SLIDER

Zoom In: OPI Glitter Off base

כל מי שאי פעם עשתה מניקור בשילוב של לקים גליטריים ונוצצים יודעת שלמרות התוצאה היפה ההסרה של לק מהסוג הזה היא סיוט מוחלט. זאת הסיבה שלמרות אהבתי הגדולה ללקים עם נצנצים מכל הסוגים, תמיד חשבתי פעמיים לפני שהשתמשתי בהם. Glitter Off, בסיס לק החדש של OPI, הגיע לעשות לנו חיים קלים ולהפוך את הסרת הלק הנוצץ לקלה ומהירה ללא צורך במסיר לק. מאז הבקבוק הקסום הגיע לידיי, השתמשתי בו ללא הפסקה ואיתגרתי אותו בשילובי לקים שונים כדי לחזור ולדווח כאן האם זה אכן עובד.

הבסיס נראה לבן בבקבוק ומבחינת המרקם והריח מזכיר קרסה נוזלית של דבק ריסים או דבק פלסטי. המברשת שלו קטנה יחסית למברשת הסטנדרטית והרחבה של OPI, אבל במקרה הזה היא דווקא מאוד נוחה ומדוייקת. את הבסיס מניחים בשכבה דקה ואחידה על כל הציפורן וממתינים כ- 5 דקות עד שהוא הופך לשקוף לגמרי ובלתי נראה. לאחר מכן אפשר להמשיך עם הלקים הרגילים והמייבש. לאחר כמה ימים כשמגיעים להסרה של הלק, מרימים מעט את הקצה הצדדי של הלק בעזרת ציפורן או במקרה שלי עם דוחף עור עם קצה מחודד וברגע שתופסים את הקצה ניתן להוריד את הלק בחתיכה שלמה ברוב המקרים במשיכה אחת. בעזרת מסיר לק אפשר לנקות מעט את שאריות הלק הקטנות מסביב לציפורן, אבל מעבר לכך מדובר בהסרה סופר מהירה ואפילו מהנה.
ניסיתי את הבסיס עם מספר לקים קרמיים רגילים, אבל זה פגע בעמידות שלהם וכבר אחרי יום אחד בקושי היה ניתן לקלף אותם בקלות מהציפורניים.
השילוב העמיד ביות והקל להסרה הוא לק בסיס קרמי רגיל ומעליו שכבה או שתיים של גליטר וזה מחזיק עלי בערך 3 ימים במצב מושלם. אני משתמשת בקצה המחודד של דוחף עור מתכתי שקניתי בביוטיקר כדי להרים את קצה הלק ולא עם הציפורנים, כי הן מאוד חלשות ופעולה כזאת פשוט תגרום להן להתפצל ולהישבר.
הלקים היחידים שהבסיס לא הצליח להתמודד איתם הם "חול נוזלי", לקים מנצנצים במרקם מאט. לא הצלחתי לקלף אותם כמו שצריך והם התפוררו לחתיכות קטנות במקום לרדת בשכבה אחת.

אני לא אומרת את זה הרבה, אבל אני לגמרי מאוהבת במוצר הזה והוא עושה לי חיים קלים וגם מאפשר להשתמש בגליטרים היפים שיש לי באוסף על בסיס קבוע מבלי לשפוך טונות של אצטון כדי להוריד לק. עצם העובדה שמסירים את הלק מהציפורן במשיכה אחת, הופכת את ההסרה לסוג של מהנה ואני אפילו די מחכה לרגע הזה. ממליצה עליו בחום לכל חובבות הגליטרים, לגמרי שווה את ההשקעה!
המחיר: 65 ש"ח

גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה

3 תגובות

  1. הלק נשמע אדיר! אני חושבת שזה בדיוק מה שאני צריכה עכשיו.
    פתרון מושלם!
    אנסה ואעדכן (:

    השבמחק
  2. איזה מגניב! נחמד לי סוף סוף לקרוא ביקורת על המוצר, בארץ ;)

    השבמחק
  3. אני מתה על הדבר הזה ושמחתי לקרוא שלא רק לי הייתה הבעיה עם הלקים החוליים, כבר חשבתי שהוא התקלקל או משהו, אבל כנראה הוא לא מתמודד איתם מספיק טוב.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.