SLIDER

האשכולית הורודה של Neutrogena

ניוטרוג'ינה הוא מותג אמריקאי ותיק שמתמחה במוצרים לטיפוח העור שמשווקים בפארמים המקומיים, ובמוצרים לטיפוח השיער ומוצרי איפור שמשווקים בחו"ל בלבד. מ-1994 המותג שייך לקונצרן ג'ונסון&ג'ונסון.

בחודש שעבר השיקו בארץ סדרת מוצרים חדשה שנקראת "Pink Grapefruit" שכבר קטפה שבחים בארצות האחרות. ההשקה התקיימה ב-Kitchen Market בנמל תל אביב והייתה מלווה בהסברים מפורטים גם של נציגות המותג וגם של רופאת עור ד"ר להבית אקרמן.


למי מיועדת הסדרה? לפי ניוטרוג'ינה "Pink Grapefruit" היא סדרת טיפוח לעור שמיועד לעור צעיר שסובל מאקנה או פגעי עור אחרים וראשים שחורים. הסדרה מורכבת מ-3 מוצרים: ג'ל ניקוי, קרם ניקוי וסבון גרגרים. ג'ל ניקוי וקרם ניקוי למעשה עושים את אותה הפעולה לכן אין צורך בשניהם וניתן לבחור את התכשיר המועדף עליכן ורק לצרף אליו את בסון הגרגרים. מוצרי הסדרה מכילים חומצה סליצילית שהיא חומצה לא חריפה שמעיצה את התחדשות תאי העור ע"י פילינג קל של שכבת העור העליונה ופתיחת הנקבוביות הסתומות. היא נמצאת בשימוש לטיפול במצבי אקנה קל, עור שמן ואחרים. הבונוס שמקבלים בסדרה הזאת הוא הריח הממכר של האשכולית שהופך את שיגרת ניקוי הפנים לכייפית ומהנה יותר.
בגיל ההתבגרות שלי דווקא לא סבלתי מבעיות עור או מאקנה והפנים שלי היו חלקות. הצרות הגיעו בתחילת גיל העשרים ונבעו לדעתי מסטרס ומתח (לימודים ומבחנים, עבודה) וגם כנראה שינויים הורמונליים. אני, שהייתי רגילה לעור חלק וקל לתיחזוק, קיבלתי עור עם פצעונים זעירים וראשים שחורים, במיוחד באיזור המצח. בתקופה ההיא גרמתי לעצמי לא מעט נזק, כי ניסיתי להיות הקוסמטיקאית של עצמי ולטפל בבעיה הזאת בשיטה המוכרת לכולן - להוציא את כל מה שאפשר. כמובן שכמו רבות אחרות למדתי בדרך הקשה שהשיטה הזאת לא עובדת, אבל למזלי יצאתי עם נזק של כמה צלקות באיזור המצח והסנטר. באותה תקופה גם הוצאתי לא מעט כסף על מוצרי טיפוח שונים, החל מקרמי לחות ועד מסיכות יקרות, שהיו אמורים לטפל בעור שלי כמו שצריך (ככה לפחות הדיילות אמרו).
מאז עבר די הרבה זמן והעור השתפר וכמעט ולא עושה לי צרות. שיגרת הטיפוח שלי די פשוטה ובדרך כלל כוללת ניקוי פנים עם סבון פנים בוקר וערב וניקוי עם פילינג כפעם בשבוע אם בכלל, בנוסף, אני מנסה כמה שפחות "לגעת" בפנים (סוג של מחלת נפש שלי) ולעשות טיפול פנים מסודר אצל הקוסמטיקאית פעם בכמה חודשים. העור שלי מעורב ושמן באיזור ה-T (מצח, אף, סנטר) שאוהב לפתח נקודות שחורות באזור הזה.

בהשקה קיבלתי  2 ממוצרי הסדרה: קרם ניקוי וסבון ניקוי פנים. אני משתמשת בשניהם כבר חודש ורוצה לחלוק איתכן את החוויות שלי.
אתחיל מתרחיץ קרם לניקוי פנים (cream wash).
השימוש בו לא שונה מכל סבון פנים רגיל: הוא מיועד לשיגרת הניקוי הרגילה (בוקר וערב), מרטיבים את הפנים, מפזרים כמות קטנה של הקרם בתנועות עיסוי עדינות על כל הפנים ואז שוטפים. המוצר לא מיועד לאזור העיניים!
בהתחלה זאת הייתה תחושה קצת מוזרה, כי הקרם לא מקציף במגע עם הפנים וזה כמובן עניין של הרגל. אני משתמשת בקרם הזה כל בוקר ואין מרוצה ממני!
נתחיל מהעיקר: זה עובד! אחרי שימוש של חודש רצוף אני רואה תוצאות. הנקבוביות נראות קטנות יותר, הליכלוך (נקודות שחורות) נראה לעין הרבה פחות ממה שהוא היה לפני, העור חלק יותר ולא עושה "הפתעות" כאלה ואחרות. בלי להגזים, הרבה זמן לא התלהבתי ככה מסבון פנים שסוף סוף עומד בהבטחות שלו ומתחזק את העור שלי במיטבו.
בניגוד לדי הרבה תכשירי ניקוי שמיועדים לעור מעורב או שמן, הקרם לא מייבש את הפנים ומשאיר תחושה מאוד נעימה אחרי השימוש בו.
הריח הוא בונוס נחמד מבחינתי אבל ממש לא העיקר במוצר הזה ובסדרה הזאת בכלל, אבל הוא ללא ספק מאוד מוסיף לחוויית השימוש וגם משאיר ריח עדין וקרירות נעימה לאחר מכן.

והמוצר השני הוא סבון פנים.
האריזה שלו מאוד נוחה לשימוש ובלחיצה אחת מוציאים את כמו החומר הנדרשת. גם כאן המרקם לא כל כך שיגרתי ומרגיש מאוד מימי וקליל לעומת המרקם הצמיגי שאופייני לסבונים האחרים. כמו במקרה של קרם הניקוי, גם הוא לא כל כך מקציף במגע עם הפנים.
גם המוצר הזה לגמרי עושה את העבודה, אבל יש כאן כמה הבדלים. הוא מרגיש לי יותר אינטנסיבי לעומת קרם הניקוי וטיפה מייבש את העור אחרי השימוש בו. מה שכן הוא מצליח להוריד את איפור הפנים בצורה מושלמת (משימה שקרם הניקוי לא צלח אותה).
כמו שכבר כתבתי, אין צורך לקנות את שני המוצרים כי הם עושים את אותה הפעולה. כדאי לבחור את אחד מהם לפי ההעדפות האישיות שלכן ובמידת הצורך להוסיף לזה גם את סבון הגרגרים לניקוי עמוק יותר.

אני מאוד מרוצה מהתוצאות וכמובן ממשיכה להשתמש במוצרים שלי על בסיס יומי. אני ממליצה על הסדרה הזאת לכל מי שסובלת מבעיות עור, לא בהכרח מאקנה אלא גם לבעלות עור שמן או עור מעורב שנוטים לפתח קומודונים ("שחורים") ולעשות צרות.

את סדרת "האשכולית הורודה" ניתן להשיג ברשתות הפארמים, במשביר לצרכן ובפרפומריות הנבחרות. המחיר של כל מוצר עומד על 90 ש"ח ולרוב תוכלו למצוא אותם בהנחות שוות כמו 40% או 1+1. 

23 תגובות

  1. יופי של פוסט! קראתי כמה פוסטים בנושא ורכשתי בשבוע שעבר במבצע של ה-1+1 את הפילינג העדין את הסבון קרם ואני מאוד מאוד מרוצה. זה הסבון היחיד שלא ייבש לי את הפנים והותיר אחריו פנים מאוד נעימות ומוארות. אחלה של מוצר .שמחה שהקשבתי להמלצות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! :)
      אני שוקלת לקנות את סבון הגרגרים גם, לאור ההצלחה שלי עם שני המוצרים האחרים. גם אצלי הקרם משאיר תחושה מה זה נעימה בעור!

      מחק
  2. תודה על הסקירה, מאד אוהבת את המוצרים שלהם והייתי סקרנית לגבי הליין החדש, נראה לי שאנסה גם את סבון הגרגירים והסבון, שלי של קלינק והולך להגמר ממש במקלחת הקרובה.

    יום טוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי כיף זה לכתוב על מוצר טוב ולחלוק את החוויות!
      היה לי את סבון הפנים של קליניק ולא כל כך אהבתי אותו כי הוא ייבש לי את העור. קרם הניקוי וגם הסבון החדשים הרבה יותר עדינים בתחושה שלי.
      יום מקסים!

      מחק
  3. נשמע מעולה, אני יותר מתחברת לסבון פנים מאשר לקרם ניקוי.
    עוד לא פתחתי אותם וניסיתי אבל בהחלט אנסה עוד היום את סבון הפנים ואולי גם את הפילינג. הקרם שיחכה עוד קצת בצד...

    השבמחק
    תשובות
    1. בין סבון לקרם זה כבר עניין של העדפה אישית. אני יותר התחברתי לקרם כי הוא יותר עדין. הסבון קצת יותר נוח לשימוש בגלל המשאבה וגם יותר אינסטנסיבי.
      מחכה להתרשמות שלך!

      מחק
  4. אנונימי20.2.2012, 14:18

    אני נציגת החברה וקראתי בעיון את הבלוג . תודה רבה על הביקורת. הסיבה שהמוצרים לא כל כך מקציפים היא שהם לא מכילים הרבה מלחים SLS שבד"כ שמים במוצרים על מנת ליצר את "תחושת הקצף" זה פשוט חומר לא כל כך איכותי ולא כל כך בריא.בברכה, עידית

    השבמחק
    תשובות
    1. על האריזות כן מצוין שאחד מהמרכיבים הוא SLS!
      באסה שאין ארנבון :-S

      מחק
    2. הי עידית, נעים להכיר!
      לי אישית לא מפריע שהמוצרים לא מקציפים, אבל אני יודעת שיש בנות שזה מרגיש להן מוזר לכן התייחסתי לכך.
      בעניין ה-SLS, הוא נמצא בסבון וגם בפילינג ורק הקרם נטול. ראיתי שבמוצרים בגרסת ארה"ב אין SLS בכלל.

      מחק
    3. אנונימי21.2.2012, 15:48

      כן, כמושאמרתי יש מעט מלחים SLS, משתדלים למעט. לגבי סימון הארנבון, זהו סימון ישראלי, באירופה לא משתמשים בסימון הזה, אך יש לנו הצהרה שמותג ניוטרוג'ינה לא עורך ניסויים בבע"ח אפשר לקבל אותה מאיתנו. עידית

      מחק
    4. יופי, אני שמחה לשמוע. תודה!

      מחק
  5. אנונימי20.2.2012, 16:04

    האם לדעתך הם מתאימים לעור רגיש?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי!
      לצערי לא אוכל לחוות דעה לגבי ההתאמה לעור רגיש, כי העור שלי מעורב ואני לא רגישה כמעט לאף מוצר.

      מחק
  6. אני אוהבת את העור שלך, לא יעזור כלום:)
    אני גם סוגרת חודש איתם ומרוצה עד הגג- בדר,כ התקופה הזו יבשה יותר, אבל אני לא מרגישה את זה איתם, ומתה על התחושה של אחרי רחיצת הפנים איתם

    השבמחק
    תשובות
    1. העור שלי מודה לך על המחמאה :))
      מסכימה עם כל מילה לגביהם, מוצרים מעולים.

      מחק
  7. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  8. אני משתמשת בסבון ובג׳ל גרגירים כבר במשך שבוע ואני ממש מרוצה!
    יש לי עור רגיש שלא אוהב כל תכשיר אבל לאללה של ניוטרוג׳ינה הוא הגיב מצוין :)
    הריח והמגע לאחר שטיפה כ״כ נפלאים ואני שמחה לדעת שאין בהם SLS.

    השבמחק
    תשובות
    1. עדיין לא ניסיתי את הג'ל גרגרים אבל אחרי ההצלחה עם תרחיצי הפנים יש לי חשק לנסות גם אותו. הם לגמרי עושים את העבודה!
      הסבון והפילינג כן מכילים SLS, אבל כל עוד זה לא מייבש לי את העור לי אישית זה לא מפריע.

      מחק
  9. ואו, המוצרים נשמעים שווים! והאמת שגם האריזה (בעיקר הצבע המעניין שלה) מדליקה.
    כמובן שבגלל שם שייכים לג'ונסון אני מוותרת עליהם אבל אשמח להמלצה לחברה פארמית לא יקרה (אם יש לך :)) שתעשה משהו דומה למה שהחבר'ה האלה עושים..
    העור שלי רוב הזמן לא *כזה* בעייתי, אבל כמעט תמיד יש לי פצעון או שניים (ובתקופות הורמונליות לפעמים עוד אחד/שניים "בונוס").
    אגב, הקטע של "לא מקציף" הוא לא בגלל שמוציאים ממנו את אחד החומרים ה"בעייתיים" והוא "טבעי" יותר?

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת היא שאין לי כל כך המלצה למוצר מקביל ממותגי דראגסטור. סבון הפנים הקודם שלי היה של דקלאור (שאגב עדיין לא נגמר ופשוט זנחתי אותו לטובת ניוטרוג'ינה שעושים את העבודה טוב יותר) ולפניו השתמשתי בסבון נהדר שהבאתי מסין.
      ההקצפה בסבונים היא בדרך כלל הודות לנוכחות של SLS או חומרים מקבילים לו. אבל בסבון ניקוי יש SLS והוא בקושי מקציף, לכן קשה לדעת.

      מחק
    2. האמת שמבחינתי סבון שלא מקציף הוא "מוזר".
      אפקט ההקצפה (עבורי לפחות) נותן הרגשה של "נקי יותר". אז קצת מוזר שאין את זה. וגם מוזר שיש את ה SLS ובכל זאת הוא לא מקציף.. בכל מקרה - עושה את העבודה אז זה כבר טוב :)
      אמשיך לחפש לי מוצרי פנים דראגסטורים :]

      מחק
    3. בדיוק בגלל זה התייחסתי לעניין "ההקצפה", כי זה באמת יכול להיראות כאילו זה לא מספיק מנקה, למרות שזה פשוט עניין של הרגל שלנו.
      ברור לך שאם תמצאי - תעדכני אותנו :)

      מחק
  10. אנונימי21.2.2012, 16:19

    הנה תשובה של רוקח החברה - לגבי מוצר 'לעור רגיש' ומוצר 'נבדק דרמטולוגית':

    מוצר המיועד ל'עור רגיש' עובר בדיקה קלינית על כ-50 מתנדבים. בבדיקה מקדימה מאותרים בעלי העור הרגיש (10 מתנדבים לפחות).
    המוצר הנבדק מושם על העור באמצעות טלאי למשר 48 שעות, והערכת התגובה מתבצעת כ-1, 24 ו-48 שעות לאחר הסרת הטלאי. מוצר ייחשב כמתאים לעור רגיש במידה ולא נמצאה רגישות אצל אף אחד מהמתנדבים.

    המוצרים הנ"ל לא נבדקו לעור רגיש אלא נבדקו דרמטולוגית, כלומר, מבחן על 50 מתנדבים (ללא בדיקה מקדימה של בעלי העור הרגיש)והערכת התגובה מתבצעת כ-1, 24 ו-48 שעות לאחר הסרת הטלאי. מוצר ייחשב כ'נבדק דרמטולוגית' במידה ולא נמצאה רגישות אצל אף אחד מהמתנדבים.

    כל המוצרים בסדרה אושרו כ'נבדק דרמטולוגית'.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.