SLIDER

הכוכבים של נובמבר

נובמבר היה עוד אחד מהחודשים הלחוצים האלו שלא משאירים זמן לנשום ועושים לי הרגשה שאני רודפת אחרי הזנב של עצמי. בנוסף להכל, השינויים במזג האויר ובלחות הביאו את העור שלי למצב של בלבול מתמשך שנע בין מצבים של עור מעורב עם אזור T שומני לבין עור יבש עם אזורים מחוספסים שגם לא נראו טוב עם אף מייק אפ שיש ברשותי וגם היו קשים לטיפול. שיניתי כמעט את כל שגרת הטיפוח שלי כדי להשתלט על המצב ולהחזיר את העור שלי למצב תקין לכן בהמשך צפו לפוסטים על המוצרים שמצילים אותי בתקופה היבשה של השנה. בינתיים, אציג את המוצרים האהובים עלי שכיכבו אצלי בנובמבר.

פודרה שקופה לקיבוע המייק אפ היא אחד ממוצרי ה-must שלי. בשימוש היומיומי אני לגמרי מעדיפה את הפודרות הדחוסות על פני הפודרות בתפזורת פשוט מטעמי הנוחות. למרות שישנן פודרות בתפזורת שגרוסות יותר דק ובעלות מרקם עדין ואוורירי הן פחות פרקטיות עבורי וגם בשימוש הכי זעיר תמיד תתפזר לי כמות מסויימת של הפודרה ותלכלך מסביב.
אני חושבת שעדיין לא ניסיתי פודרה שקופה לקיבוע המייק אפ שיכולתי להגיד שהיא מושלמת מכל המבחינות כי עד עכשיו כולן היו טובות, אבל לא כאלו שהייתי חוזרת לרכוש שוב ושוב. אחד הניסיונות האחרונים שלי הייתה הפודרה השקופה מסדרת "Colorstay" של רבלון שהוגדרה כהצלחה והצליחה להתחבב עלי עד מאוד.
הזמנתי אותה מ-eBay והיא עלתה 10.50$ כולל המשלוח, מחיר מעולה יחסית לאלטרנטיבות שקיימות במגוון בארץ.
האריזה שלה מאוד פושטית ואפילו זולה, פלסטיק שחור חלק, בחלק הפנימי יש מראה קטנטנה ובלתי שימושית ומתחת לפודרה מצורפת ספוגית, לא שימושית גם, אלא אם כן מחזיקים את הפודרה בתיק האיפור לחידוש ותיקונים במהלך היום.
אם אתעלם לרגע מהמראה החיצוני, הפודרה לגמרי עושה את העבודה. אני משתדלת להשתמש בכמות המינימלית ולפזר את הפודרה בצורה אחידה על כל הפנים בעזרת מברשת פודרה גדולה כדי לגרום למייק אפ הנוזלי להיות עמיד יותר במהלך היום. היא נותנת מראה מאט כאשר אם מגזימים בכמויות יכול בקלות להפוך למראה "מקומח". היא לא מבהירה את גוון המייק אפ וכשמונחת "ביד קלה" מפגינה ביצועים טובים והעור נשאר מאט לזמן יותר ממושך. בינתיים היא עבדה מצויין עם המייק אפים שלי (כרגע אלו "123 Perfect" של בורז'ואה ו-"Double Wear Light" של אסתי לאודר) ואני מאוד מרוצה ממנה.

אני לא יודעת איך זה קרה, אבל עד היום לא הצגתי את מברשת האיילינר המנצחת שלי: S216 של ביוטיקר.
למרות שמדובר במברשת זולה מאוד, היא פשוט עושה עבודה מעולה!
אני משתמשת בה רק להנחה של איילינר ג'ל (כי למילוי גבות לדוגמא היא לא הכי מוצלחת ורכה מידי) והיא מאפשרת לי שליטה מלאה בעובי הקו שאני יוצרת. בעזרת המברשת אני מוציאה כמות קטנה של איילינר מהצנצנת ומניחה על גב כף היד והשיטה הזאת מאפשרת גם להאריך את חיי האיילנר ג'ל שנוטה להתייבש די מהר אם לא שומרים אותו סגור עד כמה שאפשר. לאחר מכן אני מעבירה את המברשת על גב כף היד בצורה כזאת שהחומר מתפזר באחידות בשני הצדדים שלה וזה גם מאפשר לשטח את קצה המברשת, להפוך אותו לצר מאוד וליצור בעזרתה גם את האיילינר הדק ביותר וגם את הפליק החתולי המדוייק ביותר.

עוד מברשת אהובה היא ה-"Buffing Brush" של Real Techniques
כרגע היא נמצאת אצלי בשימוש היומיומי והיא אלופה בהנחת המייק אפים הנוזליים.
יחסית למברשות האחרות שנועדו לאותה המטרה, היא די קטנה, אבל בזכות הסיבים הדחוסים והמבנה הטיפה מעוגל שלה, הנחת המייק אפ הפכה לפעולה קלה ומהירה ביותר ואני מאוד נהנית מהגימור האחיד שנוצר בעזרתה.
הבעיה היחידה איתה ועם שאר המברשות בסט היא הניקיות. השיטה הטובה ביותר שמצאתי עד עכשיו היא ניקוי עם מנקה המברשות של מאק ואז החפיפה הרגילה עם השמפו, אחרת המברשת לא חוזרת לצבע הלבן המקורי שלה. אם יש לכן טיפים נוספים או שיטות אחרות לניקוי המברשות האלו, שתפו בתגובות!

בזמן האחרון אני מגלה חיבה מיוחדת לצלליות בגוונים בורדו וסגול ומה שביניהם (באנגלית לקבוצת הצבעים הזאת Maroon).
ארבעת הצלליות שבתמונה כיכבו באיפור העיניים שלי לא מעט בחודש האחרון:
מס' 423 של Inglot נרכשה לא מזמן וכבר מסתמנת כאחת הצלליות המוצלחות באוסף. המרקם שלה נקרא "Pearl" והיא אכן נותנת אפקט פנינתי-מטאלי, הפיגמנט מאוד עשיר ואין צורך להעמיס בשכבות או להתאמץ בהנחה שלה.
"Twinx" של MAC אחת הצלליות האהובות עלי באופן כללי, מעולה גם בתור צללית "סולו" על כל העפעף וגם בתור צללית להדגשה של הקפל. המרקם שלה מרגיש טיפה יותר "קשה" בהשוואה לזה של 423 של אינגלוט לכן כדי לקבל צבע דומיננטי  ועמוק על העפעף צריכים לבנות אותה בהדרגה.
"Tender Caramel" של Loreal  הגיעה בגלוסיבוקס אוקטובר ומאז נמצאת בשימוש כמעט רצוף. הגוון שלה מטעה ומשתנה בהתאם לתאורה בין חוםבהיר לסגול בהיר. אני אוהבת להניח אותה על השליש הפנימי של העפעף כדי "להאיר" את האזור ומשלבת אותה עם שתי הצלליות האחרות (של מאק ושל אינגלוט).
פיינטפוט (צללית קרם) "Constructivist" של MAC (צד שמאל למטה).
בימים שמתחשק לי ליצור איפור עיניים קצת יותר דרמטי ומודגש אני משתמשת בו בתור בסיס לשלושת הצלליות הנ"ל.

בחודש האחרון הצטרף לאוסף שלי עוד עפרון עיניים שחור מומלץ ומוצלח: "Ultra Black" מסדרת Smoky Effet של בורז'ואה.
את העפרון הסגול מאותה הסדרה כבר הראתי בפוסט איפור הערב שלי בעבר ובאותו הפוסט הזכרתי גם עוד עפרון שחור מוצלח למדי של המותג, אבל הפעם מדובר בכוכב אמיתי. הגוון שלו הוא שחור "פחם" דרמטי, הפיגמנט עשיר מאוד והמרקם חמאתי, המריחה מאוד קלה ובתנועה אחת ניתן ליצור קו מושלם ללא צורך לעבור עליו מספר פעמים. במראה שלו על העפעף הוא מאוד מזכיר לי איילינר ג'ל שחור קלאסי, ההבדל היחיד שעם העפרון קשה להגיע לקו מוגדר ומדוייק לכן עדיף להשתמש בו למראה מעושן.

בגלל שאיפור העיניים שלי הוא זה ששולט בדרך כלל במראה האיפור הכללי, לרוב תתפסו אותי עם שפתונים רגועים ולא דומיננטיים או ללא שפתון בכלל. החודש נהניתי במיוחד משני שפתונים בגוון "ניוד": מס' 26 של רימל מסדרת Kate של קייט מוס ו-"Precious" מסדרת הסטיינים המוצלחת "Just Bitten" של רבלון.
אני חושבת שסדרת "Kate" של רימל היא אחת המוצלחות שיצאו לאחרונה ובאופן כללי השפתונים האלו, למרות מחירם הנמוך, לא נופלים בעיני מהשפתונים היוקרתיים שקיימים היום במגוון. כרגע יש ברשותי 4 ורוב הסיכויים שיהיו עוד בהמשך. יש להם פיגמנט מעולה, ריח ממכר (אך די דומיננטי), עמידות טובה ומבחר יפה של גוונים.
את מס' 26 הזמנתי מ-asos.com, אבל ניתן למצוא אותו גם בארץ. מדובר בגוון ניוד/אפרסקי/כתמתם עם מרקם אטום וגימור שנראה כמעט מאט. הוא משתלב יפה עם כל איפור והשילוב האהוב עלי הוא עם איפור עיניים סגול או בורדו.
גם סדרת הסטיינים "Just Bitten Kissable" של רבלון היא אחת הכוכבות של השנה! למרות שהגוונים המוצלחים יותר הם הדומיננטיים והבולטים, החלטתי לנסות דווקא את אחד הבהירים שישמש אותי ביומיום. "Precious" לא פיגמנטי במיוחד וכמעט ולא משנה את גוון השפתיים, סוג של my lips but better, ונותן להם מראה טיפה חיוור עם ברק "חי". כצפוי הוא לא מכתים את השפתיים כמו שאר השפתונים בסדרה ומזכיר יותר את השפתונים של קליניק, ה-"Chubby Sticks" (עליהם יהיה פוסט נפדר בהמשך).
מימין - רבלון, משמאל - רימל

חג חנוכה שמח לכל קוראות הבלוג!

19 תגובות

  1. אפשר ממש לדמיין את סגנון האיפור שלך החודש לפי המועדפים, כיף ביותר =) אשמח לראות את האיפור המדובר עם הצלליות, טווח הצבעים מאוד יפה ואהוב עלי.
    שיהיה חודש דצמבר מעולה, יותר רגוע ופחות מרדפים אחרי זנבות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אשתדל לעשות פוסט איפור בקרוב, הרבה זמן לא היה לי אחד כזה למרות שיש לא מעט לוקים מעניינים שהייתי רוצה לשתף.
      כשהראש עסוק בסידורים וענייני היומיום קצת קשה להתרכז בכתיבה, אבל אני משתדלת לעמוד בקצב :)

      מחק
  2. איזה מבחר יפה של צלליות! המראה הזה נשמע מהמם :)
    אני חייבת להזמין עוד כמה מהליפסטיינים האלה של רבלון!

    השבמחק
    תשובות
    1. הצלליות האלו לא ממש אופייניות לי כי יש לי נטיה ללכת "על בטוח" על גוונים של בז' וחומים, אבל לאחרנה ממש התחברתי לגוונים האלו ואני חושבת שהם ממש מתאימים לתקופה הקרה.
      מהליפסטיינים של רבלון פשוט לא נמאס, מעולים!

      מחק
  3. Shira Azulay13.12.2012, 17:14

    יש אתרים אחרים שמוכרים שאת הליפסטיינים של רבלון חוץ מבאייבי?
    ממש עשית לי חשק לקנות אותם אבל אני מעדיפה שלא לקנות מהאייבי וחיפשתי בכל האתרים שאני מכירה...
    אז... יש לך המלצות?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מכירה אתרים אחרים לרכישה של הסטיינים האלו. לדעתי אין מה לחשוש מאי ביי כי במבט הראשון הוא נראה מסובך אבל למעשה הכל נורא פשוט וקל וגם הכי בטוח שיש מבחינת התשלום. עבורי בכל אופן מדובר באחד האתרים האהובים.

      מחק
  4. אנונימי13.12.2012, 21:17

    יש הבדל בין הצבע של twinx ואינגלוט

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, לטווינקס יש נטיה לחום ואינגלוט יותר סגלגלה וגם יותר פיגמנטית.

      מחק
  5. התיאור לא ממש עושה חשק לרוץ לרכוש את הפודרה :)
    אני גיליתי את השחורה של בורזואה, צלחה יפה את לחות הקיץ ומצויינת בחורף, גם לעור שנוטה להבריק. מאוד ממליצה.

    המברשת של ביוטיקייר תרכש ברגע שאגיע לחנות ביוטיקר. צריכה להגיע לפ"ת, ראשון או ירושלים, ולא ממש יותר לךי לאחרונה.

    הצלליות של לוריאל מסדרת האינפליבל הם מוצר מנצח. השבוע התאפרתי בבוקר עם בירוקה, מיהרתי מאוד ורק אחרי שסיימתי להתאפר שמתי לב ש...שמתי פריימר רק על עפעף אחד. בערב עת ניקיתי את הפנים, העיניים נראו אותו דבר, כאילו הרגע אופרו. מעולות!

    מהסדרה של קייט רכשתי כשהיו רק עד מספר 12, לא ידעתי שיצאו עוד הסדרה באריזה השחורה, ראיתי את האדומים בגימור מאט. צבע מאוד יפה.

    לא יודעת איך הצלחתי לדלג על הסטיין של רבלון עם כל הבאז שהיה סביבם, אך למען האמת טרם התנסיתי בהם. אחרי אכזבתי מהבאטר של רבלון, לא הימרתי.



    השבמחק
    תשובות
    1. נורא רציתי לשבח את הפודרה כי אני משתמשת בה כל יום והיא סוס עבודה רציני בכל הנוגע למניעת הברקות בעור מעורב. מצד שני, חשבתי שחשוב לי להראות גם חסרונות אפשריים כדי למנוע אכזבות. לא ניסיתי את השחורה של בורז'ואה, למרות ששמעתי עליה רק דברים טובים.

      סדרת השפתונים של קייט התרחבה ולשמחתי גם הגיעה לארץ. לא ניסיתי את אלו בגימור מאט כי אני פחות מתחברת למראה.

      אני חושבת שהסטיינים נמצאים בשימוש היומיומי שלי יותר מכל מוצר שפתיים אחר שיש לי. מבינה את האכזבה מהבאטרס, אבל ממש אין קשר בין 2 המוצרים.

      מחק
    2. קיבלתי המלצה נוספת. בהחלט אשמח לדגום אותה. ראיתי היום בסרטון של אמילי המלצה על פודרה חדשה של רבלון שהיא שרה לה הלל אבל עד שהיא תגיע אלינו יעבבור זמן רב.

      משל קייט מוס לא הגיעו כל הגוונים, יש לי את 8 שהוא ניוד ורדרד מושלם, משום מה אותו בחרו שלא להביא.

      בנתיים התנסתי בצ'אבי של קליניק והבנתי על מה את מדברת...הסטיין של רבלון עובר לקדמת הוויש ליסט.

      מחק
  6. 3 צלליות יש לי ורק לוריאל חסרה לי אבל זאת לא הפתעה כי יש לנו טעם דומה :)
    ולקים, איפה לקים אהובים?!

    השבמחק
    תשובות
    1. בא לי על עוד גוונים מהסוג הזה בלוריאל, הן זולות אבל אני מתה על המראה שהן נותנות.
      החודש דילגתי על לקים, לא ממש היה לי חשק לגוון ומצאתי את עצמי עם כהים "מושחרים" בגוונים שונים.

      מחק
  7. את מברשת האייליינר הזו הלכתי ורכשתי בהמלצתך, ואז הגעתי הביתה ואין מברשת בתיק!!! כנראה היא נפלה ונאבדה לי איפושהו בדרך מהחנות הביתה ולא נמצאו עקבותיה :-(
    זה באמת מזכיר לי לקנות אותה בשנית, והפעם גם לא לאבד אותה...
    את לא מוצאת את השפתונים של קייט מוס קצת מייבשים? אני מרגישה שעל שפתיים פחות ממושלמות הם קצת בעיתיים להנחה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני זוכרת את זה, באסה:/
      לא הרגשתי שהשפתונים מייבשים, אבל בהחלט יש משהו במרקם שלהם שגורם להם להתקבע על השפתיים לגימור חצי מאט כזה שעלול להיראות יבש.

      מחק
  8. אני כבר זמן מה סקרנית על הפודרה הזו.. אבל אני מחכה שאחת אחרת תגמר (וזה לא קורה...).
    יש לי כמה מברשות כאלו והן מעולות... שווה כל גרוש.
    אהבתי במיוחד את הצלליות של אינגלוט ומאק.. יבדקו בהקדם!
    גם הגוונים שבחרת לא שגרתיים עבורי, וטוב שהצגת לי אותם

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת את הפודרה הזאת וממש סקרנית לנסות אותה בקיץ, בתנאי יותר קשים :)
      אני זוממת על עוד הזמנה של המברשות, באמת שוות כל גרוש.
      שתי הצלליות, של מאק ושל אינגלוט, מאוד אהובות כרגע!

      מחק
  9. אני מאוד אוהבת את הפודרה הזו וגם סקרתי אות בעבר. יש לי את הגרסה שנמכרת בארץ, שהטופ שלה לא שקוף, ואני מסכימה עם ההמלצות שלך להשתמש בה במברשת רחבה וביד קלה. כשמשתמשים בה נכון היא לחלוטין עושה את העבודה, גם בקיץ.

    המברשת הזו של ריל כניקס מהדרת למייקאפים! מאוד אוהבת אותה.

    אהבתי את הגוונים שבחרת בצלליות...

    השבמחק
  10. לא זוכרת אפילו מה היה בנובמבר. וגם מה היה לפני שבועיים (כשהפוסט נכתב) אני לא זוכרת :D
    נראה לי שריחפתי לי בעננים רוב התקופה הזו.

    מתישהו השתמשתי בפודרה הזו. אני אפילו חושבת שקניתי אותה בסופר פארם באיזשהו מבצע.
    אבל כרגע, אחרי שהיא נגמרה עברתי לפודרה אחרת. לא זוכרת שהיו לי רשמים חזקים לגביה
    כי בעיני פודרה, בגדול, היא מוצר די גנרי. למרות שזה לא תמיד ככה. הרבה פעמים זה מרגיש לי בדיוק ככה.. (אם המשפט הזה נשמע הגיוני בכלל חחח)

    גם אני מעדיפה מברשת זוויתית להנחה של ג'ל ליינר. לאחרונה בעיקר 10 של פרושופ שאני מאוד אוהבת שהיא ארוכה יותר.
    המברשת הזו מזכירה לי את ההמלצה של טל למברשת של rekab שאפילו נמצאת ברשותי. השתמשתי בה פעם או פעמיים.
    אני מעדיפה בהחלט את זו של פרושופ.

    אני לא מניחה מייקאפ עם מברשת בסגנון הבאפינג בראש בגלל שברור לי שאני לא אנקה אותה בחיים (ולהחזיק מברשת לשימוש חד פעמי נראה לי מוגזם ;))
    הבנתי שיחסית למברשות אחרות את אילו של ריל טכניק קל לנקות. אני מבינה שזה יחסי ולכן אני שמחה שלא רכשתי אותה (בהחלט שקלתי את זה)
    אגב, את ה 332 של ביוטיקר השמדתי לחלוטין בניסיון לנקות אותה מהקולורסטיי. נאלצתי לזרוק אותה לפח..

    אין לי חיבה לפיינטפוטים של מאק, למרות שהגוון של זו מוצלח (טוב, הבעיה שלי היא אף פעם לא הגוון, אלא כל השאר :))
    שתי הצלליות נראות יפיפיות. אין לי את שתיהן. יש לי את 607 של אינגלוט (גם במרקם פרל) שמעט מזכירה אותה (אבל היא אדומה יותר) ואת קופרינג של מאק שאני מאוד אוהבת.
    לא אשכח שהחברה שהלכתי איתה לרכוש את הצללית הזו שאלה אותי - "ותשתמשי בה???" כאילו מדובר על צללית צהובה (שבאילו חייבת להודות שיש לי פחות שימוש)
    טרם יצא לי לבחון את הצלליות של לוריאל פשוט כי אני כמעט ולא נכנסת יותר לסופר פארם.. בטוח אפשר גם להזמין אותן ברשת, אבל הייתי רוצה לבחון מקרוב לפני זה את המרקם שלהן.
    ותהות האם אפשר לדחוס אותן עוד קצת ;)

    לא חובבת של עפרונות. אתמול ישבתי לסדר סופית את האיפור שלי. אחרי המעבר דירה איכשהו זה אף פעם לא היה באמת מסודר.
    אתמול החלטתי שנמאס לי וסידרה. המסקנות? יש לי עפרון אחד בלבד. תכלת-טורקיזי של בורזואה (מהסידרה העמידה במים) שחברה הביאה לי מחו"ל (לפני עליית המותג לארץ)
    אני משאירה אותו גם בגלל שהוא מהמם וגם בגלל שהיא הביאה לי אותו. בקיצור בעיקר ערך סנטימנטלי כי לא חושבת שיצא לי לחדד אותו עדיין.. והוא כאן שנתיים לפחות..

    מהסידרה של רימל היו לי שניים. אחד ורוד שהעברתי מתישהו, והשני ניודי (03) שאני מאוד אוהבת. למרות שלאחרונה שכחתי ממנו.. הריח שלהם בהחלט משכר!
    לאחרונה או שאני בלי כלום, או עם אחד ה Kissableים :)
    את Honey קניתי יחסית לאחרונה. שהוא מצד אחד מספיק ניודי (נגיד) בשבילי, מצד שני יש לו גוון.
    הוא לא MLBB כי יש לו בהחלט גוון ששונה מגוון השפתיים שלי, אבל עבורי הוא מאוד סולידי ונעים.
    את הגוון פרשס אני חושבת שהתכוונתי להזמין (נדמה לי שזה הוא) וברגע האחרון ביטלתי והחלפתי לרנדוו כי הבנתי שהוא יהיה ממש ממש שקוף.. וזה בהחלט לא מה שרציתי.

    אני חושבת שחנוכה היה שמח, אבל אנ לא ממש זוכרת :D
    נראה לי שהייתי בין אירוע כלבני אחד לאחר...

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.