SLIDER

חוויה קיצית עם OPI ו-Jack Kuba

לפעמים כשאומרים "יום עמוס" ישר עולה אסוציאציה עם לחץ, ריבוי משימות ואפור מסביב. הפעם נדבר דווקא על יום עמוס בחוויות שכללו בית מלון מהמם בלב תל אביב, פינוקים טעימים בחברה טובה, מניקור צבעוני ותצוגת בגדי ים ליד הבריכה.
בניין הבאוהאוס "בית פולישוק" שנבנה ב-1934 בצומת הרחובות אלנבי ונחלת בנימין בתל אביב שוחזר ושופץ והפך לאחד מבתי המלון המדהימים והמיוחדים במינם, "מלון פוליהאוס". האדריכל קרים ראשיד הוא זה שאחראי ליצירה והוא הצליח לשמר את מראה המקורי של המבנה ומצד שני להכניס המון צבע, עיצוב חדשני ומקורי לחלל הפנימי כך שהביקור במלון הופך לחוויה מהנה לא רק לגוף אלא גם לנפש (ולעין של חובבי הצילום).
על גג המלון נמצאים הבריכה והבר, אבל הדבר הראשון שהיפנט אותי זה הנוף ולמרות שלא מדובר במבנה גבוה רואים את היופי של תל אביב מכל זווית. על גג העולם, מכל הבחינות.
קולקציית האביב קיץ של OPI מוקדשת לאיי Fiji ומורכבת מ-12 גוונים בהשראת הים, החול והפירות הטרופיים. מדובר באחת הקולקציות המוצלחות שיצאו לאחרונה מבחינת הצבעים והמרקמים של הלקים שכולם נבחרו לשדר את אותו הסגנון של החופשה הטרופית הבאה שלנו :)
פרס השם המקורי של הקולקציה הולך ללק הצהוב (שהוא אחד ה-Must Haves כאן): "Exotic Birds Do Not Tweet"! הגוון המיוחד ביותר שבחרתי הוא "I Can Never Hut Up", אפור קרמי עם מיקרו שימר ירוק (הוא בלתי אפשרי לצילום אבל בלינק הזה תמצאו את התמונות שהכי קרובות למציאות). את המקום שני הענקתי ל-"Is That a Spear in Your Pocket", כחול-ירוק (Teal) במרקם קרמי מושלם. והמקום השלישי והמכובד מוענק לתכלת מהמם ובולט במרקם "טיפקסי" אטום - "Suzi Without a Paddle".
את כל הגוונים שבקולקציית Fiji ניתן למצוא בגרסה הרגילה, בסדרת ה-Infinite Shine ובג'ל.
בעוד שאנחנו על אחד הגגות היפים והפוטוגניים של תל אביב, הפנטזיה של החופשה הטרופית המשיכה עם תצוגה של בגדי הים החדשים מבית "ג'ק קובה", רשת חנויות שמתמחה בהלבשה תחתונה ובגדי ים יוקרתיים.
נשאר לי רק לאחל לכולנו ימים עמוסים בכיף ופינוקים!


תודה מיוחדת לנייל סטודיו, ג'ק קובה וצוות מרסיק על האירוח המושלם! 

2 תגובות

© Stars of Alex • Theme by Maira G.