SLIDER

הכוכבים של מרץ: הפתיחה של קיקו בישראל, השקות חדשות מבית דרמלוג'יקה, עפרון עיניים מומלץ, המוצרים שסיימתי וגם חשבון אינסטגרם מעניין!

בלוג יופי וטיפוח
חודש מרץ היה עמוס במיוחד ומצאתי את עצמי בסוג של מערבולת של הסתגלות לשגרה חדשה של להיות אמא וגם עבודה חדשה במשרה מלאה וגם תחזוקה של הבלוג והאינסטגרם. כצפוי זה לא תהליך פשוט, בעיקר בגלל האופי הפרפקציוניסטי שלי שגורם לי להרגיש אשמה אם אני לא מצליחה להצטיין בכל התחומים. לא תמיד רואים את זה במבט מבחוץ ולמען האמת אני לא נוטה לשתף את מאחורי הקלעים של העשיה הקשורה לבלוג. רק שתדעו שעצם העובדה שהפוסט שהיה אמור להיות באוויר בתחילת אפריל ועולה עכשיו, די מתסכלת, מצד שני הוא נכתב בחלקים ובשעות לא שגרתיות בין היתר כדי לא לוותר על הקצב ועל סדר התכנים של הבלוג וגם כי אני אוהבת את כוכבי החודש שלי וגם משתדלת שיהיה מעניין. אז מה בתפריט הפעם? פתיחה של החנות הראשונה של קיקו בארץ, שכל כך חיכינו לה, התחדשויות חגיגיות בדרמלוג'יקה, המוצרים שסיימתי במרץ וגם עיפרון עיניים סופר מומלץ. כמו שאומרים, תישארו איתי!
כל חובבת איפור שאי פעם ביקרה באירופה וודאי מכירה את החנויות של Kiko שפשוט אי אפשר לעבור לידן ולא להיכנס. המולדת של המותג היא איטליה, אחת מבירות האופנה, עיצוב ואומנות של אירופה וגם המדינה שידועה במפעלים האיכותיים ליצור ופיתוח של מוצרי הקוסמטיקה. קיקו נולד ב-1997 מתוך הרצון של סטפנו פרקסי (הבן של אנטוניו פרקסי, מייסד ה-Percassi Group שכיום מחזיק בבעלתו בין היתר גם את מדינה מילאנו שנרכש ב-2012, אבל זה כבר סיפור אחר). החזון היה ליצור מותג איפור מקצועי, כמו שהאיטלקים יודעים לעשות, עם איכות גבוהה, ביצועים מעולים ועם מבחר גדול של מוצרים ולא פחות חשוב, עם מחירים מאוד נגישים לכל כיס. היום Kiko הם רשת ענקית של חנויות מותג עצמאיות בכל העולם שכוללת כבר למעלה מ-950 סניפים ונמצאת במגמת התרחבות מתמדת.
קיקו מילאנו ישראל
כל החנויות מעוצבות בקונספט דומה של קווים נקיים של לבן והלוגו הסגול והמוכר, עם סטנדים ארוכים שעמוסים בכל סוגי האיפור שרק אפשר למדיין. סביר להניח שאם נכנסתן לקיקו לראשונה, ללא הכנה מוקדמת ומבלי לעשות רשימת קניות מסודרת, תלכו לאיבוד די בקלות בתוך המבחר האינסופי. מיותר לציין שבכל ביקור שלי באירופה דאגתי להתחדש ולהתנסות במוצרי המותג שאת רובם מאוד אהבתי. לפני כשנה התחילו להגיע הידיעות על הגעתה של הרשת לארץ ובזמן שחיכיתי בסבלנות הייתי אפילו די סקפטית לגבי העניין ואמרתי שאאמין רק כשאראה את זה קורה במו עיני. אז הפלא אכן קרה ובחודש שעבר אכן נפתחה החנות הראשונה של קיקו בישראל. אם יצא לכן לבקר בקניון איילון ברמת גן, בטוח לא יכולתן לפספס את ההמולה שמסביב וגם את העומס הגדול בחנות.
קיקו בישראל
אז כאמור החנות הראשונה כבר נפתחנ בקניון איילון וממש בקרוב יפתחו גם החנויות בקניון עיר ימים בנתניה ובקניון מלחה בירשולים ובהמשך סניפים נוספים.
KIKO ישראל
יש לי לא מעט ממוצרי האיפור של המותג ואני עובדת על סקירה מסודרת שתעלה בקרוב ובה אכין המלצות על מוצרים מומלצים שמאוד אהבתי וגם אספר על אלו שפחות. בעניין המחירים בארץ, הם אמנם נגישים וממוקמים על טווח האמצע בהשוואה לשלל המתחרים שיש כאן, אבל יותר גבוהים בהשוואה למחירים של קיקו באירופה. כך לצורך ההשוואה עיפרון הגבות האוטומטי שעולה בחו"ל 4.85 יורו עולה כאן 40 ש"ח, הייליטר קרמי בסטיק שעולה בחו"ל 6.95 יורו עולה כאן 59 ש"ח, צללית קרם שעולה בחו"ל 6.95 יורו עולה כאן 40 ש"ח, מברשת "מניפה" סינטטית שעולה בחו"ל 9 יורו עולה כאן 74 ש"ח. הייתי שמחה לראות פערים יותר קטנים במחירים ויחס עיקבי בין המחיר האירופאי לשלנו בארץ, אבל עדיין ישנם מוצרים ששווה לרכוש כאן מאשר להתאפק עד הנסיעה הבאה.

כל הליין של Kiko זמין לרכישה גם דרך האתר הישראלי החדש של המותג! כבר הספקתן לבקר בחנות המותג? ספרו לי מה תעדכן בתגובות!

במותג הטיפוח המקצועי Dermalogica חוגגים השנה 20 שנות פעילות בארץ עם שתי השקות נהדרות!
Dermalogica
סוף סוף המותג התחדש בחנות אונליין: www.dermalogica.co.il
מה תמצאו באתר החדש? קודם כל את כל ליין המוצרים שזמין לרכישה בכמה צעדים פשוטים, כי עד עכשיו היינו צריכות לחפש את דרמלוג'יקה רק במכוני הקוסמטיקה המורשים או בתי מלון וספאים. ישנו קטלוג מסודר שמפרט על כל תגשירי המותג, כולל הוראות שימוש וסרטוני הסבר. ישנו גם תוכן מקצועי המיועד לקהל הרחב שמפרט מצבי עור שונים וכיצד נכון להתמודד איתם על מנת לשמור על בריאות עור הפנים. תמצאו כאן גם רשימה של כל נקודות המכירה בפריסה ארצית. ולא פחות חשוב, יש הטבות קבועות לרוכשות בתאר ומתנות שמגיעות בכל חבילה. ללא ספק מדובר בצעד מתבקש שהופך את המוצרים המעולים של דרמלוג'יקה להרבה יותר נגישים.
קרם לחות פעיל
השקה חדשה נוספת מבית דרמלוג'יקה היא קרם לחות חדש Prisma Protect SPF30. לקרם החדש יש שלושה יתרונות חשובים: הענקת לחות אינטנסיבית שנשמרת במהלך כל היום, הגנה מפני נזקי קרינת UV, רדיקלים חופשיים וזיהום אוויר, חיזוק הזוהר הטבעי ואחידות גוון העור.
Dermalogica prisma protect SPF30
כל המוצרים של דרמלוג'יקה לא מכילים פרבנים או צבעים וריחות מלאכותיים, הם טבעוניים ואינם מכילים גלוטן והמותג לא מבצע ניסויים בבעלי חיים.

אחד מעפרונות העיניים האהובים עלי באוסף המכובד שלי שייך לסדרת ה-Long Wear של Il Makiage.
il makiage waterproof eye pencil
מדובר בסדרה של עפרונות עיניים עמידים הכוללת שבעה גווני בייסיק השימושיים ביותר. יש לי כמעט את כולם, למעט הכחול והאפור הכהה וכולם מוצלחים מאוד, כאשר האהוב עלי ביותר הוא Silvester, חום בינוני עם תת גוון קר וניצנוץ מטאלי.
איל מקיאג מוצרים מומלצים
המרקם של העפרונות האלו הוא מעין ג'ל, הם רכים מאוד ופיגמנטיים, נמרחים בשכבה אחת ובקלות רבה. אחרי מספר דקות העיפרון מתקבע ולא זז מהמקום במהלך היום, כך שהוא מומלץ מאוד גם עבור אלו שאוהבות להניח אותו על קו המים התחתון של עפעף. עם Silvester אני אוהבת ליצור מראה איילינר "מרוכך"ולא בולט מידי והוא משתלב נפלא באיפור יומיומי וניטרלי.

Empties! המוצרים שסיימתי החודש
הכוכבים של אלכס
השמפו של Herbal Essence בלט בהיעדרו על מדפי הפארמים במשך כמה שנים טובות וכעת חזר למדפים בפורמולה מחודשת.
Herbal Essence Shampoo
הפורמולה החדשה נטולת פרבנים, סיליקונים, חומרי צבע, פרפין וגלוטן ותהליך היצור הוא ידידותי לסביבה. הסדרה החדשה נקראת Bio Renew וכוללת ארבעה סוגים לפי מטרות: ניקוי, שיקום, החלקה ולחות. בגלל הריח המעולה ובגלל שהשיער שלי נוטה לשמן, בחרתי ב-White Strawberry & Sweet Mint ומהשימוש הראשון הוא לגמרי הפתיע לטובה! השיער נראה והרגיש רענן ונקי גם ביום שאחרי החפיפה, היה קל לסירוק וחלק, עם הברק היפה הזה שתמיד מחפשים אחרי החפיפה. ממליצה מאוד לנסות, לדעתי אתן תופתעו כמוני.

מבחינתי כרגע אין תחליף ל-שמן הניקוי האהוב של לאוקסיטן שמלווה אותי כבר למעלה משנתיים כל ערב להסרה קלה וזריזה של איפור הפנים. רק בעיה אחת יש איתו, הרבה פעמים (אם לא רוב הזמן) הוא חסר במלאי כי מתחסל במהירות מהמדפים.
loccitane immortelle oil
סיימתי את שמן הניקוי מסדרת Immortelle שהוא מעין גרסת אנטי-אייג'ינג של משן הניקוי הקלאסי של המותג המבוסס על חמאת שיאה. הוא מכיל שמן מישמש ושמן אתרי של פרח אימורטל, הידוע בסגול האנטי-אייג'ינג שלו. שני סוגי השמן של לאוקסיטן מעולים ואני באמת שלא יכולה לבחור איזה מהם הוא המועדף כי למרות שהמרכיבים מעט שונים, שניהם עושים את אותה העבודה ומסירים את האיפור בזריזות וללא מאמצים. המלצה חמה, בניקוי הפנים בערב אל תסתפקו בשמן בבלבד, תשלימו את הניקוי עם סבון פנים. ובקשר לשמן, מוצר חובה!

סיימתי את עיפרון הגבות Brow Sculpt Brow Pencil של מאק ואני קצת מתלבטת לגבי דעתי עליו.
Mac brow pencil fling
מצד אחד מדובר בעיפרון גבות נוח במיוחד, אוטומטי וללא צורך בחידוד וגם מצוייד במברשת לסירוק בקצה השני. הגוון שלי Fling מתאים בול גם לגוון העור וגם לצבע הגבות ויהיה נהדר לבעלות שיער בלונדיני כהה עד חום בהיר. מצד שני, המרקם שלו קצת יבש מידי ו"שעוותי" מידי לטעמי, הכוונה היא שכדי להגיע לכיסוי אחיד ומלא של הגבות, במיוחד של האזורים שבהם נדרש מילוי מלא, נדרש מאמץ ולא תמיד אני מצליחה להגיע לכיסוי ואחידות כמו שהייתי רוצה.
MAC BROW PENCIL FLING
הקצה שלו מוארך ועבה, כך שאם אתן מחפשות דיוק ויצירה של פסים דקים דמויי שיערות, דלגו לעיפרון אחר. ולמרות שאני לא סגורה עליו במאה אחוז, ברגע שנגמר כבר דעגתי לקנות אחד חדש, בעיקר כי אני אוהבת את הגוון שלו ולאו דווקא את חוויית השימוש.

חשבון האינסטגרם המסקרן של החודש שייך ל-Maryam Remias!
מה ששונה בה הוא העובדה שלא מדובר במישהי מושלמת ובמובן של עור חלק או פנים של דוגמנית. היא עושה בעיקר סרטוני הדרכה של איפור לביש ומחמיא לעור בוגר ומוכיחה שוב שלאיפור אין גיל ואפשר להיראות מהמם בעזרת טכניקות איפור שונות, גם אם העור לא הכי חלק ויש צלקות של אקנה, כמו במקרה שלה. היא סופר חמודה וקל להתחבר אליה, את האינסטגרם שלה אני אוהבת יותר, למרות שערוץ היוטיוב שלה מושקע לא פחות.

אשמח לשמוע גם מכן מה הם מועדפי החודש שלכן, שתפו בתגובות!

2 תגובות

  1. ניסית את עפרון הגבות של מאק מסדרת veluxe brow? יש שם את אותם הגוונים אבל המרקם הרבה יותר אבקתי ורך, נראה לי שתאהבי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנסה בהקדם, לא מכירה את הסדרה הזאת! כרגע עברתי לעפרון של קיקו שדומה לזה של מאק אבל גם הרבה יותר רך וקל לשימוש. שוקלת לעבור לג'ל לגבות עם גוון, מחפשת שיטה זריזה יותר לבקרים עמוסים :)

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.