SLIDER

MAC Me Over - התרשמות כללית וקניות

בשבוע שעבר הושקה הקולקציה החדשה של מאק "MAC me over", שהיא אחת הקולקציות הגדולות מבחינת כמות המוצרים שיצאו בזמן האחרון. למרות המבחר המרשים של המוצרים היו ב-wish list שלי רק 2 שממש רציתי: צללית "Carbonized" ופלואידליין "Avenue". הגעתי למסקנה שאפילו אם אני ממש מתלהבת מהמוצרים שיוצאים בקולקציות החדשות ורובם במהדורה מוגבלת אני אקנה אך ורק את אלו שאשתמש בהם, אחרת חבל על הכסף.
זה השלל שיצאתי איתו מהחנות:
בקולקציה הזאת יצאו 4 fluidlines, כולם במהדורה מוגבלת וכולם בצבעים מיוחדים. (אפשר לראות סווטצ'ים בפוסט של מרינה). מאוד אהבתי את הצבעים של כולם, פחות אהבתי את הפיגמנט שלהם כי כולם נראו בהירים יותר בפועל, לעומת איך שהם נראים באירזה, והרגישו לי דלילים מידי. היחיד שנבחר והוא זה שחיכיתי לו כל כך הוא "Avenue":
מדובר בג'ל איילינר בגוון חום כהה עם טוויסט של שימר זהב. עד עכשיו כבר הספקתי להשתמש בו כמה פעמים והוא מעולה! המרקם כן מרגיש לי דליל יותר לעומת ה-Blacktrack לדוגמא, אבל ההנחה שלו מאוד נוחה ואין צורך לעבור על קו האיילינר כמה פעמים כדי לקבל תוצאה אחידה. את השימר כמעט ולא רואים ויש לו ניצנוץ ממש עדין.
בקולקציה יצאו 6 צלליות בודדות, כולן בגוונים די נייטרליים ופרקטיים. רובן לא ממש עשו לי את זה כשראיתי את התמונות וגם לא עשו לי את זה כשראיתי אותן בפועל. היחידה שהייתה must מבחינתי היא "Carbonized":
זאת הצללית החומה המושלמת! היא מזכירה לי את "Patina", שזאת הצללית שאני משתמשת בה הכי הרבה, רק בגרסה הכהה. הפיגמנט שלה מעולה והיא הטישטוש קל ביותר. אני ממליצה עליה מאוד למי שמחפשת צללית חומה נייטרלית ליומיום.

בגזרת השפתונים: לא מצאתי אחד שממש עשה לי את זה. הניודים היו בהירים מידי והורודים/אדומים - דומיננטיים מידי. התאהבתי בצבע של "Rebel" (שנמצא גם בליין הקבוע), אבל אין סיכוי שהייתי מעזה להשתמש בו ביומיום כי בכל זאת נועזת אני לא. היחיד ששקלתי לקנות היה "Offshoot" הורוד וגם עליו ויתרתי בסופו של דבר כי גוון כזה אני יכולה למצוא בערך אצל כל מותג. גם על הגלוסים ויתרתי, כי לא אהבתי את הצבעים הלא מרגשים וגם שמתי לב שבזמן האחרון אני קונה אותם ובסוף לא משתמשת.

הקניה הספונטנית היחידה שלי הייתה רביעיית צלליות "Evil eye":
הגוונים המעושנים והחורפיים של הצלליות עשו לי את זה לגמרי! הצללית שהכי אהבתי, באופן די מפתיע, היא "Evil eye" הירוקה (במרקם מאט) וכבר הספקתי להשתמש בה פעמיים, בשילוב עם "Carbonized". השניה שתהיה ממש פרקטית לאיפורים קצת יותר דרמטיים היא "Moody" האפורה הכהה, שהיא גם הפיגמנטית ביותר מכל הרביעה. גם ב-"Palace Pedigreed" הספקתי להתנסות והיא הייתה הרבה יותר דומיננטית ממה שציפיתי ממנה והיא טובה לאיפור יומיומי רק כנגיעה של צבע (מתקבל גוון סגול שזיף) ולא בפני עצמה. היחידה שמבאסת היא הסגולה "Spellcaster" ואני בספק אם אשתמש בה בכלל.
בסה"כ אני מרוצה מהבחירה הזאת. מה שכן אני מציאה לכל מי שמעוניינת בצלליות האלו לבחון אותן טוב מאוד בחנות לפני, כי הביקורות עליה ברשת די קוטלות. יש לי הרגשה שאני היחידה שאוהבת אותה.

בקולקציה יצאו גם Shadesticks, שהם סוג של צלליות קרם, שלא נמצאים בליין הקבוע אלא יוצאים מידי פעם במהדורה מוגבלת. כרגע ויתרתי עליהם, אבל אם הייתי צריכה לבחור הייתי הולכת על "Street cool" החום.

ממש אהבתי את הבחירה של צבעי הלק שמאק עשו! מצד שני, בעיניי אין צורך להשקיע 70 ש"ח (תתקנו אותי אם אני טועה) בלק של מאק, אם ניתן למצוא צבעים זהים בחברות אחרות ואיכותיות לא פחות.
"Deep Sea" - צבע כחול-ירוק (Teal) כהה: האלטרנטיבה שלי היא "Ski teal we drop" של OPI.
"Fatigues" - ירוק "צבאי" קרמי: כמעט זהה ל-"Westside warrior" של צ'איינה גלייז ו-"Uh-oh roll down the window" של OPI (שניהם מקולקציות סתיו 2011).
"Majesty" - מג'נטה כהה: מזכיר מאוד את "Urban night" של צ'איינה גלייז וגם את "Carry on" של Essie.
"Quiet time" - ניוד קלאסי. היחיד שלא ממש עניין אותי וגם באופן כללי לקים מהסוג הזה לא מרגשים אותי ואולי יש לי אחד באוסף.

בזמן האחרון MAC מציפים אותנו בקולקציות חדשות ומגוונות, שרובן מורכבות ממוצרים במהדורה מוגבלת. למרות שאני תמיד משתדלת להיות מעודכנת במוצרים החדשים שאמורים להגיע, זה הולך ונעשה יותר קשה ומבלבל. בנוסף, מרוב שמועדי ההשקה של הקולקציות צמודים, כל העיניין מתחיל לאבד את הטעם בעיניי. אם המטרה של הקולקציות החדשות היא לרגש את הקונה הפוטנציאלית ולגרום לה לרוץ לסניף הקרוב של MAC ולקנות מוצרים, גם אם היא לא ממש זכוכה להם, אז היום הצורך הזה נעלם. אצלי לפחות. ומה אתן חושבות? האם אתן עושות קניות אימפולסיביות של מוצרי האיפור שיוצאים במהדורה מוגבלת? מה דעתכן על כמות הקולקציות החדשות במאק בתקופה האחרונה? שתפו!

20 תגובות

  1. איכשהו הצלחת לקנות את כל הדברים שאני הכי פחות התלהבתי מהם... אבל אם את ניהנת אז זה ממש לא משנה מה אני חושבת :-)
    מסכימה שיש קצת הצפה של קולקציות בזמן האחרון, אבל אני לא רואה בזה בעיה, להפך ככה לפחות יש יותר סיכוי שאני אמצא לעצמי משהו מבין כל המבחר הזה! למרות שלמישהי שלא "שוחה" בפרטים של כל קולקציה זה באמת יכול להיות מבלבל. אותי משמח שיוצאת בקרוב קולקציית שנכנסת לליין הקבוע, כן ירבו!

    השבמחק
  2. אהבתי את הצבעים שבחרת.
    חורפיים ומאוד מעושנים (ואני אוהבת)

    סקרנית על האיילינר עם ההזהבה שלו
    תתחדשי ותהני!

    השבמחק
  3. תתחדשי על הכל!
    הקולקציה הזו פשוט לא עשתה לי את זה.
    וה- Carbonized כתבת שהיא הגרסה הכהה של פטינה, האמת שאני לא ממש רואה קשר ביניהן בכלל.
    כאילו זו שפה יש לה תת גוון אדום הרבה יותר מפטינה הברונזית.
    אולי זה הצילום, אציץ כשאהיה במאק.

    השבמחק
  4. תתחדשי! לדעתי אין קשר בין CARBONIZED ל-PATINA אלא הן משלימות אחת את השניה ביחד. קרבונייזד די כהה לעומת פטינה (ויש לי סווטצ'ים שיוכיחו זאת!) ;)
    אני גם אהבתי את הפלודליין הזה ולדעתי השאר דווקא כן רווים ואין איתם בעיה בהנחה.
    אני לא רואה בעיה בקולקציות של מאק ואני לא עושה רכישות ספונטניות שם אלא בוחנת בקפידה את כל הדברים שיוצאים לפני. למישהי שחדשה למאק אז אולי זה יותר מדי...

    השבמחק
  5. איכשהו הקולקציה הזו דילגה מעליי עוד כשראיתי אותה ואת שאר מיליוני הפריטים שהושקו עוד בפריז . אתמול כשהלכתי לקחת שפתון במסגרת ה-B2M הסתכלתי על הדברים אבל לא הרגשתי ששום דבר באמת עושה לי את זה אז העדפתי לוותר . הפלואידליינים היו באמת יפהפיים אבל אם את אומרת שהם דלילים מדי אני אוותר מראש. עושה רושם שכל החברות הולכות לאחרונה על שחור+צבע כך שיש אופציות זולות יותר אם באמת רוצים . אהבתי מאוד את הפלטה שלך , אני אמנם לא חובבת סגלגלים אבל הפלטה הזו נראית הורסת ובטח עם עיניים בהירות כמו שלך :) תתחדשי ותודה על הפוסט!

    השבמחק
  6. זה נהדר ללכת לקניות כשאת יודעת מה את רוצה, חוסך לבטים ואכזבות, כל הכבוד שהתאפקת.

    הצלליות יפות והסא נראה בגודל קומפקטי לנשיאה בתיק, אצלי זה משחק תפקיד.

    תתחדשי!

    השבמחק
  7. IsraelMakeup: נראה לי שזה היה צפוי שמתוך קולקציה כל כך גדולה כל אחת תבחר משהו אחר. הטעם של כולנו שונה וזה כל הכיף :)
    יציאה של קולקציה חדשה גורמת לי להסתקרן ולקפוץ למאק ביום השקתה ולקנות כמה דברים כמובן. הבעיה היא שברגע שיש הרבה קולקציות זה גם הופך להוצאה כספית, לפעמים מיותרת. שלא נדבר על בנות שלא קוראות בלוגים ולא מתעדכנות 24/7, זה ממש מבלבל.

    Peacha: תודה!
    הקיץ עוד יהיה איתנו הרבה זמן, אבל כבר בא לי על הגוונים המעושנים גם באיפור וגם בלקים.

    השבמחק
  8. דנרה: תודה מותק!
    בקשר ל-"Carbonized", היא לא מצטלמת טוב, אין לה גוון אדום והיא חומה קצת אפרפרה וכהה. המרקם שלה והברק ממש מזכירים לי את פטינה, למרות שלמעשה אין ממש קשר ביניהן. אני פשוט ממש אוהבת צלליות נייטרליות אז היא הייתה מאסט מבחינתי.

    מרינה: תודה!
    לזה התכוונתי, שהצלליות האלו משלימות אחת את השניה מעולה ולדעתי יש להן גם מרקם מאוד דומה.
    מי שסובל הכי הרבה מריבוי הקולקציות הוא חשבון הבנק שלי :) .

    השבמחק
  9. הבולשת: הפלואידליין שיש לי לא ממש דליל והשאר בעיניי פשוט לא פיגמנטיים מספיק, ציפיתי לקבל מראה יותר דרמטי לכן ויתרתי עליהם.
    איזה שפתון קנית?
    תודה רבה מותק!

    אפרת: לפעמים אין ברירה וחייבים להיות מחושבים, במיוחד במקרה של מכורה כמוני (התחלתי להודות בזה :).
    תודה!

    השבמחק
  10. אנונימי12.9.2011, 22:10

    מאד אהבתי את כל מה שקנית! חייבת לציין לגבי הפלטה שגם אני הגעתי למאק בידיעה שהביקורות ברשת קטלו אותה מבחינת פיגמנט. המוכרת טענה שבסווטש עם היד אכן הפיגמנט מאד ירוד, ולעומת זאת עם המברשת דווקא מקבלים צבע רווי. הייתי סקפטית אבל הסכמתי שהיא תאפר אותי והיא לגמרי הוכיחה את טענתה. קצת מוזר אבל כך היה. בסוף וויתרתי לצערי מרוב הוצאות, אבל היא ממש יפה לדעתי. אולי אני עוד אתפתה לקנות אותה בהמשך אם היא עדיין תהיה במלאי...

    bijoula

    השבמחק
  11. כל מה שקנית נראה נהדר. תתחדשי!
    על ה-carbonized הסתכלתי אבל לא הצלחתי להחליט אם לקנות אותו או לא, אז במקרה הזה החלטתי שאם יש ספק - אין ספק ובנתיים הוא נשאר בחנות..
    הפלטה נראית מעניינת, אבל פחות קרצה לי.
    האייליינרים מהממים אבל יש לי אחד חום ואחד שחור ואני מרגישה שזה מספיק לי.
    לגבי הקולקציות של מאק - יכול להיות שהם באמת מוציאים הרבה קולקציות לאחרונה (כמעט בבת אחת הייתי אומרת) וזה יכול להיות מאוד overwhelming אם לא עושים מחקר רשת מקיף לפני שמגיעים לחנות, ולפעמים גם אם עושים מחקר כזה - הסווצ'ים לא באמת משקפים, לא תמיד לפחות. ככה יצא שמה ששמתי עליו עין ב-Mac me over דווקא לא משך אותי ומה שנראה לי כמשהו שבחיים לא נכנס אליי לתיק האיפור התגלה כמוצר שנבחר ללכת איתי הביתה לבסוף :)

    השבמחק
  12. אהבתי את מה שקנית, הייתי ביעוץ איפור והשתמשו באיפור שלי עם הצלליות האלה שאהבתי אותן אבל יש לי מספיק גוונים דומים בבית חח
    אהבתי גם בהתחלה את הפלודליין הזה אבל יש לי גם את הבלאקטראק וגם את דיפ דאון אז העדפתי ללכת על גוונים שונים וקניתי את הסגול/בורדו והירוק המהמם מקווה שאני יהיה מרוצה מאוד מהם :)

    השבמחק
  13. נראה מעולה, איזה כיף זה לקנות כל כך הרבה מוצרי איפור :)
    הזכרת לי שאני חייבת לקפוץ לסניף של מאק הקרוב לביתי (מתלבטת כי יש בתל אביב רק ברמת אביב או בעזריאלי, ואני לא אוהבת את שני הקניונים הללו) ולרכוש מברשת לפודרה.

    השבמחק
  14. תתחדשי :)
    אני איתך באהבה לגוונים החומים והחורפיים ;)
    אני מאוד אוהבת את השיידסטיקים של מאק, הבעיה היחידה שלי היא האריזה הדפוקה והמזעזעת שלהם. קניתי פעם אחת, ואחרי חודש בערך המנגנון נהרס לגמרי ולא יכולתי להמשיך להשתמש. בחנות החליפו לי את המוצר בלי בעיה [כנראה רגילים לזה :/] וחודשיים אח"כ בערך הפקק נסדק והמוצר התייבש מהר מאוד. בקושי השתמשתי ברבע והוא עף לפח.

    מראש אני לא מנסה לעקוב אחרי הקולקציות של מאק, לא הקבועות ולא המיוחדות והמוגבלות.
    קשה לי מאוד לעקוב ולזכור את הכול, ואני מסכימה איתך שנוצרת הצפה לא נעימה מהבחינה הזו, וזה כבר לא מרגש או מיוחד, אלא פשוט עוד מוצר שמאק הוציאו. אני גם קצת מתבאסת לקנות מוצר בקולקציה מוגבלת, כי אם אני אהיה מאוד מרוצה ממנו לא תהיה לי אפשרות לקנות עוד אחד

    השבמחק
  15. חייבת לציין ששני הדברים שהכי עניינו אותי בקולקציה אילו בדיוק השניים שאת רכשת :)
    שקלתי את שניהם ועל שניהם ויתרתי.
    קרבונייזד חשבתי שבסופו של דבר לא אשתמש והאבניו חשבתי שיהיה סתם גיוון בין חום לשחור שגם לא יצא ממנו יותר מידי.
    שלא לדבר על זה שלאחרונה אני מנסה לקצץ בהוצאות מיותרות (כידוע, לא קל :P)

    לגבי המורד, אני עדיין שוקלת אותו אבל לא בטוחה..

    לא מאוד התרגשתי מהרביעיה, אני יכולה להבין מה מצאתי בירוקה (המרקם שלה באמת טוב? שונאת מאק-מאט ;)) וגם האפורה נראית מגניב, סוף של אפור-אריק חחחח האחרות לא הלהיבו אותי. וסגולים ידועים בקשיים שלהם להוציא פגמנט סביר.. כמה חבל..

    לדעתי לאחרונה דבר ראשון מאק מציפים אותנו בהמון קולקציות מוגבלות שזה סתם מרגיז, ודבר שני, אני חושבת שרוב הקולקציות לא מעניינות מספיק. וזה שהן מושקות יחד לא עושה לי חשק לצאת ולעשות רכישה.
    מעבר לז,ה אני שונאת את ההתנהלות הזאת שלהם עם הקולקציות המוגבלות אחת אחרי השניה. גורם לי לא לרצות לרכוש אף פעם משהו מוגבל..

    השבמחק
  16. וכן, נראה שחזרתי ;)

    השבמחק
  17. bijoula: הצלליות בפלטה לא מאוד פיגמנטיות, אבל לא הייתי קוראת להן גרועות (טוב, אולי רק לסגולה). יחסית לצלליות מאט קל לי לטשטש אותן ואני אוהבת בעיקר שהן נותנות מראה מעושן.
    לדעתי אין לך מה להצטער שלא קנית אותה, כי את תמיד תוכלי להרכיב לך פלטה משלך עם גוונים דומים.

    Irena: תודה!
    אני למדתי שאם אני מתלבטת לגבי מוצר מסוים, עדיף לא לקנות כי בסופו של דבר זאת תהיה קניה מיותרת.
    לגבי הקולקציות של MAC, אפילו בתור אחת שעוקבת אחרי מיליון בלוגים ומתעדכנת כל הזמן, קשה לי לזכור את כמות המוצרים שהם מוציאים.

    השבמחק
  18. Lian: תתחדשי גם!
    הצלליות לא MUST לגמרי, לי כן היו חסרים גוונים כאלה אז מאוד התלהבתי וקניתי.
    הפלואידליינים הם המוצר השווה ביותר בקולקציה לדעתי.

    שרונה: כיף לגמרי! ביקור ב-MAC עושה לי מצב רוח מעולה :)
    אני הייתי הולכת על רמת אביב, יותר נחמד שם ופחות עמוס מעזריאלי.

    אלטר אגו: תודה!
    כל הקיץ אני מתגעגעת לאיפור מעושן!
    השיידסטיקים לא עושים לי את זה. מבאס כל הקטע של האריזה, במיוחד כי הם לא זולים בכלל.
    אני כבר לא מצליחה לעקוב אחרי הקולקציות ולכן זה קצת מאבד את הטעם מבחינתי.

    השבמחק
  19. מיטל: אם מתלבטים - לא קונים, כי יש כל כך הרבה מוצרים אחרים שאת יכולה לקנות שיהיו לך יותר פרקטיים.
    הצללית הירוקה בסדר, ההנחה שלה נוחה וקל לי לטשטש אותה. המרקם לא מדהים אבל גם לא גרוע. האפורה מעולה! וגם שתיהן ביחד נראות מעולה, רק קצת דרמטי מידי לקיץ.
    הרבה מוצרים במהדורה מוגבלת גורמים לזה לאבד את הטעם, אני מסכימה לגמרי. ומרוב הקולקציות הם גם התחילו "למחזר" צבעים שיצאו כבר במהדורה מוגבלת וגם להוסיף מוצרים מהקולקציה הקבועה (שזה בכלל לא מובן לי).
    יאללה, הגיע הזמן שתחזרי! היית חסרה! :)

    השבמחק
  20. :)
    את צודקת, גם תחושת המחזור שכחתי לציין, אולי זאת היתה התחושה שלי שפשוט אין משהו ממש חדש.
    ומצטערת שהעפרונות המשמימים האלה שיכולים לשמש כבסיס לא נכנסים אצלי לרשימה. כ"כ לא נוחים לתפעול שאני לא יודעת מה עשו מהם כזה עניין..

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.