SLIDER

Zoom in: Pupa BB Cream

חשבנו שטרנד ה-BB Creams היה תופעה חולפת? אז זהו שלא, כי כפי שזה נראה עכשיו, אחרי מעל שנתיים שה-BB נכנס לליין הקבוע כמעט של כל מותג אפשרי, הוא כאן כדי להישאר. היום נראה עוד תוספת חדשה לליין המוצרים של המותג האיטלקי פופה: "Professionals BB Cream + Primer".


כרגיל, נתחיל מההבטחות.
בפופה מגדירים את המוצר הזה בתור רב תכליתי, שמשלב בתוכו תכונות של BB Cream קלאסי (הענקת לחות וזוהר לעור) וביצועים של פריימר (כלומר, עמידות משופרת), מושלם למי שרוצה להשיג מראה עור אחיד במינימום זמן. בעזרת מוצר אחד מקבלים: לחות, עור חלק, אחיד וזוהר, הגנה מהשמש SPF20.
הוא מגיע בשני גוונים בלבד, 001 "Nude" ו-002 "Sand" ומתאים לכל סוגי העור. הכמות: 50 מ"ל
הגוון שקיבלתי לסקירה הוא הכהה מבין השניים, לכן לא יכולתי להתנסות בו והעברתי אותו לנסיינית חביבה שהסכימה לתרום את חוות דעתה לבלוג.
הנסיינית, בת 24, בעלת עור רגיל וחלק, ללא בעיות מיוחדות, משתמשת במייק אפ על בסיס יומיומי ומניחה אותו עם האצבעות. היא מעדיפה מייק אפים קלילים, שלא נראים על העור ולא מכבידים ורק מאחדים את גוון העור. היא דיווחה שמאוד התלהבה מה-BB החדש של פופה וחושבת שהוא מעולה ובלתי מורגש על העור, נוח למריחה וגם הריח ממכר. היא מניחה אותו על עור נקי ולא מקבעת עם פודרה כלשהי ואומרת שהוא עמיד במהלך היום.
אחרי ששמעתי את כל השבחים על ה-BB של פופה, הסתקרנתי והחלטתי להעביר אותו תקופת ניסיון גם על העור שלי, ולי כידוע יש קצת יותר דרישות מהמייק אפים שלי ועור קצת יותר מאתגר. בעזרת דיילת נדיבה, קיבלתי דוגמית של הגוון הבהיר בסדרה 001, שלהפתעתי גם הוא התגלה ככתמתם ולפי המראה בקופסה אפילו לא קרוב לבהיר.

הריח אכן ממכר, חמצמץ ומרענן. המרקם די נוזלי ומתפזר באופן אחיד על העור בעזרת האצבעות. ניסיתי להניח גם עם מברשת סינטית (Buffing של ריל טקניקס), אבל הרגשתי שזה קצת מיותר וגם נותן פחות כיסוי.

הכיסוי מאוד עדין, נגדיר אותו בתור קל מאוד במידה ומשתמשים במעט חומר. אפשר לבנות אותו מעט, אבל אם רוצים לכסות אזורים מעט בעייתיים, יש צורך בתוספת קונסילר נקודתי, ואם גוון העור לא אחיד, יהיה צורך בתוספת מייק אפ בעל כיסוי רציני יותר.
למרות שהגוון היה נראה לי כהה, על הפנים הוא התקבל יחסית טבעי, לא כתום מידי, אולי כהה בחצי גוון מהפנים החיוורות שלי כרגע. לדעתי הוא לא יתאים לבעלות עור ממש בהיר (לדוגמא NC 10-15 במאק או 51 בבורז'ואה).
מבחינת הכיסוי הוא די מזכיר לי את ה-BB של גרניה שכבר נסקר כאן.

העור שלי מעורב, אבל בחורף מתנהג כמו עור רגיל לכל דבר. לפני הפידור הגימור של ה-BB מתקבל טבעי ומעט מבריק, שבתקופה הזאת נראה בסדר, אבל בקיץ עלול להיראות מעט "מזיע". כדי להאריך את העמידות השתמשתי בפודרה והוא החזיק טוב במהלך היום, אבל התחיל לדהות בהדרגה אחרי מספר שעות.
מה אהבתי במוצר הזה? 
הוא מאפשר הנחה מהירה ואחידה ללא צורך במברשות, גורם למראה עור טבעי ורענן. הריח מעולה ומקבלים גם כמות נדיבה של 50 מ"ל בטיובה לחיצה ששומרת על הסטריליות. עבורי הוא טוב לימים שבהם אני מתעצלת להשקיע יותר מידי באיפור (זה קורה לי בעיקר בימי החופש ובנסיעות) ואני הולכת על המראה הטבעי, כאילו הפנים לא מאופרות.
מה פחות אהבתי? 
הכיסוי שלו נמוך מידי עבורי ולמרות שבסה"כ מאחד את גוון העור, זה לא מספיק ויש צורך בתוספת כיסוי בעזרת קונסילר או מייק אפ נוסף. הגימור מעט מבריק מידי עבור עור מעורב. שני הגוונים בסדרה כהים ואפילו 001 שאמור להיות הבהיר, כתמתם מידי ולא יתאים לבהירות עור.

למי יתאים?
לבעלות עור יבש עד רגיל, שמחשפות מייק אפ בלתי נראה על העור ורק נותן מעט אחידות. התוספת של פריימר שתורם לעמידות משופרת וגם SPF20 הופכים אותו לפרקטי מאוד ונוח למי שאין זמן (או חשק) להשקיע באיפור.
למי לא יתאים?
לבעלות עור שמן או גוון עור לא אחיד, שמחפשות כיסוי בינוני ומעלה ועמידות לאורך כל היום. למרות שה-BB בהגדרתו מתאים גם בתור בסיס למייק אפ נוסף, אני חושבת שבמקרה הזה זה יפספס את המטרה.

המחיר המלא בסופר פארם: 159 ש"ח, אבל לרוב תמצאו אותו במבצעים שווים (בפעם האחרונה שבדקתי היה 85 ש"ח).


גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה

8 תגובות

  1. אהבתי ממש את הסקירה! :) מסכימה מאוד, הייתה לי התרשמות מאוד דומה מהמוצר....

    השבמחק
  2. הייתי סקרנית לנסות אותו אבל שוב התאכזבתי שפסחו על הבהירות :( גם ה-51 של בורז'ואה כהה לי :(

    השבמחק
    תשובות
    1. הגוון הבהיר יותר שלו אכן כהה מידי ולא יתאים לבהירות עור, כמו גם במקרה של גרניה לדעתי. אני חושבת שבגוונים ממש בהירים כדאי לבדוק את המותגים האסיאתיים.

      מחק
  3. סקרת אותו מכל הכיוונים:)
    אני כנראה אוותר, כמוך- גם אני מעדיפה כיסוי גבוה יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם כבר, אז כבר :)
      הכיסוי הוא אכן חסרון עבורינו, למרות שניתן לבנות אותו, אבל אז זה מאבד את הפואנטה

      מחק
  4. סקירה מצויינת! לא ניסיתי בעצמי אבל מעצם העובדה שיש רק 2 גוונים, הם בוודאי לא יתאימו לי. זה מה שקורה בדר"כ. ואם הכיסוי כ"כ נמוך אז על אחת כמה וכמה....

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.