SLIDER

MAC Heavenly Creature

בתחילת השבוע השיקו ב-MAC את הקולקציה המינרלית השנתית "Heavenly Creature" ובתור חובבת הז'אנר מאוד חיכיתי לבואה.
אם בשנה שעברה היו אלה אבני חן, השנה כל המוצרים עוצבו בהשראת החלל וכוכבי הלכת. אם לשפוט רק מהבחינה החיצונית, הייתי שמחה לאמץ את כל הקולקציה כי הצלליות, הסמקים וה-MSF נראים מהממם ומאוד אטרקטיביים בעיני. לאחרונה הקולקציות החדשות של MAC לא ממש עניינו אותי ופסחתי על רובן, אבל הפעם הייתי חייבת לבדוק את הקולקציה מקרוב ובסופו של דבר גם התחדשתי בכמה מוצרים ממנה ולכן החלטתי לכתוב על ההתרשמות שלי וגם להראות לכן את הקניות.
אחד ממוצרי האיפור האהובים עלי ואחד שאני אף פעם לא שובעת ממנו הוא הצללית. לא משנה כמה כבר יש לי באוסף, תמיד בא לי עוד ותמיד אמצא גוון או גימור שעדיין אין לי. הצלליות האפויות תמיד נראות בעיני אטרקטיביות במיוחד וב-MAC כנראה מכירים את החולשות של המכורה המצויה וכל פעם מחדש מפציעים עם עיצובים חדשים. 
כאמור, השנה עיצבו את המוצרים האפויים בהשראת כוכבי הלכת ובגזרת הצלליות קיבלנו 9 גוונים. בחנתי את כולם ובסופו של דבר גם קניתי 2 מהם. באופן כללי, התלהבתי יותר מהמראה החיצוני של הצלליות מאשר מהגוון שלהן בפועל, כי אחרי הערבוב של כל הגוונים הצבע שמתקבל לא תמיד תואם את מה שהיינו מצפות ממנו.
גם מבחינת המרקם, לא כולן זהות וחלקן התקבלו עם גימור שימרי פנינתי וחלקן היו גליטריות ומתפוררות. לדוגמא, Invincible Light מתקבלת בגוון כמעט לבן ומאוד שימרי וטיפה מתפוררת (קליק לסווטצ') ולא נראית לי פרקטית כל כך אפילו בתור צללית להארות. Magnetic Attraction יפיפיה ומתקבלת בגוון כתום ורדרד מטאלי, אבל לא מספיק פיגמנטית לטעמי וגם די גליטרית.
אחת התלליות ההכי מוצלחות בעיני היא Universal Appeal, כי היא פיגמנטית והמרקם שלה מעולה, אבל בסופו של דבר ויתרתי עליה כי הגוון שמתקבל אחרי הערבוב נראה פשוט חום-ברונזה די כהה, ללא עומק או דואו-כרומיות כלשהי. יכול להיות שבמשחק בין החלקים השונים של הצללית היה ניתן להוציא ממנה גם גוונים של סגול, אבל למי יש כוח...
השניה היא Neo Nebula הסגולה, שגם היא הייתה פיגמנטית ונוחה להנחה וטישטוש, אבל פחות התאימה לגוון העור שלי ולדעתי תיראה נפלא על עור שחום יותר ותחמיא מאוד לעיניים חומות.
לסווטצ'ים של כל הצלליות תקליקו כאן.

ה-2 שלקחתי איתי הביתה היו: Aurora ו-Earthly.
MAC "Earthly" Mineralize eyeshadow
לא מדובר בגוון מרגש או מחדש, בסה"כ אחרי הערבוב של הגוונים מתקבל גוון חום-taupe "קר" עם גימור שימרי שמאוד נוח להנחה וטישטוש.
בתור חובבת ידועה של גוונים טבעיים וטאופיים (בסגנון של Patina או Satin Taupe של MAC) נורא אהבתי אותה והיא משמשת אותי כרגע ביומיום לאיפורים קלילים ומהירים מהסוג של צללית אחת על כל העפעף ואיילינר מודגש.
MAC "Aurora" Mineralize Eyeshadow
גם "Aurora" מתקבלת בגוון חום לאחר הערבוב, אבל הפעם חום ברונזה "חם" עם רמז קלילי לורוד. הפעם במקום הסווטצ'ים צילמתי לכן את מראה איפור העיניים שעשיתי איתה כמה ימים ברציפות.
הנחתי את "Aurora" על כל העפעף העליון עד הקפל וגם בעפעף התחתון בעזרת מברשת רטובה (אני משתמשת בספריי מים טרמליים) כדי לקבל פיגמנט יותר חזק ורווי. בקפל טישטשתי עם צללית חומה בגימור מאט "Mystery" של MAC. האיילינר - ג'ל "Deep Brown" של קליניק. על המסקרה שמככבת כאן בתמונות ומצליחה לעצבן אותי כל יום מחדש אני אדבר בפוסט נפרד.

המוצר הבא הוא ה-Mineralize Skin Finish
4 ה-MSF (פודרות מינרליות להארה/הדגשה) הגיעו הפעם בגוונים די דומיננטיים. אחרי שבחנתי את כולן, גיליתי שמעבר לפיגמנט הדי חזק שלהן, הן מאוד שימריות ויראו קצת גסות מידי בתור מוצר הארה ונוצצות מידי כדי לשמש בתור סומק. ויתרתי עליהם כי זה מוצר לא פרקטי לחלוטין עבורי.
לסקירה וסווטצ'ים של כולם תקליקו כאן.

הסמקים הגיעו גם הם בשלל עיצובים וערבובים מעניינים
גם במקרה של הסמקים, רובם התגלו כשימריים מידי לטעמי. "Solar Ray" הגיעו בגוונן אפרסקי יפיפה, אך עם מרקם מתפורר ומנצנץ מאוד. את אותו הדבר אפשר להגיד גם על "Ring of Saturn" שמנצח מבחינת הגוון אבל מפסיד עם פיגמנט טיפה דליל ומרקם שימרי למדי. ל-"Stratus" יש מרקם טוב וגוון יפיפה שיתאים נפלא לגווני עור כהים יותר משלי. 
המנצח הגדול שלי בקטגוריית הסמקים הוא "Supernova".
הוא נראה קצת מרתיע, אבל מדובר בסומק בגוון פוקסיה יפיפה ומרקם סאטני וחלק, נטול נצנצים.
על עור בהיר כמו שלי נדרשת הנחה סופר זהירה, עדיף בעזרת מברשת דו-פייברית (187 של MAC או F50 של סיגמה במקרה שלי) כדי לקבל שטיפה עדינה של צבע על הלחיים. על גוון עור כהה יותר הוא יראה עוד יותר יפה לדעתי ויתן הסמקה יותר טבעית ו"בריאה".
לסווטצ'ים וסקירה של הסמקים תקליקו כאן.

השפתונים והגלוסים לא הלהיבו אותי במיוחד.
רוב השפתונים מגיעים בגימור lustre העדין ולא מאוד פיגמנטיים אלא נותנים שטיפה עדינה של צבע שבקושי רואים על השפתיים. לדעתי הגוון יעלם לגמרי על בעלות שפתיים פיגמנטיות באופן טבעי. "Pleasureseeker" מגיע במרקם Glaze, שעוד יותר דליל בפיגמנט ונראה כמו באלם שקוף על השפתיים. היחיד שנראה אטרקטיבי בעיני הוא ה-Fire Sign, שמגיע במרקם lustre וגוון אדום עם תת-גוון ורוד שנראה מאוד עסיסי ו-"טעים" על השפתיים וללא ספק יכול להיות אדום מאוד "לביש" לכל מי שחוששת משפתונים דומיננטיים כמוני.
לסווטצ'ים תקליקו כאן.
לומר את האמת, הגלוסים לא עניינו אותי במיוחד. הסיבה הראשונה היא שאני לא אוהבת להשתמש באף גלוס בקיץ ומעדיפה בהרבה את השפתונים שלי, רצוי מהסוג העמיד והגלוס היחיד שמלווה אותי הקיץ הוא הסטיין האהוב של YSL. הסיבה השניה היא שלמרות הגוונים היפים שהביאו לנו בקולקציה הנוכחית, לא מצאתי בהם שום דבר מרגש או מחדש. דילגתי עליהם ללא שום חרטה.
לסווטצ'ים תקליקו כאן.

לסיכום, מדובר ללא ספק בקולקציה גדולה עם מבחר נאה של מוצרים בעיצובים מרהיבים. לא כל המוצרים מוצלחים ופיגמנטיים כמו שהם נראים באריזות וזהו לטעמי אחד החסרונות הבולטים שלהם. אהבתי את מבחר הגוונים של המוצרים האפויים (הצלליות, הסמקים וה-MSF) אבל הייתי שמחה לראות בהם פחות שימר וחתיכות של גליטר שמניסיוני קצת קשים לעבודה וקל להגיע איתם למראה הנוצץ והמוגזם. באופן כללי, הייתי אומרת שהקולקציה המינרלית "Semi Precious" שראינו בקיץ שעבר הייתה יותר מוצלחת מאשר הנוכחית. 


מה דעתכן על "Heavenly Creature"? כבר בחנתן את הקולקציה מקרוב? איזה מוצר הוא הפייבוריט שלכן ואיזה מאכזב ביותר? שתפו בתגובות!

14 תגובות

  1. דנה - שיק שק שוק21.7.2012, 21:25

    נהניתי מאד מהסקירה המקיפה שלך, גם איך שהתאפרת בעיניים - מאד, מאד יפה, עדין וטבעי. אני באופן אישי לא חסידה של מוצרים אפויים. הם תמיד מרגישים לי יותר מידי גליטריים, מנצנצים ונסדקים, זה לא משהו שאני אוהבת במיוחד. בכל זאת, מכל הסווצ'ים של הצלליות הכי התחברתי לורדרדה אני חושבת שהיא נקראת neo nabula או משהו כזה. השבוע הייתי במאק ונתנו לי לנסות ליפסטיק חדש שיצא (אולי מדובר על אותה קולקציה), התחושה שלי הייתה בדיוק מה שתיארת הייתי רחוקה מלהתלהב.

    השבמחק
    תשובות
    1. ברוכה באה!
      תודה רבה, שמחה לשמוע שאהבת! לדעתי את המוצרים האפויים או שאוהבים או שלא, אין באמצע.
      בסה"כ הקולקציה הייתה מרגשת יותר בתמונות הפרומו מאשר בפועל, קצת מבאס האמת.

      מחק
  2. האמת זו קולקציה די זניחה לדעתי. העיצוב מהמם, אבל הביצועים בפועל לא ניראים מלהיבים וכך גם הגוונים. מהרכישות שעשית התלהבתי מהסומק שנראה בגוון שאני אוהבת. ובכ"ז, לא חושבת שארוץ לרכוש אותו....
    בהחלט לחובבות הז'אנר בלבד.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש חיכיתי לקולקציה הזאת ואכן מבחינת הביצועים היא די איכזבה. הסומק מהממם! הוא נרכש במקור למזוודת האיפור, אבל כרגע אני משתמשת בו כמעט על בסיס יומי :)

      מחק
  3. רעיון מעולה אבל המוצרים באמת משעממים ולא מרגשים.
    לקחתי ב-B2M שפתון FIRE SIGN והוא מהמם אם כי לא מאוד ייחודי וקרוב לסינדי המוגבל אבל כפי שאת יודעת את לאסטרים אני אוהבת.
    מחכה לקולקציות אחרות!

    השבמחק
  4. איזה מראה איפור יפה עשית! הסומק הזה נראה ממש מפחיד :).
    הדבר היחיד שקניתי מהקולקצייה נקנה ע"י אחי בהונג קונג כמתנה - הוא קנה לי את הצללית הסגולה! מקווה שהיא לא תאכזב...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      הסומק אכן נראה מפחיד, אבל בפועל הוא דווקא מאוד לביש והשתמשתי בו לא מעט בתקופה האחרונה.
      אני זממתי על הצללית הסגולה, אבל בסוף ויתרתי כי אני פחות משתמשת בגוונים האלו.

      מחק
  5. ראיתי את הקולקציה בחנות, העברתי אצבע פה ושם ולא התלהבתי מי יודע מה
    מאוד נחמד להסתכל אבל לא לקנות
    מה שבטוח את יודעת להתאפשר מאוד יפה בכל סוג של צללית

    השבמחק
    תשובות
    1. בגזרת הצלליות היו כמה שהוציאו פיגמנט טוב והיטשטשו טוב, הבעיה היא שהגוונים לא מספיק מיוחדים. אלו שלקחתי גם לא מקוריים במיוחד, אבל מאוד פרקטיים לי ליומיום, כך שלא אכפת לי :). שאר הקולקציה קצת פחות "לבישה" ממה שציפיתי, כי הכל מלא בשימר נוצץ.

      תודה :)

      מחק
  6. העיצוב של הקולקציה הזו כל פעם גורר אצלי "וואו".
    מעבר - הצלליות שבחרת הן גם הפייבריטיות שלי (וגם הסומק).
    גם חולשתינו לצלליות משותפת.
    והאיפור עלייך כ"כ עדין ויפה!

    השבמחק
    תשובות
    1. מאק ללא ספק יודעים לעשות לנו חלושעס עם העיצובים שלהם והקולקציות המינרליות הן האטרקטיביות ביותר בעיני.
      אני חושבת שאהבנו את אותם המוצרים כי הם הכי פרקטיים. וכן, אני הכי מכורה לצלליות :)

      מחק
  7. לאחרונה אני לגמרי לא עוקבת אחרי קולקציות של מאק. אבל זו כמובן הגיעה לשדה הראיה שלי עם העיצובים המעלפים של הצלליות/סמקים/MSF
    מה שכן, אני לא אוהבת את המרקם והפיגמנט של המוצרים האלה. נכון שמידי פעם יש כאלה שבאמת פיגמנטיים, אבל הרבה די מאכזבים (שלא לדבר על כמה טמפטליה קטלה אותם חחח). וגם איכשהו עם העיצוב המהמם להרגשתי בסופו של דבר מתקבל גוון די "רגיל". לא שהוא לא יפה, אבל כל ה"ברדק" צבע הזה בשביל לקבל בסוף חום/טאופ?
    אולי זה נועד לכאלו שהן לא נועזות בגוונים שהן בוחרות בהן ואז זה מרגיש להן נועז :D
    האיפור שעשית עם שתי הצלליות עדין ויפיפה! אבל לפחות עבורי, בטח כשצריך להשתמש במברשת רטובה - בלתי מתקבל על הדעת.
    אבל הכי חשוב - תתחדשי ותהני! :) אני סתם קוטרית מאק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני די עוקבת אחרי הקולקציות שלהם, אבל "מסננת" חלק גדול מהן, כי המגמה היא שאם כבר קונים מוצרים חדשים, הם חייבים להיות שימושיים, אחרת חבל על הכסף.
      הקולקציות המינרליות הן ללא ספק המגניבות ביותר ואני מסכימה שהרבה פעמים התוצאה בפועל, לעומת היופי של המוצרים, קצת מאכזבת.

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.