SLIDER

High Hopes for Coral Tonic - פוסט על לק ושפתון

"High Hopes" הוא לק שיצא בקולקציית קיץ של China Glaze בשנה שעברה (יחד עם "Lemon Fizz" ו-"Peachy Keen" שכבר כתבתי עליהם). התלבטתי די הרבה זמן אם להזמין אותו, כי לא הצלחתי לגבש דעה, על סמך הסווטצ'ים הרבים שלו שיש ברשת, אם הוא צבע יחודי או לא.
כמו שאפשר כבר לנחש יחוד אין פה, ולכל חברה יש לפחות צבע אחד כזה ברזומה. מדובר בגוון קורלי בוהק עם נטיה ורודה קלה. איכשהו אני תמיד נמשכת ללקים בגוון הזה ושוכחת שכבר יש לי גוונים שכמעט זהים לו באוסף.
הלק בגימור קרמי עם פורמולה קצת סמיכה, אבל נוחה למריחה. מגיעים לאטימות מלאה וגימור גלוסי בשתי שכבות וטופ מייבש מעל. העמידות בינונית, כנראה בגלל שהשכבות יחסית עבות.

2 לקים שכבר יש ברשותי שקרובים מאוד מבחינת הגוון ל-"High Hopes" (במרכז התמונה):
בצד ימין - "A Good Man-Darin is Hard To Find" של OPI. אי אפשר להגיד על הלק הזה שהוא 100% קורלי כי יש לו נטיה כתומה מאוד ברורה. מצד שני, על הציפורניים המראה שמתקבל מאוד דומה.
בצד שמאל: "Teeny Bikini" של Orly, שהוא זהה בגוון אבל הפורמולה שלו שונה. על הציפורניים לא רואים ההבדל.

איך השפתון קשור לכל זה?
יום אחד התחשק לי להתאפר קצת שונה מהרגיל (שזה עיניים דומיננטיות, שפתיים בגוון טבעי) וללכת על מראה עיניים טבעי ושפתיים דומיננטיות בגוון קיצי ובוהק. הלכתי על צללית "Patina" של MAC עם איילינר שחור דק, סומק Coralista של בנפיט, ברונזר של Stila וגולת הכותרת השפתון "Coral Tonic" של מייבלין. (אפשר לראות את האיפור המלא איתו בפוסט של מרינה). באותו יום הייתי גם עם "High Hopes" על הציפורניים ואז שמתי לב שיש זהות מוחלטת של גוון הלק וגוון השפתיים שלי.
אני זוכרת שבילדות סבתא שלי, שאת האהבה לאיפור כנראה ירשתי ממנה, תמיד אמרה שאם שמים לק אדום חייבים לשים גם אודם אדום כי אחרת זה סימן של טעם רע. היום החוקים האלו כבר לא קיימים (כמו גם התאמה של צבע הנעליים לצבע התיק או לק זהה במניקור ופדיקור) והשילוב הזה הרגיש לי מאוד retro.
כשקניתי את השפתון הזה לפני כמה חודשים הוא היה סוג של הימור מבחינתי, כי מאוד אהבתי את הצבע שלו אבל חששתי שלא אעיז ללכת איתו. היום אני מאוהבת בו לגמרי!
חוץ מהגוון ההורס, האיכות שלו מעולה. הוא די עמיד, אבל עלול טיפה לייבש את השפתיים. יש לו ריח עדין שאני אישית מאוד אוהבת, אבל זה עניין של טעם (קורצת לדנרה ;).

נראה שהצבעים הקורליים שולטים גם הקיץ גם תחום האיפור והלקים וגם באופנה. לדעתי הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על המינון הנכון כי קל מאוד להיראות "מוגזמת" בגלל שימוש מופרז בצבעים בוהקים. 

16 תגובות

  1. אני לא ממש מתחברת ללק הזה, הוא גם יותר מדיי "המוני" לאור העובדה שאפשר לקנות לק כזה גם ב5 ש"ח בביוטי קייר.

    השבמחק
  2. ומתי נראה אותו על שפתייך?!הלק בהחלט לא ייחודי אבל בכל מקרה מתאים לקיץ ולשפתון.
    ותודה על האיזכור! *חיבוק*

    השבמחק
  3. לק הורס! נראה עלייך משגע ! השפתון נראה יפה אבל מעט זעקני עבור סולידית שכמותי אבל הגוון שלו מדהים . וכרגיל אני אקנח במשפט "יש לך ציפורניים הורסות שרק נותר לי לקנא" :)

    השבמחק
  4. החוק של לק אדום עם שפתון אדום - אמא שלי טוענת את זה עד היום! סוג של תיאום צבעים שהיה חוק בל יעבור פעם...
    הלק אמנם לא יחודי אבל הוא בהחלט יפה וקיצי :-)

    השבמחק
  5. אוהבת את הגוונים האלו :) והלק הזה יפה יותר מהשניים האחרים לדעתי (הם מאוד קרובים אבל הוא טיפה בהיר יותר וזה יפה יותר לטעמי)

    והשפתון הזה מככב :) לא יהיה מנוס כנראה מלרכוש אותו ....

    השבמחק
  6. הלק הזה כל כך יפה, בייחוד על הציפורניים שלך!
    וגם השפתון הורס, הלוואי עליי אומץ לצאת איתו מהבית...
    תתחדשי!

    השבמחק
  7. זה גוון שאני לא מתלהבת ממנו אך שמתי לב שבפורום הוא מאוד פופולרי ואיך אומרים "הרוב קובע"

    האודם נראה יפיפיה ואני בטוחה שהוא מאוד הולם אותך, אמנם זה שיא האופנה אבל כזה מתאים למה לא? גם אני רכשתי לי אחד בסגנון של אסתי לאודר.

    השבמחק
  8. Lilach Zamir: מי שמחפשת צבע יחודי בהחלט לא תתחבר ללק הזה. בדרך כלל יש כמה גוונים כאלה בכל מותג לקים, כולל גם ביוטיקר, שיק וכו'. צ'איינה גלייז פשוט עושים לי את זה יותר.

    השבמחק
  9. מרינה: כרגע טוב לי באנונימיות היחסית שלי :)) (כי לצלם רק שפתיים נראה לי לא טוב ואם כבר אז מצלמים את כל הפנים).
    ולגבי האיזכור: כשמגיע - מגיע!

    הבולשת: תודה! נמסתי מהפירגונים, תמשיכי! :)

    IsraelMakeup: איזה קטע! קשה להשתחרר מה"חוקים" האלה לפעמים. יש לי עוד דוגמא: אני מנסה לגמול את אמא שלי מצללית תכלת שהיא משתמשת בה כל השנים שאני זוכרת את עצמי ומסרבת לשים שום דבר אחר!

    השבמחק
  10. קורין: הלק הזה קרמי יותר ואטום יותר מהשניים האחרים ולכן נראה טיפה בהיר יותר. אני גם חושבת שהוא יותר יפה.
    השפתון הזה באמת מככב ויהיה מהמם עלייך!

    Shirley: תודה!
    לגבי השפתון, גם אני אמרתי את אותו הדבר לפני כחצי שנה :). חוץ מזה תמיד אפשר קצת לטשטש שפתון בוהק כמו זה ולהפוך אותו לפחות דומיננטי.

    אפרת: זה גוון המוני, אין מה לעשות. וגם סוג של crowd-pleaser. אני אישית אוהבת אותו, אבל יכולה להבין את מי שלא תרצה לקנות צבע כזה.

    השבמחק
  11. מדליק לגמרי! לא חושבת שחובה לשלב כל מיני צבעים זהים יחד, אבל לפעמים זה נחמד כזה :)
    את השפתון אהבתי מאוד! לפי הפוסט של מרינה הוא נראה לא אטום לגמרי, אז קצת מפתיע אותי שהוא כזה עמיד. אבל אם את אומרת - סבבה!
    לגבי הלק, הוא יפה, אבל כמו שאמרת, יש לך לקים דומים לו.. נכון שהקורליות כן מוסיפה ייחוד, אבל זה לדעתי בהנחה ויש לך רק אותו ולא עוד שניים שהם כמעט זהים לו..

    השבמחק
  12. הלק ממש יפה. כבר תקופה מסויימת שאני רוצה לקנות לק קורלי - זה הפך מ"זה יותר מדי בשבילי" ל"בא לי! עכשיו!".
    לשפתון הזה אין לי אומץ. הסתכלתי עליו בחנות והגוון שלו שם נראה שונה מאיך שהוא נראה בפוסט של מרינה, וזה הרתיע אותי מעט, אבל אולי עם הזמן יהיה לי אומץ ללכת עם שפתון כזה.

    השבמחק
  13. למרות שאני לא בעד התאמות בגדול, אני חושבת שלק ושפתון תואמים זה מדליק מדי פעם במיוחד בגוונים כאלה.
    וקורצת לך חזרה על הריח. כנראה שזה באמת משהו אישי. לשפתון היפה הזה יש ריח שממש מעצבן אותי.

    השבמחק
  14. מיטל: השפתון אטום כמו creamsheen של MAC והוא די דומיננטי. אני מאוד מרוצה מהעמידות שלו.
    בין שלושת הלקים אני הכי אוהבת אותו (זה הלק שהייתי איתו כשנפגשנו), אבל בגלל שיש לו המון כפילים אני נוטה להשתעמם ממנו מהר.

    אירנה: גם אצלי זה ככה :)
    גם לגבי השפתון הזה לא מזמן אמרתי "אין מצב!". אפשר לעדן אותו על השפתיים שלא יראה TOO MUCH (אני בדרך כלל מניחה מעט ומטשטשת עם האצבע).

    דנרה: גם אני לא בעד התאמות, גם קצת משעמם וגם יותר מידי התעסקות.
    מעניין הקטע הזה עם הריחות. גם אצל אסתי לאודר שמתי לב שאו שאוהבים את הריח או שלא סובלים.

    השבמחק
  15. אנונימי25.5.2012, 17:09

    איפה אפשר להשיג אותם את? (האודם והלק)

    השבמחק
    תשובות
    1. את השפתון של מייבלין ניתן להשיג בכל רשתות הפארם. את הלק - במכוני ציפורניים, מכוני יופי וספא, מספרות או בתי מרקחת פרטיים תמורת 55 ש"ח או להזמין מ-EBAY (במחיר של כ-30 שח בממוצע)

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.