SLIDER

המוצרים שאכזבו אותי

אני כמעט ולא כותבת על מוצרים שלא אהבתי ותמיד מעדיפה להתרכז בהמלצות על אלו שאני נהנית מהם. אני מאמינה שקשה מאוד להיתקל במוצר גרוע באמת, ללא קשר למחיר, הכל עניין של התאמה לצרכים האישיים שלנו וגם ציפיות מהביצועים של אותו המוצר. בקיצור, הכל מאוד אינדיבידואלי וכמעט תמיד מה שפחות אהבתי יכול בהחלט להתאים למישהי אחרת ולהיפך. היום אשתף אתכן לראשונה באוסף המוצרים המאכזבים שלי כרגע.


את קרם הגוף של Avalon organics הזמנתי מהאתר iherb.com לפני המון זמן ואחרי מספר ניסיונות זנחתי אותו לגמרי.


הזמנתי אותו בעיקר כי התפתתי לנסות קרם גוף אורגני שמבוסס ברובו על שמנים שונים ולא מכיל חומרים משמרים, SLS וכו'. הוא מגיעה בכמות גדולה של 340 מ"ל ועולה 9$, יחס מעולה בין מחיר לכמות המכובדת שמקבלים. הבקבוק מצוייד במשאבה נוחה שאני תמיד מעדיפה על פני שפופרת לחיצה. הקרם מגיע במבחר רחב של ניחוחות וגם בגרסה לא מבושמת. בחרתי בניחוח לימון שנראה לי הכי מרענן מכולם ובדרך כלל קשה לטעות איתו כשמזמינים מוצר "על עיוור". בפועל הריח שלו מאוד דומיננטי, אפילו עבורי, על גבול המחניק. אני לא יודעת אם המצב זהה לגבי שאר הניחוחות בסדרה, אבל בהחלט כדאי לזכור את העניין הזה לפני שממהרים להזמין. המרקם יחסית קליל וגם נספג מהר, אבל על העור שלי, ללא בעיות יובש מיוחדות, לא הרגשתי שהוא מעניק לחות לעומת קרמי הגוף האחרים שיש ברשותי. מבחינתי מדובר ברכישה מיותרת, למרות שמדובר כביכול במוצר טוב מבחינת המרכיבים והאג'נדה של המותג באופן כללי.


סדרת המייק אפים של בורז'ואה Healthy Mix היא בין המוצלחות בתחום הדראגסטור בעיני, לכן לא התלבטתי הרבה לפני שרכשתי לי גם את הקונסילר מאותה הסדרה.
הסקירות ברשת דווקא אוהדות ויש לא מעט המלצות על הקונסילר הזה, לכן אני ככל הנראה אהיה במיעוט, כי לא כל כך אהבתי אותו. נתחיל מזה שמבחר הגוונים דל מאוד, 3 בלבד, כאשר הבהיר ביותר מס' 51 בהיר ביותר ונראה כמעט לבן, מס' 52 הוא בז' בהיר וזהו הגוון שברשותי ו-53 בז' ניטרלי בינוני. כלומר, שלושת הגוונים מיועדים בעיקר לבהירות עור.
ניסיתי את הקונסילר בעיקר להסתרה של כהויות מתחת לעיניים ולמרות שעושה רושם שמדובר במרקם נוזלי וקרמי, לא הרגשתי שהוא מלחלח את העור ובמהלך היום התוצאה הייתה הפוכה, ככל שעבר הזמן העור הפך פחות חיוני והראה סימני יובש.
אני חושבת שהקונסילר הזה מוצלח יותר לשימוש דווקא על עור הפנים, בגלל הגוונים הניטרליים ובגלל המרקם המעט יבש שמתקבע טוב לגימור פודרתי.


הפריימר של אסתי לאודר Matte Perfecting Primer נרכש עם ציפיות גבוהות, כי בכל זאת מדובר באחד המותגים המצטיינים בתחום המייק אפים. על פי החברה, מדובר בפריימר שמומלץ בעיקר לעור מעורב עד שמן ואמור לשלוט בשומניות, להחליק את פני העור ולטשטש נקבוביות פעורות, להכין את העור להנחה של המייק אפ וגם לטפח את העור בעזרת תה ירוק וויטמין E.
הכמות שנדרשת לכיסוי כל הפנים היא מזערית ולפריימר יש מרקם יחסית קרמי ופחות סיליקוני לעומת מוצרים מקבילים. הוא אכן מרגיש חלקלק על הפנים והופך את העור לנעים יותר למגע. ניסיתי אותו בשילוב עם רוב המייק אפים שלי, גם עם העמידים יותר וגם עם אלו שפחות ובכל שילוב הרגשתי שהמראה שהתקבל היה פחות טבעי ממה שקורה בדרך כלל ללא הפריימר. גם מבחינת השליטה על השומניות במהלך היום לא הרגשתי שהפריימר תורם משהו והעור הבריק באותה המידה ללא שינויים דרסטיים.


השפתון של מאק מסדרת Sheen Supreme בגוון Gotta Dash נרכש כאשר הסדרה רק הגיעה לחנויות בארץ.
הגוון שלו יפיפה, קורלי כתמתם יחסית בהיר, מושלם לקיץ כי מבליט את השיזוף. התאכזבתי לגמרי מהמרקם שלו שאמור להיות לחותי וקרמי, אבל בפועל מתקבל כיסוי לא אחיד, כאילו השפתון לא נמרח טוב על השפתיים. בכל שימוש אני חייבת לטשטש אותו עם האצבע אחרת זה באמת לא נראה טוב. בנוסף להכל, יש לי הרגשה שהוא התחיל להתקלקל די מהר כי הריח הונילי המוכר של מאק הפך לבלתי מורגש. אני לא יודעת אם זה נכון לגבי כל הגוונים בסדרה, אבל לא ממליצה על השפתון הספציפי הזה.


גם השפתון העמיד של קרליין בגוון 713 נרכש בגלל גוון קורלי מהמם וגם כי זה היה הניסיון הראשון שלי עם שפתון עמיד.
המרקם שלו יחסית עבה ומגיעים לכיסוי מלא ללא מאמץ מיוחד, אבל הבעיה היא שהמרקם הזה לא סלחני במיוחד, אפילו אם מדובר ביובש קל של השפתיים, השפתון מבליט אותו ולא נמרח באחידות. אם עושים טעות במריחה או שמעמיסים טיפה יותר מידי חומר, אין אפשרות לתקן את הטעות כי הוא מתקבע במהירות וניתן להסרה מלאה רק בעזרת מסיר איפור שומני וגם זה דורש מאמצים גדולים. העמידות מצויינת במהלך היום, גם אם אוכלים ושותים בלי לעשות חשבון, השפתון לא זז ולא משאיר סימנים. מצד שני כן חייבים להקפיד להשתמש בבאלם לחות או גלוס מעליו, אחרת השפתיים מתייבשות וזה יוצר תחושה כבדה ולא נעימה. בגלל המרקם העבה השפתון יורד בצורה לא מחמיאה ולקראת הסוף יכול להיות מצב שהוא כן נשאר מסביב לשפתיים (כמו תוחם עבה) ונעלם לגמרי באזור הפנימי וכשזה קורה לא ניתן לחדש אותו כי פשוט לא נתפס יותר על העור.


את שתי הצלליות של רימל הזמנתי מ-asos.com ואת שתיהן זנחתי די מהר.
הסדרה נקראת ScandalEyes Eyeshadow Sticks ובחרתי ב-"Bulletproof Beige" ו-"Bad Bronze", שני גוונים ניטרליים ליומיום. מעבר לגוונים היפים, מדובר בעיני במוצר די מאכזב, במיוחד לאור ההבטחות לגוון רווי ופיגמנטי וגם עמידות גבוהה. הגוון הבהיר יותר מתקבל די דליל על העפעף, לא פיגמנטי וקרמי מידי, כך שאם מניחים ורוצים לטשטש קלות עם מברשת או עם האצבע, הצבע כמעט ונעלם לגמרי. הברונזה הרבה יותר מוצלח לעומתו וכן נותן פיגמנט טוב וכיסוי אחיד, אבל מתקבע יחסית לאט ודוהה במהלך היום (עם או בלי פריימר). לסיכום, הרעיון נפלא, הצבעים יפים, אבל הביצוע לא משהו בכלל.

אחרי שהשמפו היבש האהוב של Batiste נעלם מהמדפים בארץ ואי אפשר להשיג אותו בהזמנת אונליין, חיפשתי אלטרנטיבה הולמת ורכשתי את No Drought של Lush.
מדובר באבקה שמבוססת על עמילן תירס, מגנזיום, טלק, שמן אשכולית וליים ומיועדת לשימוש על שורשי השיער לריענון המרעה, הסרת הברק השומני והענקת נפח. מבחינתי זהו מוצר SOS שכדאי שיהיה בבית לריענון השיער בין החפיפות.
הבקבוק מגיע עם פיה רגילה וקשה לשלוט על כמות האבקה שיוצאת ובאופן כללי השימוש במוצר הזה לא נוח, כי האבקה מתפזרת על כל היד וגם על הרצפה ובמקרה הרע גם על הבגדים.
אחרי שמעסים את "השמפו" על שורשי השיער, מקבלים אפקט לא רע של נפח אבל כאן לצערי זה נגמר. זה לא מרענן את השיער, לא מוריד את הברק וגם הנפח נעלם אחרי בערך שעה ולא רואים שום אפקט על השיער. אפשר לסכם את החווית השימוש במוצר הזה בך שהוא פשוט לא עושה כלום!

זהו להפעם, מקווה שהפוסט היה שימושי עבורכן!
אשמח לשמוע גם את חוות דעתכן אם ניסיתן את המוצרים שדיברתי עליהם וגם ספרו על המורים המאכזבים שניסיתן לאחרונה ולא התחברתן אליהם!

10 תגובות

  1. אחלה פוסט! היה לי כיף לקרוא! מסכימה איתך לגמריי על זה במוצרים בסופו של דבר זה משהו שתלוי להתאמת צרכים שלך!
    אכן בורז'ואה חייבים להוציא עוד גוונים, אני משתמשת בו ולקחתי את הכי כהה שהיה להם והוא עדיין קצת בהיר לי למתחת לעין, אף פעם לא בדקתי אם יש להם עוד גוונים או שזה פשוט מה שמביאים לארץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      בדקתי לגבי הגוונים של הקונסילר, לא מצאתי ברשת גוונים נוספים לכן כתבתי שהמבחר מצומצם מידי ועונה לצרכים של בהירות עור בלבד וחבל. אגב גם בסדרות נוספות של קונסילרים שלהם קיימת בעיה זהה

      מחק
  2. יש לי את הקרם פנים בריח אחר והוא דווקא אחלה אבל באמת הכל אישי...
    מסכימה לגבי הקונסילר - הוא לא לאזור עיניים אבל לפנים דווקא בסדר. יש לי את העיפרון של רימל בצבע טאופי והוא חמוד אבל באמת מעט שקוף.
    אוהבת פוסטים כאלו!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש מצב שבניחוח אחר חווית השימוש שונה, ה"לימון" שאצלי פשוט מחניק מרוב שהוא דומיננטי.
      אני גם אוהבת לקרוא פוסטים מהסוג הזה, אבל מקווה שאצלי לא יהיו הרבה כאלה, אוהבת לנצל את המוצרים שיש אצלי ולא לבזבז שישכבו במגירה.

      מחק
  3. מבינה שיצאנו "אנוכיות" כי לא חשבתי על עניין הגוונים אלא רק שמחתי שיש לנו גוון מתאים לבהירות (52) בעיני הוא מוצלח דווקא ונותן מענה מצווין למחירו, לכיסוי כהיות בעיניים.

    את הצללית של רימל רכשתי באחד מבצעי הרצפה שהיו והזכרת לי שטרם השתמשתי בה, אז תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שהקונסילר מתאים לבהירות עור! לאזור מתחת לעיניים כאמור פחות התחברתי אליו, אבל זה לגמרי אינדיבידואלי.
      לצלליות של רימל יש גוונים יפים, אבל למרקם פחות התחברתי. מעניין לשמוע את התרשמותך כשתנסי את אלו שיש לך!

      מחק
  4. תודה על הפוסט הזה!
    אגב, השמפו היבש של בטיסט עדיין ניתן להשגה בסופר-פארם, לפחות בסניף יפו (ולא מדובר באותם בקבוקונים שנשארו אלא במלאי חדש), וגם אונליין - אני רכשתי מאיביי שלישיית בקבוקונים בתוך נרתיק ורוד חמוד, ב-60 ש"ח בערך. והיו הרבה תוצאות בחיפוש אחר השמפו היבש הזה... שווה לחפש באיביי אם ממש אהבת אותו.

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף, שמחה שאהבת :)
      לגבי בטיסט, ניסיתי להזמין מכמה אתרים והבנתי שיש בעיה במשלוח של מיכלים מהסוג הזה בדואר, בהזדמנות אבדוק באיביי!

      מחק
  5. טוב אני שייכת לרוב וכן מחבבת את הקונסילר של בורז'ואה (במיוחד שחזרתי להשתמש בו לאחרונה) אבל על כל אחת כאמור זה אחרת.
    השפתון של מאק משגע מבחינת גוון, חבל שהביצועים קצת פחות.
    העפרונות עיניים של בורז'ואה- סבירים ביחס לסגול שהוא פשוט גיר

    השבמחק
    תשובות
    1. כמובן עפרונות עיניים של רימל ולא של בורז'ואה

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.