SLIDER

הכוכבים של דצמבר: קולקציית הלקים הנוצצים של OPI, פלטות צלליות מדליקות של סמשבוקס, פילינג מומלץ מבית איב רושה וביקור ברשת פארם החדשה Be

פוסט מועדפים
הכוכבים של דצמבר הביאו איתם גילוי של פילינג יומיומי מוצלח, קולקציית לקים נוצצת לכבוד השנה החדשה, פלטת צלליות ניטרליות שחובה בכל אוסף וביקור ברשת הפארם החדשה Be של סופרסל!


חורף וחגיגות השנה החדשה זאת התקופה שבה מגיעות הקולקציות הנוצצות, במיוחד כשמדובר בלקים. אז דמיינו לכן שלג, אורות צבעוניים, נצנצים  וקישוטים וגם מניקור סופר מנצנץ בשלל גוונים, כי זה בדיוק הרעיון שמאחורי הקולקציה של הגליטרים החדשים של OPI שנקראת Metamorphosis.
OPI metamorphosis
ששת הגוונים שבקולקציה הם גליטרים מנצנצים עם בסיס שקוף, לכן הם מתפקדים למעשה בתור שכבת Top שמניחים מעל לק אטום ליצירת מניקור סופר מיוחד ונוצץ ואפשרויות השילובים של הצבעים כאן הן אינסופיות. כל לק מכיל שילוב של שני גוונים שונים והצבע שמניחים בתור בסיס יבליט אותם בצורה שונה. האופציה הקלאסית ביותר היא להניח אותם על לק כהה ומושחר וכל ציפורן תראה כמו גלקסיה קטנה, מצד שני אם נותנים קצת מקום לדמיון, אפשר גם למצוא שילובים יפים עם לקים בהירים.
OPI לקים
* Butterfly Me To The Moon - גליטר תכלת עם מיקרו גליטר ורוד
* Little Shade Shifter - גליטר כחול וכסוף עם נגיעות של מיקרו גליטר זהב
* Can't Be Camouflaged! - גליטר ירוק עם מיקרו גליטר זהב
* Ecstatic Prismatic - גליטר ירוק עם מיקרו גליטר ורוד
* Metamorphically Speaking - גליטר זהב עם נגיעה של מיקרו גליטר ירוק
* This Changes Everything - גליטר זהב עם מיקרו גליטר תכלת וסגול
את הסווטצ'ים של כל הגוונים ניתן לראות כאן
מניקור מיוחד
קיבלתי לידי את Ecstatic Prismatic והוא אחד היפים שיש בקולקציה! השילוב של ירוק וורוד הוא לא ממש קונבנציונלי, אבל בשילוב עם הבסיס הנכון נראה מאוד מיוחד. בחרתי לשלב אותו עם גוון ורוד פסטלי "Getting Nadi On My Honemoon" והתוצאה לפניכן!

את הלקים של OPI ניתן להשיג ברשת אפריל, בסניפי נייל סטודיו, במכוני המניקור וגם אונליין.

צלליות זאת אהבת אמת וזה אחד ממוצרי האיפור שאני הכי אוהבת, למרות העובדה שכבר יש באוסף לא מעט פלטות וגוונים. הפעם התאהבתי בפלטה של Smashbox מסדרת ה-Cover Shot!
פלטת צלליות מומלצת
מקור: Macys.com
מדובר בסדרה של 9 פלטות באריזה קומפקטית ומגניבה עם מכסה הולוגרפי, שכל אחת מהן מכילה 8 גוונים שנבחרו לפי מרקמים שונים ושילובי צבע, כך שלכל פלטה כזאת יש פוטנציאל גבוה להפוך לסופר שימושית ליומיום. לחובבות גווני הבייסיק הזהובים ומראה איפור עדין ומנצנץ, Petal Metal היא אחת המושלמות והמומלצות שיש.
צלליות סמשבוקס
מצד אחד הגוונים לא מרגשים במיוחד, זהב בהיר וכהה, rosegold בהיר ושני גוונים של חום במרקם מאט, הם באמת לא משהו שלא ראינו לפני כן. מצד שני, ברגע שזה ארוז בצורה מאוד קומפקטית ואין כאן צורך בלהסתבך בבחירה של צלליות ושילובים, זה הופך את האיפור היומיומי להרבה יותר מהיר ונוח. היתרון הנוסף הוא כמובן האיכות המעולה של הצלליות מבית סמשבוקס: הן רוויות פיגמנט ונוחות מאוד להנחה גם עבור המתאפרות הלא מאוד מיומנות. החסרון היחיד מבחינתי הוא הנשירה של הצלליות השימריות מתחת לעיניים, כי מרקם הצלליות מאוד רך, לכן חייבים לאסוף אותן בזהירות וגם לתת ניעור קל למברשת כדי להוריד את העודפים.
Smashbox petal metal
שתי הצלליות העליונות יכולות לשמש גם בתור הייליטר לאזור של עצמות הלחיים ועצם הגבה, במיוחד לבעלות עור מעט כהה, או לאזור של הפינה הפנימית של העפעף להערות. שתי הצלליות החיצוניות בשני הצדדים מגיעות במרקם מאט וגווני חום ניטרליים, כך שהבהירה יותר מושלמת להנחה בשקע העפעף וטשטוש הגבולות והימנית הכהה יותר יכולה לשמש גם בתור איילינר עדין אם מניחים אותה עם מברשת זוויתית צמוד לריסים או להדגשה של הפינה החיצונית של העפעף ויצירת מראה יותר דרמטי. הרביעיה שבמרכז הן צלליות שימריות בגווני זהב וברונזה, כולן במרקם רך ופיגמנט מרוכז והן אלו שנוטות מעט לנשור אל מתחת לעפעף אם אוספים קצת יותר מידי על המברשת.
Smashbox Petal metal
אם חסרות לכן צלליות ניטרליות, הפלטה של סמשבוקס לגמרי תסגור את הפינה הזאת והיא לגמרי שווה את ההשקעה! כמובן שמי שמחפשת את הגוונים היותר מיוחדים וגוונים פחות שגרתיים, תמצא זאת בפלטות האחרות שבסדרה. ניתן להשיג ברשת אפריל או בחנויות של סמשבוקס. המחיר: 129 ש"ח.

את הפילינג של איב רושה קניתי לאחרונה והאמת היא שלא ציפיתי ממנו ליותר מידי, כי רציתי בעיקר פילינג בסיסי ליומיום שיהיה מספיק עדין ומצד שני יעשה את העבודה ויעזור לשמור על עור חלק.
yves rocher elixir jeunesse exfoliator
אחרי שטרנד הדטוקס כבש את עולם התזונה והגיע לתודעת הרבים בשנים האחרונות, גם תחום טיפוח העור והיצרנים לא נשארו אדישים לעניין וסיפקו לנו סדרות מוצרים שמיועדות למניעת הנזקים הסביבתיים ושמירה על עור פנים בריא. ב-Yves Rocher קראו לסדרה הזאת Elixir Jeunesse ושמו דגש על Anti-Pollution (כדי להילחם על נזקי הסביבה), Detox (לטיהור העור) וגם Repair (אנטי-אייג'ינג). המרכיב היחודי של כל מוצרי הסדרה הוא תמצית צמח ה-Apholia שמקורו במדגסקר והוא ידוע ביכולת להגן על עצמו מתנאים סביבתיים קשים והתמצית שלו מתפקדת כסוג של מגן עבור העור ואחראי על ההגנה מנזקי הסביבה. הפילינג המדובר הוא אחד מה-best sellers של הסדרה, לצד סרום האנטי-אייג'ינג שניסיתי את הדוגמית שלו, נהניתי ושוקלת לרכוש בהמשך.

אז מה גרם לי לאהוב אותו כבר אחרי הניסיון הראשון? הדבר הראשון הוא די בנאלי, אבל הריח שלו כל כך נעים ורענן (מזכיר ריח מתקתק של מלפפון) והוא עושה פשוט הרגשה כל כך נעימה להשתמש בו כל יום. דבר שני, הגרגרים שלו מאוד עדינים ולא שורטים או מגרים את העור, אבל מצד שני מצליחים לעשות פילינג עדין ולהחליק את העור. ממליצה עליו בחום למי שמחפשת פילינג כיפי ולא יקר ליומיום, הוא באמת מוצלח!

בחודש האחרון הרשת געשה בעקבות הפתיחה של רשת הפארמים Be by Shufersal שהחליפה את ניו פארם המנומנמת והביאה איתה שינוי מרענן בתחום. הסקרנות הרגה את החתול ובהזדמנות הראשונה קפצתי לסניף הקרוב (החשמונאים בתל אביב) כדי לראות את הנולד בעצמי. משמח מאוד לראות שגם בארץ התחילו ליישר את הקו עם מה שקורה כבר מזמן בחנויות בחו"ל ולהשקיע לא רק במבחר המוצרים אלא גם ב"הגשה" שבאה לידי ביטוי בעיצוב החנויות והמדפים ויצירת חוויית קניה מהנה גם כשמדובר במוצרי פארם סטנדרטיים. בסניפי הקונספט של הרשת ללא ספק הושקעה מחשבה רבה בעיצוב הסטנדים והמעברים, הקפדה על סידור יפה ומדוגם של המוצרים והקפדה על כל הפרטים הקטנים. בסניפים האחרים שככל הנראה החליפו את ניו פארם, הכל היה די סטנדרטי ולא ממש שונה מהרגיל, פחות מלהיב, יותר כמו כל סניף אחר של המתחרים.
קטריס
העליה לארץ של מותגי איפור חדשים היא כמובן אחת המשמחות בעניין ואחרי שבמשך שנים דאגתי להביא אספקה של מוצרי קטריס מאירופה, כעת הכל זמין כאן במחיר זהה ומסודר באותו הסטנד המוכר. "האחות הבוגרת" של אסנס, Catrice מציעים מבחר מוצרים מעולה ואיכותי שניתן להרכיב ממנו תיק איפור נאה במיוחד מבלי לקרוע את הכיס. העולה החדש הנוסף הוא Pretty by Flormar, עם מוצרי איפור די דומים בעיצוב ואיכות לפלורמר אבל במחיר נמוך יותר ומבחר יותר מצומצם. ויש את The Balm, שמצטיינים באריזות המדליקות שלהם וכמה מוצרים שכבר מזמן הפכו לקלאסיקות, כמו ה-Mary Lou Manizer (להארות). כאן אני חלוקה בדעתי כי מצד אחד מדובר במותג איפור סופר מדליק, אבל מצד שני המחירים יחסית גבוהים ולא ממש עומדים בתחרות מול חנויות האונליין, לכן העדפתי להתפנק בקטריס ופריטי שנותנים תמורה גבוהה ביחס למחיר.
חנות פארם חדשה
אז לסיכום העניין, המגמה של השינוי והמודעות הגוברת לחוויית הקניה בתחום הפארם הם לגמרי מבורכים. יש הבדל בין הסניפים וסניפי הקונספט, שבינתיים מרוכזים בעיקר באזור המרכז, הם אלו שהרבה יותר כיף לבקר בהם. הייתי במספר סניפים בהזדמנויות שונות ואנשי המכירות והקופאים היו נעימים ואדיבים, בפרט דיילות הקוסמטיקה שהבינו עניין והיה כיף להיעזר בהן. אני רק מקווה שאחרי נקודת הפתיחה החזקה של Be מגמת השינוי והשיפור רק תמשיך. אה, ויש גם פוסט סקירה של מוצרי קטריס ופריטי בדרך!

אני מאחלת לכל קוראות הבלוג שנה מלאה בהתחלות חדשות, המון שמחה ויופי!

תצטרפו אלי גם באינסטגרם @starsofalex

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.