SLIDER

ריגושים וחידושים: הלקים של Color Club

"קולור קלאב" הוא מותג לקים אמריקאי שקיים משנת 1979. כמו רבים אחרים, בהתחלה הלקים יוצרו עבור סלוני מניקור בלבד ובהמשך נעשו זמינים גם בחנויות הקוסמטיקה והפארמים ברחבי העולם. מדובר במותג עם אופי צעיר ומגניב, שבתקופה האחרונה לא ממש היה בתודעת מכורות הלקים, אבל לא מזמן הגיע השינוי המיוחל. הבקבוקים קיבלו עיצוב ולוגו חדש וגם יצאו מספר קולקציות ממש מגניבות ומיוחדות שעל חלקן אספר לכן היום.

Celebration Collection מורכבת מ-12 לקים, כאשר 7 מהם הם גליטרים צבעוניים וחמשת הנותרים הם לקים במרקם חלבי עם נצנצים ונותנים את אפקט "האקווריום".

הראשון הוא "For You" מס' 1027
הבסיס הוא לבן "חלבי" שמאוד מזכיר את "Funny Bunny" של OPI, די שקפקף. מה שאהבתי בו זה אוסף הנצנצים הצבעוניים שמגיעים בשני גדלים ונראים כמו קונפטי. בשכבה אחת הוא נראה שקוף מידי וכדי להגיע למראה אחיד צריכים להניח שכבה שניה די עבה או עוד שתי שכבות דקות. לסיום, חייבים שכבה של לק שקוף או מייבש לק, כדי לאחד את המראה ולגרום ללק להיות חלק למגע. בתמונות הלק ללא טופ ואפשר לראות את החספוס של הגליטר.

הלק השני הוא "My Girl" מס' 1024
כאן יש בסיס ורוד "חלבי" שמכיל גליטרים לבנים וגליטרים שחורים בשני גדלים. המרקם קצת פחות מוצלח מהלק הקודם, כי נמרח בצורה פחות אחידה. בשתי שכבות משיגים מראה אחיד, אבל בגלל המרקם המעט עבה צריכים להיזהר ולא לעשות שכבות עבות מידי, אחרת זה מאריך את זמן היבוש של הלק גם כשנעזרים בטופ מייבש.
את שני הלקים הזמנתי מ-Beautyzone2007 באיביי

שני הלקים הבאים שייכים לקולקציית Poptastic המחודשת

Edie מס' AN09, ירוק נאוני במרקם קרמי.
המצלמה כרגיל לא תופסת את הצבעים הזרחניים ולא הצלחתי גם למצוא תמונה יותר קרובה בגוגל. בצילום הוא יוצא יותר "ירוק מנטה" כאשר במציאות מדובר בירוק טהור. המרקם מושלם, אחיד וגלוסי מאוד, לא נוזלי מידי ולא סמיך מידי, נמרח באחידות ובשתי שכבות מגיעים למראה פשוט מושלם. לק מגניב לקיץ!

Warhol מס' AN13 הוא ורוד נאוני שגם במקרה שלו הצילום לא עושה איתו חסד.
זהו ורוד זוהר עם תת גוון אדמדם שבולט מידי בתמונה ובכלל לא בולט במציאות. אני קצת מתבאסת שהצגתי תמונות, אבל בפועל צריכים לסמוך יותר על התיאור המילולי, אבל אין ברירה. גם במקרה שלו המרקם פשוט מושלם, אחיד ונוח מאוד להנחה זריזה ומדוייקת. זהו אחד הלקים האהובים עלי כרגע!
אני שמחה שקולור קלאב התחילו לחזור לעניינים ולהפתיע בקולקציות יפיפיות ומיוחדות! תוכלו לראות גונים נוספים ולהתעדכן באתר המותג כאן. מי שמעוניינת לרכוש, ניתן להשיג את Color Club בארץ בסלוני המניקור וברשת נייל סטודיו במחיר של 30 ש"ח. האופציה השניה היא רכישה אונליין, שם המחיר הממוצע עומד על כ-6$ כולל משלוח.

גילוי נאות: הלקים מקולקציית Poptastic התקבלו לסקירה

8 תגובות

  1. אהבתי את הלק האחרון, הנצנצים פחות כי הם נראים כמו נקודות לא מנצנצים!

    השבמחק
    תשובות
    1. האחרון מהמם במציאות, חבל שהתמונות לא עושות איתו חסד :)
      הנצנצים מיוחדים, אבל תיארתי לעצמי שזה לא יהיה לטעמה של כל אחת, זה לא גליטר טיפוסי

      מחק
  2. אהבתי את הלק האחרון, הנצנצים פחות כי הם נראים כמו נקודות לא מנצנצים!

    השבמחק
  3. עכשיו כשאני חושבת על זה... כמעט ואין לי לקים של קולור קלאב. איכשהו הם באמת יצאו מהתודעה שלי וחבל, כי הקונפטי הראשון והירוק פשוט מקסימים. תתחדשי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני התעלמתי מהם תקופה די ארוכה, כי לא הרגשתי שהם מחדשים לי במשהו. מקווה לראות עוד קולקציות מגניבות בהמשך :)
      תודה מותק!

      מחק
  4. אני שמחה לראות את המיתוג מחדש שלהם! כשהתחילה התמכרות הלקים שלי קניתי אותם בהיסטריה ואיפושהו הרגיש שהם נשארו מאחור.
    for you מקסים! הולכת להזמין

    השבמחק
    תשובות
    1. for you הכי מיוחד מבחינתי, אני מקבלת עליו מלא מחמאות!

      מחק
  5. אהבתי את כל הארבעה! והמיתוג מחדש רק עושה חסד. הגליטרים ממש מעניינים :)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.