SLIDER

Zoom In: סדרת ה-BFF של איל מקיאג' ומברשות חדשות

Il makiage BFF
איל מקיאג' ממשיכים להרחיב ולחדש את סדרת המוצרים שלהם ואני חייבת לציין שאם במהלך השנה האחרונה ראינו את המהפך הגדול שעשה המותג ברור גם שהם לא מתכוונים לעצור. אחד החידושים האחרונים הוא סידרת המייק אפים החדשה "BFF" שכוללת מייק אפ וקונסילר וגם סדרת מברשות ועליהם אדבר היום בהרחבה.
על פי איל מקיאג BFF Perfecting Foundation הוא מייק אפ מהדור החדש, שמשלב פיגמנטים מתקני גוון שעוזרים בטשטוש הפגמים השונים וגם יוצרים מראה עור חלק, אחיד וזוהר. הודות לפורמולה קלה ואוורירית, המייק אפ קל להנחה אחידה, משתלב עם טקסטורת העור ומתקבע במהירות. חלק מהמרכיבים ניתן למצוא את: ויטמין E, חומצה היאלורונית, סיליקון (אחראי על מילוי קמטוטים, צמצום מראה הנקבוביות). המייק אפ לא מכיל פרבנים ולא נוסה על בעלי חיים. 
Il makiage bff foundation
זהו אחד המייק אפים המוצלחים ביותר שיצא לי לנסות לאחרונה וכרגע לא מתחשק לי להחליף אותו באף מייק אפ אחר. הכיסוי שלו קל עד בינוני שניתן לבנות מעט לכיסוי פגמי העור במידת הצורך. המרקם שלו די דק וניתן להנחה וטשטוש אחידים ללא מאמצים מיותרים. הוא מתקבע יחסית מהר, כמעט ובלתי מורגש על העור ולא דביק כלל. כשניסיתי אותו בפעם הראשונה הדבר הראשון שחשבתי הוא שהמייק אפ מרגיש ממש כמו העור השני גם למגע וגם בתחושה על הפנים. למרות שמוגדר כמייק אפ למראה מאט, הוא נותן מראה עור מאוד טבעי, מחזיק טוב במהלך היום, לא יוצר ברק שמנוני מידי וגם הכיסוי נשאר כמו שהוא לקראת סוף היום. הוא לא מתמודד טוב עם הקילופים ומדגיש אותם, כך שחשוב מאוד להקפיד על קרם לחות טוב כבסיס.
הבקבוק כאן הוא הנושא בפני עצמו ומרגישים שהושקעה כאן מחשבה רבה כדי להפוך את חווית השימוש שלנו למהנה יותר. כמו שרבות אחרות ציינו לפני, הבקבוק נראה כמעט זהה לזה של Tom Ford. המשאבה המסתובבת מאוד נוחה ומוציאה כמות מדודה מאוד של המייק אפ כך שהוא לא מתבזבז.
המייק אפ מגיע בשני גדלים: 15 מ"ל (גודל נסיעות) ו-30 מ"ל הסטנדרטי
המחירים (לפני המבצעים המשתנים ברשת) 289 ש"ח/189 ש"ח בהתאמה
הסדרה כוללת 12 גוונים, כאשר ברשותי מס' 2 שהוא בהיר ניטרלי ומתאים באופן מושלם לגוון העור שלי ללא שיזוף.

BFF Perfecting Concealer מבטיח לספק כיסוי מלא של פגמי העור וגם כהויות שמסביב לעיניים. הפורמולה מאפשרת בניית כיסוי מקל עד מלא על פי הצורך וגם עמידות לאורך זמן. בסדרה 10 גוונים כאשר 2 מתוכם מוגדרים כקורקטורים (מתקני גוון) בגווני וורוד ואפרסק. 
Il makiage bff concealer
המרקם שלו קרמי ויחסית קליל, לא שמנוני או סיליקוני למגע ואפילו מרגיש לפעמים מעט "יבש" מידי. לרוב אני מניחה אותו בעזרת מברשת סינטטית צפופה שעוזרת בטשטוש מהיר ואחיד. הכיסוי קל עד בינוני, כך שאם מדובר בכיסוי הכהויות שמסביב לעיניים הוא עושה עבודה מצויינת, אבל קצת פחות מוצלח לכיסוי של פגמי העור הנקודתיים. הוא מתקבע יחסית מהר, לא מורגש על העור ולא מכביד ונשאר בשלמותו מבלי לזוז במהלך כל היום.
ואחרי כל מה שציינתי עדיין לא הצלחתי להתלהב ממנו כמו שהתלהבתי מהמייק אפ. משהו במרקם המעט יבש של הקונסילר לא עושה לי את זה והייתי רוצה שיהיה קרמי יותר ובעל כיסוי יותר גבוה.
הגוון שלי הוא 2, בז' ניטרלי בהיר.
המחיר: 139 ש"ח עבור 7.5 מ"ל

עוד תוספת חדשה לליין המוצרים של המותג היא סדרת המברשות The Professional Brush Collection
הסדרה כוללת 14 מברשות שמיוצרות בעבודת יד באיטליה באיכות פרמיום שעוצבו במיוחד עבור איל מקיאג'. עיצוב המברשות מאפשר לכל מברשת מספר שימושים (Multi Use) ויכולת עבודה עם מגוון מרקמים שונים. 
il makiage makeup brushes
מס' 100 Foundation Blending Brush היא מברשת מייק אפ "קבוקי" מסיבים סינטטיים רכים במיוחד. היא מרגישה מאוד אוורירית ומלטפת במגע עם עור הפנים וגם ידית הפלסטיק החלקה והמושקעת מוסיפה לחוויה. היא עושה עבודה טובה בטשטוש אחיד של המייק אפ, אבל בגלל שהסיבים לא צפופים מידי וגמישים יחסית (בהשוואה לקבוקי של סיגמה F80 ודומיהן לדוגמא) קשה לבנות בעזרתה את הכיסוי. כלומר, תוכלו ליצור כיסוי יפה ואחיד, אבל כמעט ולא תוכלו להוסיף אקסטרה כיסוי איפה שנחוץ בעזרתה. שימושים נוספים למברשת זאת: הנחה של סומק קרם או ברונזר במרקם קרמי או נוזלי, לצורך זה היא פשוט מושלמת.
מס' 140 Concealer Blending Brush היא מברשת סינטטית להנחה וטשטוש של קונסילר. בדומה למברשת המייק אפ גם הסיבים שלה מאוד רכים וכאן זה יתרון גדול כי היא מצויינת לטשטוש אחיד של הקונסילר. שימוש נוסף עבורה הוא הנחה וטשטוש של צלליות קרם.
המחירים של המברשות נעים בין 189 ל-359 ש"ח

בחברה עובדים על אתר בינלאומי חדש שיאפשר לנו להזמין את המוצרים אונליין וגם ממשיכים לעדכן את ליין המוצרים כך שצפויות לנו עוד הפתעות נעימות בהמשך!

תגובה 1

  1. חייבת לנסות אותו. קיבלתי שובר מתנה ליומולדת. נראה לי שזה המוצר שאקנה

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.