SLIDER

ריגושים וחידושים עם Essence

מאז שעשו עליה לארץ, Essence לגמרי הצליחו לכבוש את הלב (והארנק) של כולנו והפכו לזמינים לנו כמעט בכל סניף של סופר פארם. למרות שמדובר במותג "עממי" עם רמת מחירים נמוכה יחסית, רוב המוצרים שניסיתי עד עכשיו פשוט מעולים וחלק מהם נכנסו לשגרת האיפור הקבועה שלי ואני ממשיכה לקנות אותם שוב ברגע שנגמרים (לדוגמא, עפרון הגבות והפודרה לעור שמן). היום בחרתי להראות לכן את המוצרים החדשים שהצטרפו לליין הקבוע של המותג בתקופה האחרונה

הצלליות הבודדות של אסנס מגיעות במגוון רחב מאוד של צבעים ומרקמים, אבל לא כולן פיגמנטיות ורוויות באותה המידה, כך שיש גוונים מוצלחים מאוד ויש כאלה שבקושי רואים.


שני הגוונים החדשים פיגמנטיים ברמה סבירה, כך שמתאפרת קצת יותר מיומנת תוכל להוציא מהן את המירב האפשרי.
מס' 17 "No cream, no sugar" היא חומה-אפרפרה במרקם מאט, מתאימה מאוד לטשטוש בקשע העפעף ולטשטוש המעברים בין הצלליות. במקרה שלה השקפקפות משחקת לטובתה בגלל שניתן לבנות את עוצמת הצבע בהדרגה.
מס' 21 "Keep calm and berry on" היא בורדו עם מיקרו שימר סגול. המרקם שלה מעט יבש (כמו במקרה של הרבה צלליות סגולות), צריך לעבוד איתה בזהירות כי עלולה "לנשור"
Long Lasting Lip Liner היא סדרה חדשה של תוחמי השפתיים של אסנס שכוללת 9 גוונים.
אלו עפרונות "אוטומטיים" ללא צורך בחידוד שמגיעים במרקם רך מאוד וקל למריחה. הפיגמנט מצויין ומגיעים לקו מדוייק או כיסוי מלא של השפתיים ללא מאמצים וללא צורך בלעבור על אותו המקום מספר פעמים. העמידות ממוצעת ולמעשה הייתי מתייחסת לעפרונות אלו כתוחמים רגילים כי לא מתקבעים על השפתיים ונמחקים יחסית בקלות
בתמונה: מימין מס' 02 "Sweetheart" ומשמאל 05 "Lovely Frappuccino".

עוד סדרה חדשה למותג, הפעם בתחום השפתיים: Liquid Lipsticks בשישה גוונים שונים
על פי המותג, השפתונים הנוזליים משלבים יתרונות של שפתון עם כיסוי מלא ואת הברק של ליפגלוס.
המרקם מזכיר את הגלוסים הקלאסיים של מאק, די כבד ויחסית דביק על השפתיים. הכיסוי שמקבלים הוא בינוני, כך שרואים את הגוון כמעט כפי שנראה באריזה רק בגרסה המעודנת שלו. למרות שהאפליקטור שלהם נוח ויחסית קשיח, כדאי מאוד להשתמש בתוחם עמיד לפני, כדי להגיע למראה מדוייק וקו נקי ללא מריחות וללא נזילות לתוך הקמטוטים. הגלוסים מבושמים בריח מתקתק וגם טעימים. פחות התחברתי למוצר זה, בעיקר בגלל שמאוד מרגישים אותו על השפתיים וזה מכביד, אבל אם אתן חובבות הגלוסים שווה לנסות כי בסה"כ מדובר במוצר איכותי וכיפי לשימוש.
בתמונה: מימין מס' 06 "Make a Statement" ומשמאל 04 "Show off!"

3 תגובות

  1. העפרונות הללו נהדרים
    אני פחות התחברתי לשפתונים

    השבמחק
  2. מצטרפת לפיצ'ה מעליי. אגב, בסדרת הצלליות הבודדות יש כמה שימריות נפלאות בקטע אחר. את חייבת לבדוק, בטוחה שתאהבי.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.