SLIDER

מה בתיק?

"מה את סוחבת שם?" או "מה יש לך בתיק שהוא כזה כבד?" אלו המשפטים הנפוצים ביותר שאני שומעת על תיק היד היומיומי שלי ואני בטוחה שאני לא לבד. למרות שבסה"כ אני לא סוחבת איתי "את כל הבית" בתיק, אני כן אוהבת תיקים גדולים ואיכשהו הם אף פעם לא לגמרי ריקים.


אז היום אני רוצה גם להשוויץ בתיק החדש שלי וגם להראות לכן מה נמצא בפנים!
אחרי שהתייאשתי מחיפושים של תיק שחור קלאסי בחנויות, החלטתי להסתכן ולהזמין און-ליין והפור נפל על תיק עור שחור בסגנון "Doctor's bag" של Asos. מחירו המלא הוא 75 פאונד, שזה לא זול, אבל מצד שני אחרי ההנחה עם קוד קופון שמצאתי ברשת שילמתי 65 פאונד (כ-370 ש"ח) שזה גובל במחיר של תיק דמוי עור ממוצע של אלדו לצורך ההשוואה. בנוסף לזה חוייבתי עמלת מכס על סך 75 ש"ח שעד היום לא הבנתי על מה ולמה (אם מישהי יודעת, תסבירו לי).
החסרון היחיד של התיק הזה מבחינתי הוא שאין בו שום חלוקה פנימית ושני התאים היחידים שיש בו הם פיציים. כדי למנוע כאוס ובלגן בתיק ולא לחפש שעות כל דבר שאני צריכה, החלטתי לרכוש סוג של "ארגונית" שנכנסת לתוך התיק ובגדול מיועדת למי שמשתמשת במספר תיקים במקביל ובעזרתה ניתן בקלות להעביר את כל התכולה מתיק לתיק ולא לשכוח שום דבר. ברור ש-eBay הוא הכתובת המושלמת לצורך הזה ובסופו של דבר נבחרו שתי ארגוניות שעלו כל אחת כ-15 ש"ח כולל המשלוח.
הארגונית הראשונה היא הפחות מוצלחת בין השתיים. הזמנתי אותה בצבע שחור, למרות שקיימת גם בגוונים יותר "שמחים". היא יחסית קטנה ולא יכולה להכיל דברים גדולים מידי וגם בגלל שהיא יחסית שטוחה, גם כשמלאה, היא לא יושבת טוב בתוך התיק והרבה פעמים מצאתי אותה שוכבת על הצד וכל השטויות שלי מפוזרות בתיק. יכול להיות שבתיק יותר קטן זה יעבוד יותר טוב, אבל אני אישית לא יכולה להמליץ עליה.
הארגונית השניה לעומת זאת התגלתה כמוצלחת במיוחד! הזמנתי אותה מהמוכר הזה, אבל יש מיליון כאלו ברחבי האיביי. היתרון הגדול בה הוא שניתן לשלוט בנפח שלה בעזרת 2 תיקתקים קטנים בצדדים ולסגור אותה כדי שתהיה בצורה של קלאצ' ממוצע או לפתוח אותה לקבלת תא גדול מרכזי וכך גם להפוך אותה ליציבה מאוד כשמדובר בתיק גדול.
הארגונית מרגישה איכותית והחלק החיצוני עשוי מבד חלקלק שמזכיר את מעילי הפוך של חורף, הרוכסנים מפלסטיק ונפתחים חלק ובקלות. יש בה הרבה תאים קטנים ובינוניים בהיקף שמאפשרים להכניס את כל הדברים הקטנים ולמצוא אותם בקלות לאחר מכן.
למעשה, כל תכולת התיק שלי, חוץ מהארנק והטלפון, נכנסה לארגונית וכרגע זה נראה ככה:
אז מה אני סוחבת שם?
מחטא הידיים של חברת Method שהזמנתי "על עיוור" מ-iHerb כי אהבתי את האריזה (לינק למוצר). אין בו שום דבר יוצא מן הכלל, האריזה חמודה כאמור ויש לו ריח מתקתק ומאוד נעים.

קרם ידיים של Moraz לטיפול בעור יבש. בעבר הרחוק כבר המלצתי על קרם הידיים של מורז בגרסה הרגילה (שפופרת אפורה) והוא עדיין בין קרמי הידיים המוצלחים ביותר שיצא לי לנסות. הגרסה הנוכחית בשפופרת הירוקה היא יותר עשירה והקרם עצמו יותר סמיך ומורגש יותר בדקות הראשונות. יחסית לגרסה הרגילה הוא נספג דווקא יותר מהר ודווקא איתו הרגשתי צורך בחידוש של הקרם מהר יותר. שורה תחתונה: מבחינתי אין הבדל משמעותי בין שני המוצרים ואני אישית מעדיפה את הגרסה הרגילה.

קרם ידיים נוסף, של Fruttini. זהו מותג גרמני שכבר הזכרתי כאן בבלוג ובעיני יש להם מוצרים מעולים, במיוחד עבור מי שחובבת מוצרי טיפוח מבושמים כמוני, ומחירים זולים. הקרם שלי מגיע בריח אפרסק ואגס, פירותי ומתקתק ובמרקם ג'לי מעט מימי. הוא מאוד קליל, נספג במהירות ומשאיר ניחוח קליל על הידיים שזאת התכונה שאני הכי אוהבת בו. הוא היה מושלם בימים החמים!

ממחטות טישו של לייף

פצירה

דפי בלוט ירוקים שקניתי בבית מרקחת בסין תמיד נמצאים בתיק שלי וברגע שיגמרו אני אוצה לנסות את אלו של "לייף". אני לא משתמשת בהם על בסיס יומיומי. רק כשיש לי יום ארוך ואני יודעת שאצטרך להיראות במיטבי, אני שולפת אותם והם עוזרים לי להיפטר מהברק השומני שנוצר על אזור ה-T של הפנים במהלך היום. לרוב לא תמצאו אצלי בתיק פודרות או מוצרי איפור אחרים חוץ מהשפתונים, כי אני פשוט לא אוהבת לחדש את האיפור ולא מרגישה צורך בכך. מידי פעם אני לוקחת איתי את Studio Fix של MAC, אבל לרוב אני שוכחת ממנה.

סוכריות: הפעם אלו היו מנטוס בטעם תות ותיק-תק בטעם פסיפלורה. בגדול תיק-תק הן הסוכיות המועדפות עלי ואני אוהבת את הטעם החדש "Cherry Passion" שמגיע בצהוב ואדום.

מוצרי היגיינה נשית

טיפות עיניים בקפסולות חד-פעמיות: בזמן האחרון העיניים שלי מעט יבשות, במיוחד בימים שאני מרכיבה עדשות מגע והטיפות, שנקראות בין היתר "דמעות מלאכותיות" מקלות על העיניים שלי ובזמן האחרון הפכו למוצר "חובה" בתיק.
אין לי הרבה מפתחות, אבל תמיד יש לי צרור גדול שמורכב בין היתר מהרבה מחזיקי מפתחות שכולם מזכרות. מהסיבה הזאת גם קל לי יותר למצוא את המפתחות בתיק.

פנקס קטן שקניתי במיוחד כדי לרשום רעיונות לפוסטים, שיש להם לנטיה לצוץ בראש במצבים שאין לי אפשרות לגשת למקלדת ולהתחיל לכתוב. באופן כללי יש לי פטיש קטן למוצאי כתיבה למיניהם וכשהייתי סטודנטית "חגגתי" בחנויות של "קרביץ" ודומיהם.

הטלפון שלי, גלקסי 3S

פתק מהדואר

תעודת הזהות (כדי לאסוף את הדואר)

שמפו יבש של Batiste, שלצערי הפסיקו להביא לארץ ואני מוצאת פה ושם שאריות, בעיקר של הגרסה המוקטנת שמתאימה לנשיאה בתיק. השיער שלי מעט שומני והמוצר הזה מציל אותי לא מעט בימים שאני רוצה לרענן את המראה שלו וגם לבטל את הברק המיותר באזור השורשים. לפי מה שידוע לי, בארץ אין כרגע תחליף זמין אחר לשמפו היבש וחבל.

קלמנטינה!

עוד מוצר שיער, "Dust it" של Osis.
זהו מוצר לעיצוב השיער שמגיע בצנצנת קטנה ונראה בערך כמו פודרה. מפזרים מעט ממנו על שורשי השיער, מעסים והפודרה הופכת בהחלה לקצת דביקה ולאחר מכן נותנת קצת טקסטורה לשיער וגם מבטלת מעט את השומניות שלו. תנועות העיסוי של השורישים למעשה נותנות יותר נפח לשיער. על השיער הארוך שהיה לי זה לא ממש עבד והנפח, שגם ככה לא היה ממש דרמטי, ירד בערך תוך שעה. כרגע, עם שיער יחסית קצר (עד הכתפיים) המוצר הזה יותר יעיל, אבל עדיין לא גיבשתי את דעתי עליו ולא יודעת אם ארכוש אותו שוב.
את שלי הזמנתי מ-lookfanstastic ובעלות של כ-10 פאונד. לא ידוע לי כמה הוא עולה בארץ.
יש לי המון שפתונים בתיק! לרוב אני צוברת אותם בהדרגה, כי לרוב אני עם איפור שונה כל יום ומתאימה את השפתון ללוק הספציפי ולוקחת איתי את השפתון. בשלב כלשהו נמאס לי מכמויות השפתונים בתיק, אני מפנה את רובם בחזרה למגירת השפתונים והסיפור חוזר על עצמו מהתחלה.

מה שמצאתי בתיק נכון לאותו היום שצילמתי את תכולתו:
2 צ'אבי סטיק של קליניק בגוון "Pudgy Peony" ו-"Oversized Orange". שניהם נמצאים בתיק באופן קבוע, כי מדובר בשני גוונים פרקטיים שגם לא דורשים דיוק מיוחד בהנחה.

2 סטיינים "Just Bitten Kissable" של רבלון, בגוון "Sweetheart" (ורוד) ו-"Precious" (ניוד)
שפתון של מאק בגוון "Ever Hip" (מקולקציה מוגבלת), קורלי מושלם, מתאים כמעט לכל מראה.

שפתון של קרליין מסדרת "Color Code" בגוון "Coral Nude". מזכיר את זה של מאק, אך מעט פחות קרמי ממנו והגוון נוטה יותר לכתום מאשר לקורל. הוא מפתיע באיכות שלו, אבל אני אישית פחות מתחברת לאריזה שמרגישה לי מעט מגושמת מידי.

שפתון של Chanel בגוון 37 "Rose Dentelle", אחד האהובים עלי מכל הזמנים!

שפתון של דיור מסדרת "Dior Addict Extreme" בגוון 536 "Lucky". הוא נרכש ברגע של חולשה, אני מודה, ביום קשה שהרגשתי צורך לפנק את עצמי במשהו שווה. על השפתיים שלי הוא יחסית דומיננטי, ונראה כמו הכלאה בין ורוד לאדום, עם מרקם יחסית מבריק. אני חושבת שעל שפתיים שפיגמנטיות באופן טבעי הגוון יראה הרבה יותר רגוע.
הוא לא עמיד במיוחד, ומלבד האריזה היוקרתית והכיף בלשלוף אותו מתיק האיפור, אין ממש "תירוץ הגיוני" בעיני לשלם 140 ש"ח עבור שפתון.

שפתון לחות טיפולי מסדרת U-Lactine של ד"ר פישר, שמכל הבאלמים שיש לי אני מוצאת את עצמי חוזרת דווקא אליו. הוא חמאתי ומרכך את השפתיים בצורה מעולה. החיסרון היחיד בעיני הוא האריזה המשעממת והתווית שהתקלפה לי בערך אחרי שבוע. מעבר לכך, שפתון מומלץ לגמרי.
אל דאגה, סמי הוא לא חלק מתכולת התיק שלי, אבל הוא הרגיש צורך להיכנס לי לפריים ואי אפשר היה לגרש אותו משם. אז קבלו את סמי (השמן) שמדגמן את הארנק שלי (ארנקי "עמנואל").

וככה התיק נראה כרגע:
מקווה שנהניתן מהפוסט!
אם יש לכן מוצרים מסויימים ומומלצים שאתן חייבות שיהיו בתיק או טיפים שווים לארגון התיק היומיומי, שתפו בתגובות!

14 תגובות

  1. אז זיהיתי נכונה בפייס וזה "תיק רופא" (נו טוב, קשה לפספס) אני מאוד אוהבת תיק רופא הפתיחה שלו נוחה וקל לראות את התכולה, לא צריך להתאמץ לחפש משהו ולעקם את היד (במיוחד כשמישהו ישב לידי ברכב ונאלצתי לשים את התיק במושב באחרוי ועכשיו אני ממש צריכה משהו מהתיק ;) )
    קניתי ארגונית מסוג זו שהצגת כאן, האתר ישראלי, במחיר פעוט אולם בניגוד לתמונה בפרסום היא הייתה מגושמת משהו בעיני ולא נעימה למגע, הפתרון שלי: תיקי איפור איכותיים, מאכסנת בתוך 3 תיקי איפור איכותיים את כל התכולה ומידי פעם מנקזת החוצה את המיותרים, לאחרונה נשברתי ונוספתח "תיק שפתונים" כי אי אפשר בלי אחד בלבד...

    אני תמיד משתדלת לנפות ולקחת את ההכרחי בלבד אבל ההכרחי שלי יוצא הרבה...

    שאלה על הבטיסט: האם אחרי השימוש נזארים לך "פירורים לבנים" על השיער? שעוברים בסירוק או חפיפה? חבל שאין בארץ עוד מוצרים מקבלילים במחיר שפוי...

    תתחדשי, תיק מאוד יפה


    השבמחק
  2. איזה פוסט כיפי!
    הזדהתי כמעט עם כל מילה, תמיד שואלים אותי מה אני כבר סוחבת שם? ואיכשהו תמיד התיק שלי יכיל את כל הבית :-)
    תתחדשי על התיק, הוא מהמם!! לגמרי הסגנון שלי.

    השבמחק
  3. ראשית כל, הייתי על הרצפה כשראיתי את הקלמנטינה היתומה בתחתית התיק :) :) :)
    ולגבי המכס ששילמת, אין לי ספק שהיה מדובר במע"מ על סך 18%. קניות עד 75$ פטורות ממע"מ, שזה משהו כמו 47/48 פאונד ואת רכשת ב-65 פאונד.

    השבמחק
  4. תתחדשי על התיק! הוא מאוד יפה!
    ואהבתי את הרעיון של הארגונית :) גם התיק שלי מאסוס, ואיכשהו הם כולם לוקים בזה שאין בהם חלוקה פנימית... :/
    וגם אותי שואלים מה אני סוחבת שם... אמא שלי צוחקת עליי שתמיד יש לי כל דבר בתיק (ואז מבקשת קרם ידיים או משהו).
    היה כיף לקרוא! :)

    השבמחק
  5. התיק מהמם, ומי שמסתובבת עם כל כך הרבה - ראוי שתשמש בתיק איכותי. המחיר, ביחס לאיכות, נראה משתלם. הסבירו מעליי את עניין המכס - כל הזמנה מעל 75$ היא לקיחת צ'אנס, דעי להבא.
    האורגנייזר השני נראה מושלם והפתעת אותי שהוא נותר יציב, ממש מרשים במחיר המדובר!

    השבמחק
  6. אלה הפוסטים הכי כיפיים :) אני קצת מופתעת מהכמות של השפתונים שאת לוקחת איתך. אני איכשהו תמיד מוציאה את האחרון ומכניסה את זה שאיתו אני משתמשת באותו יום. אחלה תיק ואחלה פוסט!

    השבמחק
  7. הארגונית לתיק זה אחד הרעיונות הגאוניים, אפילו לא ידעתי שזה קיים. אחת הסיבות שאני שונאת להחליף תיקים זה כי מדובר במתכון בטוח לשכוח את כל הדברים החשובים בתיק שמשאירים בבית..
    התיק מאד יפה, תתחדשי! יש לך תכולה די דומה בגדול לתכולה שלי. כמה מוצרי כסף/מפתחות/תעודות והרבה מוצרי שפתיים, טישו, מגבונים וכו' D-:

    השבמחק
  8. אני תמיד מחלקת את הנחוצים לתיקים קטנים, ככה הרבה יותר קל לשלוף, והכל תמיד מסודר (כמו שאני אוהבת, חולת סדר שכמוני.. :P) אני משתמשת בנרתיק קטן גם לאוזניות שאני לוקחת איתי לכל מקום.. וכמוך.. גם אני חוץ משפתון לא נושאת בד"כ מוצרי איפור לחידוש...

    השבמחק
  9. מאוד אהבתי את התיק, למרות החיסרון שלו המראה החיצוני גובר על הכל. חוצמזה יש לך תיק איפור עמוס לתפארת :-) כל הכבוד.

    השבמחק
  10. התיק מושלם! תתחדשי ותהני.
    תיקי נשים יומיומיים כבדים, כדי שחלילה לא ייחסר דבר. אהבתי את הארגונית!

    השבמחק
  11. תענוג לקרוא פוסטים שלך: לינקים ישירים , במפורט - תודה על זה. תתחדשי ותהני. סמי חתיך )))

    השבמחק
  12. קלמנטינה זה חשוב!
    איזה קטע הזוי- לפני שבועיים בערך חשבתי לעצמי איך זה שעדיין לא המציאו "תיק פנימי" כזה שאפשר יהיה להעביר מתיק לתיק, שזה מתאים בול לכאלה כמוני.... ואז לפני כמה ימים חברה סיפרה לי שיש לה דבר כזה, ועכשיו אני קוראת על זה כאן.
    בקיצור, נראה לי שהיקום מנסה לרמוז לי משהו...
    התיק מאסוס מהמם, אחלה בחירה :) וגם אני כמוך הולכת עם כל הבית בתיק, עכשיו אני קצת מנסה לצמצם כדי לא להרוג את הגב שלי לגמרי

    השבמחק
  13. הפוך ממך, אני תמיד מחפשת את התיק הכי קטן והכי קל ועם זאת נכנס אצלי בתיק לא הרבה פחות ממה שיש אצלך :)
    גם אצלי ישנו מיני מיני תיק לדברים שאני לא רוצה שיתבלגנו. בעבר חיפשתי תיקים עם מחיצות, היום אני חושבת שעדיף תיק עם נפח כולשהו שלא מגבילים אותנו בו עם שינויים מרחביים בלתי ברורים ;)
    גם אצלי בתיק יש תיק תק פסיפלורה אבל האמת שאני לא ממש מחבבת אותו..
    מבחינת איפור יש לי 3 מוצרים בלבד - באלם, שפתון (משתנה, כשאני מכניסה אחד מוציאה את זה שהיה שם קודם, אחרת כמוך, הייתי אוגרת את כל השפתונים שלי בתיק.. ועם הגודל שלו וכמות השפתונים הלא גדולה שלי - עדיף שלא :D) והאחרון הוא מיני קורקטור של בובי בראון לתקלות. הסטודיו פיקס של מאק זה רעיון טוב אבל אני לא רואה את עצמי נסחבת עםך אחד כזה ועוד מברשת.. אז הסטיק נאלץ להתמודד עם מה שזה לא יהיה שקרה :)

    ניסיתי להגיב עם הטבלט החדש שלי ואיכשהו הצלחתי להתחרבש עם זה לגמרי. לא בטוחה אם האשמה היא ב feedly, בטבלט או בבלוגר אבל לא הצלחתי (האימות יוצא לא ברור ואז אני לא מצליחה לבחור את האופציה של אחד אחר בקיצור חגיגה.. ויתרתי והתיישבתי לכתוב את התגובה על המחשב ה"רגיל")

    השבמחק
  14. אנונימי16.10.2013, 12:06

    יופי של פוסט ויופי של בלוג. לא ציינת מאיפה ה-case המדליק לאייפון - גם מאיביי?

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.