SLIDER

ריגושים וחידושים: 2 קולקציות חדשות ל-OPI

אם בפוסט הקודם דיברנו על כלים ומוצרים שונים שיעזרו לנו לטפח ולתחזק מניקור מושלם, הפעם נראה 2 קולקציות מעניינות שיצאו ל-OPI (אחד ממותגי הלקים האהובים עלי) וגם, כפי שהבטחתי, אראה את המניקור המיוחד שיצרתי בסדנה.

"Euro Centrale", קולקציית האביב-קיץ של OPI מורכבת מ-12 גוונים (כמיטב המסורת). מצד אחד, כשמסתכלים על כל הקולקציה, אפשר להגיד שהפעם לא מדובר כאן בהברקה של ממש ולא בניסיון לצאת מהמסגרת ולהביא משהו שונה, כמו ש-OPI יודעים לעשות (כשרוצים). לטעמי גם שילוב הגוונים האביביים והפסטליים לצד הגוונים המושחרים והכהים באותה הקולקציה קצת מבלבל והם לא נראים מאוד קשורים אחד לשני, אין נושא משותף.


מצד שני אם לא מסתכלים על המכלול, אלא על כמה גוונים בנפרד, אפשר בהחלט למצוא שם גוונים יפיפיים. הכוכב של הקולקציה הוא ללא ספק הלק הגליטרי "Polka.com" שהצטרף לאוסף שלי ובהמשך הפוסט תראו 2 שילובים איתו. מי שחולקת איתי את החיבה ללקים הכהים בוודאי תהנה מ-"Want to Bite my Neck", סגול חציל מושחר במרקם קרמי או "I saw...U Saw...We Saw...Warsaw" כחול "מלוכלך" ומושחר.
הגוונים הנבחרים שלי בחלק הפסטלי שלי הקולקציה הם "You are Such a BudaPest" (סגול לילך קרמי) ו-"Can't Find my Czechbook" (תכלת, עם נטיה קלה לטורקיז במרקם קרמי).
וידאו של כל הקולקציה ניתן לראות כאן.

עוד קולקציה מסקרנת הושקה לכבוד יציאת הסרט החדש "Oz the Great and Powerful".
הסרט צולם בהשראת הספר הילדים המפורסם "הקוסם מארץ עוץ" ומהווה סוג של הקדמה למה שיקרה לעלילה שתתרחש בספר עצמו. בידלדות קראתי כמעט את כל הספרים בסדרה מספר פעמים ועבורי מדובר באחת הסדרות האהובות אי פעם. אם לשפוט לפי הטריילר, הסרט מסקרן ונשמע מבטיח. למרות התכנונים, טרם הלכתי לראות אותו על המסך הגדול, לכן אשמח לשמוע המלצות/השמצות ממי שכן הייתה וראתה.
בחזרה ללקים, הקולקציה המדוברת מחולקת לשני חלקים: לקים בגווני ניוד ומרקם חצי שקוף ולקים גליטריים.
מימין לשמאל: "Don"t Burst my Bubble", "Glints of Glinda", "I Theodora You"
כידוע, OPI יודעים לייצר ניודים מוצלחים ולאוהבות הז'אנר מדובר ללא ספק בשלישיה מוצלחת. הם מושלמים לפראנץ' וגם למניקור טבעי והמרקם הקרמי נותן גימור מבריק יפיפה. אני לא אוהבת לקים בסגנון הזה מסיבה מאוד פשוטה: הם לא מרגשים אותי ואני מעדיפה ללכת על לקים בגוונים שונים ומרקם אטום ולא עם מראה טבעי שכזה. אני מנחשת שהכוונה של OPI הייתה שנשלב את הגוונים הטבעיים עם הגליטרים המגניבים, אבל הבעיה עם זה היא שכדי להוציא מהגליטרים האלו את המיטב חייבים להניח אותם על לק כהה ולעומת זאת על רקע הבהיר הם די הולכים לאיבוד.
הלק היחיד בקולקציה שלא משתייך לשתי הקטגוריות הוא "What Wizardry Is This", חום ברונזה כהה במרקם החדש liquid sand.
החלק המגניב יותר של הקולקציה הם כמובן שלישיית הגליטרים. הלקים האלו מכילים נצנצים בגוונים שונים וצורות שונות עם בסיס שקוף ולכן מיועדים ליצירת אפקטים שונים בשילוב עם לק בסיס אטום.

אחד האהובים והמגניבים ביותר הוא "Which is Witch", שמכיל חלקי גליטר עגולים בגודל בינוני וגם גליטר בצורת פסים דקיקים, כולם הולוגרפיים ובכל תנועה של היד נוצצים ומשחקים באור.
"When Monkeys Fly" מכיל שילוב של גליטרים עגולים די גדולים בגוון זהב וגם חלקי גליטר הולוגרפיים קטנים יותר. אני פחות מתחברת לגוונים המוזהבים על הציפורניים, אבל ללא זפק מדובר באחד הלקים המרהיבים והמיוחדים בקולקציה.
"Lights Of Emerald City" נראה סתמי לגמרי בבקבוק והיופי שלו מתגלה רק אחרי שמניחים אותו על בסיס כהה. הוא מכיל גליטרים מרובעים די גדולים בצבע לבן "פנינתי" וגם ריבועי גליטר קטנים יותר שנראים סוג של תכלת שקפקף בבקבוק, אבל מתגלים כמוזהבים על הבסיס הנכון.
סווטצ'ים של כל הקולקציה ניתן לראות בוידאו כאן.

בסיום הסדנה בחרתי לשלב את "I saw...U saw...We saw...Warsaw" מקולקציית "Euro Centrale" עם הגליטר "Lights of Emerald City" מקולקציית Oz.
השילוב התגלה כמוצלח ביותר והגליטר בא לידי ביטוי במלוא היופי שלו! כל כך אהבתי אותו שהייתי חייבת לרכוש לי אחד משלי! מיותר לציין שהמניקור הזה קטף אין סוף מחמאות.

עוד לק שחזר איתי הביתה באותה הזדמנות הוא "Polka.com" המיוחד.
הוא מורכב מגליטרים בצבע ורוד, תכלת וסגול שמגיעים בשני גדלים. הבסיס שלו שקוף וחייבים בסיס אטום גם במקרה שלו. צילמתי שני שילובים שיצרתי עם הלק הזה:
הראשון הוא שילוב עם לק ורוד בינוני, "Secret Stash" של Essie.
לא התחברתי לתוצאה הסופית, למרות שהשילוב בין הגוונים יצא מוצלח. הגליטר נראה קצת "עייף" ולא ממש בלט על הלק הזה. אני חושבת שאם כבר משלבים גליטר עם לק צבעוני כלשהו, צריכים ללכת על לק במרקם טיפקסי בהיר ואטום.
השילוב השני נעשה עם "Lincoln Park After Dark" של OPI, סגול מאוד כהה, על גבול השחור במרקם קרמי.
הפעם הגעתי לשילוב המושלם והגליטר בלט במלוא היופי שלו. גם המניקור הזה זכה בשלל מחמאות והוא אחד השילובים האהובים עלי בתקופה האחרונה.
כבר הספקתן להתחדש בלקים מהקולקציות החדשות של OPI? יש לכן פייבוריטים שנכנסו ל-wish list? ספרו בתגובות!

7 תגובות

  1. לקים ממש יפים! אהבתי במיוחד את המניקור הלפני אחרון (הורוד) והאחרון.

    השבמחק
  2. קולקציית יורו סנטרל אולי לא מקורית במיוחד מבחינת גוונים, אבל השמות של הלקים הצליחו מאד לשעשע אותי.
    הקולקציה של אוז עוד יותר משעממת מבחינתי. איך אפשר להוציא קולקציה על האגדה של הקוסם מערץ עוץ בלי לק אמרלדי אמיתי?! מחדל P-:
    לפחות הגליטר שבחרת מהקולקציה הזו מיוחד, אהבתי את החתיכות הגיאומטריות שהופכות אותו ליותר מעניין מגליטר "רגיל".

    השבמחק
  3. אכן השילוב הראשון והשלישי מוצלחים יותר מהשילוב השני. איכשהו שני הגוונים מצליחים קצתלהתנגש אחד בשני ולא לעבוד טוב יחד.
    הקולקציה של אוז בגדול לא הלהיבה אותי למרות הגליטרים אולי כי לאחרונה אין לי סבלנותאליהם.
    הקולקציה הראשונה לעומת זאת, גם אם לא מקורית נראיתמבטיחה! הלקים שבחרת הם לגמרי הכוכבים של הקולקציה!

    השבמחק
  4. הקולקציות האלה נראות ממש מוצלחות והשילובים שיצרת ממש ממש חמודים! :)
    זה פוסט שממש עושה שמח בעיניים :)

    השבמחק
  5. פוסט מצויין! השילוב הראשון מהמם בטירוף

    השבמחק
  6. הכל כל כך יפה, קשה לבחור.
    ממש בא לי Polka.com לאוסף! :)

    השבמחק
  7. הורוד של אסי עם הגליטר הכחול - שילוב מהמם! אוהבת שילובים לא קונבנצינאלים ;)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.