ובשילוב עם הקצה המחודד היא עובדת נהדר גם עם מוצרים קרמיים למיניהם וגם להנחה של צלליות אבן על העפעף התחתון.

בגזרת המסקרה גם אין שום דבר חדש, אני עדיין מאוהבת ב-Effet Faux Cills שלי של YSL, למרות שהיא לא הכי עמידה עלי, במיוחד בימים החמים. אין על אפקט העיבוי הדרמטי שהיא נותנת.
לפני שפידרתי את הפנים, כדי להאריך את חיי המייק אפ ולא להבריק מידי במהלך היום, השתמשתי בסומק נוזלי של אינגלוט AMC face blush מס' 86. בסרטון הוצאתי כמות של לחיצה מלאה וזאת כמות מוגזמת לחלוטין לשימוש אחד, ניתן להסתפק בחצי מזה ליצירת הסמקה שנראית טבעית . אני אוהבת להניח אותו בעזרת Contour Brush של Real Techniques.
את איפור הפנים סיימתי עם הפודרה השקופה של רימל "Stay Matte" (אפשר להשיג רק און-ליין, לפי מה שידוע לי את הגוון השקוף לא הביאו לארץ). הנחתי אותה עם מברשת הפודרה של Antonym שמצד אחד מאוד רכה ומלטפת, אבל מצד שני הגעתי למסקנה שהיא אוספת די הרבה חומר בכל נגיעה וצריך להיזהר איתה כדי לא להגיע למראה מקומח מידי.

את הגבות שלי אני ממלא בערך מגיל 15 בעזרת עיפרון גבות מיוחד של חברה קוריאנית אלמונית שאני קונה בכל ביקור שלי ברוסיה. מידי פעם אני מגוונת עם צללית Omega של מאק, אבל עדיין העיפרון הוא האהוב עלי במקרה הזה. המרקם שלו יחסית יבש ואני עובדת איתו בצורה אופקית, כך שלא נוצרים קווים חדים ובסוף מסרקת את הגבות כדי לעדן את המראה.
הדגש במראה האיפור הזה הוא כמובן על השפתיים!
השתמשתי ב-Chubby Stick Intense החדש של קליניק בגוון "Grandest Grape". סדרת ה-Intense של המותג היא התוספת החדשה לסדרת הבאלמים המוצלחת Chubby Sticks שיצאה לפני כשנה. אם הצ'אבי סטיק הרגילים הם עדינים, לחותיים ושקפקפים, ה-Intense לעומתם פיגמנטיים ומתפקדים כשפתונים לכל דבר ובעלי כיסוי טוב.
"Grandest Grape" הוא אחד המיוחדים בעיני בכל הסדרה, שכוללת 8 גוונים. הוא מאוד פיגמנטי ובעיני כדאי גם לשלב אותו עם עיפרון שפתיים תואם כי בגלל המבנה של השפתון קצת קשה לדייק בהנחה שלו, וחייבים לדייק! הגימור גלוסי ומתמתן מעט לאורך הזמן. העמדות טובה, אבל כמובן שאם אוכלים ושותים הוא דורש בדיקה וחידוש, כי לא מדובר בשפתון שמוגדר כעמיד. אחרי ההסרה הוא משאיר הכתמה עדינה.
הגוון מזכיר את "Rebel" של מאק, אבל בגרסה העדינה והמתונה יותר (קליק להשוואה).
במניקור שרואים בסרטון השתמשתי בלק ורוד של Seche בגוון "Dainty Decadence" בשילוב עם גליטר "Lights of Emerald City" של OPI.

מקווה שנהניתן! אני עדיין לא יודעת אם אמשיך ואנסה לעשות עוד סרטונים בהמשך ונכון לעכשיו מדובר בסוג של פיילוט מבחינתי :) אשמח לשמוע גם מה דעתכן!

גילוי נאות: המברשות של Antonym  התקבלו מהחברה
ניתן להשיג אותן און-ליין באחת החנויות הבאות: Callperfume, Glossyshop, Glamguru
שימו לב, למאפרים מקצועיים יש 40% הנחה על כל המברשות.
השפתון של קליניק התקבל מהחברה. 

28 תגובות

  1. יפה אחת! פוסט נפלא וכיפי ומהמם לראות אותך בלייב. אוהבת שאת מפרטת את השלבים כל כך ברור, זה כיף לנסות בעצמי. תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מקסימה! שמחה לשמוע שנהנית!

      מחק
  2. סרטון מעולה ופירוט מצוין. אני חייבת לציין שמאוד אהבתי את העדינות שאיתה את עובדת עם העור:) כל אחת והסטיות שלה אני מניחה, אבל אני ממש נחרדת לפעמים כשאני רואה סרטונים בהם נדמה שמרוב השפשוף האגרסיבי הבחורה פשוט תישאר בלי עור עד סוף הסרטון:). כל הכבוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      את לא הראשונה ששמה לב לעניין :)

      מחק
  3. וואוו ....עשית לי חשק להתאפר ... רצה לקנות את העיפרון וחושקת גם בצלליות... לגביי הפודרה האם היא מייבשת את העור.??? יש לי בעייה עם פודרות שהן מייבשות אותי כי יש לי פנים מאוד רגישות ועור מעורב שמן ובכל זאת

    השבמחק
    תשובות
    1. להתאפר זה כיף! :)
      לגבי הפודרה, לא שמתי לב שהיא מייבשת את העור, אבל אני חושבת שזה עניין מאוד אישי. אם משתמשים בה במינון סביר ולא מעמיסים היא דווקא יוצרת גימור יחסית טבעי ולא את מראה המאט הקלאסי.

      מחק
  4. אנונימי12.9.2013, 18:43

    פוסט וסירטון מקסים תודה...... יש לי שאלה את הפודרה השקופה של רימל "Stay Matte" שאפשר להשיג רק און-ליין, כי אין את הגוון השקוף בארץ, אני מתה לקנות באיזה גוון היא רשומה באתרים? בבקשה תעני לי במהרה על השאלה זה מאוד... חשוב לי
    בתודה מראש
    לימור

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לימור!
      את הפודרה שלי הזמנתי מאסוס, הגוון נקרא Transparent (משלוח חינם)
      http://www.asos.com/Rimmel-London/Rimmel-London-Stay-Matte-Pressed-Powder/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1674590&cid=4295&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Peach+glow

      מחק
    2. אנונימי15.9.2013, 12:38

      תודה רבה......

      מחק
  5. מהמם!לא רק פוסט אלא גם וידיאו, מאוד נהניתי, תמשיכי כך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אשתדל מאוד להמשיך את המסורת :)

      מחק
  6. יפיפיה! האלגנטיות והשיק המיוחד שלך באים לידי ביטוי כל כך טוב גם בוידאו! כיף לצפות בך ♥
    האיפור מקסים וממש אהבתי את השילוב שעשית עם הלקים. מחכה לסרטון הבא!! :)

    השבמחק
  7. איזה פוסט כיפי ואת יפייפיה!
    עשית לי חשק מטורף לBB :)

    השבמחק
  8. מקסימה ! סוף סוף רואים אותך בלייב. העדינות שלך, אין דברים כאלה ! השפתון של קליניק מהמם עלייך! מאוד נהנתי מהפוסט המפורט, מקווה שתעלי עוד סרטונים בעתיד. מאחלת לך שנה טובה ומוצלחת וגמר חתימה טובה. לידיה ♥

    השבמחק
  9. הBB נשמע טוב, נרשם.
    ואת מהממת וכיף לראות אותך מתאפרת =) אשמח לראות עוד סרטונים

    השבמחק
  10. אחלה סרטון! במיוחד לפעם ראשונה!!!
    ראיתי לא מעט סקירות של המברשות של אנטונים, ואני לא ממש מבינה את הבאז (בטח ככל שאני קוראת עליהן יותר). תמחור גבוה על מברשות בגדלים מוזרים עם תפקודים לא ברורים.. מילא. גם את ה"באז" ברשת שהיה סביב אקו-טולס לא הבנתי. כולן היללו ושיבחו ורק אני חשבתי שמדובר על מברשות "הזויות" (מלבד הזוויתית שלהם שהיא מדהימה!!!)
    אהבתי את האיפור, עדין קליל ונעים.
    גם לי יש את הסומק הנוזלי הזה של אינגלוט. אני משתמשת בו עם האצבעות כי אין לי מברשת שאני חושבת שתהיה אידיאלית עבורו. הייתי שמחה למברשת הזו של RT אבל מתישהו החלטתי שאני לא באמת *צריכה* אותה יחד עם כל הסט אז אהם..

    השבמחק
  11. נהניתי מאוד לצפות!
    האיפור מהמם וגם את. שאלה חשובה: הבי בי בעל תת גוון צהבהב? מצאתי סוואצ'ים שונים באינטרנט וברובם הוא נראה נייטרלי, בלי נטייה לכאן או לכאן. וגם, איך הוא מבחינת הברקות?
    ומבחינת התמזגות הגוון בעור? כי אני משהו כמו NC25 ותוהה אם כשמטשטשים אותו בעור הגוון יכול להתאים.

    סורי על המלא שאלות, פשוט הסתקרנתי מהביבי!

    השבמחק
  12. איזה פוסט כיפי :) האיפור מהמם! :)
    ה-BB מסקרן מאוד! ובשביל 6$ זה לחלוטין שווה :)
    העיפרון של ג'ייד מצויין, גם אצלי הוא משמש לימים שבהם אני מתעצלת ;)

    השבמחק
  13. הסומק כלכך יפה עליך! המראה מושלם מכל הבחינות, מוכשרת שכמוך :-)

    השבמחק
  14. איזה צעד אמיץ לקחת כאן :) אני חושבת שיצא סרטון מעולה, קליל וברור. והאיפור- הורס, אני כל כך אוהבת את סגנון האיפור שלך

    השבמחק
  15. אמרתי ואומר זאת שוב, תענוג לראות את הסרטון הזה ואני מקווה לעוד סרטונים בהמשך!
    את מהממת והתנועות שלך כ"כ עדינות!

    השבמחק
  16. סרטון מעולה מותק!! את יפהפיה והאיפור נהדר. מקווה לראות עוד הרבה בהמשך...

    השבמחק
  17. הסירטון מהמם!
    והאיפור יצא בסופו של דבר אלגנטי,מחמיא ונעים לעין.
    בהחלט התלהבתי מהסומק הלחיץ אני חושבת שאפשר להשתמש עם הלחיץ בכל גוון ולעדן אותו עם הפודרה שתיתפס עליו היטב!
    בהחלט משהו שווה רכישה...אגב מאיפה נרכש שלך?
    כרגיל נהנתי מאוד מהאיפור שלך!

    השבמחק
  18. וואו, מדהים וכל כך מקצועי! את יפייפיה!

    השבמחק
  19. אהבתי את המקצועיות שלך, סרטון חבל על הזמן

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.