SLIDER

הכוכבים של ספטמבר

חודש ספטמבר הוא חודש מעצבן! הקיץ מסרב לעזוב אותנו, החום לא מרפה והלחות עדיין מרגיזה, אבל איפה שהוא בתת מודע כבר מרגישים את השינוי האוירה האיטי. פתאום מתחשק לנו לקנות בגדים ארוכים, להוציא את שמיכות הפוך, לשתות תה ולקוות שאולי מחר סוף סוף ירד גשם.

השינוי במזג האויר ובמצב הרוח מביא איתו גם שינוי בשיגרת האיפור והטיפוח שלי, גם אם בהתחלה אני לא ממש מודעת לזה. לאט לאט אני חוזרת לשימוש בקרמי הגוף העשירים יותר והמבושמים היטב שכל כך אהובים עלי, הריחות של הבשמים שאני בוחרת נעשים יותר "חמים" ומתוקים, האיפור הופך לטיפה יותר מודגש והגוונים שאני בוחרת לרוב מעושנים יותר וכהים יותר לעומת אלו שהיו בקיץ. ההשראה שלי נמצאת בכל מקום ואני ללא ספק גם מושפעת ממה שאני רואה וקוראת ברחבי האינטרנט והבלוגים בפרט. תצוגות האופנה של בתי האופנה הגדולים הן גם מקור השראה בלתי פוסק לא רק עבורנו, אלא גם עבור חברות האיפור הגדולות, שדואגות לספק לנו קולקציות חדשות ומגוונות לפי הטרנדים האחרונים שנראו על המסלול.
גיליון ספטמבר של Elle
המגזנים הגדולים דואגים לגיליון מורחב שמוקדש כולו לאופנה ולמה שטרנדי לעונה הנוכחית. החלק האהוב עלי באופן מאוד מפתיע הוא החלק של ה-Beauty. נכון שלא כל מה שרואים במגזינים הוא פרקטי ולביש ביומיום, אבל כאמור ההשראה היא בכל מקום.
אם בקיץ הגוונים ששלטו באיפור העיניים שלי היו הברונזה והזהב, בתקופה האחרונה צלליות בגוונים המטאליים והקרים הן האהובות עלי ביותר. צלליות הקרם הן מוצר טרנדי בפני עצמו כרגע והיתרון הנוסף שלהן הוא האפשרות ליצור מראה איפור מחמיא, זריז ומושקע בכמה דקות.
על צלליות הקרם של מייבלין מסדרת Color Tattoo כבר סיפרתי בעבר ובחודש האחרון הצטרפו עוד 2 מהן לאוסף שלי. מס'55 "Immortal Charcoal" מגיעה בגוון כסוף כהה (gunmetal) בתוספת שימר עדין ונראית מהמם גם כשמניחים אותה סולו על כל העפעף ליצירת מראה מעושן.

עוד צללית שאני אוהבת במיוחד בימים האלו היא "Romans Gone Bad" של Catrice. המרקם שלה קצת פחות עשיר בהשוואה לצללית של מייבלין, לכן כדי להגיע לגוון רווי ואחיד צריך לבנות אותה בכמה שכבות ולטשטש היטב, לכן אני מעדיפה לשלב אותה עם צללית אבן רגילה מעל מאשר להשתמש בה לבדה.

צללית האבן "Silver Ring" של MAC משתלבת נהדר עם שתי צלליות הקרם הנ"ל וגם לבדה. המרקם שלה הוא Veluxe Pearl, אחד האהובים עלי בצלליות של MAC, הפיגמנט מעולה וניתן ליצור בעזרתה מראה מעושן עדין או לשלב אותה עם נגיעה של צלליות צבעוניות שיתנו טוויסט לכל המראה.
,

עוד מוצר עיניים מנצח של החודש הוא איילינר ג'ל של Bobby Brown.
הביקור הראשון שלי בחנות האיפור היפיפיה של המותג בקניון רמת אביב היה ספונטני לחלוטין. זה שייך למקרים של הקניות הספונטניות והלא מתוכננות בהן מוצאים את המוצר המנצח, הבגד המושלם או במקרה הזה את אחד האיילינרים היפים ביותר שראיתי.
הגוון הוא "Ivy" מס' 14, ירוק בקבוק כהה עם מיקרו שימר עדין שמקנה לו מראה מטאלי.
זהו לא הניסיון הראשון שלי עם האיילינר ג'ל של Bobbi Brown (קליק לפוסט) וגם הפעם לא התאכזבתי! המרקם שלו רך, אבל מרגיש קצת פחות ג'לי מהפלואידליינים של MAC. כל פעם שמעבירים את המברשת, אוספים כמות סבירה של החומר וקשה מאוד להגזים איתה. הגוון מאוד פיגמנטי, כך שאין צורך לעבור על קו האיילינר מספר פעמים כדי להגיע לפס אחיד ורווי בצבע. כל זה הופך את הנחת האיילינר למהירה וכיפית.
כרגע אני מאוד אוהבת לשלב אותו עם הצלליות האפורות שלי או עם צלליות נייטרליות בגווני בז' (כמו "Patina" של MAC לדוגמא).
מחיר: 120 ש"ח

את Lingerie De Peau של גרלן קניתי אי שם בתחילת הקיץ. למרות שמאוד אהבתי אותו, השארתי אותו בצד נתתי העדפה למייק אפים העמידים שיש לי ("Colorstay" של רבלון, Double Wear Light של אסתי לאודר). בחודש האחרון חזרתי להשתמש בו והוא עדיין נחשב בעיני לאחד המייק אפים המוצלחים שהיו לי עד עכשיו.
הכיסוי שמתקבל איתו הוא בינוני והגימור מאוד טבעי, לא מבריק ולא מנצנץ, ממש כמו "העור השני". העמידות שלו על העור המעורב שלי היא בינונית. למרות שאני תמיד מפדרת מעליו עם פודרה שקופה כדי לשפר את העמידות וגם למנוע הברקות, הוא מחזיק עלי בצורה מושלמת כ-6 שעות ולאחר מכן דורש ריענון עם דפי בלוט או פידור קל (העמידות מאוד דומה לזו של "Healthy Mix Serum" של Bourjois ושל "Dual Balancing" של שיסיידו). הגוון שלי הוא 02 Beige Clair וכרגע הוא נראה מושלם.
שהמייק אפ הזה הוא לא הבחירה המושלמת לבעלות עור מעורב ובמיוחד לא עבור בעלות עור שמן, בגלל העמידות הבינונית והנטיה להברקות. ולמרות זאת אני מוכנה לסלוח לו ולהתמודד עם החסרונות, כי אני מאוד אוהבת את מראה "פורצלן" שהוא נותן לעור שלי בזכות הגימור הטבעי.
עוד סקירה של המייק אפ תוכלו למצוא בבלוג של דנרה.

הסומק שכיכב על הלחיים שלי בחודש האחרון (ולמען האמת עדיין ממשיך) הוא Supercontinental של MAC שיצא בקולקציית Styleseeker.
לא מדובר בגוון נדיר, אלא בדיוק ההיפך. מדובר ב"קרוב משפחה" של Coralista מבית Benefit, ה-"Orgazm" המפורסם של Nars ודומיהם.
אז למה אני כל כך אוהבת אותו? כי הסמקים מהסוג הזה הם המחמיאים ביותר בעיני ומשתלבים מאוד יפה בכל מראה איפור. יש לי חולשה גדולה לסמקים בגוונים הקורליים ואני חושבת שאף פעם לא ימאס לי מהם.
"Supercontinental" מגיע במרקם Satin, שאמנם נראה קצת שימרי, אבל מתקבל בצורה מאוד טבעית על הלחיים, לא נוצץ ולא מבריק מידי, נותן הסמקה מאוד "בריאה" וטבעית.

קרם ידיים הוא אחד המוצרים שנמצאים אצלי בשימוש יומיומי ואני תמיד שמחה לגלות עוד קרמים טובים ומוצלחים.
חברת "Yes To Carrots" הישראלית, שפעם מוצרי היו נפוצים כאן בחנויות שמשווקות את מוצרי ים המלח במחירים מאוד נוחים, כבר הפסיקה לשווק כאן ופנתה לשוק האמריקאי והאירופאי. כרגע ניתן להשיג אותם באתר ASOS, בדיוטי פרי או בחו"ל. ניסיתי די הרבה מהמוצרים שלהם, חלקם היו טובים, חלקם פחות וחלקם היו מעולים. בגלל שמדובר במותג שמתמחה במוצרים ממרכיבים טבעיים וגם מתחמחר אותם בצורה הוגנת ונגישה לכל כיס, אני מאוד מחבבת אותו ויש לי חיבה מיוחדת אליו.
פריטים מסויימים עדיין ניתן למצוא בחנויות מסויימות בארץ וכך קרה שנתקלתי בסטנד של המותג בחנות שנמצאת בדרך לים המלח. קרם הידיים מסדרת "Yes To Tomatoes" נרכש ללא היסוס במחיר מצחיק של 15 ש"ח!
מדובר באחד הקרמים הטובים שניסיתי עד עכשיו! המרקם שלו קליל ולא שמנוני, הוא מרכך את העור וההשפעה שלו מורגשת לאורך הזמן, ללא תחושה דביקה. הריח שלו מינורי, למרות שתוספת בישום כן מופיעה ברשימת המרכיבים.
קרם מומלץ בחום, אחד הטובים שיש!

בגזרת הלקים, עדיין לא החלטתי אם עדיין בא לי להמשיך עם הגוונים הבוהקים והצבעוניים ששלטו בקיץ או לעבור לגוונים הכהים והמושחרים שאני כל כך נהנית מהם בסתיו ובחורף. כרגע אני נעה בין קיצוניות אחת לשניה.
לק ורוד נאוני "Va Va Voom" של Orly הוא אחד האהובים עלי באוסף, ורוד ברבי בולט ובוהק.אני מאוד נהנית ממנו, במיוחד בפדיקור.

 "Every Month is Oktoberfest" של OPI הוא אחת הרכישות האחרונות שלי, שיצא במסגרת קולקציית הסתיו של המותג. פוסט נפרד איתו יעלה ממש בקרוב. לק "ערפדי" מושחר כלבבי, מושלם!

עד כאן המוצרים שכיכבו אצלי בספטמבר! כרגיל, אתן מוזמנות לשתף ולהמליץ על המוצרים המנצחים שלכן בתוקפה הזאת!

17 תגובות

  1. הצלליות קרם של קטריס ואסנס מעלפות. חייבת להתחיל להשתמש בשלי.
    גם אני אוהבת מאוד את איילנרים ג'ל של בובי. הגוון שבחרת מצוין!
    אם היית צריכה - לאנז'רי או הלטי מיקס סרום? יש הבדל ביניהם?

    השבמחק
    תשובות
    1. לגבי ההבדל בין המייק אפים, אם מתעלמים לרגע מעניין "היוקרה", הביצועים שלהם די דומים. הגוונים של בורז'ואה קצת יותר ניטרליים לדעתי ולגרלן יש נטיה קלה לורוד שבסה"כ לא מפריעה לי. באופן עקרוני אני מעדיפה את גרלן, במידה ויש אותו במחיר טוב, כי הוא יותר "מרגש" ויותר כיף לי לשלוף אותו מהמגירה, סוג של פינוק. הבורז'ואה היא האופציה הנגישה יותר, אבל אם כבר לבחור, הייתי חוזרת שוב ל-Healthy Mix הרגיל מאשר לסרום.

      מחק
  2. http://www.deadseashop.co.il/heb/lego_tree.php?instance_id=4&actions=list&id=161
    אני קונה את המוצרים של yes to כאן כבר הרבה זמן

    השבמחק
  3. האייליינר של בובי נראה מדהים!
    כנ"ל הלק של OPI. אני הכי לא בקטע של בורדואים והוא ממש שבה את לבי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מעולה! היו גם עוד כמה גוונים שימריים דומים ששמתי עליהם עין.
      הלק של OPI מעלף, הוא גם רק נראה בורדו בבקבוק. את תראי בתמונות שלו על הציפורניים שהוא הרבה יותר סגול ממה שחושבים.

      מחק
  4. איפה קונים מוצרים של קטריס?

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי רק בחו"ל, בגרמניה ובעוד כמה ארצות באירופה. אפשר לבדוק בדיוק באתר שלהם.

      מחק
  5. טוב, בואי נתחיל מזה שמגזיני האופנה מחו"ל הם בחירה מעולה כל חודש, אני קבוע עוברת על שניים לפחות. גיליונות ספטמבר זה מאסט!
    וסליחה, מה זה האייליינר ההורס הזה של בובי?? אני מתה על איפור ירוק כידוע, יידגם בהקדם!
    והלנז'רי מייק אפ נדיר, כן, נדיר!

    השבמחק
  6. האייליינר של בובי בגוון הורס! ממש ממש וואו :) בחירה מצויינת.הסומק של מאק גם הוא נראה טוב , גוון רגוע ועם זאת נראה עם נוכחות.
    ואת המגזינים של חו"ל אני נורא אוהבת :) כיף תמיד לדפדף בהם.
    בחירות איכותיות כרגיל!

    השבמחק
  7. וואוו האייליינר של בובי בראון..או מיי גוד כמה שהוא יפה !!
    אני ממש רוצה את הלנז'רי של גרלן אבל לצערי לא מצאתי גוון שמתאים לי וזה יחכה עד לנסיעתי לחו"ל בתקווה שאמצא שם.
    אמא שלי חזרה מים המלח לפני כשנתיים עם חמאת גוף בריח עדין ומדהים של "Yes To Carrots" שרכשה שם באחת החנויות. היתה תקופה שחיפשתי אותו בכל מיני חנויות עד שהתייאשתי.. מסקרן אותי אם לקרם ידיים יש ריח זהה לחמאה ההיא ואם יש דרך להשיגו מבלי לרדת עד למקום הנמוך בעולם ;)

    השבמחק
  8. מקסים! התאהבתי באופי. ואת יש סו קרוטס אני מכירה ממזמן, נראה שבזמן האחרון המוצרים בכל מקום :)
    ובלי קשר לפוסט הספציפי הזה - כמה את יפה!!!

    השבמחק
  9. כמה דברים יפים בפוסט אחד, את תמיד עושה חשק =)
    האיליינר מיוחד ויפה, והצללית קרם היותר מושחרת... איזו היא מבין השתיים? הקליטה שלי איטית הבוקר... היא ממש יפה!

    השבמחק
  10. פוסט מקסים! האייליינר הזה משגע וצללית הקרם של קטריס כל כך יפה! חברה שלי בדיוק נמצאת בגרמניה וציידתי אותה בתמונות של הצלליות האלו בדיוק! נקווה שתמצא בשבילי :).

    השבמחק
  11. הג'ל ליינר הירוק של בובי בראון לגמרי עשה לי את זה.

    חבל שאת המוצרים של yes to כבר קשה מאוד למצוא בארץ :/

    השבמחק
  12. כרגיל, הבחירות שלך מעולות.
    הסומק של מאק ניראה טוב! אני חושבת שראיתי אותך איתו ואם כן אז הוא מאד מחמיא לך. זה בדיוק מסוג הגוונים שמתלבשים עלייך מושלם.
    את הצלליות של מייבלין באמת שהיללתי מספיק. רק חבל לי שלארץ הגיעו הגוונים ה"משעממים" יחסית, בעוד שבחו"ל יש אותן בגונים מאד מעניינים.
    אייליינר ג'ל ירוק? אליי בבקשה! אני אוהבת אייליינרים ג'ל צבעוניים :-)

    השבמחק
  13. פשי... ספטמבר.. זה רק גורם לי לחשוב כמה זמן לא הייתי ממש בבלוגיה :D
    לא זוכרת להגיד לך אם ספטמבר היה מעצבן, יש לי הרגשה שכן! חחחח
    לא ידעתי שבקיץ היה טרנדי זהב וברונזה, וזה מאוד משעשע כי אני עדיין תקועה ב"טרנד" הזה מבלי לדעת שנכנסתי אליו :D
    אני לא מצליחה באמת להרגיש את הסתיו, למרות שקריר לי בטיולי ערב של אריק שגם כשהם ב 18 בערב ולא ב 1 בלילה כמו בקיץ ממש קריר ונעים.
    אבל כיוון שאני לאו דווקא מאופרת בטיול הלילי איתו ואני בטח לא הולכת להתאפר בשביל לטייל איתו - אני עדיין תקועה בקיץ.

    יש לי בדיוק צללית אחת אפורה / מטאלית, אולי אני אצליח לחשוב מה אני יכולה לעשות איתה.. כי כל מחשבה על לשלב אותה לא עובדת לי..
    הצעות? (למי שאין צלליות בגוון בז' :P)

    אהבתי מאוד את האייליינר הירוק, מזכיר לי איזשהו ליינר שהיה אצלי תקופה של אליזבת ארדן. אבל זה של בובי נראה הרבה יותר עשיר ממנו.

    הסומק מעלף! רק לאחרונה למדתי להעריך סמקים אפרסקיים ובעצם יש לי רק אחד כזה.. אבל מתחשק לי קצת לרענן :)

    לא יצא לי להתנסות במוצרים של YES TO אבל כן יש לי תחושה שנתקלתי בעוד אתר שמוכר אותם במחירים נוחים.. אנסה להזכר..

    שילוב מעניין בין שני לקים. אני משערת שזה גם התחושה הכללית, בין קיץ לחורף.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.