SLIDER

הכוכבים של מאי: לקים מדליקים לקיץ, המוצרים שסיימתי, אפליקציה ללימוד שפות ועוד

הכוכבים של חודש מאי כוללים השתתפות בהשקת הלקים שכולה רוטרו שיק שהחזיר את הזמן אחורה, מציאה של אפליקציית שפות מצויינת, כמה מוצרים סופר מומלצים שסיימתי בחודש האחרון ,חשבון אינסטגרם ממכר ומוצר של מאק שיעזור לכן לעבור את הקיץ רעננות!


כמחווה לסרט "גריז" האגדי, יצרו ב-OPI קולקציית קיץ שכולה גוונים בוהקים בסגנון רטרו, בהשראת הבגדים, הריקודים והמוטיבים השולטים בסצנות הסרט המפורסמות.
לקים לקיץ 2018
בקולקציה 12 גוונים, כאשר רובם מגיעים בגימור קרמי או ג'לי משובחים, כמו שרק OPI יודעים לייצר, כולם ברוח הרטרו של אותה התקופה. לא יאומן שהסרט מככב על המסכים כבר 40 שנה!
OPI Grease 2018
הגוונים המומלצים שכדאי לשים לב אליה:
"Meet a Boy as Cute as Can Be" - צהוב בהיר במרקם קרמי, אחד המושלמים שיש לקיץ!
"Summer Lovin' Having a Blast" - כתום בוהק במרקם קרמי, הכי רטרו שיש!
OPI לקים
"You're the Shade That I Want" - ורוד פוקסיה במרקם ג'לי מושלם שנמרח בקלות ונותן גימור גלוסי משגע
"Teal Me More', Teal Me More" - טורקיז כהה במרקם קרמי, סופר מיוחד!
"Was It All Just A Dream" - תכלת פסטלי בהיר במרקם קרמי
OPI 2018 Summer
וכמובן האדום הקלאסי שאי אפשר בלעדיו והפעם אחת הגרסאות המוצלחות של OPI גם מבחינת המרקם והגם הגוון הבוהק: "Tell Me About It Stud", חובה בכל אוסף!
איזה גוון הכי אהבתן כאן?

בפינת ה-Empties של החודש נמצאים ארבעה מוצרים אהובים שסיימתי לאחרונה.
הסרום מסדרת Vitamin E של The Body Shop שימש אותי על בסיס יומיומי כבסיס לקרם הלחות הקבוע. מאוד אהבתי את הטקסטורה הג'לית שלו ואת המרקם הקליל שמרגיע את העור ומעניק אקסטרה לחות, מחליק אותו ומשמש בסיס מצויין לקרם הלחות וגם לאיפור שבא אחריו. הוא לא דביק בכלל, נספג במהירות שיא, מגיע בניחוח ורדים עדין ומתקתק ואריזת משאבה נוחה. בהחלט ארכוש אותו שוב בהזדמנות הקרובה!

על קרם העיניים של VOS כבר דיברתי בהרחבה בפוסט על מוצרי המותג (תציצו בלינק כאן). דעתי לא השתנתה מאז, מדובר באחד מקרמי העיניים המוצלחים שיצא לי לנסות, ניצלתי אותו עד הטיפה האחרונה וכבר חייבת אספקה חדשה!

מסקרה מומלצת ואהובה במיוחד שייכת לסדרת The False Lashes Mascara של אסנס ונקראת Extreme Volume and Curl. בסדרה הזאת ישנן מספר מסקרות דומות שמגיעות בגרסאות שונות של מברשת, אבל מניסיון, הגרסה הורודה היא המוצלחת ביותר. המברשת שלה מעוגלת ובעלת סיבים קצרים ורכים יחסית, מאפשרת הנחה אחידה וגם סירוק של ריסים למניעת גושים ויחד עם זאת המרקם העבה מעניק נפח יפה ומראה ריסים דרמטי. היא מחזיקה עלי יום שלם ללא התפוררות וללא מריחות, לגמרי שווה את המחיר שלה ולא נופלת מאף מסקרה של המתחרים ברמות מחירים גבוהות יותר.

Photo Perfection של Givenchy הוא המייק אפ המושלם עבור מי שאוהבת מראה עור טבעי עם ברק בריא. המרקם שלו די נוזלי וחלקלק, שמאפשר הנחה אחידה ומהירה עם מברשת. הכיסוי בינוני והגימור לחותי, כך שדרוש פידור גם כדי לנטרל מעט את הברק וגם כדי להאריך את העמידות במידה ומדובר בעור מעורב. אהבתי במיוחד שהמייק אפ מצליח להעניק מראה עור טבעי מבלי להכביד. הגוון שהשתמשתי בו הוא 03 והוא בז' ניטרלי בהיר, שהיה מושלם בחורף כשהעור חיוור במיוחד ומומלץ מאוד לבעלות עור בהיר מאוד. העמידות בינונית והוא פחות יתאים לבעלות עור שמן, במקרה של עור מעורב כדאי לשלב איתו פודרה טובה שסופחת שומן ותשמור על האחידות שלו במהלך היום.

 בעבר כבר שיתפתי אתכן שהתחלתי ללמוד צרפתית דרך אפליקציות היעודיות ומאז אני מתמידה וגם כל הזמן מחפשת אפליקציות חדשות ועדכניות שיעזרו לי להתקדם. (אם פספסתן את הפוסט הקודם תציצו בלינק כאן). את הקורס של Duolingo סיימתי מזמן ולמרות שמאוד התחברתי לסגנון שלו, הפסקתי להשתמש כי ברגע שמסיימים את כל השיעורים אין אופציה להתקדם הלאה (בינתיים לפחות) ואפשר רק לרענן את החומר הנלמד. זאת אפליקציה נפלאה עבור מתחילים כדי לצבור בסיס מסויים בשפה חדשה, כי היא בסיסית ולא מסבכת מידי וגם מאפשרת התקדמות איטית תוך כדי חזרות על החומר הנלמד כך שזה נכנס טוב לראש ולזכרון. לאחר מכן המשכתי בעיקר עם Memrise עם הגרסה המלאה בתשלום (כ-70 ש"ח לשלושה חודשים), אבל מצאתי אותה מועילה בעיקר לצבירה של אוצר המילים ובניה של משפטים בסיסיים ובשלב כלשהו כבר התחלתי להשתעמם. כך לאחר בדיקת ההמלצות ברשת, גיליתי את Busuu.
ללמוד שפה באפליקציה
 אני ממליצה עליה לאלו שכבר יש להם בסיס מינימלי לפחות בשפה החדשה, אחרת זה עלול להיות מעט מתסכל כי אפילו שלא התחלתי מאפס, הרגשתי שזה דורש ממני מאצץ לתפוס את החומר החדש. כדי להתחיל משיעור שמתאים לרמה שלי התחלתי מ-Evaluation Test שקבע מאיפה להמשיך. כל שיעור למעשה בנוי מחלק של אוצר מילים וחלק של דקדוק, כאשר כל אחד מהם מתחולק לתת תרגילים שכוללים שמיעה, קריאה, כתיבה ודיבור. זה לא דורש הרבה זמן ומאפשר התקדמות איטית, אפילו תוך כדי היום העמוס.
busuu app
מה שאני אוהבת במיוחד וזה גם די מבדיל את Busuu מהשאר זה החלק של הדקדוק שישנו בכל שיעור והוא מפורט מאוד, מוסבר בצורה מובנת ופשוטה וגם מגיע עם תרגול בסוף. כך שבמקום ללמוד את כללי השפה באופו אינטואיטיבי או לקבל אותם כמו שהם ולשנן, כאן ניתן ממש להבין את ההגיון וגם לתרגל תוך כדי.
פונקציה נוספת שאני אוהבת במיוחד היא תרגיל של כתיבה חופשית לפי הנושא הנלמד. לרוב מציגים תמונה או סדרה של תמונות ומבקשים לכתוב או להגיד תיאור של מה שרואים. לאחר מכן ניתן לקבל פידבקים ותיקוני שגיאות מדוברי השפה שמשתמשים באפליקציה וכך ללמוד מהטעויות.
ממליצה בחום לנסות, אבל רק את הגרסה המלאה שבה ניתן להינות מכל הפונקציות. המחיר יוצא כ-6 פאונד בחודש ולרוב יש גם דילים עוד יותר שווים.

חשבון האינסטגרם המומלץ של החודש שייך לאחת והיחידה נטע סקלי, המאפרת הראשית של מאק ישראל. אני מזהירה מראש שברגע שתצטרפו אליה, אתן הולכות להתמכר!
אינסטגרם
מעבר לפיד שמספק השראה אינסופית למראות האיפור מהטבעיים ועד הסופר יצירתיים, הדבר המרכזי והמדליק במיותר אצל נטע הוא הסטוריז! תראו כאן את שלבי האיפור היומיומי והמושקע שלה, כולל ההסברים על הטכניקות ועל המוצרים שבהם היא משתמשת. תראו כאן את מוצרי מאק החדשים לפני שמגיעים למדפי החנויות. תראו כאן המון טיפים וסקירות על מוצרי הטיפוח השונים. אפשר לסכם שבמקרה של נטע הסטוריז הם כמו מיני ערוץ שמשדר על בסיס יומיומי וממש לא נופל מאף ערוץ יוטיוב בתחום. תעקבו אחריה ותצטרפו לחגיגה!

הסיפור של המוצר הבא קשור באופן ישיר לאינסטגרם של נטע. את Fix Plus של מאק הכרתי כבר מזמן, אבל אף פעם לא ממש הרגשתי בו צורך. בתור צופה מושפעת במיוחד ואחרי ההסבר המלא על מגוון אופציות השימוש בו, הייתי חייבת אחד משלי ומאז התמכרתי..
Prep + Prime Fix + בשמו המלא הוא מיסט על בסיס מים שמגיע בבקבוק ספריי. בין המרכיבים שלו ניתן למצוא ויטמינים ומינרלים וגם תמציות של קמומיל, תה ירוק ומלפפון שמעניקים לו את התכונות המרגיעות והלחותיות בשימוש על עור הפנים. ניתן להשתמש בו לפני ההנחה של המייק אפ להענקת אקסטרה לחות לעור או בסיום המייק אפ לקיבוע והענקת מראה אחיד יותר וטבעי יותר שגם נשמר יותר טוב במהלך היום וזה מה שאני עושה על בסיס כמעט יומיומי כרגע.
שימושים נוספים: דילול וריענון של מוצרי איפור שהתייבשו, כמו לדוגמא איילינר ג'ל או צלליות קרם, ללא חשש להרוס אותם. כך למעשה קם לתחיה הג'ל האהוב לגבות של Anastasia Beverly Hills שקצת זנחתי וכעת חזר לשימוש היומיומי. בנוסף, ניתן להתיז כמות קטנה של הספריי על מברשת האיפור ולהשתמש במוצרים אבקתיים בשיטה "הרטובה" להעצמת הגוון וקבלת אפקט גימור שונה. את הפיקס פלוס שלי בחרתי בניחוח קוקוס והוא מפנק במיוחד!


מה הן החוויות או המוצרים שעשו לכן את החודש? שתפו בתגובות!
תצטרפו אלי גם באינסטגרם STARSOFALEX

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Stars of Alex • Theme by Maira G.