SLIDER

הכוכבים של אוקטובר: קולקצצית החגים של OPI, בושם חדש של DKNY, חנות מדליקה והמלצה למוצרים אורגניים לתינוקות

כוכבי האוקטובר שלי כוללים השקת בושם חדש בהשראת ניו יורק, קולקציית לקים חדשה שכולה מוקדשת לאגדת החורף המפורסמת של מפצח האגוזים, ביקור בחנות סופר מדליקה שאתן חייבות להכיר והמלצות על המוצרי טיפוח אורגניים לאם ולתינוק.


המותג DKNY השיק בושם חדש שכולו בהשראת העיר הגדולה, ניו יורק.
DKNY perfume
מאז ההשקה של בשמי "התפוח" Be Delicious של דונה קארן ושלל הגרסאות השונות שיצאו להם במהלך השנים, DKNY סוף סוף החליטו להמציא את עצמם מחדש עם הבושם "Stories" שבימים אלו מגיע למדפים. שינוי הכיוון הזה היה לגמרי מתבקש והדבר הראשון שאמרתי כשניסיתי את הבושם לראשונה בהשקה הוא "הגיע הזמן!".

הניחוח מוגדר כפרחוני אוריינטלי ולא דומה לאף ניחוח אחר של המותג. הוא נפתח בתווים המתוקים של גויאבה, ווניל וקצפת שמתובלים בפלפל אדום. המתיקות שלו לא "חונקת" ומצליחה להיות אפילו מרעננת ולא משתלטת מידי. אחרי מספר דקות מתחילים להרגיש את לב הבושם שכולל את התווים הפרחוניים של יסמין ואירוס שמוסיפים יותר עומק וחמימות. תווי הבסיס הם אמבר, ווניל ו-Sandalwood. הסגנון של "Stories" מזכיר את בשמי קרולינה הררה ומאוד הזכיר לי את "Princess" של Vera Wang (אם מישהי הספיקה להכיר אותו לפני שהמותג נעלם מהמדפים בארץ).
המלצות על בשמים
בעיני מדובר בשינוי מבורך ומרענן, תמיד כיף לקבל ניחוח חדש לגמרי מאשר גרסאות שונות של הבשמים הוותיקים. הבקבוק שלו מאוד יפה, וורדרד ואלגנטי, עם פקק כסוף שמעוטר בלוגו של המותג ומזכיר בצורתו את גורדי השחקים של ניו יורק. המחיר: 249 ש"ח עבור 50 מ"ל.

קולקציית החגים המסורתית של OPI מוקדשת השנה לסרט דיסני החדש "מפצח האגוזים וארבע הממלכות".
OPI HOLIDAYS
אמנם בארץ אנחנו לא חוגגים את חג המולד ובקושי חוגגים את השנה האזרחית החדשה, אבל במה שקשור לציפורניים תמיד כיף למצוא סיבה ולמסיבה. הקולקציה נוצרה בהשראת בדי השמלות המפוארים של הנסיכות, עץ אשוח והקישוטים המנצנצים שעליו והאוצרות של זהב וכסף.
OPI NUTCRACKER
הגוונים המיוחדים שכדאי לשים לב אליהם:
* "Black To Reality" - בורדו מושחר עם מיקרו שימר אדום, גוון כהה וסופר מיוחד. בעבר ראינו את כמעט הכפיל שלו "Every Month Is Oktoberfest" שיצא לפני כמה שנים בקולקציית גרמניה וכבר לא ניתן להשיג אותו.
* עוד שני גוונים כהים מהממים במרקם קרמי הם "Envy the Adventure", ירוק כהה נדיר ומיוחד, וגם "March in Uniform" הכחול העמוק.
* "Tinker, Thinker, Winker" הוא גליטר כסוף הולוגרפי וסופר מנצנץ שניתן להשתמש בו לבד בשלוש שכבות לאטימות מלאה או להניח מעל לק כהה ליצירת אפקט גליטרי מיוחד.
ניתן להשיג את הלקים ברשת אפריל או בסניפי נייל סטודיו, המחיר 65 ש"ח.

בשיטוטי בקניון איילון ברמת גן, נתקלתי בחנות סופר מדליקה שתעניין את כל מי שאוהבת מוצרי כתיבה מעוצבים ומתוקים ועוד והייתי חייבת לשתף אתכן. תכירו את Popsi!
חנות פופסי
 בתור חובבת מושבעת של כלי כתיבה, לא יכולתי להישאר אדישה לסטנד העטים הסופר מדליקים שמגיעים בשלל עיצובים כמו סוכריות על מקל, גלידה, חדי קרן, לורד ויידר ממלחמת הכוכבים, חתולים ועוד. קשה לבחור מרוב שהכל מתוק! גם המחברות המעוצבות ממש מדליקות, מהפשוטות ודקות ועד המושקעות יותר עם עטיפות נצנצים.
POPSI מוצרים
עוד מוצרים שניתן למצוא כאן: מוצרי נוי לבית, כולל שעונים, מתלי אטבים לתמונות, מעמדים תומכים למדף ספרים, שעונים מעוררים, סלסלות וכו', מוצרים לבעלי חיים, מוצרי יצירה קטנים כמו וושי טייפ וקישוטים לימי הולדת. המבחר לא עצום, אבל בהחלט מספק את החוויה המהנה, זה כמו לחזור לילדות.
חנות פופסי
השלל שלי: מחברת ועטים (מקווה שלורד ויידר יסתדר טוב עם החתול והחד קרן). לפרטים נוספים על החנות כנסו לאתר שלהם כאן.

לאמהות וגם לאלו שבדרך, אני רוצה להמליץ על מוצרי טיפוח אורגניים של Katerina Organic Skincare.
טיפוח אורגני לתינוקות
על המותג עצמו כבר סיפרתי לכן בעבר, כשהכרתי את מוצרים המעולים לטיפוח עור הפנים. אחרי שרומי הצטרפה למשפחה, נחפשתי גם לשלל מוצרי הטיפוח לתינוקות וכאן נכנס העניין של רשימות המרכיבים שאני נוטה לבחון לעומק כדי לבחור עבורה את הטוב ביותר וכמה שפחות מרכיבים סינטטיים או מבשמים.
קטרינה משחת החתלה
אחד המוצרים האהובים עלי הוא משחת ההחתלה על בסיס שמנים (שמן חמניות, שמן זית, שמן שקדים, שמן אובליפיחה ועוד) ותמציות לבנדר וקלנדולה. היא מאוד מרוכזת כך שנדרשת כמות די קטנה בכל שימוש. המשחה לא רק מגנה על העור הרגיש אלא גם מטפחת ומונעת גירויים. בגלל שלל המרכיבים הבריאים, ניתן להשתמש בה גם בתור עזרה ראשונה בכל חלקי הגוף, להרגעת העור ועזרה בריפוי. אני משלבת אותה עם סבון גוף אורגני שלא מייבש את העור ומעניק לחות. עוד מוצר חובה בסדרה הוא שמן עיסוי והזנה שהוא רב תכליתי וניתן להשתמש בו גם בתור שמן אמבט.

במהלך ההריון די חששתי למרוח את הקרמים הרגילים על הבטן וכאן באה לעזרתי המשחה האורגנית Organic Belly Balm שמיועדת לטיפוח העור ומניעה של סימני מתיחה ומבוססת על חמאת שיאה ושמן קוקוס ועוד שלל שמנים מטפחים. המשחה מאוד מרוכזת ונוטה להתקשות בטמפרטורות קרות, לכן מומלץ לחמם אותה מעט בין כפות הידיים ואז להניח בתנועות עיסוי. יש לה ניחוח צמחי די דומיננטי וגם לוקח לה זמן להיספג, לכן השתמשתי בה רק לפני השינה. ידוע שסימני מתיחה הם עניין גנטי וישנם מקרים שבהם אף מוצר טיפוח לא יעזור, לכן חשוב לתאם ציפיות. מצד שני, טיפוח אזור הבטן עם העור שנמתח הוא סופר חשוב ורצוי מאוד לבחור מוצרים עם מרכיבים מועילים ובריאים.

שמן הריפוי Aroma Recovery Oil הוא תערובת של שמני מרפא (תמצית אתריות של מור, לבונה, לבנדר ועץ התה) שמסייעת להחלמה ואיחוי של העור, בפרט לאחר לידה ולאחד ניתוח קיסרי. עברתי קיסרי והתחלתי להשתמש בשמן כשלושה שבועות אחרי הניתוח כדי להרגיע את העור ולמנוע את תחושת העיקצוץ והמתיחה באזור, שהם חלק מתהליך הריפוי. השמן הרגיע את העור וגרם לתחושה נעימה יותר.

אשמח לשמוע אילו מוצרים או חוויות עשו לכן את החודש! תצטרפו אלי גם באינסטגרם @starsofalex

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.