SLIDER

סט מברשות הפנים של Sigma

הסט של מברשות הפנים (The Face Kit) של Sigma נרכש לפני המון זמן וברובו נמצא אצלי בשימוש היומיומי. הקוראות הוותיקות וחדות העין אף ישימו לב שהתמונות לפוסט הזה צולמו לפני זמן לא מבוטל, אבל משום מה הפוסט עצמו נזנח כי משום מה היה לי די קשה לגבש את דעתי על המברשות בסט הזה. כשהזמנתי את הסט הזה עדיין לא היו חלופות הולמות שהיה ניתן לשקול, כמו המברשות של Real Techniques לדוגמא, לכן הסט נועד לכסות לי את מינימום המברשות שנדרשו לאיפור הפנים המלא, החל מהנחה של מיק אפ ועד סומק והייליטר.


אתחיל דווקא מהמברשת ההכי פחות הכרחית בכל הסט: F70 Concealer
מדובר במברשת סינטטית שטוחה וחדה בקצה, שמיועדת להנחה של קונסילר גם על שטח גדול כמו האזור מתחת לעיניים וגם בצורה נקודתית בעזרת הקצה המחודד שלה. הסיבים שלה די קשיחים והמברשת לא ממש נעימה למגע. כשעובדים איתה עם קונסילרים לחותיים, כמו "Moisturecover" או "Mineralized" של MAC, היא מתקשה לטשטש אותם בצורה טובה ומשאירה פסי מריחה. בגלל שמדובר במברשת שטוחה, קשה לטשטש איתה מוצרים קרמיים ולקבל גימור אחיד ובסופו של דבר מצאתי את עצמי אוספת את החומר עם המברשת, מניחה על האזור הרצוי ומטשטשת בעזרת האצבעות.
לדעתי מדובר במברשת מיותרת והכי פחות הכרחית בסט הזה. כרגע המברשת האהובה עלי להנחה וטישטוש של הקונסילר היא "Deluxe Crease Brush" של Real Techniques שלגמרי עושה את העבודה.

F60 Foundation
למרות שבמקרה של F60 מדובר במברשת מוצלחת, לא מדובר במברשת שהיא must have. ככל שעובר הזמן אני מרגישה שהמברשות מהסוג הזה הופכות למיושנות ופחות פרקטיות ואת מקומן לוקחות מברשות הקבוקי הסינטטיות למיניהן (כמו למשל הסט הסינטטי של סיגמה או Buffing/Expert של Real Techniques).
רוב השימוש שלי במברשת הזאת נעשה במקרים שאני צריכה להשיג כיסוי גבוה יותר ומניחה איתה את המייק אפים העמידים והסמיכים שלי, כמו ה-Color Stay של רבלון או ה-Double Wear Light של אסתי לאודר, ומניחה אותם בתנועות קצרות וטפיחות (כדי למנוע סימני מריחה וחוסר אחידות). היא פחות מוצלחת בשילוב עם מייק אפים נוזליים ולחותיים, כמו ה-Healthy Mix של בורז'ואה לדוגמא.

F50 Duo Fibre
מברשת בעלת 2 סוגים של סיבים: טבעיים (בצבע שחור, קצרים) וסינטיים (בצבע לבן, ארוכים). לפי ההגדרה המברשת מיועדת להנחה עדינה וטשטוש של מוצרים אבקתיים, נוזליים וקרמיים.
אני באופן אישי לא מסתדרת עם מברשות דואו פייבר להנחה של מוצרים קרמיים, כמו מייק אפים או סמקים קרמיים, כי זה פשוט לא נוח לי וגוזל יותר מידי זמן. השימוש העיקרי שלי במברשת הזאת הוא למוצרים אבקתיים: פודרה, סומק, ברונזר וכו'. בגלל הגודל שלה היא לא תתאים להנחה מדוייקת של מוצרים, כמו במקרה של הצללות לדוגמא, אבל כן תעזור להניח בעדינות ולטשטש בצורה מצויינת סומק או ברונזר, במיוחד אם מדובר במוצרים מאוד פיגמנטיים שקל להגיע איתם למראה "הכתמי" או מוגזם מידי.
היא עברה לא מעט חפיפות והחזיקה מעמד בצורה נפלאה, חוץ מנשירה קטנטנה של מספר שיערות מידי פעם.
F50 מומלצת בעיקר למי שכבר ניסתה מברשות דואו פייבר ומתחברת אליהן, לא מדובר במברשת חובה עבור מתחילות.

F40 Large Angled Contour
מדובר באחת ממברשות הפנים האהובות עלי כבר תקופה ארוכה והיא ה-must have שלי!
היא עשויה משיער טבעי ומגיעה בגודל בינוני שאידאלי לכל סוגי הפנים. ניתן ליצור בעזרתה הצללות, להניח ברונזר וסומק, להניח פודרה ויצא לי לראות גם יוטיוברית שמשתשמת בה להנחה של מייק אפ נוזלי.
עדיין לא מצאתי מברשת שמשתווה לה מבחינת הביצועים. אני משתמשת בה על בסיס יומיומי להנחה של סומק וברונזר והיא עושה עבודת טשטוש מעולה גם עם המוצרים המאתגרים יותר. מברשת אהובה ומומלצת בחום!
החסרון היחיד שאני מוצאת בה הוא הריח של הסיבים הטבעיים, שלא חולף גם אחרי לא מעט חפיפות וניקויים עם מנקה המברשות שהיא הספיקה לעבור עד עכשיו.

F30 Large Powder
מברשת הפודרה של סיגמה עשויה גם היא משיער טבעי, מאוד נעימה במגע עם הפנים ונותנת הרגשה "מלטפת". היא יחסית גדולה ופלאפית, עם קצה מעט מעוגל. כשהמברשת נקיה, הסיבים שלה יותר דחוסים וחלקים וככל שמשתמשים בה יותר (ככל הנראה בגלל שהיא צוברת יותר ויותר חומר) היא נפתחת יותר ונעשית קצת יותר רחבה.
בכל נגיעה היא אוספת כמות די גדולה של החומר, לכן אם רוצים להניח מעט צריכים לגעת ממש בעדינות או להוריד את העודפים על גב כף היד לפני שנוגעים עם המברשת בפנים.
אני לא יודעת אם אני היחידה שסובלת מהתופעה הזאת עם ה-F30, אבל במברשת שלי יש לסיבים נטיה להישבר ובכל פעם לנשור על הפנים בעת הנחת הפודרה. בהתחלה חשבתי שהשיערות נושרות בגלל שהמברשת חדשה, אבל גם אחרי החפיפות ראיתי שזה לא עובר. זה מעצבן, ובכל זאת אני לרוב מתעלמת מהתופעה כי אני מאוד אוהבת את המברשת הזאת ואת המראה הסופי שהיא יוצרת.

לסיכום: לדעתי מדובר בסט מוצלח בסה"כ וההזמנה שלו שווה את זה בתנאי שאתן מתחברות ליותר מ-3 מברשות שמוצעות בו. במידה ואתן מתחילות ורוצות לרכוש מברשות בסיסיות לשימוש יומיומי, אני ממליצה לוותר על הרכישה של הסט וללכת על מברשת F40 שתהיה מעולה ושימושית, קשה לטעות איתה. נכון להיום לא חסרות חלופות פחות יקרות וזמינות, כך שבעיני כל עניין הסטים הגדולים שמוצעים בסיגמה כבר פחות רלוונטי וכדאי יותר להרכיב את סט המברשות הבסיסי לשימוש האישי ממברשות בודדות מנצחות.

מה דעתכן על הסט הזה? ניסיתן את המברשות שהצגתי כאן ויכולות לחוות דעה? שתפו בתגובות!

P.S. עדכון חשוב לקוראות שעוקבות אחרי הבלוג בעזרת Google Reader, שכפי שבטח ידוע לרובכן מפסיק לפעול. אני ממליצה לכן לעבור ל-Bloglovin ולעקוב עזרתו אחרי הבלוגים האהובים עליכן (שאגב ניתן גם להעביר בקלות מגוגל רידר). לחצו כאן למעבר לאתר. 

9 תגובות

  1. היי :)
    אני אוהבת את הבלוג שלם מאוד ואני עוקבת אחרין כמה זמן מה.
    רציתי לשאול אותך מאיפה את משיגה את כל הדברים האלה כמו מברשות של סיגמה ולקים סיאטה וכל הדברים האלה כי לפי מה שאני יודעת אין כאלה בארץ.
    תוכלי לומר לי מאיפה?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי!

      את המברשות של סיגמה ניתן להזמין באתר שלהם בלבד (הם שולחים לארץ), יש לינקים גם בגוף הפוסט וגם בסרגל בצד שמאל של הבלוג (תלחצי על התמונה של סיגמה וזה יעביר אותך לאתר). כל חודש יש להם קוד הנחה קבוע של 10%, ביולי זה RNL2013.

      לגבי הלקים של סיאטה, ניתן להשיג אותם בארץ, בסלוני מניקור ובבתי מרקחת פרטיים במחיר של 55 ש"ח. יש גם באתר ADIKA.
      כתבתי על ההשקה שלהם כאן: http://edenable.blogspot.co.il/2012/09/ciate.html

      אם יש לך שאלות איפה ניתן להשיג מוצרים, את יכולה להשאיר תגובה לפוסט או בפייסבוק של הבלוג!

      מחק
    2. תוודה רבה !! :)

      מחק
  2. בזכות סיגמא פגשתי אותך לראשונה, כך שיש לי אקסטרא נק' בכל הקשור אליהם ואלייך.
    המברשות שיש לי שלהם מעולות, ולא נופלות כלל ממאק וכו'.
    באופן מפתיע (לא) המברשות שהכי התחברת אליהן הן אלו שאני רוצה לנסות, בדגש על הדו פייברית.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי בזכות סיגמה!
      אין לי אף מברשת של מאק, לכן אין לי דרך להשוות. אני חושבת שלשימוש אישי אין צורך להשקיע אלפי שקלים בסט בסיסי של מברשות וסיגמה נותנים מענה מעולה מהבחינה הזאת.
      אם את אוהבת את הדו-פייבריות, לכי עליה! אני אישית מוצאת לה פחות שימושים.

      מחק
  3. מסכימה לגמרי לגבי F70.
    מאוד אוהבת את סיגמה, יש לחברה ייצוג יותר ממכובד אצלי באוסף. את F40 אין לי אבל בהחלט עשית לי חשק.

    השבמחק
    תשובות
    1. F40 היא לגמרי must have מכל המברשות שלהם!

      מחק
  4. ה - F40 היא המברשת שאני הכי אוהבת של סיגמא. יש לי 3 כאלו :), גם מהפודרה וה-F50 יש לי שניים. הן מוצלחות
    גם לי קורה בדיוק אותו הדבר עם מברשת הפודרה, אבל אני ממש אוהבת אותה. חקרתי קצת את הנושא וגיליתי שזה נובע כנראה מזה שמפעילים עליה לחץ בקיבוע של הפודרה ואז הסיבים נשברים, כך שצריך לרפרף איתה על הפנים. לא פרקטי בקיץ אז אני סופגת את ההשברות של הריסים...
    ה-F50 מדהימה. אני משתמשת בה גם לסמקים, גם להצללות יבשות וגם להארות. אני פשוט מכווצת את החלק הקדמי של המברשת ככה שיתאים לאיזור. אני מעדיפה אותה על פני הדואו פייבריות הקטנות יותר, שהן אווריריות מדי לטעמי.
    מברשות הקונסילר והמייקאפ לא שימושיות גם בעיניי. במברשת מייקאפ כזו לא השתמשתי שנים, לפעמים אני משתמשת בה להנחה של מוצרי הארה. במברשת הקונסילר אני משתמשת להנחה של צלליות - גם קרמיות וגם אבקתיות. והיא מתאימה בגודל שלה להנחה גם מתחת לעצם הגבה. היא דווקא מצויינת להנחת צלליות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הזמנתי לי את F40 הנוספת, מאוד אוהבת אותה!
      במברשת הפודרה אני משתמשת על בסיס קבוע ומתעלמת מהנשירה שלה גם. אם היא "מעצבנת" אותי, במיוחד עם המייק אפים היותר דביקים שמתקבעים לאט, אני עוברת למברשת הפודרה הגדולה של ריל טכניקס ועובדת איתה בטפיחות, אבל היא פחות מוצלחת ויותר קשה מסיגמה.
      עדיין לא ממש התחברתי לדו-פייבריות הפלפיות למיניהן.
      אני אנסה לעשות הסבה למברשת הקונסילר, אולי לצלליות הקרמיות

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.