SLIDER

מצעד הפילינגים לגוף



המקום החמישי: הפילינג של Fruttini בניחוח "Milky Orange"
עם כל האהבה שלי לניחוח הזה ולקרם הגוף התואם והאהוב במיוחד (שכבר הספקתי לסיים), הפילינג הזה מאכזב לצערי.
הגרגרים שלו יחסית גסים ולא נעימים כשמניחים אותו על העור. הפילינג מרגיש יחסית יבש, לא מקציף ודורש כמות די גדולה כדי לכסות את כל הגוף. הוא כן משאיר את העור חלק ורך, אבל לתוצאה זהה ניתן להשתמש גם בכפפות או ליפה עם סבון טוב. לא ממליצה על הפילינג הזה, כי יש הרבה יותר טובים ממנו מכל הבחינות.
במקום הרביעי: הפילינג של Ahava
גם במוצר הזה תמצאו גרגרים יחסית גסים, אבל קצת יותר נעימים במגע עם העור. הוא מקציף תוך כדי שמעסים את העור, כך שאפשר להגיד שיש כאן פעולה כפולה גם של סבון עדין וגם הסרה של התאים המתים בעזרת הגרגרים. הפילינג מבושם בניחוח מרענן של תפוחים שנשאר על הגוף גם מעט אחרי המקלחת. הוא לא מייבש ומשאיר את העור רך וחלק.
בסה"כ מדובר בפילינג טוב שאני נהנית להשתמש בו מפעם לפעם, אבל מצד שני הוא לא מסוג המוצרים שארוץ לקנות שוב ברגע שיסתיים.
במקום השלישי: פילינג היין של Manufaktura
למרות שהמוצר הזה מוגדר בתור פילינג, הגרגרים שמכיל יחסית דלילים וגם עדינים למגע, כך שלא ממש הרגשתי שהוא עושה עבודה טובה מהבחינה הזאת. יש לו מרקם ג'לי סמיך וחלקלק והוא מקציף טוב, לכן הייתי מגדירה אותו בתור סבון גוף ולא פילינג.
הוא מבוסס על יין (שנמצא במקום השני ברשימת המרכיבים) ומבושם בניחוח מתקתק ועדין שמזכיר תרכיז ענבים. כיף להשתמש בו בתור סבון גוף יומיומי, אבל מי שמחפשת פילינג נטו שיעשה עבודה טובה עדיף לבדוק אלטרנטיבות אחרות.
את מוצרי Manufaktura לא ניתן להשיג בארץ, אבל תוכלו למצוא את חנויות הרשת בביקור הבא שלכן בפראג המדהימה.
במקום השני: הפילינג של Olea Essence
מדובר במוצר יוצא דופן ואני מבטיחה שעוד לא ניסיתן אחד שדומה לו לא מבחינת הפעולה וגם לא מבחינת המרכיבים. הוא נרכש בביקור האחרון בצפון, בחנות המפעל של "בית הבד של הגולן" בקצרין.
אפשר להגיד שהמוצר הזה "התגלה" די במקרה, כי גם יצור והפיתוח שלו ושל שאר מוצרי הסדרה התחיל מתאונה קלה שקרתה לבעלים של מפעל יצור של שמן זית. במרכז המבקרים מספרים שהבחור מעד ונפל לתוך פסולת שנשארה אחרי תהליך העצירה של שמן זית, כלומר, לבוץ של זיתים כתושים. אחרי שניקה את הבוץ, הרגיש שהעור שלו חלק להפליא ומכאן למעשה הכל התחיל. (לסיפור המלא תקליקו כאן)
למוצר הזה יש מרקם וצבע של בוץ והוא מכיל גם חלקיקים קטנים של זרעי זיתים כתושים שאחראים על פעולת הפילינג העדין. הפילינג לא מקציף במגע עם העור, אבל נמרח ומתפזר בקלות תוך כדי העיסוי. יש לו ריח יחסית חריף הודות לשמן הלמונגראס ושמן עץ התה שמכיל. אני משתמשת בו גם על הגוף וגם על עור הפנים והוא לגמרי עושה את אפקט ה-WOW עבורי. למרות שלא מכיל גרגרים גסים הוא עושה פילינג נפלא, משאיר את העור חלק מאוד וברגע שנשטף משאיר רק ניחוח עדין ותחושה נקיה ונעימה. קשה לתאר את החוויה וזהו מוצר שאני ממליצה בחום לנסות!

ובמקום הראשון: הפילינג של ויקטוריאס סיקרט 
תמיד שמעתי תגובות נלהבות על מוצרי הטיפוח של ויקטוריאס סיקרט, בעיקר על הריחות הממכרים שלהם, אבל אף פעם לא ממש יצא לי לרכוש אותם ולהתנסות, בעיקר כי בעבר הם לא היו נגישים כאן בארץ. גם היום ניתן למצוא אותם ברשתות בישום וטיפוח קטנות ולא בפארמים. הפילינג בניחוח פרחוני מתקתק "Simply Breathles" הגיע לידי מאתר ישראלי bathandbeauty.co.il שמשווק את מוצרי ויקטוריאס סיקרט וגם של Bath an Body Works. כרגע האתר נמצא "בשיפוצים" ואני אעדכן את הפוסט ברגע שיעלה.
הריח הפרחוני והמתקתק במידה נכונה ללא ספק תורם לחווית השימוש אבל לשם שינוי הוא לא העיקר במוצר הזה. במקום הגרגרים הסטנדרטיים שאפשר למצוא בכל מיני צורות בכל פילינג ממוצע, הפילינג של ויקטוריאס סיקרט מכיל סוכר! המרקם שלו ג'לי סמיך, אבל ברגע שלוקחים טיפה ומתחילים לעסות את העור הסוכר נמס עד שהכל הופך לחומר חלקלק ומקציף כמו סבון. בדומה לפילינג הקודם שהזכרתי, העור הופך לחלק מאוד אחרי השימוש בו.
אני מאוד נהנית להשתמש בפילינג המפנק הזה ואם עדיין לא יצא לכן לנסות, מומלץ מאוד!

ועכשיו תורכן לספר לי מה הוא הפילינג לגוף האהוב עליכן במיוחד!

גילוי נאות: הפילינג של אהבה ושל ויקטוריאס סיקרט התקבלו לסקירה

3 תגובות

  1. גיליה3.5.2014, 22:06

    הפילינג שבמקום השני נשמע מעניין. יש לך מושג אם ניתן לרכוש ברשת?

    השבמחק
  2. אוי פילינגים!
    אני מאוד אוהבת את האהבה ומחפשת לו תחליף, אז הגעת עם הפוסט בדיוק בזמן.

    השבמחק
  3. אני מכורה כבר שנים לפילינג של ללין

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.