SLIDER

Empties - פוסט על מוצרים שסיימתי (חלק 4)

שלל המוצרים שסיימתי בתקופה האחרונה כולל לא מעט מוצרי "חובה" שעוד אחזור לרכוש שוב לצד כמה מאכזבים שהפעם נמצאים במיעוט, לכן בלי הקדמות מיותרות ניגש ישר לעניינים!
במקרה של "אליקסיר היופי" של Caudalie הרגשתי שנפלתי קורבן להתלהבות הקולקטיבית מהמוצר הזה ברשת, הייתי חייבת לבדוק במה מדובר. מה מכיל הבקבוק המסתורי? ספרי שמיועד לעור הפנים ומכיל בין היתר שמנים שונים (מנטה, רוזמרין, מליסה וכו') ותמציות צמחים (ורדים, אשכולית וכו') ומיועד לשימוש על עור נקי על מנת להחזיר מראה חיוני לעור, לגרום למראה חלק יותר ולכווץ נקבוביות. שימוש נוסף הוא בתור ספרי מקבע לאיפור הפנים.


למרות שברישמת המרכיבים מופיע "בושם" די בתחילת הרשימה, לספרי יש ריח יחסית חריף ומר של מנטה. אני משתמשת בו כהכנה לקרם לחות ומתיזה כמות סבירה על עור פנים נקי. למרות שהרעיון והמרכיבים של הספרי הזה מאוד קוסמים לי, לצערי לא הצלחתי למצוא בו יתרונות ממשיים או להצביע על שינוי כלשהו שראיתי בעור. אני חושבת שמי שתתחבר למוצר מהסוג הזה הן אלו שאוהבות להשתמש במים טרמליים, עוד מוצר בסגנון דומה עם תועלת לא לגמרי ברורה.
אז לסיכום, מצד אחד אני נהנית מ-Eau de Beaute של Caudalie וכרגע משתמשת כבר בבקבוק השני שלו, כי כיף לי לרענן את הפנים בבוקר אחרי הניקוי ולפני הלחות. מצד שני, אם להיות אובייקטיבית, לא רואים שינוי כלשהו במצב העור. אם לנסות או לא תצטרכו להחליט לבד.
סיימתי 2 קרמי עיניים של קלרנס שמאוד אהבתי. הראשון הוא ג'ל קליל ומרענן שנספג במהירות, שיתאים לעור צעיר שעדיין לא זקוק לטיפול וטיפוח אינטנסיביים מידי, כדי להעניק לחות ולטפח את עור בעדינות.
המוצר השני הוא המועדף עלי מבין השניים, "Skin Smoothing Eye Mask". מדובר בקרם יחסית סמיך ועבה בצבע לבן שיש לו 2 דרכי שימוש. הדרך הראשונה היא שימוש בתור מסכה לאזור העיניים שמניחים לכ-10 דקות וזה אמור "למחוק" את סימני העייפות והנפיחות. הדרך השניה היא להניח כמות קטנה יותר של המסכה במקום קרם עיניים וזה מה שאני עשיתי. בחורף, כאשר העור מסביב לעיניים היה מיובש והופיעו קמטוטים זעירים, מאוד אהבתי את המסכה הזאת והיא לגמרי עבדה עבורי.
המסכה מעולה ומומלצת, לגמרי רוכשת אותה שוב בהזדמנות הקרובה, לעומת זאת אוותר על הניסיון השני עם הג'ל כי הוא קליל מידי עבורי וכבר לא מספיק לטיפוח היומיומי.
מסיר האיפור הדו-פאזי של קרליין יהיה מוזכר ככל הנראה בכל פוסט ה-Empties וכבר הפסקתי לספור כמה בקבוקים כאלה סיימתי. אני מאוד אוהבת את הבקבוק החדש שנראה הרבה יותר אסתטי ונקי, לעומת הבקבוק המיושן הקודם.
המחיר נע סביב ה-35 ש"ח לכמות של 260 מ"ל ונכון להיום אני לא רואה סיבה להחליף אותו במסיר אחר, אלא אם כן לשם גיוון. האלטרנטיבה הראויה היא המסיר הדו-פאזי של ניוטרוג'ינה שגם אותו מאוד אהבתי, אבל הפעם לא מצאתי אותו במחיר משתלם.
עוד מוצר מנצח שלי הוא סבון "האשכולית הורודה" של ניוטרוג'ינה. אני חושבת שכבר אין צורך להציג אותו, שיבחתי אותו כאן בהרבה הזדמנויות ואמשיך להמליץ עליו לבעלות עור מעורב עד שמן, במיוחד בעונה החמה, כי הוא עוזר לשמור על עור נקי וגם מתמודד מצויין עם הסרת איפור הפנים (כולל מייק אפ עמיד).
הפעם לא רכשתי אותו שוב, אלא החלטתי לנסות משהו חדש ובחרתי בסבון פנים של La Roche Posay מסדרת Effaclar שמיועד גם הוא לעור מעורב עד שמן ומדובר במוצר שיש עליו הרבה ביקורות טובות ברשת. כמובן שאעדכן בהמשך, אחרי שאתנסה בו לתקופה ממושכת.
סבון פנים נוסף שסיימתי שייך לסדרת טיפוח יחסית חדשה של Sabon. כבר סקרתי אותו בהרחבה בעבר ודעתי לא השתנתה. הוא עדין יותר בהשוואה לסבון של ניוטרוג'ינה, אבל בכל זאת עובד מצויין, מתמודד טוב גם עם הסרת איפור הפנים ופחות מייבש את העור.
את השמפו של איב רושה קניתי בביקור האחרון בפראג כי ההבטחה של הענקת נפח יפה לשיער הדקיק שלי כל כך קסמה לי. ניסיתי אותו מספר פעמים בפראג ומאוד התלהבתי מהתוצאה, השיער הפך לחלק, מבריק וקיבל את המראה "הבריא" הזה שכולנו חושקות בו.
הבעיה התחילה כשחזרתי לארץ וגיליתי שהשילוב של השמפו הזה עם המים הקשים שיש כאן גורמים לתוצאה שונה ובמקום להפוך את השיער לחלק ומבריק גורמים לו להיות יבש וקשה לסירוק. סיימתי את כל הבקבוק בעיקר כי אני שונאת לזרוק מוצרים ומעדיפה לנצל אותם עד הסוף כשזה אפשרי. עם כל האהבה שלי למוצרים של Yves Rocher אני לא ממליצה על השמפו הזה.
המסיכה לשיער של Elvive מבית לוריאל היא מאוד ותיקה באוסף שלי והסיבה היא שאני לא כל כך אוהבת מסיכות לשיער באופן כללי (ואגב גם לא מרככי שיער). השתמשתי בה לעתים רחוקות כשהרגשתי שהשיער מעט יבש יותר מהרגיל ואהבתי את התוצאה. בסה"כ מדובר במסיכה נחמדה ולא יקרה במיוחד שהיה לי כיף לנצל עד הסוף, אבל לא אחזור לרכוש אותה שוב משתי סיבות עיקריות. דבר ראשון, הריח שלה דומיננטי מידי עבורי, למרות שכידוע אני תמיד נהנית ממוצרים מבושמים בנדיבות. והדבר השני, לוקח המון זמן עד שהיא נשטפת במלואה מהשיער ולפעמים לא ידעתי מה יגמר קודם, המסיכה בשיער שלי או המים החמים בדוד.
ללין שינו לאחרונה את מגוון המוצרים וגם הוסיפו ניחוחות חדשים ומעניינים יותר, כך שכרגע המבחר הפך לעשיר יותר בעיני ומפתה אותי לרכוש כמה פינוקים מבושמים.
קרם הידיים שסיימתי שייך לסדרת ה-Cherry Blossom והניחוח שלו מרענן ומעט חמצמץ, בדיוק כמו שאני אוהבת. ניצלתי אותו עד הטיפה האחרונה ומאוד אהבתי את הפורמולה החדשה. הוא מסוג הקרמים שאני מאוד אוהבת בקיץ, קליל ונספג במהירות, אבל גם מעניק לחות ולא יוצר צורך להעמיס כמות גדולה. הבא שאני מתכננת לרכוש הוא בניחוח Verbena. הקרם עולה 39 ש"ח ל-100 מ"ל, הוא מספיק להמון זמן ולדעתי לגמרי שווה את המחיר.
פיינפוט (צללית קרם) של מאק בגוון Painterly הוא הבסיס האהוב עלי לצלליות וזאת הצנצנת השניה שסיימתי. גם במקרה הזה מדובר במוצר מאוד חסכוני וכמות של 5 גרם הספיקה לי לשימוש כמעט יומיומי של שנה וחצי. אני מעדיפה להשתמש בצללית קרם ולא בפריימר כי היא נותנת לעפעף כיסוי אחיד ואטום. הפעם לא קניתי אותה שוב ורק כדי לגוון הלכתי על צללית קרם של בובי בראון בגוון Shore (מס' 35) שתככב באחד הפוסטים הקרובים.
מוצר נוסף של מאק שסיימתי הוא פודרת Studio Fix. זאת פודרה דחוסה עם כיסוי די גבוה, כך שתיאורתית ניתן להשמש בה במקום מייק אפ לכיסוי קל עד בינוני. אני אוהבת להניח אותה מעל מייק אפ נוזלי כדי להוסיף מעט כיסוי ואחידות לעור וגם לקבלת גימור מאט טבעי. הפודרה לא מושלמת לשמירה על מראה המאט הנחשק בימי קיץ החמים במקרה של עור מעורב עד שמן כמו שלי, אבל היא נוחה מאוד לנשיאה בתיק ולתיקונים קלים במהלך היום הודות לספוגית הקטנה שנמצאת בתחתית האריזה. כפי שרואים, מאוד אהבתי את המוצר הזה וכבר הספקתי לרכוש שוב.
אחרי שסיימתי אותו וניסיתי להוציא את הטיפות האחרונות של החומר מהטיובה, אני יכולה להגיד בבטחון מלא שהקונסילר Wake me Up של רימל הוא אחד הטובים שניסיתי אי פעם. המרקם שלו מאוד קרמי ולחותי, אהבתי להניח כמות סבירה בשליש הפנימי של אזור מתחת לעין ולפזר את הקונסילר בטפיחות קלות עם האצבעות עד שמתקבל מראה אחיד. הכיסוי שלו בינוני לכן הוא מצליח להתמודד עם כהויות קלות בלבד ולא מתפקד בתור "מתקן גוון" (corrector), לכן במידה ויש צורך בכיסוי גבוה או הסתרה של כהות משמעותית יהיה צורך במוצר נוסף.
הקונסילר לא מייבש את העור מסביב לעיניים וגם מעט מאיר את האזור והמראה הזה נשמר לאורך כל היום מבלי שהגוון ישתנה (לא מתחמצן, לא מתכהה ולא נעלם). הוא כן עלול להיכנס לקמטוטים, לכן אחרי שמטשטשים אותו היטב כדאי להניח כמות זעירה של פודרה קלילה שתקבע אותו.
לצערי הקונסילר עדיין לא נצפה בפארמים בארץ, אבל ניתן להשיג אותו אונליין ב-asos.com או ב-echemist.co.uk.
הגוון שלי: Classic Beige (בז' בהיר ניטרלי).
ניסיתי לאהוב את מסקרת Diorshow של דיור ואני מודה שלא הצלחתי. יחסית למחיר שלה, מדובר במסקרה שלא יצרה שום אפקט על הריסים שלי ונאבקתי איתה בכל שימוש כדי להגיע למראה הדרמטי הרצוי. כמובן שלא ארכוש שוב ובאופן כללי אין לי חשק לנסות גם את המסקרות האחרות של דיור.


אשמח לשמוע אילו מוצרי איפור וטיפוח סיימתן החודש ואיזה מהם תרכשו שוב, שתפו בתגובות!

שבוע נפלא, היפיפיות!

13 תגובות

  1. האמת שללין השתדרגו בעיניי וגם יצאו במבצעים מה שפעם היה עסק יקר-היום הפך למותג יותר נגיש.
    והריח של קוקוס וורבנה הכי אהוב עליי בכל הזמנים -יש לי בקרם לידיים-בפיליניג לגוף-בשמן לגוף.
    אלו 3 מוצרים שאני רוכשת קבוע כבר כמה שנים! ממליצה בחום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מלא זצן לא קניתי בללין ומאז שנכנסו הריחות והפורמולות החדשות אני מאוד אוהבת לקפוץ לשם ולהתחדש מידי פעם. אני גם מאוד אוהבת את סדרת הקוקוס וורבנה שלהם ויצא גם עוד אחד חדש, למונגרס וורבנה עם ניחוח קצת יותר חמצמץ ולימוני שאני ממש אוהבת גם.

      מחק
  2. כיף להיפטר מאריזות:P
    אני צריכה לנסות את האליקסייר יופי הזה כבר! יותר מדי מחמאות בשוק.
    אני אוהבת את זה שאת מסיימת צלליות (קרם ואבן), זה לא קורה לי!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי!
      האליקסיר הזה בעייתי, מצד אחד לא באמת עושה משהו, מצד שני די כיף לי לשים אותו בבוקר לפני הלחות. תעלומה :)
      להפתעתי אני מנצלת יפה את הצלליות והכי כיף זה לסיים אותן

      מחק
  3. אנונימי18.8.2014, 22:28

    ציינת "קורקטור" לכהויות מתחת לעיניים- יש לך המלצות? יש לי עיגולים כחולים משמעותיים (גם אחרי שינת-יופי), ובינתיים לא מצאתי קונסילר שמכסה באופן אטום אך טבעי, בחברות הזולות וגם ביקרות.... אשמח להמלצתך.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי!
      במקרה של כהות משמעותית לרוב לא מספיק מוצר עם כיסוי גבוה, אלא יש צורך "לבטל" את גוון הכחול/סגול של הכהות. לדוגמא, אם הכהות כחלחלה, נשתמש בקורקטור (מתקן גוון) בצבע כתמתם או ורדרד או במקרה של כהות סגלגלה בקורקטור צהבהב. לאחר מכן מעל הקורקטור אפשר להוסיף קונסילר בגוון העור שלך כדי להשלים את הכיסוי, אבל זה תלוי ולא תמיד חובה.
      אני יודעת שלבובי בראון יש סדרת קורקטורים טובה. כדאי לנסות את המוצרים בחנות ואז לצאת לעור יום כדי לראות ולוודא שזה נראה יפה וטבעי.

      מחק
  4. איזה כיף לסיים כל כך הרבה מוצרים!
    אוהבת את הבחירות החוזרות, ואעקוב אחרי החדשות :-)

    השבמחק
  5. וואו יש פה כמה מוצרים מעולים שאני גם משתמשת בהם - הקונסילר של רימל, הפיינט פוט של מאק, מסיר האיפור וסבון הפנים של נטרוג'ינה!
    אני ממש אוהבת את המסכה של אלביב אגב!
    פוסט מעולה, אני מתה על הפוסטים האלה שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. הפעם באמת יצא לי לסיים לא מעט מוצרים שבהחלט עוד אחזור לרכוש.
      תודה מותק!

      מחק
  6. מעריצה אותך על המסירות לסיים גם מוצר שלא אהבת. אני בדרך כלל מתייאשת וככה הוא נשאר בצד מיותם ומיובש וצופה בחבריו מהצד.

    השבמחק
  7. פוסט משגע כל הכבוד על הסיום של הצללית אם יש משהו שקשה לסיים זה מוצרי איפור
    ודי מעצבן להתאכזב ממוצר יוקרתי במיוחד שמדובר בדיור [עדיין לא יצא לי לנסות את המוצרים שלהם ]

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      אם בא לך להתנסות בדיור, הייתי מתחילה מהשפתונים שלהם

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.