SLIDER

קניות בדיוטי פרי וברוסיה

שלום יפות ומטופחות!
הפעם, ארזתי וטסתי לבקר אצל המשפחה ברוסיה וחזרתי מתקופת היעדרות ארוכה עם פוסט חדש על הרכישות האחרונות שלי.

אתחיל מהדיוטי פרי בארץ, לשם הגעתי לפנות בוקר, כי הטיסה שלי הייתה ב-6. מיותר לציין שבשעות כאלו אני לא הבן אדם הכי נחמד שיש וגם מצב רוח לשופינג ממש לא היה לי. הגעתי ללא רשימה ולא ממש היו לי דברים ספציפיים שרציתי (וגם אם היו, שכחתי את כולם). מה שכן מאוד רציתי לבחון ולרכוש את סמקי קרם החדשים של שאנל או של דיור, אבל התברר שהם עדיין לא הגיעו לדיוטי.
בהחלטה די ספונטנית נרכש המייק אפ Diorskin Forever
בעבר ניסיתי דוגמית וזכרתי אותו לטובה, בינתיים הספקתי להשתמש בו לא מעט ואני אשתדל לפרסם סקירה מפורטת בקרוב. הגוון שנבחר הוא 020 וכרגע הוא נראה מעולה, למרות שיש סיכוי סביר שבחורף אצטרך לערבב אותו עם מייק אפ מעט יותר בהיר.
מחיר: 50$


בנוסף, נרכש בקבוק "גיבוי" של מי ההסרה של קליניק מס' 3 לעור מעורב בגודל 400 מ"ל. הוא עלה 32$ והיה מבצע של 25% הנחה על המוצר השני, כך שיצא ממש שווה.
הדבר היחיד שאני מתבאסת עליו שלא ניצלתי את 50% ההנחה שיכולתי לקבל על המוצר השלישי. כמו שאמרתי, לא הייתי במוד לשופינג והראש לא תפקד כמו שצריך והמוד לשופינג תפס אותי דווקא בדרך חזור, בדיוטי פרי של מוסקבה ששם אמנם המחירים היו טובים, אבל לא היו מבצעים מיוחדים או הנחות.

סמקי הקרם הנחשקים של שאנל ודיור חיכו לי דווקא בפארמים ברוסיה.
Le Blush Creme de Chanel מגיעים ב-6 גוונים יפיפיים ובמרקם קרמי שבמגע עם העור הופך לפודרתי. למרות שהם נראים מאוד אטרקטיביים, הרגשתי שחוץ מהאריזה המהודרת הם לא ממש מחדשים לי. כבר יש לי סומק קרמי במרקם דומה של YSL, בגוון 02 ורדרד-קורלי ולמרות שאני מאוד אוהבת אותו, רציתי לגוון.

ההפתעה האמיתית היו סמקי הקרם החדשים של דיור, Diorblush Cheek Creme ובחרתי את גוון 971 "Pareo" בתור הפייבוריט שלי, מבין 4 הגוונים הקיימים.
המרקם שלו מוצק יחסית לכל סומק קרם אחר שיצא לי לנסות, הוא אפילו לא רך למגע. כשמעבירים אצבע, הוא מרגיש קרמי, אך לא דביק ומאוד פיגמנטי. התוצאות הטובות ביותר הצלחתי להשיג בעזרת מברשת "Stippling" של Real Techniques, שמצליחה לאסוף יחסית מעט חומר וגם לטשטש את הסומק בצורה יפה ואחידה. "Pareo" הוא פוקסיה זוהר ודומיננטי, אבל בהנחה הנכונה נותן מראה מאוד יפה.
מחיר הסומק (אחרי ההנחה) כ-35$.

עוד מוצר שנרכש בפארמים המקומיים הוא ה-"Beauty Elixir", מי הפנים המפורסמים והמדוברים של Caudalie הצרפתית.
מדובר למעשה במי פנים מרעננים על בסיס שמנים שונים, ומשתמשים במוצר הזה על עור נקי לפני קרם הלחות כדי לרענן את העור ולהעניק לו מראה קורן (לדברי המותג) או בתור תרסיס מקבע בסוף האיפור.
אני חייבת לציין שזאת הייתה בערך הקניה "המושפעת" ביותר שלי, כי הכרתי את המוצר הזה דרך הבלוגים השונים וקראתי עליו כל כך הרבה שבחים שהייתי חייבת לנסות בעצמי. מה גם שהוא עלה לי כ-10$ כי היה במצבע (מחיר רגיל ברשת: כ-18$).
אני משתמשת בביוטי אליקסיר בבקרים, לפני הלחות וזה בהחלט מרענן ומרכך את העור. האם זה באמת עושה הבדל מהותי במראה העור? לא ממש למען האמת, לי אישית זה פשוט נותן הרגשה טובה ורשימת המרכיבים המפוארת שלו עושה לי את זה בנוסף. ולסיום אני אצטט את לובה: "מי קסם הם לא- תרסיס יקר עם יחסי ציבור מעולים- בהחלט כן"

ביקרתי גם בסניף המקומי של Yves Rocher וכמובן שלא יצאתי בידיים ריקות!
כהרגלי, הלכתי על קרם גוף בגודל מלא, הפעם בניחוח אפרסק. התווסף אליו גם קרם רחצה בניחוח מנגו-פסיפלורה הממכר במהדורה מוגבלת. (מחיר: כ-25 ש"ח כל אחד)
בפעם הראשונה קניתי 3 בשמים מוקטנים בריחות פירותיים "טעימים" של פטל, פירות יער ומנגו-פסיפלורה. הם לא עמידים במיוחד וכרגע אני מחזיקה אחד בתיק באופן קבוע ונהנית להתרענן במהלך היום.
מחיר: 25 ש"ח לכל אחד.

מוצר נוסף של איב רושה שהחלטתי לנסות הוא מי פנים "Eau Miccelarie".
על אותו העיקרון כמו הביודרמה המוכר לכולם, מי הפנים האלו אמורים לנקות את העור הפנים והעיניים ולהסיר איפור בצורה יעילה. בהסרת איפור העיניים המוצר של איב רושה נכשל ובגדול. מצד שני, אני משתמשת בו להסרה של שאריות איפור העיניים אחרי ששטפתי את הפנים עם סבון פנים, בתור מוצר משלים ועדין, במיוחד לתקופה הקרה והיובש שמתחיל בעור הפנים. יש לו ריח נעים ולמרות שלא מדובר במציאה יוצאת דופן, הוא לא ישכב במגירה וינצל עד הטיפה האחרונה.
מחיר: 36 ש"ח.

המוצר האחרון שייך למותג הרוסי Natura Siberica. שמעתי עליהם לא מעט בעבר, אבל עדיין לא יצא לי להתנסות במוצרים עצמם. מדובר במותג אורגני, כאשר 95% מהרכב המוצרים הוא ממכור צמחי, ללא פרבנים ושאר ה"ירקות". עוד על הפילוסופיה של המותג אפשר לקרוא באתר הרשמי.

בחרתי במוצר שנקרא "Live Vitamins" ומיועד לשיער וגם לגוף.
מדובר במוצר עם רשימת מרכיבים מפוארת שכוללת בעיקר תמציאות צמחים, שאמור להעניק אקסטרא לחות והזנה לשיער ולעור. אני משתמשת בו כרגע על שיער לח ומפזרת כמות סבירה על כל האורך. בשילוב עם שמן לשיער הוא מחליק מעט את השיער וגם גורם לו לא להתנפח כשמדובר בתנאי מזג האויר קשים (טיסות, יובש וכו').
בדומה למי הפנים של קודלי, זה לא מוצר שעושה פלאים ולא הבדל עצום כלשהו. לפעמים יש לי הרגשה שכל התועלות הן למעשה בדמיון שלי, אבל אני נהנית אז למי אכפת :)
מחיר: 25 ש"ח

כמו שאמרתי, המוזה לשופינג באה דווקא בדרך חזור, בדיוטי פרי במוסקבה. ביזבזתי...
אני לא חושבת שיש מישהי שלא מכירה ולא שמעה על פודרת המטאוריטים של גרלן. אז כן, אני מושפעת וגם סוג של מפונקת, כי הגעתי לשלב שגם אני הייתי חייבת צנצנת כסף מפוארת משלי! (וזאת גם סוג של אשמת ליאן שהזכירה לי שוב על קיומה של הפודרה הזאת).
לקחתי את גוון 02 "Teint Beige", למרות שלא ממש הצלחתי לבין האם יש הבדל מהותי כלשהו בין הגוונים השונים שקיימים.
הפודרה מבושמת בניחוח זהה לזה של "Insolence" של גרלן, הריח די דומיננטי, אבל אני אישית מאוד מתחברת לזה.
אי אפשר להבין את האפקט שהיא עושה בלי לנסות אותה על הפנים, כי אם עושים סווטצ' על היד זה נראה בערך כמו אבקת נצנצים ולא כמו פודרה שמיועדת לשימוש על כל הפנים.
אני מניחה אותה עם מברשת פודרה גדולה והיא יוצרת גימור טבעי ומעט "זוהר". היא לא מצטיינת בקיבוע המייק אפ, אבל ברגע שנעבור לחורף זה יהיה פחות קריטי.
המוצר הזה ללא ספק מפנק מאוד ולגמרי מספק את חוויית השימוש המהנה. האם הוא חובה בכל תיק איפור? לא ממש.
מחיר: 50$

עוד פודרה, מסוג קצת שונה: Givenchy "Croisiere Healthy Glow Powder".
זממתי עליה כבר מזמן, והפעם היא חזרה איתי הביתה. מדובר בפודרה משזפת ומעבר לעיצוב היפיפה מדובר גם בפורמולה יחודית שמתוארת בחברה כ"ג'ל אפוי נטול טלק". בסדרה קיימים 4 גוונים ואני בחרתי את 02, ברונזה בהיר עם נטיה לכתמתם. הגימור שלה מעט פנינתי, אבל ממש לא שימרי או מבריק. אני משתמשת בה בתור ברונזר ובגלל שבחרתי גוון יחסית בהיר, היא מתקבלת מאוד טבעי ואני אוהבת לפזר אותה בצידי הפנים ועל המצח (צמוד לקו השיער) והיא נותנת מראה מעט שזוף ומחממת את גוון העור.
מחיר: 36 יורו

המוצר האחרון הוא מסקרה Diorshow של Dior.
אחרי שהמסקרה האהובה שלי של YSL נגמרה לי בחו"ל, גיליתי שלמעשה נשארתי ללא מסקרות חדשות שמחכות לי בבית. במקום להקשיב להגיון ולרכוש שוב את המסקרה המוצלת שלי, הלכתי על "הרפתקה" חדשה ובחרתי ב-Diorshow שעדין לא יצא לי לנסות. בינתיים אני מנסה לאהוב אותה, אבל לא כל כך הולך לי ועל כך ארחיב בפוסט נפרד.
מחיר: 24 יורו.

זהו להפעם,
שיהיה לכן סוף שבוע מהנה ונתראה בפוסט הבא!

10 תגובות

  1. רכישות שוות! הלכת על הקופה עם המוצרים של דיור :-)
    אני חייבת לציין שאת הדיור שואו המקורית גם אני פחות אהבתי. מעדיפה את המסקרות האחרות מהסדרה, כמו אקסטרים ואקסטז.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! כן, משום מה דיור עשו לי את זה הפעם, אין לי הסבר הגיוני למה :)
      יש לי תקווה קטנה שהמסקרה עוד תסמיך ותשתפר...

      מחק
  2. פוסט כייפי! תתחדשי :)

    השבמחק
  3. יופי של מוצרים!
    הסומק הקרמי בהחלט נראה יאמי, וכמוך גם אני ממש אוהבת את הקרם אפרסק המהולל של איב רושה.
    הפודרת מטאוריט הורסת בתמונות, אין מה לעשות.
    ממש בא לי ה-Live Vitamins...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני זוכרת את הריח של האפרסק עוד מאז שניסיתי את שלך :) הוא מעולה!
      יש לנטורה סיבריקה האלו כל כך הרבה מוצרים מעניינים שממש רציתי לנסות עוד, אבל היה לי משקל יתר. מה גם שהמחירים זולים.

      מחק
  4. אהההה איזה קניות כיפיות! מדוייק ומגרה...

    השבמחק
  5. HAUL נפלא! גם אני כמוך, הגעתי לדיוטי בלי תוכנית ברורה ובשעת בוקר מוקדמת מדי ולא ניצלתי כמו שצריך את המבצעים שהיו שם! בחרת מוצרים נפלאים ואני מחכה לקרוא את חוות דעתך על המייקאפ הזה - הוא נראה פשוט מהמם :)
    תתחדשי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      זה קורה לי כל פעם מחדש בדיוטי פרי שלנו, אין לי הסבר למה.

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.