SLIDER

סקירת המוצרים האהובים עלי מהאתר Oh!Glow

אוגלו
 חדשות מרעננות לכל חובבות הטיפוח ובמיוחד לאלו שמחפשות מוצרים יחודיים שלא ניתן להשיג בכל מקום: תכירו את Oh! Glow.

אז מה כל כך שונה באתר הזה לעומת האחרים? השתובה הקצרה היא: בערך הכל!
Oh!Glow היא חנות אינטרנט הראשונה מסוגה שמתמחה אך ורק במכירת מותגי אינדי, אשר נבחרים על ידי הצוות המקצועי של האתר וההיצע הרחב שקיים היום ברחבי העולם. "אינדי" בא מהמילה independent והכוונה היא לחברות קוסמטיקה עצמאיות ובסדר גודל קטן, בהשוואה למותגים הגדולים והמוכרים. היתרון כאן הוא שימת דגש על חומרי גלם נקיים ואיכותיים, פורמולות חדשניות, אג'נדה ירוקה, מוצרים ורכיבים שלא נוסו על בעלי חיים ועוד. 

קטגוריות המוצרים שניתן למצוא כרגע באתר: מוצרי טיפוח לפנים, מוצרי טיפוח לשיער, מוצרי שיזוף, בשמים, מוצרי מניקור יחודיים ואקססוריז שונים. האתר הושק לפני מספר חודשים בלבד ומבחר המותגים השונים מתרחב לו לאט לאט  ואצלי לפחות זה יוצר את הציפיה הנעימה הזאת לריגושים הבאים, כי בינינו לא קל להפתיע את מי שצורכת באופן קבוע ובכמות נדיבה מוצרי קוסמטיקה שונים. 

לכבוד ההשקה של האתר והמוצרים החדשים, הגיע אלי מארז היכרות הורס, עם "טעימה" משלל המוצרים והמותגים, ואדבר  בהרחבה על אלו שאהבתי במיוחד אחרי שניסיתי למשך תקופה ממושכת. היופי הוא שמאחורי כל אחד מהמותגים אפשר למצוא גם סיפור מסקרנן. בקיצור, קונספט כלבבי!

אתחיל מצמד חמד שכבר הספיק להפתיע אותי ולהפוך לאחד הפייבוריטים מבין כל המוצרים, ואני מדברת על שמפו ומרכך לשיער של המותג NIUCOCO.

Niucoco שמפו ומרכך סקירה

ניוקוקו הוא מותג קנדי שנולד ב-2014 ומאז כבש לבבות רבים. ההתמחות שלהם היא במוצרי טיפוח אפקטיביים ובטוחים שמיועדים לשיקום השיער, ובמיוחד שיער יבש ושיער שעבר טיפולים כימיים שונים. הפורמולות מבוססות על שמן קוקוס טהור בכבישה קרה, תמציות צמחים, ויטמין E, חומצות שומן, כל אלו ידועים ויעילים לחיזוק השיער והשמירה על מראה בריא שלו. המוצרים הם טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים. 

השיער שלי חלק, לא שופע במיוחד ונוטה לפריזים, כלומר נוטה להתנפח קלות ולא ממש שומר על המראה החלק ללא עזרה. הניסיון הראשון שלי עם השמפו של ניוקוקו היה די מוזר והאמת היא שדי פקפקתי בכל ההבטחות שלו והייתי גם סקפטית אם בכלל יצליח לי בחפיפה. הוא לא מקציף ומרגיש יותר כמו קרם לחות מרוכז מאשר שמפו. רק אחרי שהשלמתי את החפיפה עם המרכך ולאחר מכן ייבשתי את השיער עם פן, הבנתי על מה כולם מדברים. למרבה הפלא גיליתי את המראה החלק ביותר שהיה לשיער שלי אי פעם, הפריזים נעלמו, השיער הסתדר בקלות והיה רך ונעים מאוד למגע, כולל הברק הנחשק. אני חושבת שחלק מהמוזרות הזאת שהרגשתי בהתחלה שייך לעובדה שהשיער שלי נוטה להיות שמן, במיוחד בתקופת הקיץ, לכן השילוב של שמפו שלא מקציף עם קרפקת שומנית יצר את הקושי. מצד שני, עובדה ידועה היא שבדומה לעור הפנים, עור קרקפת שנוטה להיות שומני זקוק ללחות ולמוצרים עדינים על מנת לשמור עליו מאוזן.

לסיכום, יש כאן מוצרי שיער מפתיעים במיוחד ששווה מאוד להכיר ואני ממליצה בחום על מארז ההתנסות שכולל שמפו ומרכך בגודל 100 מ"ל שאגב נהדרים גם לנסיעות. 

עוד מוצר חיוני על כל מדף טיפוח, במיוחד למי שיש לה שיער הנוטה לשמן: שמפו יבש

אוגלו שמפו יבש Niucoco

שמפו יבש ניתן למצוא בצורת ספריי בערך בכל חנות פארם בארץ, אבל המוצר של NIUCOCO שונה מהשאר בכך שמגיע בצורת ספריי אבקה. כן כן, לחיצה קלה על הבקבוק משחררת "ענן" עדין של אבקה שמפזרים על שורשי השיער ולאחר מכן מעסים את השיער בתנועות קלות עד שהאבקה הופכת לבלתי נראית ומרעננת את מראה של השיער. המוצר מבוסס על אבקת תירס, אבקת טפיוקה, חלב קוקוס מיובש, תמצית אלוורה ומגיע בריח קוקוס ממכר. 
אופן השימוש, על פי המותג, הוא לנער את הבקבוק שלוש פעמים ולאחר מכן להתיז את האבקה בלחיצה קלה על הבקבוק ממרחק של כ-20 ס"מ מהשיער, לאחר מכן לעסות את האבקה לתוך השורשים. בשמפו יבש משתמשים אך ורק על שיער יבש. מעבר לריענון מראה השיער במהלך היום ובמיוחד ביום שאחרי החפיפה, ניתן להשתמש בשמפו היבש לפני השינה אחרי שמעסים אותו לתוך השורשים, על מנת שבבוקר יתקבל מראה שיער רענן ועם נפח קל. 

מותג הטיפוח ChicChiq מגיע אלינו מפולין, עם מבחר של מסיכות לטיפוח עור הפנים המיוצרות בשיטת איור ודה (אין לי מידע מפורט איך וכיצד, לכן אשאיר כאן את ההסבר באדיבות וויקיפדיה). המסיכות מגיעות בשקית/קופסא כמוצר אבקתי וצריכים להכין אותן בקערה בתוספת מים פושרים. לכיסוי מלא של הפנים אני משתמשת בכפית גדושה של האבקה ומוסיפה כף של מים, לאחר מכן מערבבת ומוסיפה עוד מים בזהירות. המסיכה מוכנה לשימוש כאשר מגיעים למרקם סמיך ולא מיימי. צריכים להשתמש במסיכה מיד לאחר ההכנה ולהניח שכבה עבה מאוד על כל הפנים (לא כולל את אזור העיניים). לאחר כרבע שעה ניתן לקלף את המסיכה בעדינות ולאחר מכן לשטוף את השאריות במים חמימים. 

Chicchiq מסיכת ספירולינה המלצות

האהובה עלי ביותר מבין כולן היא מסיכת ספירולינה "De La Mer" שהצליחה להפתיע אותי ובגדול, כך שלאחר השימוש הראשון בה הסתובבתי בבית תוך כדי ליטוף הפנים והכרזתי שאף מסיכה עוד לא הצליחה לגרום לעור הפנים שלי להרגיש כמו עור של תינוק. היא מנקה את העור בעדינות, מכווצת נקבוביות, מעניקה זוהר בריא. היא בצבע ירוק, מכילה חתיכות קטנות של עצות Algae ולמונגראס, כך שהמראה שלה על הפנים לא מושך במיוחד, אבל התוצאה מדהימה, באחריות! 
המסיכה מגיעה בשני גדלים, 45 ו-100 גרם. האריזה שלי היא הקטנה מביניהן ומספיקה בערך לשישה שימושים. 

על מותג הטיפוח Biomimetic כבר הספקתי לספר באינסטגרם שלי וכאן ארחיב על צמד המוצרים שקבילתי להתנסות, אהבתי ומאז אני משתמשת בה באופן קבוע. קודם כל מה זה "ביומימטיקה"? זהו תחום המדע החוקר את פעילותו של הטבע על מנת לחקות אותו לצורך בעיה אנושית. כך גם "ביומימטיקס", מותג טיפוח המגיע אלינו מספרד, משתמש בטכנולוגיה חדשה על מנת לתת פתרון יעיל לבעיות עור שונות. למותג קיימות שש ערכות דואו של מוצרים, כאשר השלב הראשון הוא בוסטר/סרום המכין את העור להנחת המוצר השני וכך משיגים ספיגה טובה יותר וגם יעילות גבוהה.

Biomimetics eye cream anti aging

הערכה שלי כוללת צמד אנטי אייג'ינג לטיפוח העור מסביב לעיניים. הסרום מגיע בבקבוקון זכוכית ומצויד ברולר מתכתי שמקרר את העור ועושה עיסוי קל תוך כדי. הסרום מאוד מאוד דק, מרגיש כסוג של פריימר קליל ונספג במהירות תוך פחות מדקה. העור נראה קצת יותר חלק למראה וגם למגע. השלב השני הוא ג'ל קליל שאני מניחה בטפיחות קלות והוא זה שאחראי על הענקת הלחות. במקרה של קמטוטים מסביב לעיניים המגיעים עם הגיל, הג'ל מפחית את המראה שלהם בכך שמצליח לשמור על רמת לחות גבוהה בעור במהלך היום וזאת תוצאה שרואים כבר מהשימוש הראשון. למרות שמדובר בשני מוצרים שמשתמשים בהם אחד אחרי השני, הם לא מכבידים וגם לא פוגעים בעמידות של הקונסילר במהלך היום. לפעמים לא קל למצוא קרם עיניים טוב מכל הבחינות, הפעם היה כאן "בינגו" מבחינתי!

מותג הטיפוח "O'o Hawaii" מגיע אלינו עם "Aloha!" מהוואי שבארה"ב ונקרא על שם הזן הנכחד של ציפורים מהאי, שקריאתן האחרונה נשמעה בשנות השלושים. המותג שם דגש על לא רק הרכיבים מהטבע, אלא גם על יצור שאינו פוגע במשאבים של הטבע. המוצרים נועדו לשיקום וטיפוח העור, מיוצרים מרכיבי "super foods" הגדלים בהוואי, טבעוניים, אינם מכילים רכיבים סינטטיים ואינם מכילים בושם. 

O'o Hawaii birds and roses

המסיכה האהובה עלי מהמגוון של המותג היא "Birds + Roses". היא מיועדת להענקת לחות ומיצוק של העור והיא ורודה! המרקם שלה לא סמיך מידי ואני אוהבת להניח אותה בעזרת מברשת סינטטית שטוחה מהסוג הפשוט וזה עוזר לפזר אותה באחידות. למסיכה ניחוח דומיננטי של מי ורדים שנשאר עד ששוטפים אותה. מדובר בפינוק לעור, לחות אינטנסיבית שגורמת לעור להיראות זוהר יותר וגמיש יותר למגע. אני אוהבת להשתמש בה בעיקר בשבתות, בבוקר איטי ובתור פינוק. ואני חייבת גם מילץ הערכה על האריזה, זכוכית כבדה לבנה ואטומה, עם מכסה פלסטיק דמוי שעם. 

"Nana + Livy" הוא מותג סבונים, המציע מגוון של סבונים מוצקים בריחות משגעים שנוצרו בהשראת קינוחים! הרעיון נוצר בהשראת מאכלים טעימים והסבונים אכן מריחים הכי טעים שיש וגם מפיצים ניחוח נעים בחלל שבו נמצאים. בדומה למאכלים, המרכיבים של הסבונים נועדו להזין את העור. הם מיוצרים ונארזים בעבודת יד, מכילים 100% רכיבים טבעיים כמו שמן קוקוס, חמאת שיאה, קפה ועוד. זה מינימליסטי וזה מגניב ואני מכורה לריח שלהם!

nana & ivy ohglow

ל-Oh!Glow יש גם קופסאת הפתעות שווה במיוחד, שצפויה לצאת ממש בימים הקרובים, "קופסאת סוכות" המכילה מוצרים שונים מהמגוון של האתר, שתימכר ב-199 ש"ח עבור מוצרים בשווי 799 ש"ח. שימו לב שקוד הקופון לא תקף עליה ואין הנחה נוספת במעמד הרכישה. (עשיתי אנבוקסינג כיפי לקופסאת אוגוסט שכבר סולד אאוט, כנסו לאינסטגרם שלי לצפייה).

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.