SLIDER

איפור היום - "Au Naturel"

כמו שהבטחתי, היום תראו איפור מלא ואיפור עיניים עם פלטת הצלליות "Au Naturel" של סליק.
מראה איפור מהסוג הזה הוא אחד האהובים עלי בסתיו/חורף וכשיש לי זמן פנוי אני מאוד נהנית לעשות אותו. הדגש כאן הוא על העיניים ואני אוהבת לשלב גוונים נייטרליים למראה מעושן ודי דומיננטי, השפתיים מאוד נייטרליות ולא גונבות את הפוקוס.
1. הבסיס
המייק אפ החדש שלי הוא "Teint Miracle" של לנקום (גוון 01). קניתי אותו לפני כחודש וכרגע משתמשת בו כל יום.
בחירת הגוון הייתה משימה לא קלב עבורי. התחלתי מדוגמית של 02 שהיה נהדר לאיפור ערב והצטלם נפלא, אבל התגלה ככהה מידי באור יום. אחרי זה התלבטתי בין 01 הנוכחי לבין 10 שהוא הגוון הבהיר ביותר. בסופו של דבר נבחר 01, כי התת גוון שלו צהוב (לעומת 10 הורוד) והוא נראה עלי הכי טבעי.
אל תקנו אותו (וכל מייק אפ אחר) בלי לנסות בבית ובאור יום, כי התאורה בפארמים מאוד מטעה. תבקשו כמות קטנה מהטסטר בקופסית קטנה (כי הדוגמיות הפכו למצרך נדיר בזמן האחרון) ורק אחרי זה תחליטו אם לקנות או לא.
"Teint Miracle" מצוייד במשאבה מאוד נוחה, 2 לחיצות מספיקות לי לכיסוי של הפנים ושל הצוואר.
המייק אפ הוא oil-free, מה שהופך את ההנחה שלו לטיפה יותר קשה לעומת מייק אפים אחרים. אני מניחה אותו עם מברשת מייק אפ F60 של סיגמה ועובדת במהירות כדי להגיע למראה אחיד, כי המייק אפ הזה מתקבע מהר מאוד.
הכיסוי בינוני וניתן לבנות אותו בעדינות, למרות שאני בעד לא להעמיס בשכבות של מייק אפ ביומיום. הוא לא ממש מסתיר פגמים ולמטרה הזאת צריך להוסיף קונסילר נקודתי בגוון זהה.
הכיסוי והתחושה שלו על הפנים מאוד תלויים בקרם לחות ששמים לפני. בימים החמים יותר השתמשתי בקרם לחות לעור שמן oil-free וזה קצת הקשה על ההנחה של המייק אפ. הוא הרגיש לי יבש מידי ופחות טבעי. כרגע אני עם קרם לחות כבד יותר, שמיועד לכל סוגי העור והרבה יותר מלחח מהקודם והמייק אפ נמרח עליו בקלות ומתקבל מראה טבעי יותר ואחיד יותר.
העמידות שלו כרגע טובה, לקראת סוף היום (אחרי 8-10 שעות) אני מתחילה להבריק ומתחילה לראות נסיגה קלה באיזור ה-T. עלי הוא פחות עמיד מ-Double Wear Light של אסתי לאודר, אבל מרגיש לי הרבה יותר נעים וטבעי ממנו.

בגלל שיש לי עור מעורב וכדי לשמור על עמידות המייק אפ לאורך הזמן, אני תמיד מפדרת מעליו. היום הפודרה שלי היא "Sexy Mama" של TheBalm. היא שקופה והמרקם שלה קליל, לא רואים אותה על העור ונותנת מראה מאט ולא "מקומח".

הקונסילר "Select Moisturecover" של MAC הקבוע שלי כבר עומד להיגמר. אני עדיין מאוד אוהבת אותו ומשתמשת בו כל יום. בתקופה האחרונה אני מרגישה שהכיסוי שלו קצת עדין מידי, לכן אני שוקלת לנסות קונסילר אחר.

2. סומק/ברונזר
הברונזר הותיק והאהוב שלי של "Stila" (מס' 2) - כתבתי עליו בהרחבה כאן.

הסומק: "Blush on Bubble" אפוי מס' 46 של חברת Nouba.
Nouba הוא מותג איפור איטלקי ותיק (קיים מ-1982) שמצטיין בצלליות וסמקים אפויים מעולים עם פיגמנט מטריף! הכרתי את המותג ברוסיה, שם הוא נמכר בפארמים. המחירים סבירים, הסומק לדוגמא עלה כ-60 ש"ח, הצללית בסביבות ה-40 ש"ח (בינתיים שולץ הספיק לשבור לי אותה והיא הפכה לפיגמנט).
הסומק שבחרתי הוא העדין ביותר שמצאתי, שאר הצבעים היו מאוד דומיננטיים ומלאי פיגמנט ולדעתי היו מתאימים יותר לעור יותר כהה משלי. הוא מגיע באריזת גומי שחורה שמתלכלכת בטירוף, אבל מאוד קומפקטית (כי לא מצויידת במראה ובמברשת).
הגוון שלו קורלי עדין עם נטיה לכתום. הסומק מאוד שימרי, אבל לא מנצנץ כי השימר מאוד מאוד דק (כמו בהייליטר). מתקבל מראה עור מואר ורענן עם גוון עדין. על העור הוא מזכיר לי קצת את "Coralista" של בנפיט, רק עם גוון כתמתם יותר.

3. איפור עיניים
השתמשתי בפלטת "Au Naturel" של Sleek למראה עיניים מעושן "עדין".
הנחתי עירבוב של צללית 1 ו-2 (שתיהן במרקם מאט ופיגמנט דליל) על עצם הגבה.
את הצללית השימרית בגוון ורדרד וגימור שימרי (מס' 3) הנחתי בשליש הפנימי של העפעף העליון ובפינה הפנימית להארה. אחרי זה המשכתי עם צללית מס' 4 בגוון חום בינוני עם נגיעה קלה של ירוק (אחת האהובות עלי בפלטה הזאת!) והנחתי אותה על העפעף העליון (כמעט עד הפינה החיצונית) וגם על כל העפעף התחתון.
את הצללית מס' 6 (חום "קר" במרקם מאט) הנחתי בפינה החיצונית של העפעף העליון ואז טישטשתי עד הקפל וטיפה פנימה.  הנחתי אותה גם בשליש החיצוני של העפעף התחתון.
הפעם לא השתמשתי באיילינר והנחתי את הצללית השחורה במקום. השמתמשי במברשת זוויתית שבעזרתה גם טישטשתי את הקו כלפי מעלה כדי למזג אותו עם שאר הצלליות.

סיימתי עם תיחום של waterline עליון ותחתון עם עיפרון שחור של Bourjois:
אני מאוד אוהבת אותו: הפיגמנט מעולה והוא מתקבל שחור "פחם", המרקם רך ונוח לעבודה. כמו שאר עפרונות העיניים שמבטיחים עמידות להרבה שעות, גם העיפרון הזה לא מחזיק על מעקה העין יותר משעה שעתיים ויש צורך בתיקונים במהלך היום. מהסיבה הזאת אני עושה תיחום של מעקה העין רק לעתים רחוקות, ואם כבר עושה אז אני תמיד מעדיפה להשתמש באיילינר ג'ל למטרה הזאת.
מחיר: 75 ש"ח לפני ההנחות.

המסקרה הנוכחית: "Sexy Curves" של Rimmel. (הסקירה כאן)
המראה הסופי:
4. שפתיים
את הגלוס המוקטן של Smashbox בגוון "Pixel" הזמנתי לפני המון זמן מ-strawberrynet.com. הוא מגיע בגוון "ניוד" מושלם, לא שקוף ולא אטום מידי והוא נטול שימר לחלוטין. מה שאני הכי אוהבת בגלוס הזה הוא המרקם הלא דביק שלו והיעדר הריח, שהופכים אותו לבלתי מורגש על השפתיים ומאוד נעים. לרוב אני משתמשת בו רק באיפורים "מעושנים" מהסוג שהראיתי היום וביומיום מעדיפה שפתונים או גלוסים בצבעים יותר מרגשים ממנו.

מה מראה האיפור המועדף עליכן לחורף הזה? שתפו בתגובות!
שיהיה לכן סוף שבוע מקסים ומהנה!

21 תגובות

  1. יא מהממת! טיינט מירקל גם עלי מועדף לשימוש במזג אויר קר יותר אבל בקיץ מדי פעם גם יצאתי איתו.
    את כזאת סימטרית=שלמות.
    הסומק מזכיר לי את STEREO ROSE של מאק שיש לי.

    השבמחק
  2. מהמם! אני ממש אוהבת את המראה של הליינר המטושטש הזה, זה מבליט כל כך את החתוליות של העיניים שלך!

    השבמחק
  3. יפה לך מאוד, מדגיש את הצבע המושלם של העיינים שלך!
    הדלקת אותי על " נובה" (הסומק נראה טוב טוב...)
    את יודעת אולי אם אפשר למצוא אותם באיביי?...
    הוא קצת הזכיר לי את הסומק האפוי מס' 03 של הביוטיקייר...

    ואני ממש אוהבת את הגוון של השפתון!

    השבמחק
  4. האיפור מהמם, הולם אותך מאוד, אהבתי גם את הטכניקה :)

    השבמחק
  5. כמו תקליט שבור אני חוזרת: כל האיפור מוסיף על היופי הטבעי!
    שוב אני מצטערת שלא קניתי את הבונזר של סטילה כשהיה ב 40 ש"ח בסטרוברי שכן נראה לי שהוא יותר "נוכח" מאשר ברונזר השוקולד המהמם - שהיה נקנה בכל מקרה אך הוא עדין ולא מורגש. מצד שני - לא ממש משתמשת בברונזר, אז...

    אהבתי את הפלטה כי אפשר לשלב אותה על הרבה צלליות אחרות כבסיס ועל עצם הגבה. בד"כ אני מעדיפה סטים שאריזתם קלה לנשיאה בתיק.

    המוצרים של בורזו'אה לא מספיק נפוצים, סקרנית מאוד להתנסות בעפרונות, ליינרים ובצלליות שימר, לשם כך צריך זמן ולהגיע לדיזינגוף.

    קורליסטה יהיה שלי בסופו של דבר, בנתיים רכשתי את אורגזם של נארס ומחכה לו, מעצבן אותי לחכות להזמנות ברשת מעדיפה שקתי כאן ועכשיו, אבל מה שאין בארץ אין ברירה ובכל זאת לשם חצי או שליש מחיר זה יותר מכדאי.

    נהניתי מהפוסט, ככל שיש יותר פריטים כך יש יותר מה לרצות להתלהב ואם מתאים גם לי ו"צריכה" אף לקנות.

    כזו אני, עונה לפי הסדר (התאפקתי ולא כתבתי 1, 2, 3... גם את זה אני עושה לפעמים)

    השבמחק
  6. ממש יפה :) ומאוד מחמיא לך :)
    את טיינט מיראקל אני מאוד אוהבת :) לי הוא מרגיש יותר לחותי ונעים למריחה מ-double wear light, אבל זה עניין אינדיווידואלי :)

    השבמחק
  7. אהבתי את כל ההופעה כולל הצעיף!את מהממת!

    השבמחק
  8. וואו את מהממת והאיפור מקסים :-)ואין על הטינט מירקל

    השבמחק
  9. מקסים יצא לך! אני מרבה להשתמש בצלליות כתיחום במקום אייליינר, המראה הוא טבעי יותר ואני אוהבת זאת כך. (גם אייליינר אני אוהבת אך משתמשת בו פחות, מעדיפה צלליות או עפרונות לתיחום) לדעתי היית יכולה לשלב פה גם שפתון כהה כלשהו - ורוד, אדום סגול. כל צבע פה נראה לי מתאים גם זה ששמת נהדר אך לדעתי טיפונת חיוור עלייך...עניין של טעם כמובן :) אין לי מראה איפור מועדף בחורף, אני כל הזמן מגוונת מטבעי עד דרמטי וצבעוני (כמובן בטעם טוב) הכל הולך....:)

    השבמחק
  10. טוב כמובן שיצא מהמם. איך לא, עלייך??
    אגב ניסיתי להבין את איפור העיניים ונראה לי שהתבלבלת קצת עם המספרים - בתמונה יש 1,2,3,5,6 ובהסבר 1,2,3,4,6 - אפשר תיקון? למרות שא. אין לי את הפלטה ואחרי הביקורת שלך לא בטוח שאקנה אותה וב. בחיים לא ייצא לי ככה...אבל בכ"ז...

    השבמחק
  11. את מהממת! אהבתי את האיפור :)

    השבמחק
  12. כרגיל את יפה!!
    אוהבת מאד איפור מהסוג שלך וגם אני "חוטאת" בו מידי פעם. השילוב של עיניים בצבעים נייטרלים אבל בולטים עם שפתיים רגועות ועור נקי מאד יפה וקלאסי.
    מחכה לסקירה על המסקרה של רימל, בייחוד לאור העובדה שהם עוד מעט מגיעים לארץ!!

    השבמחק
  13. מהמם לך האיפור הזה!
    הסומק נשמע מעניין מאוד...

    השבמחק
  14. מרינה: תודה מותק!
    כמו שאת תמיד אומרת, זה הכל זוויות :)
    אין לי את Stereo Rose אבל בתמונות הגוון באמת נראה דומה.

    שירי: תודה!
    אני גם מאוד אוהבת את המראה הזה, במיוחד שהוא לא דורש הרבה זמן והשקעה.

    Peacha: תודה!
    ניסיתי לחפש את המוצרים של "NOUBA" ברשת ולא כל כך הצלחתי. אלו שהיו ב-EBAY היו יקרים יחסית למחירים שראיתי ברוסיה, ככה שלדעתי עדיף לחפש אותם בנסיעה הבאה לאירופה.

    השבמחק
  15. אלטר אגו: תודה רבה!

    אפרת: תודה!
    בין 2 הברונזרים אני מעדיפה את סטילה גם בגלל המרקם וגם בגלל הצבע. והאמת את הברונזר של בורז'ואה די הזנחתי. יש לי הרגשה שקיבלתי אחד פגום, כי כל הזמן נוצרת עליו שכבה קשה כזאת שמונעת ממנו להוציא פיגמנט.
    הפלטות של סליק מעולות לנסיעות. הלוואי שהייתי נוסעת לאן שהוא לעתים תכופות יותר...
    אני מאוד אוהבת את איכות המוצרים של בורז'ואה! העפרונות מעולים, הצלליות פיגמנטיות (ממליצה לשים לב לסדרת ה-INTENSE).
    אני גם לא אוהבת לחקות לחבילות מחו"ל, מצד שני יש משהו כיפי בלאסוף את הקופסא ולשבת לפתוח! מחקה להתרשמות מ-NARS!

    אירנה: תודה רבה!
    את DWL הזנחתי נראה לי עד הקיץ, מהמייק אפ של לנקום אני נהנית יותר.

    השבמחק
  16. לימור: תודה, מקסימה!

    טל: תודה! וברוכה הבאה :)

    לידיה: תודה!
    אני מכורה לג'ל ליינרים, בעיפרון אני משתמשת מידי פעם. מסכימה שזה יותר טבעי וזה גם דורש פחות התעסקות.
    עם כל החיבה שלי לשפתונים אני עדיין מרגישה פחות נוח עם שפתון דומיננטי מאשר עם שפתון טבעי, לכן 90% מהזמן תתפסי אותי עם שפתיים נייטרליות.
    גם אני אוהבת לגוון ותמיד מחפשת שילובים חדשים וטכניקות שונות :)

    רותי: התגעגעתי!
    תודה!
    טוב ששמת לב, כי אני פיספסתי את הספרה. תוקן!
    ממש לא חייבים את הפלטה כדי לעשות מראה דומה, מספיק 3 צלליות נייטרליות ועיפרון.
    אני מאמינה בך שתוכלי ליצור מראה דומה בלי בעיה!

    merav999: תודה!

    השבמחק
  17. ישראלה: תודה מותק!
    אני מאוד אוהבת להבליט את העיניים ושפתיים "ניודיות", למרות שבזמן האחרון התחלתי לחבב שפתונים עם נוכחות וגם התחלתי לחשוב על לקנות שפתון אדום בפעם הראושנה בחיי :)
    אשתדל לעשות את הסקירה בהקדם!

    קורין: תודה!

    השבמחק
  18. המראה יצא יפה כרגיל.
    המייק אפ של לנקום נפלא לעונה עכשיו בגלל שכל כך לחותי ומבריק.
    אגב, מס' 1 ו- 2 דומים רק שה- 1 עם תת גוון צהוב וה- 2 עם תת גוון ורוד (אני משתמשת בו).
    מחכה לשמוע מה יש לך לומר על המסקרה הזו אבל בעיקר על השוואה שלה עם הרימל הקודמת שכתבת עליה.

    השבמחק
  19. יצא מהמם! הפלטה הזו על עיניים כחולות פשוט משגעת. אני לא בטוחה שעל עיניים חומות האפקט יהיה אותו אפקט וואו . אני מאוד מרוצה מהפלטות של סליק , מאוד פיגמנטיות ויפות. הסומק אף הוא משגע ! לא מכירה את החברה אבל נשמע מעניין.
    הטינט מירקל ...הוא מייקאפ מעולה , אני מאוד אוהבת אותו אבל הבעיה שלי עם תתי הגוון המאוד צהובים שלו ומספר הגוונים המצומצמם. זה די מבאס וחבל כי זה באמת מייקאפ מעולה.

    השבמחק
  20. שיו איזה קריזה! הגבתי ונבלעה לי התגובה! גגררררר

    אהבתי את האיפור כולו! גם אם איפור העיניים היה פחות "מרגש" עבורי. יכול להיות בגלל הפוסט הקודם :P
    אהבתי מאוד את הסומק! לאחרונה כל הקורליים מאוד מושכים אותי - בשפתונים, צלליות, סמקים, לקים, כל מה שבא ברוך הבא!

    המייקאפ נשמע מעניין. אבל במידה מסוימת החלטתי להפסיק בניסיונות לחיפוש משהו טוב יותר עבורי מהקולורסטיי. הוא עובד ודי!

    השבמחק
  21. דנרה: תודה!
    המייק אפ "יושב" עלי טוב בתקופה הזאת, אבל בקיץ לדעתי לא יהיה מוצלח. משום מה ה-2 הרגיש לי יותר כהה, אולי בגלל התת גוון שלו. חבל שאין להם גוונים נייטרליים יותר (בארץ כמובן).
    הסקירה של המסקרות תהיה בקרוב מאוד!

    הבולשת: תודה!
    אני גם מאוד אוהבת את הפלטות של סליק ותמיד משתדלת להתעדכן בדברים החדשים שאמורים לצאת.
    הסומק מעולה, כמו כל המוצרים האפויים של המותג. מומלץ!
    מסכימה לגמרי לגבי המייק אפ, חבל שלא הביאו גוונים יותר נייטרליים.

    מיטל: באסה :/
    תודה! אני יודעת שאיפורים מהסוג הזה הם לא כוס התה שלך :)
    אני גם מאוד אוהבת ונמשכת לקורליים, למזלנו יש היצע גדול מאוד של המוצרים מהסוג הזה.
    לגבי המייק אפ - מוצר מנצח לא מחליפים!

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.