SLIDER

הכוכבים של יוני

אמנם באיחור אופנתי (אבל יש לי תירוצים מוצדקים), קבלו את הכוכבים של חודש יוני!

קיץ הוא עונת הכפכפים והסנדלים, לכן יותר מבכל עונה אחרת חשוב לטפח ולהציג לראווה כפות רגליים חלקות ואסתטיות והלק האופנתי במקרה הזה הוא רק בונוס כיפי. לכל אחת יש את שיגרת הטיפוח משלה: חלק מסתפקות בפדיקור הביתי המינימלי ולא זקוקות לטיפולים מיוחדים כדי להגיע לתוצאה הרצויה וחלק פוקדות את מכוני היופי ומקפידות על פדיקור מלא על בסיס קבוע. אני חושבת שאחד המוצרים שמשותף שתי הקבוצות הוא קרם הרגליים שעוזר לנו על שימור המראה המטופח של כפות הרגליים.

כשאני בוחרת את קרם הרגליים שלי אני מחפשת 3 דברים: שיהיה לו מרקם עשיר, שיראה ביצועים טובים וישאיר את העור רך וחלק וגם שלא יעלה הרבה. נכון להיום נמצא בידיי המוצר המושלם עבורי: קרם רגליים "רימונים" של Frulatte.
אחרי הניסיון המעולה עם קרמי הידיים של פרולטה הייתי חייבת לנסות גם את הקרם הזה, שמיועד לעור קשה וגס. מאז כבר הספקתי לרכוש אותו פעמיים ועוד מעט תהיה גם הפעם השלישית כי הוא פשוט מעולה.
יש לו מרקם כבד ושמן כאשר ברגע שהקרם מונח על העור נספג באופן חלקי בלבד והנוכחות שלו מורגשת לאורך זמן. אני משתמשת בו אך ורק לפני השינה ומתעוררת עם כפות רגליים חלקות ונעימות למגע כאשר השומניות של הקרם כבר נעלמת. הוא עובד מצויין עבורי כי אני רואה ומרגישה את השפעתו אחרי כל שימוש.
בין המרכיבים ניתן למצוא את שמן קוקוס וחמאת שיאה שידועים בתור מלחלחים מעולים ממקור טבעי, תמצית רימונים ונענע שמעניקים תחושת ריענון. הריח של הקרם די דומיננטי ולצד ניחוח פירותי ומאוד מתוק מרגישים גם את ריח המנטה.
המחיר: כ-20 ש"ח, תלוי איפה קונים. את רוב המוצרים של פרולטה אני קונה דווקא בסופר "חצי חינם". ניתן למצוא אותם גם ברשת ניו פארם.

בנסיעה האחרונה לחו"ל לקחתי איתי כמות מאוד מצומצמת של מוצרי איפור וטיפוח. החלותי שבמקום לסחוב כמות לא הגיונית של מוצרים שאני עלולה לקחת אם לא אשלוט בעצמי, עדיף להצטייד במינימום של המינימום ואת מה שחסר לקנות בחנויות המקומיות. מרוב שניסיתי לצמצם, הגעתי לשדה התעופה ונזכרתי שלא לקחתי איתי שום מסיר איפור פנים. בדיוטי פרי נמצא הפתרון המהיר והחסכוני: מגבונים להסרת האיפור של "Pure Body" המעולים, ששימשו אותי במשך כל הנסיעה וגם לריענון במהלך הטיסות. חבילה 1 עלתה 3$.
ראיתי כי טוב וכשחזרתי לארץ חיפשתי חלופה לא יקרה למגבונים שכל כך אהבתי. הלכתי על האופציה הזולה והנגישה: מגבונים להסרת האיפור של Life באריזה הורודה. שילמתי 9 ש"ח עבור חבילה 1 ואחרי ניסיון מוצלח איתם הצטיידתי בכמות מכובדת שלהם.
בגדול אני לא משתמשת במגבונים האלו על בסיס קבוע ומעדיפה את סבון הפנים שלי של ניוטרוג'ינה שעושה עבודה נפלאה ומצליח להסיר את כל האיפור מבלי להשאיר טיפה ממנו. הם משמשים אותי בעיקר כשאני חייבת להסיר את האיפור במהירות או מתעצלת לשטוף את הפנים (גם זה קורה, אין מה לעשות) וגם נמצאים באופן קבוע במזוודת האיפור שלי (החודש אני מסיימת את הלימודים!).
אחרי הסניון המעולה שלי עם 2 הסוגים גיליתי שלמעשה זה אותו המוצר, שמיוצר ע"י אותו היצרן והמרכיבים זהים. הדבר היחיד ששונה ביניהם הוא הריח.

החודש חברת Clarins יצאה במבצע של ערכות ההתנסות שכללו 3 מוצרי פנים והגיעו בוריאציות שונות כאשר בכל אחת מוצרים שמתאימים לגיל ספציפי (מגיל 20 עד גיל 50). העלות של הערכה 40 ש"ח וזאת הייתה הזדמנות נהדרת להתנסות במוצרי המותג (כי כידוע דוגמיות זה מצרך נדיר בארצנו ותמורת התנסות במוצר עדיף כבר לשלם סכום סביר מאשר לחכות למשיח או להוציא סכום לא מבוטל על מוצר בגודל מלא ולהסתכן באכזבה).
בערכה שלי, שמיועדת לגיל 30, היו קרם יום Multi Active, קרם לילה Multi Active night ו-Beauty Flash Balm.
קרם היום, שמיועד לכל סוגי העור, לא הרשים אותי במיוחד. אמנם הוא מאוד נעים ומשאיר את העור חלק למגע, אבל מצד שני קצת כבד מידי, במיוחד בקיץ ולא הרגשתי שהוא עושה משהו שקרמים אחרים שניסיתי עד עכשיו לא עושים.
Beauty Flash Balm הוא אחד המוצרים של קרלנס שיש סביבו המון הייפ והתלהבות. אחרי בדיקה קצרה ברשת גיליתי שיש לו 2 שימושים. הראשון הוא בתור מסכה, כאשר אמורים להניח שכבה נדיבה על עור הפנים ולהשאיר למשך 10-15 דקות. השימוש השני הוא בתור פריימר, כאשר מניחים שכבה דקה ואז ממשיכים עם המייק אפ הרגיל שלנו. המוצר מבטיח לגרום לעור להיראות מואר ומוצק יותר ברגע. אני מודה, לא ממש הבנתי על מה המהומה ואם מישהי יודעת אני אשמח שתסביר לי. עד עכשיו ניסיתי אותו בתור פריימר בלבד ולא הבחנתי בשום הבדל איתו או בלעדיו.
הכוכב האמיתי שלי כאן הוא קרם הלילה "Multi Active! כל ערב, אחרי ניקוי יסודי של עור הפנים אני מניחה שכבה דקה ממנו והעור מרגיש נהדר. גם בבוקר שלמחרת, העור עדיין רך ונעים ומרגיש מעולה. אם לא המחיר המוגזם שלו (בסביבות 300 ש"ח ל-50 מ"ל) הייתי מאמצת אותו בשמחה למוצרי הטיפוח הקבועים שלי.

הכוכב הבא הוא קרם גוף שכיכב אצלי כמעט כל החודש והולך להיגמר ממש אוטוטו: "Body Lotion" בניחוח פרחי הדרים של Lavidoמותג ישראלי שמתמחה בקוסמטיקה טבעית ואורגנית. 
ההיכרות שלי עם המותג התחילה לגמרי במקרה, אחרי שקיבלתי את הקרם הזה יחד עם קרם פנים "רימונים" מבן זוגי, שלגמרי הפתיע אותי כי יחסיו עם מוצרי הטיפוח מסתכמים בקרם גילוח והוא קלע בדיוק לטעם שלי.
כמו שכבר כתבתי בעבר, אני מאוד אוהבת מוצרי טיפוח שמכילים מרכיבים טבעיים ובלבידו גיליתי עולם שלם של כאלה. הקרם שבידי מבוסס על חמאת שיאה ושמנים מגוונים שבהנחה על העור נמסים לתוכו ומשאירים את העור חלק ומלוחח. המרקם של הקרם די עשיר, אבל נמרח בקלות והנוכחות שלו מורגשת לאורך הזמן. מי שאוהבת את קרם הגוף שלה קליל ונספג תוך כמה דקות מבלי להשאיר זכר, הקרם הזה לא בשבילה.
גולת הכותרת כאן היא הניחוח. לקרם יש ריח דומיננטי של הדרים שגם נשאר על הגוף לאורך הזמן, ואני לא מדברת על הריחות המתקתקים הקוסמטיים שאנחנו מכירות אלא בריח הדרים של ממש. דמיינו שאתן לוקחות קליפות של תפוז וסוחטות  אותן עם הידיים, הריח שישאר הוא חמצמצץ עם רמז של מרירות. אני מתה עליו!
לאחרונה לבידו עברו שינוי ומיתוג מחדש, לכן את הקרם הזה ואת שאר המוצרים שלהם תוכלו למצוא כעת באריזות החדשות כפי שמופיעות באתר של המותג.
המחיר: 60 ש"ח ל-120 ש"ח או 90 ש"ח ל-250 מ"ל.

נעבור למוצרי האיפור!
השפתון הבא נמצא בתיק האיפור שלי במשך יותר משבועיים ואני מאוד נהנית ממנו: "Dating Coral" מסדרת Caresse של לוריאל.
"Caresse" בתרגום מצרפתית זה "ליטוף" וכך גם סדרת השפתונים הזאת של לוריאל מבטיחה לנו שפתון במרקם קליל ש"מלטף" את השפתיים, מוסיף להן גוון עדין עם ברק עסיסי. נשמע מפתה?
אחרי הניסיון המוצלח עם ה-lip butters, המוצר המקביל של רבלון, הייתי סקרנית לבדוק את הגרסה של לוריאל. אני חייבת להודות שאני לא מתה על האריזה השקופה שלהם. היא נראית לי קצת זולה (מידי) והסגירה שלה קצת מעצבנת. אם אתעלם רגע מהמראה החיצוני, אני ממש אוהבת את השפתון הזה. עדיין לא החלטתי מי מנצח בקטגוריה הזאת של השפתונים, לוריאל או רבלון, אבל "Dating Coral" ללא ספק היה אחד הפייבוריטים הבולטים שלי החודש.
מבחינת הגוון הלכתי על בטוח, קורלי עדין שנראה עלי מאוד טבעי ורק מוסיף קצת צבע לשפתיי החיוורות. מסוג הגוונים שאני נצמדת אליהם לאורך הזמן והם הכי שימושיים עבורי ומשתלבים עם כל מראה איפור.
המרקם שלו אכן קליל וההנחה כיפית ונעימה. למרות שמכל מה שנכתב עליו יכול להישמע שהשפתון גם מלחח את השפתיים, הוא לא עושה את זה. במקרה שלי התוצאה היא כמו אחרי שימוש בכל שפתון אחר, אבל במקרים אחרים (כמו אצל ישראלה לדוגמא) יכול לעשות אפילו את ההיפך.
שורה תחתונה: בעיני Caresse היא סדרת שפתונים מעולה, עם מבחר יפה של גוונים שתתאים למי שמחפשת שפתון שנראה עסיסי ו"טעים" על השפתיים. "Dating Coral" הוא אחד הגוונים העדינים היפים בעיני שישתלב נפלא עם כל גוון העור והכי פרקטי שיש.
את השפתון שלי קניתי ב-50 ש"ח (מחיר מבצע).

יש לי לא מעט צלליות וכמעט כל יום אני מתאפרת בגוונים שונים. לאחרונה שמתי לב שאמנם אני נוהגת לגוון באיפורי העיניים שלי, אבל יש צלליות מסויימות שאני יכולה להשתמש בהן כמה ימים רצוף בשילוב עם גוונים שונים. זה קורה לי הרבה עם הצללית "Lucky Penny" של קליניק שכיכבה אצלי רוב החודש.
על הרומן שלי עם מוצרי קליניק כבר דיברתי כאן והצללית הזאת שייכת לתקופת ההתלהבות שלי מהמותג. לא ניסיתי הרבה מוצרי איפור שלהם, אבל מאלו שכן כמעט אף פעם לא התאכזבתי.
"Lucky Penny" שייכת לסדרת הצלליות Color Surge בגימור Super Shimmer. יש לה מרקם מאוד עשיר שמרגיש כמעט קרמי במגע והיא סופר פיגמנטית. הגוון שלה הוא ורוד עתיק בהיר עם גימור שמתקבל כמעט מטאלי על העפעף. היא מסוג הצלליות שיפות solo וככל שמשלבים איתה יותר גוונים כך פחות רואים את היופי שלה. היא משמשת אותי לאיפור עיניים זריז שבו אני מניחה את הצללית על כל העפעף הנע עד הקפל ומשם אני ממשיכה לטשטש עם צללית בגוון ניטרלי (לרוב חום) ובגימור מאט. העמידות מעולה והגוון לא דוהה במהלך היום (אני תמיד משתמשת בבסיס לצללית - פיינטפוט "Painterly" של MAC).
המחיר המלא בסביבות 130 ש"ח ל-2.2 גרם

צללית נוספת היא "Magnetic Coral" של לוריאל ששייכת לסדרת ה-"Color Infallible" המוצלחת של המותג שאני מגלה קצת באיחור.
הצללית שייכת לקולקציה החדשה "Electric" שנחתה לא מזמן בפארמים המקומיים. יש לי חיבה מיוחדת לצלליות בגוון הורוד בתקופה הזאת של השנה, לכן בחרתי ב-"Magnetic Coral" בתור תוספת מרעננת לאיפורים הניטרליים שאני נוהגת לעשות ביומיום. אני משתמשת בה בזהירות ובכמויות קטנות ובדרך כלל מניחה אותה במרכז העפעף הנע בטישטוש לכיוון חוצה. מאוד אוהבת את המרקם שלה ואת קלות העבודה איתה.
מחיר: 35 ש"ח (במבצע) והמחיר המלא עומד על כ-70 ש"ח.

אי אפשר לסיים את פוסט "הכוכבים" מבלי להזכיר את הלקים.
הראשון יהיה די מפתיע והוא "Halley's Comet" של Orly. לא חשבתי שהלק הזה אי פעם יגיע לפוסט המשבח שלי, אבל עובדה, הוא אחד הלקים שהכי עשו לי את זה החודש וגם זה שמשך הכי הרבה תשומת לב. הוא אחד הלקים המיוחדים שיש ברשותי ואחד מאלה שאני אוהבת "מרחוק" ומוציאה אותם מהמגירה רק במקרים בהם מתחשק לי לשים דווקא אותם (וזה לא קורה לעתים קרובות). זהו לק שהכי קל להלהיב או לזעזע איתו את הסובבים וזה מה שאני הכי אוהבת בו.
השני הוא המציאה שלי החודש והוא "Surf" של רבלון. הלק טרם כיכב בפוסט הנפרד שלו בבלוג, אבל אקדים ואומר שמרגע שראיתי אותו על המדף בסופר פארם אהבתי אותו נורא. מדובר בלק כחול "מלוכלך" בגימור קרמי, מיוחד במינו על רקע של הגוונים הנקיים והבוהקים של שולטים כאן בקיץ. אפשר להתווכח עד כמה הוא קיצי, אבל אני כל כך אוהבת אותו שלא ממש אכפת לי.
אלו היו כוכבי היוני שלי, ואם יש לכן מוצרים מומלצים שעשו לכן את החודש אתן כרגיל מוזמנות לשתף בתגובות!

18 תגובות

  1. לבידו נהדרים. יש לי שמן גוף שלהם שהוא כ"כ נעים, שגם בקיץ אני משתמשת בו

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם מאוד התחברתי למותג ומתכננת לנסות עוד מוצרים שלהם!

      מחק
  2. אלכס, הכתיבה שלך משתבחת מפוסט לפוסט, רהוטה וזורמת ואת בד"כ מלקטת כוכבים שווים :-) כייף להיכנס לפה. אוהבת את קרם הלילה של קלרינס, היה לי אותו פעם ולדעתי הוא מצוין לעומת זאת הביוטי פלאש באלם לא רע ותו לא....(אוהבת אותו יותר בתור מסיכה מאשר פריימר...בתור פריימר יכול להתאים אולי לנשים מבוגרות)גם אני לא מבינה את ההייפ סביבו. המולטי אקטיב דיי מתאים לעניות דעתי לעור טיפה בוגר משלך (35 עד 40, לי למשל הוא מעולה למרות שכבר עברתי את ה- 40 :-). ללבידו יש מוצרים לא רעים בכלל, חלקם אף מצוינים אם כי נראה לי שהם מפריזים מעט במינון הניחוח שלהם שלעתים מעט חזק לאף שלי, של האיש שלי(כבר העיר לי פעם אחרי שמרחתי את הקרם פצ'ולי לבנדר שלהם שהריח נעים אך חזק מדי) וגם של הילד (רק בן שלוש וחצי וכבר דעתן...כמו אמא שלו :-)ניסיתי גם את קרם הגוף פרחי הדרים כמו שלך והוא נהדר. הצלליות של קליניק ולוריאל מאוד יפות ואהבתי מאוד גם את הגוונים של הלקים של רבלון ואורלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע, תודה!
      אני ממש אוהבת את הקרם לילה של קלרינס. מבחינת קבוצת הגילאים, אני פחות מתייחסת לזה והעיקר שעושה את העבודה ומרגיש נעים על העור. רק המחיר שלו כואב ואחרי שתיגמר לי האספקה (קניתי 3 אריזות כאלו) אני לא מתכוונת להוציא 300 ש"ח בעבור הקרם אלא אם כן תהיה עליו הנחה ממש שווה. קצת הגזימו שם עם התימור לדעתי.
      הריח של בקרם באמת מאוד דומיננטי, אבל זה מה שאני בדרך כלל מחפשת בקרמים שלי. לריח של לבנדר או פצ'ולי אני לא כל כך מתחברת ומעדיפה ריחות פירותיים יותר.

      מחק
  3. קרם רגליים וקרם גוף נשמעים נפלא. אנסה בהזדמנות.
    את לקי פני יש לי ואת מזכירה לי שאני צריכה להשתמש בה לעתים קרובות יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם כל פעם שוכחת את קיומה של lucky penny וכל פעם מגלה אותה מחדש. היא מדהימה!

      מחק
  4. מגיע לך מזל טוב ענקי לסיום הלימודים!
    עכשיו אני מחכה לתמונות שלך מאופרת=]
    הקרם בריח רימונים מושך אותי- אני מאוד אוהבת את הריח הזה!
    את השפתון של לוריאל יש לי בצבע אחר, ואני משתמשת בו לא מעט. אצלי הוא לא ייבש, אבל ממש מעצבן מה שקרה לישראלה.
    גם את הצללית הזו יש לי ואני מטורפת עליה! אני משתמשת בה כל יום (לאחרונה כל פעם שאני מתאפרת... כי רוב הימים אני לומדת בבית).

    בחירה מעולה של הלקים, כרגיל מאוד אהבתי אותם=]

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני אפילו קצת מתרגשת ועדיין לא מעכלת שזה נגמר.
      הקרם מגיע בריח מתוק אבל באותה מידה גם עם ריח מנטה, קחי בחשבון שהוא לא 100% ריח פירותי.

      מחק
  5. מוצרי פרוטלה בכל פעם מפתיעים אותי מחדש! על המדפים הם נראים "פושטים" כאלה, לא מעניינים, ולדעתי ממש לא מקבלים את הכבוד הראוי להם. דעתי לגביהם השתנתה כשבחינה קיבלתי סלסלה ענקים מלאת כל טוב, והיו בה כם המון מוצרים של פרוטלה. נהנתי מכל אחד ואחד מהם, מהמסכה לפנים, מהקרם גוף, מהקרם ידיים, ובמיוחד מהמסיר איפור ג'ל מהעיניים והשפתיים- כל כך נעים ומפנק! עכשיו שקראתי את הפוסט, אני אפילו חושבת שיש לי את הקרם הזה לרגליים מחכה בארון, אני רצה לבדוק! :-)

    השבמחק
  6. אני תכננתי לעשות מומלצים למאי, שהפכו למומלצי יוני ובסופו של דבר ננטשו :D

    אני מאוהבת לגמרי בקרם הידיים של פרולטה. כרגע האחד שנמצא באוטו משמש אותי יותר מכל קרם אחר שיש לי בבית/במשרד/בתיק
    פשוט, זול ועושה את העבודה הכי טוב.
    כך שמעניין אותי לנסות גם את קרם הרגליים שלהם, למרות שכרגע יש לי את קרם הרגליים של סבון שמסרב להגמר.. (טוב, הוא פשוט עצום!!)
    גם אני מורחת בעיקר לפני השינה, ולפעמים אני מורחת אותו בבוקר אבל אז הרבה פעמים אני מחליקה בסנדלים.. :/

    כיוון שאני מסוג האנשים שאף פעם לא יוצאים לחופש (לצערי..) זה מוצר שאני לא רואה טעם לרכוש.
    למרות שיש ימים כ"כ עייפים שאני חושבת שהמוצר הזה יכול היה להועיל במידה מסוימת...
    מצד שני, אני נורא אוהבת לישון בתחושה הנעימה של אחרי ניקוי פנים וקרם פנים יחסית עשיר (טוב, ביחס אלי ;))
    לצערי לא משנה כמה הקרם קליל אני מרגישה שהפנים שלי מעט שומניות בבוקר (כן, גם עם שינה עם מזגן כל הלילה..)
    אבל אני משערת שבכל מקרה הגוף פולט שומנים בזמן השינה.. אחרי הכל, יש שם לא מעט שעות..

    אין לי ניסיון עם מוצרים של קלרינס, משום מה, שום דבר שלהם לא מושך אותי..

    איזה קטע, גם ברשותי קרם ההדרים של לבידו. ממש במקרה כשהייתי בזיכרון בשבת אחת גיליתי שלמותג יש שם חנות.
    נכנסתי ורכשתי כמה מוצרים.
    לא את כל הריחות אהבתי.. יש ריחות "צמחיים" מידי. שפשוט לא הצלחתי להתחבר אליהם.
    אבל לריח הזה *מאוד* התחברתי והוא ללא ספק מעולה לקיץ בזכות הריח.
    כל מה שאני לא אוהבת בסדרה הלימונית של לאוקיסטן עובד לי בריח ההדרים הזה.
    לא השתמשתי בו המון כי אני מודה, אני הרבה פעמים שוכחת בבוקר..
    אבל בימים שאני שמה אותו אני מצליחה להנות מהריח גם בהמשך היום שזה בכלל כיף :)

    השפתון הזה קצת מדאיג אותי לאור העובדה שהוא לא מלחח את השפתיים וישראלה אפילו טוענת שהוא מייבש..
    הניסיון שלי עם 2 חמאות שפתיים גם היה "פרווה"
    הראשון של קרליין שגיליתי שאני לא יכולה לסבול את הטעם של מוצרי השפתיים שלהם. מידי פעם אני מתפתה למרוח אותו. בסה"כ הוא סבבה.
    אבל הטעם - פיכס!!!! טעם סינטתי מזעזע!!! קשה לי להאמין שהמוצר הזה ישאר אצלי לאורך זמן..
    השני הוא של רבלון בגוון אפרסקי משגע! אני מאוד אוהבת אותו אבל גיליתי שאם השפתיים במצב בעייתי הוא מדגיש את זה עוד יותר... :(
    מהניסיון שלי עם שניהם, הם מלחחים כשהם על השפתיים, אבל כשהם מתחילים להתפוגג אני מתחילה להרגיש יובש
    כך שאם חידשתי - מעולה! אם לא חידשתי - ביום למחרת כדאי מאוד שלא אמרח שום דבר "ברור".. :/ בטח שלא את השפתון של רבלון..

    שתי הצלליות נראות עדינות ויפות. אני חושבת ש"אין ברירה" ואצטרך לרכוש כמה כאלה.
    לאחרונה אני לגמרי "פזורה" בבוקר, ובערב אין לי כוח לשום דבר.
    פועל יוצא - לא נשארו לי מברשות איפור זמינות :D
    אז אני מניחה עם האצבע פריימר ומעל, שוב באמצעות האצבע גוון אחד.
    כן כן.. זאת אני בגרסת הע-צלן.

    היה לי את גירסת זויה ל halley's comet והוא החזיק אצלי מעט מאוד זמן עד שהעפתי אותו.
    לא הצלחתי להתחבב אליו עד כמה שניסיתי..
    הלק של רבלון נשמע מאוד מעניין! ממתינה לסווץ' ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אז תעשי את מומלצי יולי! אני מחכה :)
      כידוע אני גם מאוד אוהבת את הקרמי ידיים שלהם וגם אצלי הם מפוזרים בעבודה, בבית ובתיק שלי.
      יש לי גם את קרם הרגליים של סבון והוא ופרולטה הם 2 הפכים גמורים. ה"סבון" ממש כליל לעומתו ואצלי הוא נעלם אחרי רבע שעה כאילו לא שמתי כלום. הפרולטה הרבה יותר כבד וסמיך, לכן אין מצב להשתמש בו בבוקר כי תרגישי שאת שוחה בקרם :)

      אני גם כמה בבוקר עם פנים מעט שומניות ולכן תמיד מפקידה גם על ניקוי עם סבון פנים בבוקר. זה סוג העור, אין מה לעשות.

      יוני גם היה בזכרון וגם נכנס לשם במקרה והחליט לקנות לי קרמים! חבל שהם כל כך רחוקים מהמרכז, אחרת הייתי מבקרת שם הרבה :). יש לי "עדן טבע מרקט" לא רחוק מהבית שמחזיקים את המוצרים שלהם, אבל אני חושבת שהרבה יותר כיף לבקר ולקנות בחנות של המותג עצמו.
      אני מכורה לריח של הקרם הזה ולעמידות שלו על הגוף. נשאר לי בדיוק לשימוש 1 ואני כבר זוממת על עוד קוספא.

      אני כרגע נשארתי עם 5 מברשות פחות או יותר כי השאר עברו למזוודת האיפור. חייבת לקנות עוד ובינתיים הריל טקניקס על הכוונת שלי.

      את הלק של רבלון ראית עלי בלייב והסווטצ'ים יגיעו כמובן בפוסט נפרד.

      מחק
    2. שכחתי בכלל על מה רציתי לכתוב במומלצים :D
      ואני משערת שהרבה מהם הכנסתי בפוסט על שגרת האיפור המחודשת.

      אם ככה נראה לי שהקרם של סבון הרבה יותר מתאים לי..

      כל הכבוד ליוני! :) (היית צריכה להכניס אותו למומלצים של חודש שעבר :P) לא ידעתי שיש אותם בעדן טבע מרקט.. האמת שזה דווקא טוב כי יש לי אחד קרוב יחסית..

      חשבתי לרכוש מהריל טקניקס, אבל האמת, יש לי מספיק מברשות אני סתם מתעצלת לנקות אותם..

      מחק
  7. אנונימי11.7.2012, 17:55

    Masks Off Masks On
    מוצרי פרוטלה בכל פעם מפתיעים אותי מחדש! על המדפים הם נראים "פושטים" כאלה, לא מעניינים, ולדעתי ממש לא מקבלים את הכבוד הראוי להם. דעתי לגביהם השתנתה כשבחינה קיבלתי סלסלה ענקים מלאת כל טוב, והיו בה כם המון מוצרים של פרוטלה. נהנתי מכל אחד ואחד מהם, מהמסכה לפנים, מהקרם גוף, מהקרם ידיים, ובמיוחד מהמסיר איפור ג'ל מהעיניים והשפתיים- כל כך נעים ומפנק! עכשיו שקראתי את הפוסט, אני אפילו חושבת שיש לי את הקרם הזה לרגליים מחכה בארון, אני רצה לבדוק! :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. משום מה נעלמה לי התגובה שלך ואני מצליחה לראות אותה רק דרך המייל אז העתקתי לכאן!

      מסכימה איתך לגבי הפרולטה, מותג מעולה שלא הרבה מכירים וחבל. השיווק שלהם לא משהו בכלל. אני ניסיתי אותם במקרה ומאז זה סיפור אהבה. את מסיר האיפור שלהם אני דווקא לא מכירה ואחפש אותו בהזדמנות.
      איך עדיין לא ניסית את קרם הרגליים?!

      מחק
  8. עשית לי חשק לנסות את הקרם של פרולטה.
    יצא לי לנסות בחנות את קרם הגוף הזה של לבידו, יש לו ריח הורס אבל הוא הרגיש לי טיפה כבד, יש לי הרגשה שבחורף אני אהנה ממנו מאוד.

    עשית לי חשק מטורף לקנות את השפתון של לוריאל. בא לי שפתון קוראלי, ובא לי שפתון קצת יותר קליל. אני מקווה שהוא יחיה בשלום עם השפתיים שלי.
    אחלה פוסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אגב, הלק של אורלי הוא אחד הלקים הכי מגניבים והכי מיוחדים שיש, לדעתי לפחות

      מחק
  9. אם את בקטע של מגבונים אני ממליצה מאד על המגבונים של גרנייה. לדעתי הם המגבונים הטובים ביותר שנתקלתי בהם עד כה.
    הערכות של קלארינס חביבות וגם אני רציתי להצטייד באחת אבל לא הייתה ערכה שהכילה את הסדרה המועדפת עלי שלהם - האנרג'ייזינג הכתומה. חבל, כי מוצרים כאלה מעולים בשבילי לנסיעות.
    והשפתון של לוריאל באמת לא יכול להיחשב כשפתון לחות. לפחות אצלך הוא לא גרם ליובש נוראי כמו אצלי. מבאס ממש :-/

    השבמחק
    תשובות
    1. הקטע עם המגבונים הוא קצת תקופתי אצלי ואני לא משתשמת בהם על בסיס קבוע, למרות שיש מצבים שהם ממש מצילים אותי. מצד שני, כמעט על כל מאופרת שהייתה לי עד עכשיו השתמשתי בהם וכולן דיווחו ל תחושה נעימה ולא צורבת. אם יהיה מבצע שווה, אנסה גם את גרניה.
      אני גם מאוד אוהבת את סדרת הדיילי אנרג'יזר של קלרנס ואם הייתה ערכה כזאת גם אני הייתי קונה לי.
      באסה לגמרי עם השפתון, אני זוכרת שממש רצית אותו :/

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.