SLIDER

על המפגש עם מנכ"ל דרמלוג'יקה ועל המארזים המיוחדים של המותג

חיבור מיוחד שנרקם בין אמנית רחוב אמריקאית לבין מותג טיפוח מוביל, הוליד שיתוף פעולה יפיפה עם מסר חשוב שעומד מאחוריו. אני רוצה לשתף אתכן במפגש המיוחד עם מנכ"ל דרמלוג'יקה העולמית מר אוריליאן ליס שביקר בארץ לכבוד ההשקה של המארזים החגיגיים של המותג, סיפר באהבה רבה על החברה והמוצרים וגם ענה לשאלות של הבלוגרים והעיתונאים.

מוצרי דרמלוג'יקה נמכרים בישראל כבר 20 שנה ועד לא מזמן היו זמינים בעיקר במכונים המקצועיים של הקוסמטיקאיות. מי שהכירה את המותג לרוב נשארה נאמנה לו, אבל מי שלא נהגה לעבור טיפולי פנים לא נחפשה אליהם. השינוי הגדול בארץ הגיע אחרי ההשקה של אתר הסחר של דרמלוג'יקה, שמעבר לרכישה הקלה של מגוון המוצרים גם עוסק בהענקת ידע והדרכה בכל הקשור לטיפוח העור וגם עזרה בהתאמה נכונה של התכשירים.
הפיתוח של המוצרים החדשים הולך יד ביד עם התפתחות הטכנולוגיה. דוגמא טובה לכך הוא Sound Sleep Cocoon שהושק לפני מספר שנים והרעיון מאחרוריו היה ליצור לא רק מוצר שפועל באופן אקטיבי לשיקום העור במהלך הלילה אלא גם מגיע עם "בונוס" ועוזר לישון טוב יותר בלילה בעזרת השמנים האתריים שמכיל. בנוסף, בדומה לפתיוח הדאודורנטים שהיעילות שלהם משתפרת כאשר אנחנו בתנועה, גם בפיתוח המוצר הזה הרעיון הזה להשתמש בשיטה דומה. החומרים הפעילים שב-Sound Sleep Cocoon נשארים פעילים במהלך כל הלילה ומופעלים על ידי התזוזות שלנו על הכרית במהלך השינה.
שימוש נוסף בטכנולגיה בדרמלוג'יקה הוא פיתוח האפליקציות. אחת הראשונות שיצאה לשוק הייתה Skin Pollution, שנותן מידע על זיהום אוויר על פי מיקום ובזמן אמת וכך ניתן להתאים את שגרת הטיפוח הטובה יותר לאותו היום. אפליקציה דומה נוספת היא Skin Sensitivity Risk שבדומה לקודמת נותנת את המידע הסביבתי בזמן אמת, כולל זיהום אוויר, טמפרטורות ואחוזי לחות.  אחת האהובות עלי היא Dry Skin Lens שבעזרת סריקה של עור הפנים עם המצלמה של הטלפון, נותנת מידע על מצב העור וגם המלצות על מוצרים יעודיים בהתאם. גם Sound Sleep Cocoon זכה לאתר יעודי משלו שמוקדש כולו לשינה טובה, כולל קבצי מוסיקה להרגעה והירדמות מהירה, טיפים לשינה טובה, הדגמה של עיסוי פנים מרגיע ועוד. הפיתוח האחרון נקרא Face Mapping Skin Analisys שעושה סריקה של עור הפנים בעזרת המצלמה של הטלפון (או של המחשב) ונותן מידע על מצב העור ומראה למשל עד כמה העור מיובש או שמנוני, מראה אזורים של פצעונים וקמטוטים וגם הסברים מעמיקים לגבי המצב והפתרון בעזרת טיפול עם מוצרי המותג.
Daily Microfoliant הוא אחד ממוצרי הדגל של דרמלוג'יקה וגם אחד מהנמכרים ביותר ואם היו מבקשים ממני לבחור רק אחד מכל מוצרי המותג, ללא ספק הייתי בוחרת בו. הרעיון לפיתוח של פילינג האורז המפורסם עלה בטיול של מייסדת המותג Jane Wurwand ביפן, כאשר ראתה את ידיהן הנקיות והחלקות של נשים שעובדות בשדות האורז. הפילינג מבוסס על אבקה יחודית המופקת מאורז שמופעלת במגע עם מים ומכילה חומצה פיטית, אנזימי פפאין וחומצה סליצילית הפועלות להסרת תאים מתים, להבהרה ולהתחדשות תאי העור. הפילינג עדין מאוד, מומלץ לשימוש יומיומי ואת התוצאות מתחילים לראות כבר מהשימוש הראשון. טיפ מעניין מאת המנכ"ל, במיוחד עבור אלו שמתעצלות להשתמש במספר תכשירי טיפוח ולחסוך זמן: ניתן לערבב את האבקה של Daily Microfoliant יחד עם סבון הפנים והתוצאה תהיה זהה.

בניגוד לתעשיית האיפור שמייצרת ריגושים וחידושים באמצעות קולקציות של מוצרים שמתחדשות בתדירות גבוהה וגם באמצעות המדיות החברתיות ככמו יוטיוב ואינסטגרם, בתחום של טיפוח הרבה יותר קשה לרגש. היחודיות של דרמלוג'יקה היא הדגש על הענקת ידע ולא רק מתן הוראות שימוש לשלל מוצריהם, כך שהריגוש במקרה זה הוא הרגע שבו נופל האסימון ומבינים לעומק את המשמעות של שימוש בכל מוצר, את המרכיבים הפעילים, את סדר השימוש בתכשירים וכו'. כאשר מר ליס מדבר על העתיד של למידה והענקת ידע, הוא צופה שמעבר להדרכות לאנשי המקצוע בתחום, יעשו גם הדרכות למשתמשים הסופיים שילמדובעצמם על איך ניתן לעשות טיפול פנים וגם יקבלו הצצה לעולמם של אנשי המקצוע בתחום.
כשמר ליס נשאל מה הוא מוצר אחד שנמצא אצלו בשימוש קבוע והוא פשוט לא יכול בלעדיו הוא אמנם ציין שזה ככל הנראה פילינג האורז Daily Microfoliant וגם הסרום Biolumin-C (המכיל ויטמין סי, פפטידית וחומצה לקטית, שפועלים להבהרה ומראה עור זוהר), אבל הודה שרוב הזמן תיק הטיפוח שלו מכיל את המוצרים החדשים ביותר שיגיעו למדפים רק בעוד כחצי שנה והוא מתנסה בהם לפני כולם.

ולסיום, אחת התובנות החשובות של מר ליס בנוגע לטיפוח העור היא השימוש הקבוע במוצרים, כי אם תרכשו אותם, תניחו יפה על המדף אבל לא תניחו על העור ולא תקפידו על שימוש יומיומי, לא תראו שום תוצאה.
לאחרונה יצרו דרמלוג'יקה שיתוף פעולה מרענן ואומנותי במיוחד עם אמנית הרחוב והמאיירת האמריקאית Kelsey Montague שידועה בזכות ציורי הקיר שלה שכבר מככבים ברחבי העולם. קלסי יצרה את העיצובים של המארזים החדשים של דרמלוג'יקה כאשר על כל אחד מהם מופיעה אחת מיצירותיה המפורסמות שכבר מהוות מוקד עליה לרגל. שיתוף פעולה זה נוצר מתוך רצון של יצירת קמפיין יוצא דופן ובא להדגיש את אחד הערכים של המותג שמעודד נשים לפתח כישורים (Women Developing Skils) וכך נוצר הרעיון לשלב אמן רחוב (גרפיטי) בעיצוב המארזים כדי לתת במה לכשרון ולתמוך בנשים מוכשרות שאוהבות ליצור. כך נולדו להם ארבעה מארזים יחודיים שכל אחד מהם מוקדש לנושא שונה ומכילים תכשירי הדגל של המותג בגודל מלא בתוספת של תכישירים בגודל מוקטן להתנסות.
המארז הפרקטי ביותר מתוך הארבעה הוא "Glow Trio" שמכיל שלושת מוצרים הנמכרים ביותר לשגרת ניקוי יומיומית. השלב הראשון הוא "Precleanse" שמגיע במרקם של שמן ומעבר להכנה של עור הפנים לניקוי יסודי, משמש גם כמסיר איפור שממיס את הכל תוך כדי עיסוי והאיפור נשטף במלואו לאחר מכן. השלב השני הוא סבון הפנים "Special Cleansing Gel" שמתאים לכל סוגי העור ומנקה ביסודיות את שאריות הלכלוך מבלי לייבש. השלב האחרון הוא פילינג האורז האגדי "Daily Microfoliant" שבעיני עושה את כל ההבדל ובשימוש יומיומי קבוע מחליק ומאחד את מרקם העור. מחיר המארז הוא 512 ש"ח (במקום 685 ש"ח), שלושת המוצרים מגיעים בגודל מלא ובשימוש יומיומי קבוע יספיקו לכחצי שנה. בנוסף, בהזמנה של אחד מהמארזים מקבלים גם מוצרים בגודל מיוחד להתנסות. לפירוט של כל המארזים תקליקו כאן.

אסכם בכך שאחד הדברים שאני מאוד אוהבת לעשות זה להכיר מקרוב את האנשים שעומדים מאחורי המותגים, את האג'נדה, את ההיסטוריה ואת החזון לעתיד. בסופו של דבר כשזה מגיע לבחירה מה לרכוש ושל איזה מותג, מכל השפע הענק שקיים היום בשוק, ככל הנראה אבחר לא רק על סמך האיכות והביצועים (שהם חשובים כמובן), אלא גם מתוך חיבור רגשי וסוג של הזדהות עם המותג. לדרמלוג'יקה, ללא שום ספק, שמור מקום חם בלב ומקום פנוי במדף הטיפוח שלי.

שתפו בתגובות אם אתן משתמשות במוצרי דרמלוג'יקה ואם כן, מה הוא האחד שאתן לא יכולות בלעדיו!


* גילוי נאות: פוסט זה אינו ממומן, המארז התקבל לסקירה באדיבות המותג. הקישורים בפוסט - אפיליאייט

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.