SLIDER

בושמולוגיה: קולקציית הבשמים Pacollection מבית Paco Rabanne

לתשומת לבם של הנוסעים לחו"ל, תפנו לכם מספיק זמן לפני הטיסה לביקור בדיוטי פרי "ג'יימס ריצ'רדסון" כי חוויית החו"ל מתחילה כבר שם! לא אגזים אם אומר שהדיוטי פרי בארץ הוא בין היפים והמושקעים בעולם, ואם לדבר על תחום האיפור, הטיפוח והבישום, ניתן למצוא בו את המבחר המשובח ביותר של כל המותגים השווים, קולקציות בוטיק מיוחדות ועוד, אשר לרוב לא נמכרים בארץ.

Paco Rabanne Perfumes

הפעם נדבר, איך לא, על בשמים ועל קולקציה מיוחדת שתקבל את הזרקור: הבשמים החדשים מסדרת "Pacollection" של Paco Rabanne.

* פוסט ממומן בשיתוף דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון

Paco Rabanne הוא מעצב אופנה ספרדי, הנודע כילד הרע של עולם האופנה של שנות השישים, כאשר הקים את בית האופנה הנושא את שמו, וגם כאחד המעצבים שיודעים להעז ולהשתמש בחומרים לא קונבנציונליים בעיצובים שלו, כמו מתכת, נייר פלסטיק ועוד. תוסיפו לכך גם הופעות תימהוניות של המעצב הנודע בטלוויזיה, ותקבלו מותג אופנה עם אופי תוסס ומורד במוסכמות, צעיר, בועט ונועז. אופי המותג משתקף גם בניחוחות הבשמים של פאקו רבאן, שפונים לקהל צעיר, בגוף ובנפש, מגיעים בבקבוקים לא שגרתיים וריחות דומיננטיים ונועזים שאי אפשר לפספס.

פאקו רבאן בשמים דיוטי פרי
קולקציית הבשמים החדשה של המותג נקראת "Pacollection", והיא מגיעה אלינו אחרי הצלחתם הגדולה של Ultraviolet, One Million ,Invictus, ו-Black XS, ומביאה איתה משב רוח רענן ותחושה של התחדשות. זאת קולקציית הבשמים הראשונה של המותג, אשר מושקת תחת השרביט של מנהל הקריאטיבי החדש Julien Dosenna. הקולקציה מונה שישה בשמים חדשים, בבקבוקים שלא נראו כמותם, וניחוחות אולטרה-מודרניים. 

Pacollection Paco Rabanne

כל אחד מששת הבשמים שבקולקציה נוצר בהשראת תכונות אופי בולטות ומצב הרוח, שמוקרנים החוצה באמצעות הניחוח. בדומה לבגדים שאנו לובשים, שיש בהם אמירה מסוימת על מי שאנחנו, בדומה לאיפור שנועד לשקף החוצה את אופי שלנו וגם להעצים את היופי, כך גם לבשמים ישנה אמירה חזקה ואם נרצה או לא, ריח הבושם הוא חלק בלתי נפרד מאותה הדמות שאנו מקרינים החוצה.

בשמים של פאקו רבאן המלצות
הרעיון המהפכני שעומד מאחורי הבקבוקים המיוחדים של "Pacollection" הוא יצירת הדור החדש של הבקבוקים שלא נראו כמותם. הבקבוקים מיוצרים מפלסטיק חדשני וגמיש, בגוונים שונים של כסף ונגיעה של צבעים אשר הותאמו לכל ניחוח. הבקבוקים אינם שבירים והצבע אינו משתנה או יורד בעקבות מגע עם הבושם, ונראים כאילו נוצרו ממתכת נוזלית. לדברי Dosenna, הוא רצה ליצור בקבוקים בצורה גאומטרית "חדה" ועם זאת רכים למגע, ושאב השראה מתרבות הפופ ארט, כמו הכריות הכסופות במפעל של אנדי וורהול ומיצירות של ג'ף קונס. 

Paco Rabanne new perfumes collection
הקונספט החדשני של הבקבוקים מביא איתו גם שינוי תפיסה. בקבוקי הבושם מזכוכית, יפים ככל שיהיו, שמורים אצלנו על מדף הבשמים במקום מוצל ולרוב לא זזים משם רוב ימי חייהם. הבקבוקים הגמישים והבלי שבירים של בשמי  "Pacollection" מאפשרים לנו למעשה את חופש הפעולה האולטימטיבי: לארוז אותם במזוודה לטיול בחו"ל מבלי לחשוש, לקחת אותם בתיק לריענון במהלך היום מבלי לחשוש מהמשקל, להשאיר אותם בכל מקום בבית, גם אם לקישוט. הבקבוק הלא קונבנציונלי משחרר אותנו מהצורך והחשש שבלשמור על בקבוק הבושם האהוב, וליהנות מהריח בכל מקום ובכל מצב.
דיוטי פרי בשמים חדשים

כל בשמי הקולקציה מוצגים במתחם Paco Rabanne ייחודי שלא ניתן לפספס! החל מהתצוגה המרהיבה עם הפרזנטורים של הקולקציה על המסכים, ועד המעמדים הנפרדים לכל ניחוח, ועמדת הדי-ג'י עם אוזניות – חווית הקניה האולטימטיבית זה כאן. עוד חידוש מרענן שלא נראה עד עכשיו הוא פטנט ייחודי שמאפשר להתרשם מהריח של הבשמים מבלי לנסות אותם על העור: מכשיר מיוחד דמוי קליע, עבור כל אחד מששת הניחוחות, שבלחיצת כפתור משחרר את ריח הבושם. 

דיוטי פרי בשמים במבצע

ועכשיו הגענו לחלק המעניין באמת, הניחוחות עצמם! אחרי שבחנתי לעומק את הקולקציה, הגעתי למסקנה שאחד הדברים הבולטים ביותר בה הוא החידוש והבחירה הלא שגרתית של הריחות, שמצד אחד מאתגרים, מכילים חומרי גלם סינטטיים אולטרה-מודרניים, פונים לקהל יעד שמחפש מעבר לריח נעים אלא אמירה אופנתית של ממש, ומצד שני מעודנים ונעימים ללא צל של מוזרות או מאמץ יתר. לא תמיד קל להעביר את התחושה ואת האופי של ריח במילים, לכן החלטתי ללכת עד הסוף עם הקונספט של המותג ולספר לא רק על הריח של הבשמים אלא גם על ההרגשה והאופי של הניחוחות.

Strong Me Perfume review

Strong Me בבקבוק השחור, הוא ניחוח עמוק ומסתורי, הדומיננטי ביותר מבין השישה. הריח שלו משדר עוצמה, בטחון עצמי ונוכחות מסובבת ראשים. ווניל מתקתק וחושני, לצד רמז למשקה חריף כמו וויסקי עם קרח, תווים עציים שמעניקים תחושה של עשן, מעניקים לו אופי מתוחכם, סקסי ומעט מסתורי. הבושם יגרום לכם להזדקף וללכת בהליכה מלאת בטחון.

Genius Me Perfume review

Genius Me בבקבוק הכחול, ניחוח רענן כמו בריזה מהים והרוח המלוחה, לצד הארומטיות המרירה מעט של צמחי רוזמרין וקליפות פירות הדר, בנוף האורבני של מבני מתכת של גורדי שחקים. אם עוצמים עיניים, אפשר לדמיין חופשה שלווה באי יווני מרוחק, מלח ים בשיער וכוס מוחיטו ביד, אם חוזרים למציאות, אפשר לקחת את התחושה הזאת באמצעות הניחוח של הבושם ליום שיגרתי במשרד.

Fabulous Me Perfume Review

Fabulous Me בבקבוק הכתום, משדר נינוחות ואת החיים היפים: אוויר קיץ חם, קרם לחות על עור שזוף, שולחן קטן מעץ ברחוב צר, קינוח מאפה ריבס עם קינמון וכוס אפרול. הניחוח הוא הוא פירותי אוריינטלי, עם תווים לא שגרתיים של דלעת מתוקה, ריבס ועץ אלגום, מתוק ומתובל בדיוק במידה הנכונה ומעודן, נותן תחושה חמימה ועוטפת.

Dangerous Me Perfume Review

Dangerous Me בבקבוק הירוק, מזכיר צמח טורף, תמים למראית עין ומסוכן למי שמתקרב. הוא נפתח במתיקות רעננה של קוקטייל טרופי, נגיעות של וניל ופריחת עצי הדרים, אבל ככל שעובר הזמן מתגלה הלב הדומיננטי והמתובל שלו, עם ג'ינג'ר, עץ ארז מעט שרוף ואמברה. אכן תמים מבחוץ, משדר סכנה אם מתקרבים, ועם זאת הוא אחד הבשמים הנעימים והמיוחדים בקולקציה.

Erotic Me Perfume Review

 Erotic Me בבקבוק הוורוד, הוא ניחוח שובב שעושה חשק לנפח בלונים ממסטיק ורוד בטעם פירות. יש בו את המתיקות הנעימה של ליצ'י ותותים, שעטופים בניחוח פודרתי רענן, כמעט חלבי, של מאסק, ובבסיס של אלו יש מעט מהפלסטיקיות של חומר דמוי עור. יש בבושם הזה משהו שמשדר שמחת חיים ומיניות במובן בתמים יותר של המילה.

Crazy Me Perfume Review

Crazy Me בבקבוק הצהוב, לקח אותי לקצה השני של העולם, לרובע שיבויה בטוקיו, כי אופי הניחוח משלב איפוק וסולידיות, לצד מוחצנות מוגזמת, בדומה לצעירים האולטרה אופנתיים של שיבויה לצד האופי היפני המסורתי והמופנם. על הצד ה"משוגע" כאן מופקד השילוב הלא שיגרתי של ניחוחות בדמות ווסאבי והפרחים הצהובים של מימוזה, תבלינים ואלגום. הצד המאופק יותר הוא שהתערובת מצליחה להיות מאוזנת ולא צעקנית. הריח רענן ומתובל, עם טיפה של חריפות וסיומת מתקתקה של עץ אלגום המעניקה תחושה חמימה. 

כל בשמי הסדרה "Pacollection" הם ניחוחות יוניסקס שמשאירים את המקום לדמיון שלנו ללא הגבלה של הגדרות מגדריות. הבקבוקים מגיעים בגודל אחיד של 62 מ"ל, באריזה דמוית ווידאו טייפ, הכוללת בין היתר הסבר מפורט על הניחוח וגם הוראות מחזור.

אי אפשר לפספס את המתחם של Paco Rabanne בדיוטי פרי וללא ספק מדובר בחוויית קניה מסוג אחר. הבשמים אמנם לא שגרתיים, אבל פונים לקהל הרחב, שאוהב ניחוחות תוססים וייחודיים, כאלה שמציתים את הדמיון.

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.