SLIDER

Summer Weather Tag - פוסט על קיץ

בואו נתעלם לרגע מכך שפוסט בעל כותרת קיצית מגיע כמעט באמצע אוגוסט ונדבר על הקיץ. אם להיות לגמרי כנה, אני אוהבת את הרעיון של קיץ בתיאוריה בלבד, אבל במציאות אני די סובלת ותמיד מחכה לסיומו. קשה לי עם החום והלחות, שגורמים לי להיות עייפה ומנומנמת, קשה לי כל הזמן לאסוף את השיער לקוקו (והשיער מתנקם בנשירה נדיבה), קשה לי להיות הרבה בחוץ ואפשר עוד להמשיך את הרשימה. אסכם את זה ב"אוווף" אחד ארוך, כי לא אהפוך את הפוסט הזה לרשימת קיטורים, אלא אנסה דווקא להתמקד בחצי הכוס המלאה ולמצוא את הדברים המהנים בעונה הזאת.


מה גוון הלק האהוב עליך בקיץ?
הגוונים האהובים עלי הקיץ הם אפרסקיים וקורליים וכמובן שלא יכולתי להסתפק בבחירה של לק אחד בלבד.
"Cute as a Button" של Essie הוא אחד הגוונים הפופולריים והאהובים של המותג והוא ורוד עם נטיה קלה לקורל, בעל מרקם ג'לי אטום ונראה מאוד girly ומתוק.
הלק של מייבלין מסדרת Colorama (מספר 310) הוא תוספת יחסית חדשה לאוסף, אבל הוא כל מה שלק אפרסקי צריך להיות: פורמולה קרמית ונוחה למריחה וגוון משגע ומיוחד שמצליח להיות מעודן ובעל נוכחות בו זמנית.
"Crazy Flamingo" מס' 170 של Anny הוא ככל הנראה הלק הקיצי ביותר בין השלושה פר הגדרה. הוא קורלי בוהק ובעל נוכחות, עם מרקם קרמי שגובל בטיפקסי, שגורם למניקור/פדיקור לבלוט, במיוחד כשהעור שזוף. החסרון היחיד שלו מבחינתי הוא העמידות, עלי הוא לא מחזיק יותר מיומיים.

מה גוון השפתון האהוב עליך בקיץ הזה?
לא תמיד תתפסו אותי עם שפתון, כי לרוב אני פשוט שוכחת או מתעצלת להניח אותו וככל הנראה מדובר באחד ממוצרי האיפור שאני נהנית יותר לרכוש מאשר לנצל אותו בפועל. השלישיה שבחרתי נמצאת אצלי בתיק באופן קבוע ונכון לעכשיו אלו הגוונים השימושיים ביותר אצלי.
כשאני הולכת על מראה שפתיים יחסית רגוע, אני מאוד אוהבת את Rouge Coco של שאנל בגוון 35 Chintz. הוא אפרסקי עדין ומשתלב לי עם כל איפור, מאוד אוהבת את השפתון הזה, בין היתר בגלל האריזה היוקרתית, אבל בעיקר בגלל הגוון הפרקטי.
"Chatterbox" של מאק הוא ורוד פוקסיה עשיר, אבל עם זאת מאוד לביש. הוא מגיע במרקם amplified, אטום ורווי וגם בעל עמידות טובה. אני אוהבת לשלב אותו עם איפור עיניים יחסית רגוע בגוונים של ורוד עתיק או זהב בהיר.
"Pudgy Peony" מס' 15 מסדרת ה-Chubby Sticks של קליניק הוא אחד האהובים עלי בכל האוסף ובין הבודדים שכבר הספקתי לנצל את חצי הכמות שלו. הוא מקנה לשפתיים גוון ורוד וגימור גלוסי "טעים" שכזה, מאוד קיצי בעיני ואחד הגוונים שיתאימו כמעט לכל אחת.

מה הוא הבגד האהוב עליך בקיץ הזה?
הקיץ התמכרתי סופית לחצאיות מקסי ולמרות שהאוסף כולל כמעט 10 מהן אם אמצא עוד צבע או גזרה שעדיין אין לי אשמח לרכוש עוד.

מה האקססורי האהוב עלי לקיץ?
משקפי שמש כמובן, אבל זה תקף אצלי במשך כל השנה ורק אם יורד גשם תתפסו אותי בלי. בקיץ הזה בחרתי במשקפיים של Celine בסגנון רטרו. הם כבדים וענקיים ואני ממש אוהבת אותם!
אקססורי נוסף שאני מאוד אוהבת הקיץ זאת טבעת הכסף שלי עם אבן אוניקס שחורה של המעצבת NonnaSoul.

מה טרנד הקיץ שהכי מרגש אותך השנה?
אני די אנטי טרנדים בכל מה שנוגע באיפור או אופנה ומעדיפה פריטים פרקטיים ואל זמניים על פני טרנדים חולפים.

מה הנר האהוב עליך לקיץ?
פעם מאוד אהבתי לטפח את אוסף הנרות שלי ועם הזמן זנחתי את הרעיון. השנה, בגלל מעבר הדירה והביקורים הרבים ב-Ikea התפתתי ורכשתי כמה נרות ריחניים שיוסיפו לאוירה הביתית. באופן כללי אני מרגישה קצת מוזר להבעיר נרות בקיץ, לכן כרגע משתמשת בהם כקישוט לשידה שליד המיטה.
חבל שבארץ אין לנו היצע טוב של נרות מבושמים בסגנון של Bath & Body Works האמריקאים..

מי הגוף והבושם המועדפים עליך לקיץ?
הבשמים האהובים עלי כרגע הם בעלי ניחוחות מעודנים ורעננים. "Marry Me a la Folie" של לנווין הוא חמצמץ ופרשי שלא חשבתי שאוהב, אבל התמכרתי אליו לגמרי וכבר כמעט סיימתי אותו.
"Viva la Juicy la fleur" של ג'יסוי קוטור מגיע עם ניחוח פירותי - פרחוני עדין מאוד, יחסית לשאר הבשמים של המותג. עלי הוא לא כל כך עמיד, אבל דווקא בגלל זה אני מאוד אוהבת אותו במזג האויר החם, כי הוא לא מכביד ולא דומיננטי.
מי הגוף האהובים עלי הם של ביוטרם "Eau Pure" בניחוח הדרים שפשוט מושלם לקיץ! מאוד אוהבת את מותג הטיפוח הזה שלצערי הפסיקו לשווק בארץ וניתן להשיג את המוצרים רק בדיוטי פרי או בחו"ל.

איך מזג האויר באזור שאת גרה בו?
עברתי לנתניה לפני 3 חודשים ובהשוואה לרמת גן אני מרגישה הקלה גדולה. למרות שבחוץ חם ולח, אני מרגישה שיש כאן אויר הרבה יותר טוב, ככל הנראה בגלל הקרבה לים. הרבה פעמים אני שפוט לא מפעילה את המזגן, פותחת את החלונות ונהנית מרוח מרעננת, במיוחד בלילה.

מה הדבר האהוב עליך בקיץ?
אני מאוד נהנית מפירות (אבטיח, מנגו ונקטרינות), הם הנשנוש המועדף עלי.
בגזרת הביוטי, זאת התקופה להתהדר בפדיקור מגניב וסנדלים.


ומה הם הדברים שאתן אוהבות בקיץ? שתפו בתגובות! 
אם אתן כותבות בלוג, ראו את עצמכן מתוייגות ומוזמנות לענות על השאלון הכיפי הזה בעצמכן :)

5 תגובות

  1. איזה כייף שעברת לנתניה למרות שניראה לי שדווקא בגלל הקירבה לים הלחות פה יותר בלתי נסבלת!
    אגב הטבעת אוניקס מהממת.

    השבמחק
  2. מקסים! הגוונים שבחרת בלקים ובשפתונים מושלמים ואני ממש אוהבת מניפות:)

    השבמחק
  3. מקסימה! נהניתי מהטאג

    השבמחק
  4. ממממ איזה בחירות משגעות! הכי סיקרנו אותי מי הגוף היות ואני סאקרית של ניחוח הדרים

    השבמחק
  5. אנונימי13.8.2014, 21:45

    פוסט חמוד :-)
    אני ממש אוהבת את הלק של Essie והצאבי של קליניק הוא ללא ספק אחד האהובים עליי.
    איזה כיף לך שאת גרה עכשיו בעיר עם ים, אני ממש מתגעגעת לים...

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.