SLIDER

פלטת צלליות "Au Naturel" של Sleek

פלטת הצלליות "Au Naturel" החדשה של "Sleek" יצא במסגרת קולקציית "Nude" לסתיו 2011. בחירת הגוונים בה לא ממש אופיינית ל-Sleek, שלרוב בוחרים להוסיף לכל פלטת צלליות שלהם צלליות צבעוניות בגוונים עזים לצד כמה צלליות נייטרליות. כאן קיבלנו פלטה נייטרלית לחלוטין ומאוד פרקטית שמתאימה לשימוש יומיומי וגם ליצירת מראה דרמטי ומעושן.
מאז שראיתי את התמונות הראשונות של הקולקציה מאוד רציתי את "Au Naturel" וכמובן שהזמנתי אותה ברגע שהיא יצא. שאר המוצרים בקולקציה, הסומק וה-Pout Polish לשפתיים, לא היו אטרקטיביים בעיני ואלו לא מוצרי חובה. מה שכן יש הרבה ביקורות טובות על הסמקים של Sleek ובטוח אנסה אותם בעתיד.
בחזרה לפלטה, Sleek כנראה התכוונו להוציא סוג של פלטת "Naked" עממית אבל הצליחו בזה רק באופן חלקי.
השורה העליונה בפלטה מורכבת מצלליות בגוונים נייטרליים בהירים, שבמבט הראשון נראים מאוד פרקטיים לאיפור יומיומי. הבעיה איתן היא הפיגמנט המאכזב, שלא כל כך אופייני ל-Sleek, שבדרך כלל מצטיינים בצלליות עם פיגמנט עז.
את הסווטצ' הזה נאלצתי לעשות מעל שכבה של מייק אפ, אחרת לא ראו את הצבעים בתמונה.
כפי שניתן לראות, חמשת הצלליות הראשונות שקפקפות וכמעט בלתי נראות על העור. מס' 6 היא היוצאת מן הכלל (כנראה בגלל שהיא במרקם שימרי ולא מאט) היא רוויה בפיגמנט ואני משתמשת בה בעיקר להארה של הזוית הפנימית של העין. שאר הצלליות כמעט ולא בשימוש ורק לעתים רחוקות אני משתמשת באחת מהן בתור בסיס נייטרלי לצלליות הכהות ומניחה אותה על כל העפעף.
על הכשלון של הצלליות הבהירות מפצות הצלליות שהכהות שבשורה התחתונה: כולן רוויות בפיגמנט, נמרחות כמו חמאה וכל הגוונים מאוד פרקטיים גם ליומיום ובמיוחד ליצירת מראה מעושן. האהובות עלי ביותר הן 8 ו-9, כאשר 8 היא סוג של תערובת בין ירוק זית וברונזה והיא לא כהה מידי ו-9 היא חום מאט כהה להדגשה של הקפל והיא גם הכי פיגמנטית מכולן.
הצללית השחורה סופר פיגמנטית גם, נראית ממש שחור פחם אמיתי. כשאני ממהרת אני משתמשת בה במקום איילינר ג'ל בעזרת מברשת זוויתית.

בסה"כ אני אוהבת את "Au Naturel", אבל היא לא must בעיני וקצת איכזבה בהשוואה לפלטות האחרות שיש ברשותי. היא תתאים מאוד לחובבות האיפור המעושן ליצירת לוקים כהים מגוונים ופחות תתאים למי שאוהבת מראה איפור נייטרלי ונקי ליומיום.

בפוסט הבא תראו "איפור היום" עם הפלטה הזאת. 

18 תגובות

  1. קראתי ביקורות עליה וזה בדיוק מה שנאמר גם - שהשורה העליונה חסרת פיגמנט. אבל בעבור מחיר כזה אולי שווה לאחרות לנסות...
    מקווה שיוציאו פלטה דומה אבל יותר טובה

    השבמחק
  2. אנונימי28.11.2011, 13:24

    חברה שהייתה בלונדון רכשה אותה עבורי, ואני אמנם מסכימה שהיא לא מאסט, אבל היא ללא ספק משתלמת מבחינת המחיר. על שורת הצלליות התחתונה אין מה לדבר, וגם לשורה העליונה הצלחתי למצוא שימושים מעל צלליות קרם בגוונים שונים.
    אני סקרנית לראות את 'איפור היום' שעשית באמצעותה :)

    Bijoula

    השבמחק
  3. גם אני בפעם הראשונה שראיתי אותה מאד רציתי והייתי בטוחה שאקנה אבל אז התחלתי לקרוא ביקורות והבנתי שכמו שאת אומרת - חצי פלטה מאד מאכזבת.. אז ויתרתי.
    לפחות הגוונים הכהים ניראים נהדר ומתאימים עכשיו מאד לעונת החורף. מחכה לפוסט איפור איתם!

    השבמחק
  4. בהחלט מאכזב הפיגמנט של העליונות.
    אבל אמתין לראות את הביצוע שלך עם התחתונות :)
    יש לך אגב את הנייקד?

    השבמחק
  5. מרינה: אני זוכרת שבזמנו דיברנו על הביקורות ועל חוסר הפיגמנט.
    פלטות נייטרליות הן לא ממש הסגנון של סליק, אבל אולי עוד יפתיעו (אני מקווה).

    Bijoula: חברה שלי הייתה בלונדון בראש השנה והמשימה שלה הייתה לקנות לי את הפלטה הזאת שם והיא אומרת שבכל Superdrug שהיא הייתה הפלטה אזלה מהמלאי. בסוף הזמנתי מ-EBAY. כיף שהצלחת להשיג!
    לא חשבתי על זה האמת, אנסה על צללית קרם צבעונית!
    איפור היום יהיה בימים הקרובים, אני עובדת על התמונות!

    השבמחק
  6. ישראלה: הכהים לגמרי מתאימים לתקופה הזאת! אני נהנית מהפלטה הזאת למרות החסרונות שלה, כי את המחיר שלה היא כבר הצדיקה.
    הפוסט בקרוב מאוד :)

    דנרה: אין לי את נייקד. הייתי מזמינה אותה, אבל א. אני מתקמצנת, ב. היא לא ממש ריגשה אותי ברמת הגוונים שיש בה, לא מרגישה שחסר לי . זה לא פוסל את האפשרות שעוד אזמין אותה כמובן :)

    השבמחק
  7. התלהבתי כשראיתי שהיא יצאה אבל אז באמת קראתי ביקורות מאוכזבות, למרות שבמחיר שלה שווה אפילו רק את התחתונות שהן יותר פיגמנטיות, אע"פ שהן לא ממש ייחודיות.
    מחכה לאיפור היום :)

    אגב - איפה את רוכשת מוצרים של סליק?

    השבמחק
  8. חבל שהן חסרות פיגמנט- הן כל כך מתאימות ליום יום.
    וזה בהחלט מפתיע בגלל שהצלליות שלהם מלאות פיגמנט.

    האם ניסית את הפלטה הקרמית?

    השבמחק
  9. קורין: הפלטה הזאת בהחלט שווה את המחיר, למרות החסרון של הצלליות הבהירות.
    אני מזמינה מ-EBAY, יוצא בסביבות 60 ש"ח לפלטה. למוכר קוראים VANITYPALACE, יש לו מבחר גדול של סליק והוא גם תמיד מעודכן. יש לו גם דף פייסבוק.
    http://stores.ebay.com/vanitypalace/Sleek-/_i.html?_fsub=2052615015&_sid=1010199095&_trksid=p4634.c0.m322

    השבמחק
  10. Peacha: לא ניסיתי את הפלטה של פריימרים, היא נראית לי קצת צבעונית מידי בשבילי. בסופו של דבר אני 90% מהזמן משתמשת ב-"Painterly" של מאק.

    השבמחק
  11. במבט ראשון נדלקתי על הפלטה הזו, אבל לאור הביקורת אני חושבת שאני אוותר עליה :/
    תודה על הסקירה :)

    השבמחק
  12. כלכך שימושי ומתאים לשילובים רבים, אני מצביעה בעד.

    השבמחק
  13. סליחה על הדיליי בתגובה :]
    האמת שאת הפוסט קראתי כבר לפני כמה ימים, אבל זה היה מהנייד ולא היה לי נוח לענות ככה (גם אם לפעמים אני עונה.. תלוי בתזמון, בעצבים וכמובן בעד כמה החיבור סביר..)
    בכל מקרה, עבורי לפחות, הפלטה הזאת מיותרת, ואני לא אומרת את זה מה"סיבות הברורות" שאני פחות מתחברת לגוונים כאלה, אלא כי אם עבורי, חצי מהפלטה לא שימושית, אז עדיף לרכוש 2-3 צלליות מוצלחות ולצרף לאוסף הצלליות הנפרדות שלי בפלטה ולא לרכוש אחת שלא ממש יכולה לספק אותי לבד כמו שהיא.
    מצד אחד נורא נחמדות הפלטות של סליק, מצד שני, עבורי, זה לעולם לא יחליף את האופציה של לרכוש כל צבע בנפרד.
    מבאס לגלות שסליק "נרדמים" על המשמרת ומוציאים פלטה עם צלליות פחות טובות. אני מקווה שזאת לא תהיה התחלתה של מגמה כי אני מאוד מרוצה בפלטה שרכשתי מהם. עבורי היא פרקטית, מגניבה, משלימה לי כל מיני מראות כי יש בה גוונים מעניינים, חלקם שימריים חלקם מאט.
    צללית 8 אכן מאוד מיוחדת! קשה לי לחשוב על צללית בדיוק כזו. אני חושבת שזממתי על אחת כזאת מ Shiro אבל בסופו של דבר ההזמנה אליהם לא יצאה לפועל גם ככה..

    טוב, אחרי הסתכלות על הסווץ נראה לי שזה היה רק בראש שלי חחח
    התכוונתי ל Everything is Bears
    בצילום השני
    http://www.lipglossiping.com/2011/06/shiro-cosmetics-eye-shadow-swatches/
    נכון שהצלליות האלה נראות שוות?

    השבמחק
  14. הפלטה נראית מעניינת, אבל שורת הצלליות העליונה מורידה מהקסם שלה. חוץ מזה, עם Storm (וכמה צלליות בודדות בגווני חום) אני מרגישה שאני לא צריכה פלטה טבעית.
    מה שכן - זו אחלה פלטה עם הרבה אפשרויות לשילובים.

    השבמחק
  15. אלטר אגו: הפלטה הזאת לא מאסט, למרות שהיא שווה את המחיר שלה. אני בטוחה שהם עוד יוציאו יותא מוצלחות ממנה. אני ממש אוהבת את סליק.

    אפרת: הפלטה הזאת תתאים מאוד למי שאוהבת איפור נייטרלי או מעושן.

    השבמחק
  16. מיטל: זאת לא הפלטה בשבילך, מהסיבה שכבר ציינת. בשבילי, למרות שחצי ממנה הן צלליות לא ממש פרקטיות, היא שימושית מאוד בזכות הגוונים המעושנים. יחסית לשאר הפלטות שלהם זאת יצאה סוג של משעממת :)
    הצלליות של SHIRO מטריפות! כבר יש לך צלליות שלהם?

    אירנה: לדעתי ה-STORM הרבה יותר מוצלחת ממנה!

    קורין: בשמחה :)

    השבמחק
  17. טרם :)
    זה בתכנון כבר הרבה יותר מידי זמן...

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.