SLIDER

השקות חדשות מבית MAC

מספר קולקציות חדשות ומסקרנות מבית MAC הגיעו לאחרונה לחנויות הרשת והיום נראה "טעימה קטנה" מכל אחת מהן!

Transformed היא קולקציית הקיץ החדשה של מאק, הכוללת 9 גוונים של שפתוני Retro Matte Liquid Lip Color (כאשר 5 מהם במהדורה מוגבלת), 10 גוונים של שפתוני Huggable Lip Color (6 במהדורה מוגבלת) ו-6 צלליות (רובן מהליין הקבוע). פירות המוצרים באתר מאק.


"Slipper Orchid" הוא אחד הגוונים היפים בקולקציה שמאק מתארים כ"גוון שזיף זוהר/bright plum", אבל בעיני מדובר בורוד פוקסיה עם תת-גוון סגול בולט. האפליקטור שלו יחסית קשיח לכן קל להניח את השפתון בצורה מדוייקת אפילו ללא תוחם וליצור קו מדוייק. המרקם נהדר ופיגמנטי מאוד, מתפזר באחידות על השפתיים ללא צורך בהעמסת שכבות. הוא מתקבע מהר ויוצר מראה מאט "פודרתי", לא מכביד וכמעט ולא מורגש על השפתיים. גם העמידות מרשימה מאוד, גם אחרי אוכל ושתיה. בגלל שמדובר בשפתון במרקם מאט, מה שהכי חשוב זה להכין את השפתיים עם באלם/פריימר יעודי או במקרה של שפתיים הנוטות ליובש לעשות פילינג עדין. להסרה שלו אני משתמשת במי מיסלר של גרניה או במסיר איפור דו-פאזי.
המחיר: 115 ש"ח

בשיתוף פעולה עם מעצבת האופנה הסינית Chris Chang נולדה קולקציית קיץ נוספת במהדורה מוגבלת, עם אריזות צבעוניות מהממות שאי אפשר להישאר אדישות אליהן.
המוצרים בקולקציה: 5 שפתונים, איילינר ג'ל (Black Track הקלאסי באריזה מיוחדת), 4 צלליות, 3 Cream Color Base ו-פודרה Prep& Prime (שקופה). ניתן לראות את כולם באתר המותג.
Cream Color Base הוא מוצר רב תכליתי שמגיע במרקם קרמי ויכול לשמש בתור סומק, צללית או שפתון. הגוון "Peony Pavilion" הוא הכי לביש ופרקטי מבין השלושה שבקולקציה ("Sock-it XIQU" הוא ורד ניוד חיוור ו-"Rich Coral" הוא כתום). הגוון הוא ורוד זוהר/hot pink ולמרות שהוא נראה מאוד דומיננטי באריזה, מדובר במוצר מאוד ורסטילי ופרקטי. אני אוהבת אותו בתור סומק קרם, כי המרקם שלו לא דביק ולא שמנוני, כך שמצד אחד קל לטשטש אותו באחידות אבל מצד שני לא נוצר ברק מיותר על הלחיים. בתוספת של פודרה מקבעת (שקופה) הוא מחזיק נהדר במהלך כל היום, לא דוהה ולא הופך כתמי. מידי פעם אני מניחה אותו גם במקום השפתון ומתשתשת בעזרת האצבעות כך שנוצר מראה מאט עדין וגוון ורדרד מחמיא. בגלל שמדובר במוצר שמכיל פיגמנטים אדומים, לא כדאי להשתמש בגוון הזה באזור העיניים, כי עלול לגרום לגירוי/אלרגיה.
המחיר: 123 ש"ח

Modern Twist Kajal היא קולקציה חדשה של עפרונות עיניים שמצטרפת לליין הקבוע של המותג. מדובר בעיפרון עיניים אוטומטי (ללא חידוד) שמגיע במרקם קרמי ופיגמנט עשיר, מוגדר עמיד עד 10 שעות (וכ-6 שעות על קו המים הפנימי). הסדרה כוללת 13 גוונים.
"Groundbreaker" הוא חום-ברונזה קרמי שמכיל מעט מיקרו שימר. המרקם שלו קרמי ומאפשר הנחה חלקה ונוחה ללא צורך במתיחה או לחיצה על העפעף. בשכבה אחת הוא לא אטום לגמרי, לכן כדי להגיע לקו איילינר מודגש יותר צריך לבנות אותו בהדרגה במספר שכבות. הוא לא מתקבע מהר מידי בהשוואה להרבה עפרונות עמידים ובמיוחד לאלו שעמידים במים, לכן ניתן ליצור בעזרתו איילינר רך על ידי טשטוש הגבול העליון בעזרת מברשת או אפילו מראה מעושן עדין. העמידות מצויינת במהלך כל היום ורק לקראת הסוף הגוון מעט דוהה. לא ניסיתי אותו בקו המים הפנימי כי פחות מתחברת לזה, אבל על פי טמפטליה לא כדאי לצפות ממנו לעמידות גבוהה מעבר לכשעתיים.
למרות שלא מדובר כאן בגוון יחודי במיוחד, "Groundbreaker" בעיני הוא אחד הפרקטיים ליומיום, במיוחד לבהירות העור.
המחיר: 92 ש"ח

רכשתן כבר מוצרים מהקולקציות החדשות של מאק? רוצות להמליץ על מוצרים ספציפיים? שתפו בתגובות!

2 תגובות

  1. המוצרים עושים חשק, במיוחד השפתון הנוזלי שמושלם עליך!

    השבמחק
  2. יש לי את השפתון הנוזלי בגוון הזה בדיוק ואני מאוד מאוד אוהבת אותו. לא ניסיתי יותר מידי שפתונים נוזליים אבל ממה שניסיתי, למאק דווקא יצא סבבה לגמרי.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.